چادر

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۳:۲۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
بی شک 
آری
خیلی جالب بود
بله جالبه...
بازم همون 3 دسته ای که گفتم
بله همون سه دسته...
چشم
:-)
:))
سلام

همه چیز بازیست الا عشق بازی - دکتر قمشه ای

خدانگهدار

سلام

:|

خداحافظ :/
:))))
عالی بود....
ممنونم ^_^
افرین
 مطلب خوبی گذاشتی 
و در کل پست های خوبی میذاری
خیلی ممنونم از شما :)
حق
:)
عالی
یقینا همینطوره
ممنون :)
دقیقا همینطوره
چادر زیباترین پوشش زنان است
خدا عمر با عزت بهشون بده
البته نباید با زور با عده ای برخورد که با این نظر بنده موافق نیستند
هزاران گشت محسوس و نامحسوس هم بذارند تاثیری ندارد
باید حرف دل آن ها را شنید
اما کو گوش شنوا
چادر که محشره...
اعتقادات رو هم به زور نمی شه به کسی تحمیل کرد...
بله باید بفهمیم چرا مقاوت می کنن...
ممنونم بخاطر توضیحاتتون :)
احسنت
تشکر...
 سلام:چه جالب شنل قرمزی ها:))

کسی که ارزش چادر رو بدونه به هیچ قیمتی اونو کنار نمیذاره


بله دقیقا همیطوره...
یقیناً
بله...
واقعا همینطوره
بله
درود
جالبه هر دو واسه یه مطلب نظر گذاشتید!
چادری هستین؟
بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan