نمی شه یعنی نمی تونم

خیلی سال پیش شنیدم...
شیعه ای که تا اسم امام حسین میاد اشک توی چشماش جمع نشه شیعه نیست...
اون موقع نفهمیدم... اون موقع خیلی چیزا نمی دونستم...
اما حالا خوب می فهمم یعنی چی...

آقا روز عاشورا رو یادتونه؟!
کربلا محشر کبری بود...
مرکز ثقل زمین...
من جلوی تلوزیون بی صدا گریه می کردم... سابقه نداشت!
عجیب بود... خیلی...
ولی برای اولین بار توی کل زندگیم آرزو کردم اون لحظه کربلا باشم...
بله... منی که الان بزرگترین آرزوی زندگیم پیاده رفتن به کربلاست یه روزی برای گریه واسه امام حسین دنبال دلیل می گشتم...

چی شد آقا؟!
یهو چه اتفاقی افتاد بین من و شما؟!
کسی که چیزی نگفت... پس چی شد که اون روز با خاک یکسان شدم... چی شد که یهو از ویرونه وجودم یه آدم جدید متولد شد؟!
یه آدمی که الان چیزی جز کربلای تو و ظهور آقاش نمیخواد؟!
با من چه کردی؟!
چرا من؟!
چرا نذاشتی توی همون گمراهی بمونم؟!
چرا؟!
چرا تا الان اسمت میاد نمی شه یعنی نمی تونم بی تفاوت باشم... 
چرا 94 اونطوری تموم شد؟! چرا 95 اینطوری شروع شد؟!
ناخواسته افتادم توی مسیری که نمیدونم قراره به کجا برسه...
و اینکه این آگاهی به دنبالش مسئولیت هست... ولی نمیدونم دقیقا چیه...


آقای من...  عشق من... تولدت مبارک...

خریدارتون حسین فاطمه هست 
خوش به حالتون
التماس دعا
خدا کنه همین طوری باشه که شما می گید...
خوش به حال من؟!
بیچاره منم که...
محتاجیم به دعا
بله عشق حسین در دل مومنین حرارت ایجاد می کنه! و این طبیعی است.
اگر ما قابل این عشق نیستیم  آقا کارشو بلده!
یه دفعه عاشقت می کنه و وقتی عاشق شدی تازه قدم اول شناخت رو برداشتی
و این عرفانه ،عرفانی از نوع حسین علیه السلام... . 
واین دلیل بر خوب بودن ما نیست،اگر عاشق شدی بدون خود آقا دلش برات تنگ شده!
یا حسین !
من نگفتم خوبم :((
بیچاره تر من...:)
:)
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۲۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
تبریک میگم ولادت باسعادت امام حسین علیه السلام رو ...
ممنونم :)
بوی گلهای بهشتی ز فضا می آید
عطر فردوس هم آغوش صبا می آید

نوگل مصطفوی، زینت باغ علوی
مظهر پنج تن آل عبا می آید
بسی زیبا بود...
میلاد آقا امام حسبن (ع)مبارکباد.
بر شما هم مبارک 
متشکرم 
:)
عشقت پایدار :)
ممنون :))
تمنا غبطه میخورد!
حوا لبخند می زند :)
تمنا گریه می کن :(
حوا ناراحت می شود :(

کفسابی هر ساختمان و سازه ساختمانی  از بخش های مختلفی نظافتی شناخته شده است و کف ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی می باشد ، برای زیبا شدن و تمیز

شدن کف ساختمان و برای افزایش طول عمر ساختمان ها توصیه می شود.

کفسابی هر ساختمان و سازه ساختمانی  از بخش های مختلفی نظافتی شناخته شده است و کف ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی می باشد ، برای زیبا شدن و تمیز

شدن کف ساختمان و برای افزایش طول عمر ساختمان ها توصیه می شود.

ماشین لباسشویی

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan