خدا کافیست

دیروز حالم اصلا خوب نبود... داشتم تست فیزیک می زدم یهو وسط تست زدن شروع کردم به گریه کردن...

نه بخاطر کنکور و درس و خستگی نه... به خاطر دلایل دیگه...


یهو به خودم اومدم...

گفتم خدا وقتی انسان رو آفرید به خودش احسنت گفت " فتبارک الله احسن الخالقین "

خدا به آفرینش چه انسانی احسنت گفت؟!

انسان ضعیفی مثل من؟! که تا تقی به توقی می خوره می زنه زیر گریه؟!

نه....... 

انسانی که به کوه می زنه کوه متلاشی می شه... به این انسان احسنت گفت...

یهو شروع کردم به خندیدن... گفتم عجب... خنده و گریت هم مشخص نیست دختر  :):



خلاصه که برای چندین و چندمین بار به این نتیجه رسیدم " خدا برای تمام زندگیم کافیه "


واقعا همین طوره :)
شک نکنید :)
آفرین دقیقا همینطوره
بله...
تشکر بخاطر همراهیتون ^_^
 سلام:دقیقا خدا مرا بس است

خدا وند نگهدارتون
سلام
ممنونم :)
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۳۶ سیّد محمّد جعاوله
درسته
بله کاملا درسته :)
حیف که بیشتر اوقات یادمون میره ...
آره دقیقا...
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۹۵ , ۱۷:۵۱ شاید فردایی نباشه...
احسنت...
تشکر...
پرفکت حوا جان :)
آی عم تمنا :|
(:
بله فهمیدم :)
فیزیک دوس داری؟
Yes
ولی من نه!
ولی من بله! :)
ما تو تنهایامون به چه نتایجی میرسیم ملت به چه نتایجی میرسن :|
:)
عالی
سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan