:(

دلم دل نیست... دریا نیست... مرداب است...

که رودی هم سراغش را نمی گیرد...

و اشکی هم به دامانش نمی ریزد...

نه شوق زیستن دارد نه می میرد...


عکس چقدر غمگین بودش :(
چقدر غمگین بود این پست
آری
اولین و آخرین پست غمگین خواهد بود...
باید یه جوری خودمو تخلیه می کردم!!
چرا اینقدر افسرده ؟
:|
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۰۵ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
باحال بود



ممنون
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۱۶ سیّد محمّد جعاوله
چه دردناک
اولین بود ولی آخرین نیست....
:(((((((((
آره دقیقا درست گفتین
خدانکنه عزیزم
تا شقایق هشت زندگی باید کرد
متشکرم
هعی :"((((
:))
چه بد :(
این پست به وبتونن نمیاد!
خب مربوط به گذشته ست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan