چقدر بدم میاد از اینجور آدما!

با عرض معذرت از تمام آقایون...

ولی...

چرا بعضی از آقایون با اینکه فامیلیت رو می دونن باز با اسمت تو رو خطاب می کنن؟!

یعنی چی؟!

کاش فقط همین بود...

بعد اسمت از پسوند "جان" هم استفاده می کنن...

و مدام این عبارت رو تکرار هم می کنن...


به شدت از این دسته آقایون بدم میاد...


دیروز به اجبار با یکی از همین آدما برای چند دقیقه هم کلام شدم...

وقتی می گفت "... جان" دلم میخواست خودمو دار بزنم...

خیلی خودمو کنترل کردم تا بهش بی احترامی نکنم...

ولی کلی حرص خوردم...

...


عجب :-/
منم بدم میاد 
زن هاییم هستن که به پسرا میگن ...جان!
مورد داشتیم قربونت برم هم گفته:-/
بله همه جوره پیدا میشه......
از همه شون بیزارم......
:(
اینقدر اعصابم رو بهم ریخت که اصلا نفهمیدم چی می گفت :-/
تا حد زیادی به رفتار خودِ آدم برمیگرده.
اما یه عده هم هستن در همه حالت کلا راحتن..
زیاد محل نده به این حرفا. بهشون فکر نکن. مهم نیست.
من از اوناش نیستم به خدا....
طرف کلا راحت بود :-/
شنبه ۱ خرداد ۹۵ , ۰۷:۴۷ یا فاطمة الزهراء
من بودم سریعا بهش تذکر میدادم 
نمی شد.....
وگرنه اصلا با طرف حرف نمی زدم.....
حق با شماست بعضیا حد و حدود خودشونو نمیدونن.اگه وقت داشتی به وبلاگ منم سر بزن.
بله و چقدر بدم میاد از این آدما......
حتما
شنبه ۱ خرداد ۹۵ , ۰۹:۱۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
فراتر از چندشن ...
آره......
بی شخصیتا :(
احسنت، متن تصویر زیباست
ممنونم از شما
شنبه ۱ خرداد ۹۵ , ۱۲:۱۳ سیّد محمّد جعاوله
هست دیگه جای تعجب نداره
کی تعجب کرد آخه ؟!
تفففف تو دهنش 
پر رو_______
آره واقعا.....
حالم ازش بهم میخوره.....
چی بگم والا .
جایی واسه حرف زدن نذاشتن اینجور آدما....

همون که گفتید

"حیا که نباشد چه چادر سیاه زهرا و چه ریش سیاه علی مسلمانت نخواهد کرد!"(با اندکی تغییر!!!!)

هرچند از لغت"چقدر بدم میاد از ادم هایی که..."خوشم نمیاد و بعضا بد میاد از این ادبیات اما محتوای سخن عالی بود و خیلی به دل من یکی چسبید

 

ممنونم.....
سعی می کنم همیشه ادب رو رعایت کنم.....
عصبی بودم.....
متاسفانه...
بله....
پررو
خیلی...
وقیح
و فراتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan