چشم

خدا 
پلک را داد
برای بستن چشم
در گناه و ما
خرجش کردیم
برای چشمک زدن بر گناه...

دوشنبه ۳۰ فروردين ۹۵ , ۱۶:۰۵ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
ممنون از شما
ظلمت نفسی
...
موافقم.
حواسمون نیس کلا!
متاسفانه...
چقد فضای وبت خوبه :)
لطف داری :)
عه هستی که :)))
بله :))
کی وب ساختی؟
اردیبهشت...
چرا بلاگ؟ چرا بلاگفا نه؟
فضای بلاگ رو بیشتر دوست دارم...
:(
کمی فکر باید...
آفرین خیلی خوب گفتی
خوب خوندی :)
:(
:(
Hi
سلام
?How are you
خوبم شکر
😂😂
((:
😎🤔😎🤔
:/
😥
:|
😐
؟!
😑
-_-
الحق که دیوونه س این دختر ://
منم دیوونه هستم :)
تو دیوونه ی خوبی ^_^
*_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan