پست یکی مونده به آخر

سلام :)

با اجازتون ما بریم...

فکر کنم بهتر باشه این وب معلق بشه...

ان شاءالله اگه عمری بود بعدها... یعنی مهر ماه به بعد...

تا ببینیم خدا چی می خواد... تسلیم او هستیم و بس...

برای همه آرزوی موفقیت دارم... مخصوصا کنکوری ها...

برام دعا کنید شب های قدر... اون شبا خیلی هم که بد باشی دعا کنی بحق امیرالمومنین دعا از سقف اتاق بالاتر می ره و به آسمون می رسه...


+ یادتون باشه خدا تنها کسیه که حواسش بهمون هست و تنها کسیه که حواسمون بهش نیست

+ پست آخر رو هم تا آخر امروز یا نهایتا فردا می ذارم


تقدیم به شما به پاس همه لطفتون به بنده ^_^


چه گلای قشنگی
هر طور  صلاح میدونین
اما هر وقتی به من سربزنین
;-)
من دارم با داداش میرم کوه
فعلا عزیزم

........
گمونم من همین رفتنی ام!
التماس دعای بیشتر !
یا علی
به سلامتی
گفتم که دعای من به جایی نمی رسه :(
یا علی
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۹۵ , ۰۸:۵۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام آبجی کجا؟؟؟
سلام آبجی خودم
راه رفتنی رو باید رفت......
فاطمه که رفت...مهربون هم رفت...تو هم که بای بای...من مانده ام تنهای تنها:(....بگذریم...ایشالا وقتی که بر می گردی با یه عالمه خبر خوب بیای...امیدوارم کنکورتو بترکونی نسیم نازنین...ما رو هم دعا کن...به امید دیدار
ممنونم هاله خانم مهربون
موفق باشی دوستم:)))
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۹۵ , ۱۲:۰۶ سیّد محمّد جعاوله
عالیییییییییییییی
چی عالیه؟!؟!؟!
سلام:آخی..

امیدوارم موفق باشید
سلام
ممنون
شما نیز هم :)
امیدوارم موفق باشی دوست عزیزم :)
منم کم کم باید خداحافظی کنم به خاطر امتحانا :)
منتظرت هستیم اونم با پستای جدید :)
ممنونم :)
موفق باشی
بمونید نرید حیفه که رها کنید وبلاگتون رو . نهایتا پست نذارید هروقت فرصت کردید بیایید سربزنید.
ممنونم از لطف شما :)
بله قراره پست نذارم
ولی تا روزی که نت باشه میام
سلام. خسته نباشید.
وبلاگ خوبی دارید. به وبلاگ منم سر بزنید و برای دنبال کردن وبلاگم، کلید دنبال کردن وبلاگ رو بزنید.
ممنون
www.11018.blog.ir
چه گل های زیبایی
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan