با من

خدا گوید:

تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

تو ای والاترین مهمان دنیایم


بدان آغوش من باز است...


شروع کن

یک قدم با تو

تمام گام های مانده اش با من...


شروع چیزی نیست جز خواستن 
اگر واقعا از ته دل بخوایم چیزی رو خدا درستش میکنه
دقیقا همینطوره...
فتوکل علی الله ...
بله...
آفرین خیلی زیبا بود
ممنونم از شما
جمعه ۳ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۲۰ سیّد محمّد جعاوله
عالی
ممنون
من توان همان یک قدم را هم ندارم که بردارم
خدایا خودت
دستانم را بگیر و چون کودکی خورد که توان ایستادن ندارد
مرا بلند کن
تا بتوانم به سویت بیایم

آمین
عالیییی. لایک :)
ممنونم از شما :)
همه پستات خوبن ولی اون عکسی که گفتم خیلی وحشتناکه نه تنها برای من بلکه صد برابر برای یه بچه.
اون عکس رو برداشتم...
احسنتم
بسیار زیبا
:)
نه منظورم این شعر بود
نه.
من متن می‌نویسم فقط. شاعر نیستم :)
بسیار عالی
شاید باورش سخت باشه...
من سرم از بس به شعر گرمه خیلی قبطه میخورم به اونایی که نثر مینویسن... توانایی نوشتن در خودم نمیبینم..
باورش احتمالا سخت باشه
آدما از یه جایی به بعد دیگه باورِ هیچی براشون سخت نیست :)
آره... دقیقا

تصحیح می شود غبطه
و من به اون مرحله رسیدم :)
ولی این حس با زود باوری باید متفاوت باشه
دو چیزِ کاملاً متفاوته.
بله میفهمم... بلکه رابطه عکس دارن...

حس اول رو هرکی درک کرد ، عاری از زود باوری میشه
دقیقاً :)
سنگسابی چیست؟

خیلی از مواقع مشاهده کرده اید سطوح سنگی بعد از گذشت چند سال بر اثر عوامل محیطی همچون نور و رطوبت و اسید و ... براقیت و شفافیت خود را از دست میدهند و نمایی آزار

دهنده به دکوراسیون یا نمای ساختمان میدهند .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan