من با تو ام

ایران من تو آسمون این زمینی

صحن پر از نور امام هشتمینی

من با توام این راه برگشتن نداره

من با توام هر کی که میخواد کم بیاره


دوشنبه ۶ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۲۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
وطنم ای شکوه پابرجا دردل استوار دورانها ...
این آهنگ رو خیلی دوست دارم :)
بسیار غرور افرین 
التماس دعا فرج 
:)
بله حتما... اللهم عجل لولیک الفرج
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۳۱ سیّد محمّد جعاوله
عالللللللللی
ممنونم...
منم باتوام ایران
بله :)
اوه چه غرور آفرین :))
Yes :)
تمنا عکس را می دوستد :)
حوا لبخند می زند :)
کلاً پست هات یطور دیگه بودن حوا!
اوهوم!
ینی از خودت نمینوشتی! ولی الان خوبه کلا :)
(:
وب منم تقریبا همیطوری بود!
چرا حذف کردی خب؟!
از یجایی به بعد حوصله نداشتم بنویسم! :(
خب نمی نوشتی! چرا حذف کردی؟!
الان پشیمونم :(
خب یکی دیگه بساز :)
چه خوشگل :)))
زنده باد ایران!
:))
*_*
(:
حامد زمانی؟
اوهوم
خیلی خوبه آهنگاش
خیلی زیاد.
😊
:)
😍
^_^
(:
🙄
:)
(:
حامد زمانی محشره
آری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan