دیکتاتور دوست داشتنی :))

ته تغاریه

تنها پسر مامانشه... پسر گل باباشه...

مالک کنترل تلوزیونه...

عاشق باب اسفنجی و مستر بینه...

قابلیت اینو داره که توی 5 دقیقه کل خونه رو بهم بریزه...

درس نمیخونه مگر شب امتحان به مدت 5 دقیقه قبل از خواب... با کتاب هم خوابش میبره...

شاگرد اول کلاسشونه!

هر وقت کارم داره میگه " خواهر گل و نازنین خودم چطوره؟! "

حاکم خونه هست و فرمانروایی می کنه...

-----------------------------------------------------------------------------

دیشب داشتم زیست می خوندم اومد پیشم

دیدم دستشو گذاشته روی صورتش...

گفتم: چی شده؟!

گفت: منو کتک زد!

گفتم: کی؟!

گفت: داداش فرضیم...


یعنی یه حرفایی میزنه آدم نمیدونه از کجا به ذهنش میرسه!

دیکتاتوره... ولی عاشقشم...



خدا داداشتونو واستون نگهداره
ممنون :)
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۰۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
متن باحالی بود ...
:))
اینقد دوست داشتم داداش داشتم!
ولی تاحالا نداشتم
این نداشتنم ادامه داره تا زمان مرگ و حتی بعد مرگ ، نداشتن به دنبالش نداشتن میاره!
چی شد !!!!!!
التماس دعا :)
حق نگهدارتون
چی شد؟!
محتاجیم به دعا :)
عجب داداشی،ماشالله.
:))
ایشالله همیشه سلامت باشن...
و همیشه کنار هم خوشحال باشین.. :)
تشکر :))
آفرین
محشر بود
ممنون :)

پس دادش عجب نعمتیه که ما نداریمااااااا

خوش به حال خواهرم:)

آری...
:))
خدا حفظش کنه!
ان شاءالله :)
چه قشنگ
خخ
خداحفظ کنه برادرتون رو
ممنون :))
دلم داداش خواست :'(
آخی...
متشکرم 
خواهش می کنم
خوش به حالتون
:)))
منم بچه آخرم ولی اونجوری نیستم!
:))
خدا حفظش کنه :)
ممنون :)

کفسابی هر ساختمان و سازه ساختمانی  از بخش های مختلفی نظافتی شناخته شده است و کف ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی می باشد ، برای زیبا شدن و تمیز

شدن کف ساختمان و برای افزایش طول عمر ساختمان ها توصیه می شود.

ماشین لباسشویی

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan