این هم پست آخر

 تو دل یه مزرعه یه کلاغ رو سیاه 
هوایی شده بره پابوس امام رضا
اما هی فک میکنه اونجا جای کفتراس 
آخه من کجا برم یه کلاغ که رو سیاس
من که توی سیاهیا از همه رو سیاه ترم 
میون اون کبوترا با چه رویی بپرم
تو همین فکرا بودش کلاغ عاشقمون 
یه دلش میگفت برو یه دلش میگفت بمون
که یهو صدایی گفت تو نترس و راهی شو 
به سیاهی فکر نکن تو یه زائری برو


گوش کنید



دلم بد جور هوای آقا رو کرده

این عکس ها مربوط به 5 سال پیشه یعنی آخرین باری که رفتم مشهد که ماجرا شو قبلا گفتم...

تنها چیزی که از گوشیم باقی مونده همین عکس هاست :((

خواستم پست آخر درباره آقا باشه

باشد که ما را بطلبد...


دعا کنید ما را... خیلی محتاجیم... خیلی...

در پناه حق باشید :)))





شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۰۸:۰۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
موفق باشید

التماس دعای فرج

یاعلی مدد...
ممنونم :)

اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی
السلام علیک یا ضامن اهو .
ان شاالله بطلبه وبرید پابوسش.
من هم خیلی دوست دارم بتونم برم زیارتش .
موفق باشید.
ان شاءالله
شما نیز هم.......
ان شاءالله بزودی مشرف بشید!
ان شاءالله
ان شاءالله تشریف اوردید حتما رستوران 4 فصل عنبران طرقبه برید...
هزار برابر پدیده و بابا قدرت و ... می ارزه...
التماس دعا!
ترجیح میدم فقط برم حرم........ فقط حرم.......

محتاجیم به دعا.......
موید باشید...
ممنون
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۲:۴۳ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
.......
ای بابا ...
جدی جدی دارین میرین خانم
پس کی جواب این دل وابسته ما رو به شما میده
دلمون تنگ شد چیکار کنیم
هییییع

بله بله.......
سر میزنم به وبتون :))
شما لطف دارید......
متشکرم
خواهش می کنم
بدرود:)
بدرود :))
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۱۱ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
bankmazhabi.blog.ir



عالی

به ماهم سربزنید
چی عالیه ؟؟
زیارت آقا نصیبت ان شاالله
ان شاءالله خواهری
التماس دعا
محتاجیم به دعا
خداروشکر موقعی اومدم اینجا که برگشتی . من اصلا از خداحافظی های وبلاگی خوشم نمیاد حتی اگه طرفو نشناسم .
ان‌شاءالله بزودی یک زیارتِ باحال و معرفتِ عالی نصیبت شه ، کلی کیف کنی .
ممنونم :)
اینقدر دوست دارم برم... نمی طلبه آقا...
خوبه که نرفتی
ممنون...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan