تا آخرش هستیم

لبیک یا خامنه ای

خیلی تصویر پرمعنا و جالبیه 
بله ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.. 
بله همینطوره...
:)
منم هستم
تا اخرش
چقدر خوب :)
+
:)
با ولایت تا شهادت ایستاده ایم.
بله... ایستاده ایم...
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۱۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ان شاء الله همین طورباشه...
ان شاءالله
لبیک
لبیک یا خامنه ای
لبیک :)
:)
عجب عکسی! خیلی حرف واسه گفتن داره!
اوهوم...
کاش فقط در حد حرف نباشه! کاش عملی بشه!
به نکته ی خوبی اشاره کردید!
جانم فدای رهبر ♡
همه مون فدای رهبر :)
تصویر خیلی با شکوهه
بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan