زینبانه... چادرانه...

یک تکه پارچه‌ی کوچک و جمع‌ و جور که ساده است و به رنگِ سکوتِ آرامش‌بخشِ شب‌های مهتابی، چه‌ ها که نمی‌کند با دلِ دخترکی که آرزویش تنفسِ هوای بارانی ست. پوشیدنش در این گرما فقط یک جرعه عشق می‌خواهد. عشق می‌دهی و پس می‌گیری عشق. چادرم را دوست دارم حتی اگر بشود دلیلِ تنهایی. این که چه شد و چرا و چگونه و چطور و کی و از کجا و برای چه شروع شد را نمی‌دانم اما خوب به یاد دارم که در این عهدی که آدم‌ها به سختی به دلم می‌نشینند، این مهربانِ دوست‌داشتنی، ساکنِ گوشه‌ی دنجِ دلِ حوا شد و الگویی برای آراستگی، آرامش و مهربانی :)

پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ , ۲۰:۲۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
عالی بود :)
عالی خوندید :)
کیستند ایشون؟😶
خانمِ زینب ابوطالبی :)
مجریِ برنامه‌ی نیمه پنهانِ ماه
ندیدی مگر؟!
موفق باشید.
سلامت باشید.
آرامشش رو دوست دارم،اون لبخند های مهربونش و لحن کلامش:)
یاعلی
عالی هستن ایشون! عالی :)
علی یارت
چه الگویی :)
(:
چادر خوبه تقریبا 15 ساله همرامه ارامش رو دوست دارم خیال ادم راحته:)
چادر عالیه :) بلی بلی :)
نه. تلویزیون نمی‌بینم هنوز! چه روزاییه؟
سالِ گذشته شبکه‌ی افق و تهران هر دو پخش می‌کردن ولی الان رو نمیدونم.
پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ , ۲۰:۴۰ دُچـــــ ـــــار
این خانمه رو میگی یا چادر رو ؟ :)
گفتم که در این عهدی که آدم‌ها به سختی به دلم می‌نشینند...
پس جمله‌ی آخر راجع به خانمِ ابوطالبی هست :)
✅✅✅
:|
آها! خب پس دانلود می‌نمایم. ممنون :)
خواهش می‌شود :)
خوشحالم که خوبی حواجون :)) زیبا نوشتی :))
تشکر :)
یه چیزی نوشتم واسه عوض شدنِ جو! خیلی سریع و با ذهنِ آشفته! و خب درهمه! مثلِ همیشه :)
عالی
ممنون.
چادر خیلی مقدسه منم دوسش دارم و با عشق انتخابش کردم .
قشنگ و پر از احساس بود :)
خوشحالم :)
لطف داری.
شاید مقدمه ای باشه برای ساخت چادر هایی که گرما رو جذب نمیکنند :)
ببخشید بحث رو علمی کردم ولی منم از طرفداران چادری بودن هستم :)
عالی هست
من با چادر گرمایی حس نمی‌کنم :)
چقدر عالی :)
آری.
لایک
تشکر.
منم خیلی دوسش دارم
منم تو رو خیلی دوست دارم :)
چادر خیلی خوبه آرامش قشنگیه :)
بلی بلی :)
چه خوب توصیفش کردی! :)

این‌که تو این گرما چادر بزنی؛ اِند مرام رو می‌رسونه! :|
احسنت! :|
:)

سپاس :|
دلنوشته خوبیه..
اگه بشه اسمش رو دلنوشته گذاشت...
خیلی دوست داشتنی ن منم خیلی دوستشون دارم: ))
((:
عزیزم:)
حال دلت خوب باشه:))
ممنونم :))
آنان که برای گیسوان دختری شعر سروده اند
تا کنون رقص چادرت را در باد دیده اند؟
عالی بود.دمت گرررم
لطف دارید.
خودشونو، برنامه شونو، چادرمو... کلا هر چیزی که بویی از مهر و محبت داشته باشه رو دوست دارم.
من هم تو رو دوست دارم ^_-
مطلبتون عالی مثل همیشه.
این خیلی خوشحال کننده است که خانم هایی هستن به چادر علاقه دارن و بهش احترام میزارن
لطف دارید شما مثلِ همیشه.
آری.
چه قشنگ توصیف و نوشته بودین :)))

خیلی خوب بود... پس این یار و همراه رو کنار نذارین :)
ممنونم. نگاه‌تون زیباست :)

مگر روزی که بمیرم چادر ازم جدا بشه.
جمعه ۶ مرداد ۹۶ , ۱۲:۲۱ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
چــــــــــــــقدر زیــــــــــــــــــــــبا نوشته بودین
کاش دختران و خواهران کشورم همینطور با درک باشن
اینقدر درکشون بالا باشه که با این دید به چادر نگاه کنن
چقدر لطف دارین.
ای جان :) 
امیدوارم همیشه با عشق و حالِ خوب ازش استفاده کنی ;) 
(:
ممنونم :)
جمعه ۶ مرداد ۹۶ , ۱۴:۳۳ حسان علی آبادی
پستتون حرف نداشت
سپاس.
به نظر منم چادر پوشیدن فقط عشق میخواد...
حوا بانو گلی از گلهای بهشته...{قلب}
موافقم.
خجالت نده ما را { کلی قلب }
منم دیوونه ی چادرم هستم.
:)
خیلی عجیبه که ما عاشق این پارچه ی مشکی هستیم
اما به نظرم عجیب تر اینه که بقیه نمی تونن این عشقو درک کنن...
چقدر خوبه که چنین عشقی زیر سقف این آسمون روی کره ی خاکی  که خالی بودن از عشق مد شده وجود داره...
دعا می کنم همیشه عاشق باشی
کلاً زندگی عجیبه بانو :)

خیلی موافقم.
ممنونم :)
با سلام
وبلاگ خوبی دارید
خدا قوت
شما نیز دنبالید
سلام
ممنون
سپاس
تشکر
:))بسی خووب
(:
شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۲:۵۹ سید محمد موسوی
قشنگ بود.
ممنون.
آفرین
بهتون تبریک میگم
لطف دارید.
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ , ۱۸:۲۱ خادم امام زمان عج الله
با سلام و صلوات و عرض تبریک فرخنده میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ،سپاس از مطلب ارزشمندتان توفیقاتتان روز افزون




http://www.askdin.com/gallery/images/30757/1_20111008143114716_reza07.jpg
سلام
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۰ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۳ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

سزای تونهین ودروغگویی اش رو خواهد دید  ایران با تاریخی کهن تمام اوباش راتا بحال بیرون رانده

آدما همیشه خوب نیستن به هر حال.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan