دلم اونجاست

هرجایِ دنیایی دلم اونجاست

من کعبه مو دورِ تو میسازم

من پشت کردم به همه دنیا

تا رو به تو سجاده بندازم



+ ممنونم از خدایی که تحت هر شرایطی حواسش بهمون هست...

+ دیروز روز خیلی خوبی بود... به لطف دعای شما... ممنونم از همه...

امام باقر(ع):
ای عبدالحمید(واسطی)، آیا گمان می‌کنی کسی که خودش را وقف خدای عزّوجلّ کند، خداوند فرجی را برای او قرار نمی‌دهد؟! آری؛ به خدا قسم قطعاً و یقیناً خداوند برای او فرج و گشایشی قرار می‌دهد، خدا رحمت کند بنده‌ای را که خود را وقفِ ما گرداند، خدا رحمت کند بنده‌ای را که خود را وقفِ ما گرداند، خدا رحمت کند بنده‌ای را که امر ما را زنده بدارد.
کمال الدین باب ۵۵ ح ۲.
ممنونم 
حدیث زیبایی بود :)
خیلی قشنگه. احسنتم
جدأ خیلی خوشمان آمد
ممنون
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۹۵ , ۰۶:۴۲ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
تشکر
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۹۵ , ۰۸:۵۰ علی رضا عظیمی راد
سلام
ان شاالله که همیشه بتونی پشتیبانی خداوند متعال را درک کنی
التماس دعای خیر
سلام
ممنون
محتاجیم به دعا
از مهدی یراحی
خیلی قشنگ خوند
آره :)
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۴۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
الحمدلله...
:)
مطلب زیبایی بود
احسنتم
ممنون
خدا رو شکر امید وارم همیشه واست روز خوبی باشه 
عکسشم خوشمله
تشکر دوست خوبم :))
خدای سبحان در لحظه به لحظه به بندگان خود متوجه است و عدم توجه او مساوی با نابود و انعدام لکن این بنده است که........ همه را به یاد دارد الا او 
بله........
خدا رو شکر
:)
احسنت...
ممنون
:-)
چه قشنگ
:))
يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۲۷ گروه فرهنگی صبح امید
سجاده نمی خواد صحنت فرش است؟
ببخشید چی گفتید؟؟

زیبا بود وهمچنین می فرماید:

من در میان جمع و دلم جای دیگر است  

از هر چه می‌رود سخن دوست خوشترست       پیغام آشنا نفس روح پرور است 

هرگز وجود حاضر غایب شنیده‌ای                    من در میان جمع و دلم جای دیگر است 

ممنونم.....
شعر زیبایی هست.....
عالی
تشکر...
:)
:)

کفسابی هر ساختمان و سازه ساختمانی  از بخش های مختلفی نظافتی شناخته شده است و کف ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی می باشد ، برای زیبا شدن و تمیز

شدن کف ساختمان و برای افزایش طول عمر ساختمان ها توصیه می شود.

ماشین لباسشویی

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan