بدترین اتفاق برای بهترین انتخاب

چند وقت پیش که رفته بودم بیرون... توی یه مرکز خرید احساس کردم یه آشنا داره به سمتم میاد...

با خودم گفتم نه بابا اشتباه می کنی...

نزدیک تر که شد فهمیدم خودشه...

یکی از دوستانم بود که سوم دبیرستان بخاطر تغییر رشته مدرسشو عوض کرد... باهوش بود و بازیگوش...

تا قبل از رفتنش همیشه با هم بودیم... شبای امتحان باهاش حرف میزدم تا بخونه... روزای امتحان هم ازش می پرسیدم تا براش مرور بشه...

همیشه توی قلبم تحسینش می کردم... بخاطر حجابش... بخاطر چادرش...

بی نظیر بود...


وقتی مطمئن شدم خودشه به خودم گفتم آخه تو دیگه چرا؟!

چادر رو کنار گذاشته بود... حجابش هم مثل سابق نبود...

از کنارم رد شد... ولی منو نشناخت...

به همین سادگی


خواهر خودتو بچسب
با چادرت
فک دیگران نباش
ناراحت کننده هست... که ببینی همه آروم آروم دارن چادر رو کنار میذارن...
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۳:۵۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی ناراحت کننده است وای برما...
بله بله...
شایدم شناخته و...
بی خیال ... همینطور مثبت فکر کن...
امیدوارم اگه خواست پام بلغزه
خدا یا دستم رو بگیره یاجونم
چدر حضرت حرمت دارد
نمی دونم... شاید...
بله چادر حرمت داره...
چدر نه چادر اشتباه نوشتم
اشکال نداره... پیش میاد :))
هیچوقت دوست ندارم چادرمو بردارم و البته کسایی که برداشتنم سرزنش نمیکنم.ینی درواقع وقتی میبینمشون سعی میکنم اعتقادم ب چادرو بیشتر کنم
بله منم سعی می کنم اعتقادمو بیشتر کنم...
سلام
تمنا هستم! یه بیکار! :) تلخه این اتفاقات :(
سلام
:)
:(
تو از اول چادری بودی؟
تقریباً آره...
یعنی چی تقریبا؟
خب گاهی با چادر میرفتم بیرون گاهی بدونِ چادر... و به چادر علاقه ای هم نداشتم!
جدی؟ :|
 بله...
روزگار....
:)
بله  مطالب های تون رو دیدم
پس نباید همچین جمله‌ای رو می‌گفتید چون من بارها گفتم چادر اجباری نیست و کسی رو پاک و معصوم نمی‌کنه. :)
متاسفانه من مطالب رو دیر تر دیدم 

:)
تلویزیون ال ای دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan