شرمنده ایم

بعضیاشون نمیدونن
بعضیاشون میدونن و عمدا ...
بعضیاشون نمیخوان بدونن...مهم نیست
چه میشه گفت؟!
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۷:۵۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
الله اکبر چقد وضع خرابه لعن خدا بر بی حجابها 
لعنت...
سلام.تو رو به جون کسایی که دوستشون دارید این عکس چهره خون آلود رو بردارید.بخدا بچه ها گناهی نکردند که گاها مخاطب وبلاگ های ما قرار می گیرند.
تصویر رو عوض کردم...
شرایط بدی شده.
خیلی بد...
خدا رحم کنه!
خیلی زیاد...
:|
چرا پوکر؟!
چه قیافیه هایی دارن!
بله!
ولشون کنید بابا
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan