وای بر من

وای بر من اگر به عنوان یک دختر ایرانی دغدغه ای جز خدا و ظهور آقام داشته باشم...

وای بر من...


سلام
وبلاگ خوبی دارین

خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
اگر مایل بودید خبرم بدید
با تبادل لینک مخالفم... ببخشید
چه قشنگ
:)
ممنونم :)
اللهم عجل لولیک الفرج
بحقِ زینب الکبری
وای بر بچه مسلمانی که از ظهور غافل شود...
چه پسر چه دختر 
چه پیر چه جوون 
همه ابعاد ظهور...
زمینه سازی...سربازی و .  
وای بر ما...
اللهم عجل لولیک الفرج...
بحقِ زینبِ الکبری
وای بر ما.
هعی...
چیزی شده؟
نه :)
چی شده؟
هیچی :)
همینطوری نوشتی؟
تقریباً...
دلتون پر بوده ها
بله خیلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan