به چه قیمتی؟


ارزان می فروشیم... گران می خریم...

ممنونم که ما رو دنبال میکنین
خواهش می کنم (:
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۲:۴۷ سیّد محمّد جعاوله
ما هستیم
به شیوه ی خودمان
شما رو نمیدونم 
ما هم هستیم :)
خون شهدای هسته ای به قیمت بتنوزاسیون !
خون شهید مدافع حرم به قیمت استقبال از شخص اول دولت...
این که دیگه چیزی نیست
فردا به چه قیمتی از چه چیزهایی میگذرند خدا به خیر کند
واقعاً...
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۲۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
واااای برما...
واقعا...
شکلات می دهند و جواهر می گیرند!
آری
:)
سربزنین
بی وفایی خوب نیست
خانم
:):
واقعا چرا؟ ای بابا!
غفلت!
دقیقاً!
بله!
این که واسمون گرون تموم میشه رو قبول دارم! حواسمونم نیس!
اوهوم...
عادی شده. این مدل خرید و فروشا خیلی وقته عادی شده حوا.
متاسفانه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan