دل تنگی

دلم تنگه واسه عطر گل یاس
گمونم هر چی دلتنگی تو دنیاست
میون سینه من خونه کرده
گل یاسم گل یاسم گل یاس

چه دل قشنگی داری
:-)
خوش ب حالت
مواظبش باش
ممنون از لطف شما خانم صادقی مهربون:))
امیدوارم به تمام خواسته های بر حقتان برسید:)
ممنونم از شما:))
شما هم همینطور
سه شنبه ۳۱ فروردين ۹۵ , ۱۰:۴۳ سیّد محمّد جعاوله
عالیه
ممنونم از شما...
احسنت.
تشکر...
:'(
:(
قبلا کلا اعتقادی مینوشتی
آره...
عه ببخشید
:(
متوجه شدم اشتباهِ تایپی بوده...
اسمت حوا هس واقعا؟
نه :)
بعضیا میگن نسیم!
قبلا نسیم بود...
خیلی زیبا :)
(:
:)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan