دلم میخواهد...

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۴۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
کمی دل بریدن ++
موافقم :)
البته من از همه چی بریدم :)
خوبه نه؟!
:((
هعی.......
:((
چقدر تلخ .
:((
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۵۰ علی رضا عظیمی راد
دلم زمان ظهور را می خواهد و .....
ان شاالله
ان شاءالله
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۳:۵۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
آره آبجی منم همین طور خیلی عالیه خودت وخدااافقط کافیه ...
خدا برایم کافیست......
ولی من دلم خیلی آغوش آسمونی میخواد

خیــــــــــــــــــلی
من نیز هم......
عکس نوشته بسیار عالی بود 
:)
ممنون
هعی...
...
وزین نفس ببرید!
به به مولانا :)
کولرگازی

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan