شروع با گناه / چه توقع ها

طرف میگه...

مگه نمیگن خدا گفته وقتی آدم ازدواج می کنه رزق و روزیش زیاد میشه؟!

برکت میاد توی زندگیش؟!

پس کو؟! چرا از وقتی ازدواج کردم زندگیم اینطوری شده؟!

درآمدم بیشتر نشده که هیچ... کمتر هم شده...

نمی تونم مایحتاج زندگیمون رو فراهم کنم...


خب یکی نیست بگه برادر من...

خدا کمک میکنه ولی تو ببین زندگیتو چطور شروع کردی!

شب عروسی چه خبر بود...

همش هم که میگفتین یه شب هزار شب نمیشه... عجب...

خب... حالا چی میگی؟!

شروع زندگی با گناه... معصیت...

این زندگی برکت باید داشته باشه؟!

بهتر نیست بجای شروع زندگی با گناه و این همه هزینه یه کار بهتر کرد؟!

من فکر میکنم میشه بجای عروسی گرفتن رفت کربلا...

هزینه شو هم صرف کارای خیر کرد...


جمعه ۱۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۳:۵۶ سیّد محمّد جعاوله
خوب بود
متشکرم
سپاس...
عکسش خیلی جالب وبد!
:)
نه خوب نیست
باید حتما یک عروسی حتی شده در حد کوچک برگزارشود
ولی زیاد با تجملات موافق نیستم
می شود هر دو را با هم داشت
هم کربلا هم عروسی
توقع ما بالا رفته
خخخ
:))))
ولی من با عروسی مخالفم تا حدودی...
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۰۱ علی رضا عظیمی راد
سلام
مطلب مناسب و بروزی بود
برای تکمیل این مطلب حتما به لینک زیر هم یه سری بزنید
http://mohajabe.blog.ir/post/%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D9%85-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%DB%8C
سلام
ممنون
بله سر میزنم حتما
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
میشه هم عروسی گرفت هم گناه نکرد.بنظرم حداقل باید یک مهمونی رو داد شب عروسی.**** ****
آره میشه......
ولی خب نظر شخصی من اینه......
:))
موافقم :)
خوبه :)
موافقم! شدید! گل گفتی!
ولی اکثراً مخالف بودند!
همیشه اختلاف نطر هست! قطعا یه عده هم با شما هم عقیدن!
درسته...
عکسه :))))
((:
کربلا جای خودش ولی سنت رسول الله اینه که سور داده بشه هم به غنی هم به فقیر
که اینطور
منم موافق عروسی نیستم
ولی مادرم بشدت مخالف ساده برگزار کردن هست چون میگه ارزش دختر به خرج و مرج عروسی مشخص میشه یا اصلا مگه بیوه هست !!
این درحالی هست که مادرم خودش برا عروسیش خییییلییی دست پایین گرفته بوده ... :/
متاسفانه خانواده‌ها گاهی همکاری نمی‌کنند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan