نشانه‌ها

سه سالی می‌شود که به نشانه‌ها اعتقاد دارم. به کنارِ هم چیده شدنِ تکه‌های پازلِ پنجاه پنجاه سیاه و سفیدِ زندگی در بهترین زمانِ ممکن هم. به گره خوردنِ جز از کلِ زندگی به دست‌های رئوف، به در لحظه به صفر رسیدنِ فاصله‌های چندین کیلومتری، به تپشِ قلبِ لحظه‌ی اجابتِ دعا در کمتر از ۲۴ ساعت، من به معجزه‌ی آغوشِ خورشیدِ مشهدالرضا اعتقاد دارم.

 

عیدتون مبارک و آبی :)

 

سلام

عید شما هم مبارک باشه🌹:)

سلام و درود
مچکرم :)

برایم فرقی نمی‌کند 

معجزه آغوش یا اجابت دست‌های رئوف! 

فقط 

دلم تنگ می‌شود ... 

فکر می‌کنم دل‌های تنگ را چاره‌ساز است :)

التماس دعا صنما 🙏

منم به آغوش خورشید امام رضا شدیدا اعتقاد دارم

محتاجیم به دعا مهربون جان ^_^
امیدوارم همیشه حسِ آغوشِ آقا توی زندگیت جاری باشه :)

عید شماهم مبارک:)

سپاس :)
هنوز هم اولین بلاگری هستین که میاد توی ذهنم موقع زیارت :)

چه معجزهٔ خوش رنگ و هوایی :)

نفسِ عمیق :)

:))))))))

((:

عیدت مبارک 

واسه مون دعا کنا ^_^

همچنین :)
چشم، محتاجیم به دعا ^_^

التماس دعا 

محتاجیم به دعا 

دیدن اینجا یک آرامش خاصی بهم میده که هنوز علتش رو نمیدونم :) عیدتون مبارک باشه! ما رو هم دعا کنین. 

منظورتون حرم هست؟
مچکرم :) محتاجیم به دعا.

عید شما هم مبارک و آبی و مقداری سبز...

خیلی ممنونم :)

سلام :)

بعد مدتها اومدین 😁

عیدتون مبارک نماز روزه هاتون قبول❤️🌹💚

سلام و درود :)
بله بعد از خیلی مدت :| :))
خیلی ممنونم همچنین ^_^

وب سایت نردبان در زمینه تبلیغات و ثبت آگهی فعالیت می کند به محض ثبت آگهی دیگه منتظر تایید نمی مونی و آگهی شما شما نه تنها در گروههای مربوطه قابل مشاهده است  بلکه در همان لحظه در صفحه اول و اصلی سایت نردبان قرار می گیرد. یک ویژگی خوب سایت نردبان امکان ثبت بک لینک در آگهی ها می باشد. کسب و کارهایی که برای خود وب سایت دارند و تمایل دارند که مشتریان پس از مشاهده آگهی آنها وارد سایتشان شود می توانند از این قابلیت استفاده کنند. 

تبلیغات در سایت نردبان شامل:

ثبت آگهی عادی

ثبت آگهی ویژه

ثبت آگهی بصورت بنر متحرک(گیف)

ثبت آگهی لینک دار

پذیرش آگهی بصورت بنر ثابت در صفحات سایت

و ثبت آگهی بصورت ریپورتارژ می باشد...

 www.nardoban.com

 

:/

التماس دعا :)

عیدت مبارک💙

محتاجیم به دعا :)
تشکر مهربون ^_^

چطوری دختر؟ :)

به‌به سلام :)
عالی :) تو چطوری رفیقم؟ ^_^
دلم برات تنگ شده بود :(

هم حرم و هم این وبلاگ :) انرژی خوبی بهم میده! 

خوشحالم :)

سلام علیکم

عیدتان مبارک!

سلام و درود
مچکرم :)

عزیزمممم چ پست خوووبی چ حس خوبی💜

مراقب خودت باش صنما:)))))

التماس دعا🙏🏼🙏🏼

خوبی از خودته عزیزم ^_^
دوزِ اولِ واکسن رو زدم فعلا :| :))) البته که کلا سه تا خانم بودیم توی صحنِ انقلاب :) ولی چشم.
محتاجیم به دعا

سلام به روی ماهت ^__^

خدا رو شکر :) منم خوبم عزیزم.

 به مولا منم همینطور :( دیدم ستاره‌ات روشن شده ذوق کردم ❤️

^___^
امیدوارم همیشه عالی‌ترین باشی :)
عزیزِ مهربونم :( بوسِ استریل ^_^

عیدت مبارک ^_^

خیلی ممنونم فرناز جانِ قشنگم ^_^

سلام عید شما هم مبارک......

:) :))

سلام و درود
مچکرم :)

سلام

رسیدن بخیر، زیارت قبول، عید مبارک، نوروز پارسال و امسال مبارک:)

سلام و درود
سپاسِ فراوان :)) همچنین

چطوری دختر نیستیا نه پیامی نه پستی

ترم جدید که شروع شد یک عالمه کار و درس یهو آوار شدن وسطِ زندگیم. مشکلات هم که همیشه هستن این شد که کلا نتونستم پست بنویسم -_-

به به التماس دعا

محتاجیم به دعا 

خیلی التماس دعا، عیدتونم مبارک:) 

محتاجیم به دعا 
ممنونم :)

به‌به! :)

عید شما هم مبارک! ان‌شاءالله بهترین اتفاقات و چیزا واستون.

* یه کتاب فروشی جدید از سیب برید سمت پارک باز شده، خوش بگذره.

 

:)
ان‌شاءالله واسه همه.
+ بله دیدم در اولین فرصت می‌رم. حقیقتاً کتاب خیلی گرون شده :| دیگه فقط باید دید و حرص خورد :|

خوبه، به سلامتی ان‌شاءالله. آره ولی بازم اونقدرا دور نیستنا :) مهم اینه که کدوما خوب ترین باشن و اسمشون جدا بشه.

کتاب‌هایی که می‌خواستم بخرم همه بالای ۷۰ هستن :) به نظرم که گرونه :|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام :)  صنما یا همان حوا ....

لب دریا و صدای زیبای موج های که پی در پی به طرف ساحل میرسیدن وشنیده می شدند نشسته بودم.

خواستم چند تا عکس خوب از دریا ثبت کنم  که به یکباره زنگوله ی وبلاگ (خونه ی آبی) به صدا در آمد:)))) ...  خیلی خوشحال شدم و فوری وارد بیان شدم و پست آخر رو دیدم.     

عیدت مبارک 

***** *** * * 

 

سلام

همچنین :)

سلام عیدتون مبااارک
مام بودیمم اونجا که :)))

سلام جناب مسافر :)
خوش برگشتین :)
عه! کدوم صحن؟

خیلی عالی بود از سایت بدنسازی ما دیدن کنید

:/

سلام صنما جان

چندتا کتاب خوووب و تاثیر گذاری که خوندی را میشه معرفی کنی؟

(خواننده خاموش🥰)

سلام رها خانم :)

جز از کل
ما تمامش می کنیم (خیلی روی روند و تصمیمات زندگیم تاثیرگذار بود)
13 دلیل برای اینکه
بادبادک باز
یک عاشقانه آرام
مردی در تبعید ابدی (دو بار خوندم و حس می کنم چند بار دیگه هم می تونم بخونم)

این چندتا رو خیلی تاثیرگذار بودن نسبت به بقیه.
(^_^)

سلام :)

به‌به عید شما هم مبارک :))))

سلام مهربون :)
خیلی ممنونم :))

سلااام 
سلامت باشید ممنونمم
روزش مسجد گوهر شاد بودیم
شبش هم ورودی کنار اون آقا سید که مداحی میکنن شبا نشستیم تا 2 اینا

سلام و درود
:)
به سلامتی :) من صحن انقلاب بودم. هم صبح هم شب :)

دیگ شمااا که کفتر جلد امام رضاا شدی تمااامم :))

:))

دلم هوای نشستن تو شبستان حرم کرده چقدر حالت خوب میشه 

به امید اینکه با رعایت کردنامون کرونا بره و با خیال راحت بریم و قلبامون رو جلا بدیم

ان‌شاءالله خیلی زود :)

فروش محصولات شیائومی د راین سایت عضو شوید دوستان ممنون

سلام

 

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

سلام به شما دوست گرامی باعث افتخاره که به وب زیباتون سر زدم امیدوارم موفق باشین.لطفا به وب منم سر بزنید.

میتونید فیلمهای قدیمی قبل انقلاب رو با ترافیک نیم بها دانلود کنید

لطفا این نظر منو تایید کنید تا دیگر کاربران هم به وب من سر بزنن

در پناه حق

دانلود فیلمهای قدیمی: http://ghdimisara.blog.ir/

دلم هوای حرم کرد...

جمعه ۱۴ خرداد ۰۰ , ۰۰:۵۱ محمدرضا مهدیزاده

سلام و درود

خوب و سلامتید؟ 

 

عید چی بوده؟

سلام و درود با تاخیر 
الحمدلله

فطر :)
سه شنبه ۱۸ خرداد ۰۰ , ۰۰:۳۰ تایپ فوری اینترنتی

سلام

ممنون از وبلاگ خوبتون

واقعا عالییییییییییییی

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰۰ , ۱۵:۱۶ ⱼₑₙₙᵢₑ ✼  ҉ پرنسس ارشد ҉  ✼

سلام دنبال شدید دنبال کنید

واقعا عالی بود مرسی

<a href="https://naslemusic.com">آهنگ</a><a href="https://naslemusic.com/tag/دانلود-جدیدترین-آهنگ-ها">موزیک جدید</a>

جمعه ۲۸ خرداد ۰۰ , ۱۳:۱۴ فروشگاه اینترنتی لباس کار

با سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید من همیشه مطالب شما رو می خونم و خیلی برام جالبه که یک نفر اینقدر با تبهر مینویسه 
و اینقدر وقت میذاره برای نوشتن مطالب با کیفیت بالا و خوب 
مطالبتون سنجیده است و گاهی من ساعتها وقت میگذارم برای خواندن مطالب خوب شما 
ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و کامنت من را خواندید 
با تشکر 
نازنین شکری 

عیدتون مبارک باشه

سلام. جای همه خالی. ما خانوادگی رفتیم مشهد و درکنار زیارت کلی بازی کردیم و کلی خاطره خوب واسمون موند. البته همه چی از اونجایی شروع شد که داداشم تصمیم به خرید بردگیم گرفت. بعدش همه فامیل رو بردگیم باز کرد. بردگیم به همون بازی فکری هایی که تو جعبه هستن میگن.

عجب :)))

امیدوارم همه به خواسته هاشون برسن

سلام بر دوست غایب از بلاگستان!!!

به میمنت حضور،غزلی اهداء می شود:

 

من که از آتش دل چون خم می در جوشم

مهر بر لب زده خون می‌خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن

تو مرا بین که در این کار به جان می‌کوشم

من کی آزاد شوم از غم دل چون هر دم

هندوی زلف بتی حلقه کند در گوشم

حاش لله که نیم معتقد طاعت خویش

این قدر هست که گه گه قدحی می نوشم

هست امیدم که علیرغم عدو روز جزا

فیض عفوش ننهد بار گنه بر دوشم

پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت

من چرا ملک جهان را به جوی نفروشم

خرقه پوشی من از غایت دین داری نیست

پرده‌ای بر سر صد عیب نهان می‌پوشم

من که خواهم که ننوشم به جز از راوق خم

چه کنم گر سخن پیر مغان ننیوشم

گر از این دست زند مطرب مجلس ره عشق

شعر حافظ ببرد وقت سماع از هوشم

سلام :)

ممنونم :)

 

در قسمتی از پاسخ به کامنتِ "رها"  گفتی:

کتاب مردی در تبعید ابدی را دوبار خوندی و چند بار دیگه هم میتونی بخونی؛

 

حال یه پرسش:

آیا ملا صدرای شیرازی با تقلید موافق است یا مخالف؟

سرچ بفرمایید

سلام:)

چقدر حس خوب داشت این پست.

برات همیشه آرزوی موفقیت میکنم:)

يكشنبه ۱۳ تیر ۰۰ , ۰۳:۳۴ پادکست طلوع بینهایت

پادکست طلوع بی‌نهایت را می‌توانید از طریق پلتفرم زیر گوش کنید
👇

https://enama.ir/Tolouebinahayat

جهت کمک مالی به پادکست ما به لینک زیر مراجعه کنید 
https://www.payping.ir/d/SeUA

وبلاگتون حرف نداره

سلام

خداقوت
خوشحال میشم بیایی وبلاگم روی مطلبی که دوست داری نظرتو بفرستی
http://parvanehaye-ashegh.blog.ir

بسیار عالی بود

نوکرت برم آقا 

جمعه ۱۵ مرداد ۰۰ , ۱۶:۵۴ دارالترجمه رسمی

بسیار عالی من از هربار دیدن این وبلاگ بسیار لذت میبرم

اگر نیاز بهر ترجمه متن های قشنگ داشتید در خدمتم.

 

مچکرم

یا امام رئوف...

چه حس خوبی داره وبلاگ شما

لطف دارید :)

سلاام امیدوارم خوب باشی عیدت هم مبارک باشه توی حرم چای ایرانی نمیچسبید؟

سلام :)

به به. چه پست قشنگی. چه عکس زیبایی

(:

خیلی عکس قشنگیه. ممنون میشم اگر قصد خرید بردگیم (بازی فکری) داشتید از سایت ما دیدن کنید.

:)

عالی هستین

دیگه مقاله نمیزارید؟

لطف دارید
به زودی :)

:) چه قدر دلم هواتو کرده بود.

سلام

خوبی؟

خداقوتت بده.

عکس چسبید.

خوشحالی زایدالوصف پشت متن هم. ؛)

عزیزِ مهربونم ^_^
سلام و درود
الحمدلله. شما چطوری؟
خیلی ممنونم :)
شکر :)
(:

خوش به حال شما

عید پیش پادشاه مهربان

:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** **

 

** **

 

 

** ***

 

 

** **

 

 

***** **

 

 

** ****

 

 

***** **

 

 

** **

 

 

*** **

 

 

** ****

 

 

** **

 

:/

بسیار عالی بود

:)

سلام 

امتحاناتتون تموم نشد؟ :دی


روزتون هم مبارک :)

سلام و درود
آری :))

روز همه پزشک‌های دلسوز مبارک :)

عید شما هم مبارک التماس دعا

خیلی عجیبه.

قبلا اگر شخصی ادعای مذهبی بودن می کرد ، رعایت قوانین مذهب را هم می کرد. حنیبه ظاهر

مثلا با پیراهن آستین کوتاه عکسی نمی گذاشت. چه خواسته که عکس خودش باشد. کلا این تغییرات منطقی نیست مگر برای تظار به دینداری یا همان ریا ، کاسبی و یا ایجاد یک مذهب جدید جوان پسند.

عجیب‌تر اینه که به راحتی به خودتون اجازه می‌دید قضاوت کنید :)
من ادعایی ندارم! امام رضا هم شکر خدا مثل امثال شما به مردم نگاه نمی‌کنه.

عکس من نیست جناب :))
براتون از خدا نگاه زیبا می‌خوام.

نوشته جالبی بود 

وبلاگ ما در زمینه فروش فایل فعالیت میکند و با بیش از هزاران فایل در خدمت شما عزیزان میباشد....
خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سر بزنید

https://faill.blog.ir

چه حس خوبی دادی بهم...واقعا قابل وصف نیست این همه حال خوش...ممنون بابت مطالب بی ریاتون

عهههه شما هنوز مینویسی

گمت کرده بودم

خانم از پست جدید چرا خبری نیست؟ :))

:)

وبلاگتون قشنگ هست خوشحال می شم به وبلاگ ما سر بزنید

چه حال خوبیه

قسمت همه بشه

سلااااااااام

ممنون ازتون واقعا

چه وبلاگ فعالی

بسیار عالی بود

چرا دیگه فعالیت نمیکنید؟ ما هنوز منتظر قلم زیباتون هستیم

بسیار زیبا مینویسی دوست خوبم وبلاگ عالی داری اموارم همه به خواسته ی قلبیشون برسن .

برای دیدن بهترین قیمت های مرکز آهن وارد سایت زیر شوید.

https://ahan.pro/

عالی

چقدر زیبا

افرین بهت

سلام

خوبی؟(:

چقدر سوت و کوره اینجا)))):

امیدوادم حالت خوب باشه

سلام
خوبم :)

یاد روزای درس دانشگاه افتادم 

خیلی زیبا بود

یکی از بهترین بلاگ های که دیدم

يكشنبه ۱۰ بهمن ۰۰ , ۱۲:۰۱ محسن فرزادی پور

بسیار عالی 

وبلاگ دلنشینی دارید

عیدت مبارک

به وبلاگ ماهم سر بزن D:

:)

سلام

قشنگ بود

سلام

بسیار عالی التماس دعا

محتاجیم به دعا

عید شما هم مبارک باشه دختر جان ، 
از طرف آیریک.

ممنونم

عالَم، عالَمِ نشانه‌هاست؛ آیات‌ است؛ بیان است. اگر دقت کنیم، همه‌ی عالَم در زمزمه و گفت‌وگو و مناجات است.

همه‌چیز سلسله‌وار به‌هم گِره خورده و به هم مرتبط است! این عالَم و کل مافیها، بر یک اصل استوار است و آن اتحّاد تامّ است در جهتِ رسیدنِ به معبود؛ چه زمین و چه آسمان و بلکه تمامِ هستی در این جهت سر می‌سویند.

چشم می‌خواهد و دل! همین و بس!

درسته :)

بسیار عالی

 خرید ویلا ارزان قیمت در سایت 

https://www.zamiin.ir/label/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86/

:)))

چقدر جالب واقعا؛

دیگه خیلی کم پست میذارید 

یک زمان واقعا پیگیر این وبلاگ بودم

بیشتر مطلب بذارید

اگه شد به منم سر بزنید

/http://kaveh-accordion.blogfa.com

:)
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۰۱ , ۱۴:۵۲ آموزش صفر تا صد فیوچرز

ممنون خوب بود

عید شما هم مبارک باشه

اگر درمورد سیر سیاه دکتر بیز میخواید بیشتر بدونید این مقاله رو بخونید

جهت خرید عمده شلوار زنانه به سایت ما مراجعه کنید.تخفیف عالی و کیفیت خوب

باشد

گاهی اوقات زمان متوقف میشه، مثل شخصی که توی جوونی مرده و عکس یادگاریش تا ابد جوون خواهد بود، یا مثل تاریخ پست این بلاگ که دیگه هیچ وقت تغییر نکرد... یا مثل .. هعی.. بیخیالش..

همینطوره

عهههه برگشتیییی(: سلاااام((:

سلام و درود :))

به منم یک سر بزنید

باشد

بسیار مفید و مختصر بود 

عید شما مبارک. برای خرید جوراب به فروشگاه زوین سربزنید.

چقدر دلم برای مشهد رفتن تنگ شده ولی انگار امام رضا هنوزم نمیخواد منو بطلبه شایدم ازم دلخوره :( میشه این بار که رفتی دعا کنی منم بطلبه؟

الان باید منم طلبیده بشم :)
جمعه ۷ مرداد ۰۱ , ۲۰:۳۵ طراحی سایت در بوشهر
سال نو شما هم مبارک
شنبه ۸ مرداد ۰۱ , ۰۳:۰۳ پاپ آپ اینستاگرام

سلام واقعا عالی بود مرسی

يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۲۱:۱۲ فروشگاه همت الکترونیک

عالیه بسیار عالی

چهارشنبه ۲ آذر ۰۱ , ۰۰:۵۹ دارالترجمه رسمی

در حال حاضر دارالترجمه رسمی پارسیس خدمات ترجمه شفاهی و ترجمه کتبی بیش از ۶۰ زبان و گویش را به‌صورت کاملاً تخصصی و با بالاترین کیفیت ارائه می‌نماید.

---

از خواندن وبلاگ شما همواره لذت می بریم ممنون

واقعا؟ :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

همیشه موفق باشید

** ***** *** ** ****** ** **** 

به به، چه قدر هم لطیف

عیدت مبارک

بسیار عالی

بسیار عالی .♥♥

عاقا آفرین دوباره شما رو دیدیم

؟ :)

سلااام سلااام خانم دکتر. حالت چه طوره عزیزم؟ خیلی خیلی خداقوت. :*

سلام و درود فراوان ^_^
خوبم شکر. شما چطورید؟ حقیقتا دلم براتون تنگ شده بود...
خیلی ممنونم :)
شنبه ۱۹ فروردين ۰۲ , ۰۹:۱۵ پلڪــــ شیشـہ اے

:⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤⁩الحمدلله. ممنونم

^_^

قربون هرچی دختر خوشگل ناز چادری غیر چادری برم

حوریان بهشتی زمینی 😍😍

:)

قربون کبوترای حرمت امام رضا

قربون این همه لطف و کرمت امام رضا

 

من اسیر شدم. اسیر دل. اری درست است دلتگ دیدار شما هستم، هر بار دلم با کوهی از خواسته ها و دلی چرکین از گناه آمده‌م در پیشگاهت

شرمنده و شرمسار بودم

اما تو دستم را گرفتی

 

اینبار هم اما دلم هوایی شده، فکرش را هم نمی کردم که عاشق شوم

به عشق در یک نگاه ایمان نداشتم اما گرفتارش شدم...

دلم می لرزد

دوستش دارم 

اما تردید دارم

 

من آن چادری را از پشت سرم دیدم

درمانده ام، درمانده دل بی تاب

 

اما آقایی...

من از شما خیلی آقایی دیدم...

 

دست رد به دلم میزنم که سخت آزرده است و غمناک

میخواهم نوکری شما رو کنم

اینبار خواسته ام را نمی‌گویم

میخواهم دلم به نوکری مادرتان زهراسلام الله علیها گرم باشد... 

دمتون گرم چقدر خوشحالم که هنوز هم کسایی هستن که با وبلاگ فعالند واقعا دمتون گرم من خودم قبلا بلاگفا بودم بعد رفتم یه وبلاگ که واقعا اسمش یادم رفته بعد اونم جمع شد کلا اومدم تو blog.ir و بعدشم کلا کار.و زندگی باعث شد فراموش کنم وبلاگو 

ولی دمتون گرم ادامه بدید

:)

سلام وبلاگتون عالیه 

خوشحال میشم از وبلاگ من هم بازدید کنید

سلام

اینقدر که تمایلم به حضور در حرم زیاد شده که حد نداره
مرسی بابت عکس پست

:)

سلام. نیستید چند وقته؟

سلام
شاید برگردم
سه شنبه ۲۰ تیر ۰۲ , ۲۰:۰۸ ابوالفضل داوری

عید شمام مبارک، خیلی کم فعالیت میکنیدا

نگسد حواسمون نیست :-)

:)

خیلی زیبا بود . ممنونم

عالی بود

 

تشکر
پنجشنبه ۲ آذر ۰۲ , ۰۵:۳۳ پسری از جنس‌ طبیعتـ٨ـﮩـ۸ـﮩ

به درختی فکر کن که صبح
تبر را از خواب بیدار می‌کند
ماهی‌ای
که خودش را از آب بیرون می‌اندازد
و پرنده‌ای که این‌بار
برای دانه نیست
که به دام نزدیک می‌شود..!

:(

عالی بود 

خوب بود 

تشکر

من و پدر خانمم سال ها پیش یه کلید سازی زدیم و سعی میکنیم روزی هلال در بیاریم
یه سایت هم براش زدیم
اگر ازش بازدید کنید ممنون میشم
http://www.saeedlocksmith.ir

ممنون از این پیام زیبا تشکر از سایت خوبتون.

سلام

چه خبر؟(: خوبید؟ سلامتید؟

قصد برگشتن ندارید؟🥲

سلام و درود
الحمدلله. گرفتاریم و دل‌شکسته.
دارم ولی مشخص نیست چه زمانی.

سلام، سال نو مبارک، مطلب خوبی بوو، لطفا به بلاگ من هم سری بزنید ممنون میشم

sina-jahanbakhsh.blog.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan