چرا؟!

چرا تموم نمیشه این روزا؟! خسته شدم خب! :))

چهارشنبه ۳ خرداد ۹۶ , ۱۷:۲۱ شاید فردایی نباشد...
^__^

پایان هر سختی آسانی است...
ان شاالله
:)

وعده ی خودشه... ایمان دارم بهش :)
چونکه زیرا برای اینکه
تا حالا اینطوری قانع نشده بودم!
منکه دیه مُلدم:(
من هنوز نمردم :))
چطوری حدیث جانم؟!
عکس قشنگیه
:)
گوگولی مگولی اگور پگور 😍
(:
من فردا امتحان ریاضی دارم :|
بله میدونم :)
از کجا؟ @_@
دیگه دیگه :)
هعی...
بخند... میگذره...
اصنم خوب نیستم:(
حالِ دلت زود خوب بشه الهی...
ته همه این سختیها ، یه شیرینی خاصه
همیشه نه... امیدوارم باشه...
غصه نخور عزیزم :) تموم میشن به خوبی و خوشی هم تموم میشن :) :*
چشم آبجیِ خوبِ خودم :) ان شاءالله :)
چهارشنبه ۳ خرداد ۹۶ , ۱۹:۰۱ شرمندهٔ یابن الحسن
منم موافقم چاره ای جز صبر نیست :)
صبرِ ایوبم آرزوست :)
آقا جان :
این روزها که حال مرا درک می کنی
بگذار دست بر دل آتش فشانی ام

اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...
...

بحقِ زینبِ الکبری
زیاد نمونده دیگه!
خشونتِ خاصی پشتِ کامنتت نهفته! :)
ولی من میخوام روزا سریعتر نره جلو...
هرآن استرس مرا فرا گرفته 😅
ولی من میخوام زود بگذره...
:)
تو خجالت نمیکشی؟ خوبه یه نفر عکستو تو وبش برای عُموم به نمایش بزاره؟ هوم؟ خوبه؟  
.
.
.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
:|
|:


حوا زدن نداره :)))
تموم میشه  باید همه چیو بسپاری دست این زمان لعنتی
دقیقاً لعنتی!
هعی خداااااااااااا من دارم از خسه گی میمیرمممممم
خسته نباشی :))
منم منتظرم یه همچین گوگولی مگولیم!چرا نمیگذره این روزا؟؟؟
الله اعلم :)
کافیه به این فکر کنی که هیچ چی موندگار نیست نه غم نه شادی 😃
زیاد فکر میکنم بهش :)
آورین 😉 صبحت هم بخیر حوا جونم 💗
:)
صبحِ شما هم بخیر
چه نی نی نازی 😇 چطور نگاه میکنه 👀
خیلی ^_^
خوشگل نگاه میکنه :)
سلام سلام :))) خدای من چشاشو *_* غصه نخور عزیز همه چی خوب میشه :)))
سلام به روی ماهت :)
(:
ان شاءالله :)
چه همه هم سحرخیز :)
@ دیوونه بارون
پروفایلت چتره؟
@ متولد شهریور
آره ولی میخوام عوضش کنم ☺
سحرخیزم تا کامروا بشم:))))
خیلی هم خوب :))
امتحان دارم والا تا ۱۲ میخوابیدم 😂😂
تا ۱۲؟! :/ :))
@ دیوونه بارون
چرا؟؟؟ خوبه خوشگله :)))
منم امروز امتحان زیست دارم :)) ساعت ۸ :|
موفق باشی عزیزم :)
@ متولد شهریور
خیلی واضح نیس تیره هم هس عوضش کردما ولی هنوز همون قبلیه 🤔
امتحان داریم اونوقت اینجاییم 😂😂 باهوشیم ما 😎
:))
@ دیوونه بارون
صبر کن عوض میشه :)) مال منم طول کشید :)))
خب من برم یکم مرور کنم :)) خدانگهدار همگی :)))
خداحافظ جانِ دلم :)
@ متولد شهریور
ممنون که گفتی 😙
منم برم که دیرم میشه. خداحافظ حوا جان 😙😉
موفق باشی :)
در پناهِ حق عزیزم :))
اینقدددر زمان زود میگذره که به زودی همش خاطره میشه...بخودت آسون بگیر تا خوب بگذره...
سعی میکنم :)
چشونه مگه این روزا ؟ :)
سخت میگذره این روزا :)
من و خشونت؟:دی :)
حس کردم خب :)
اشتباه حس نمودی :))
خب خدا رو شکر :))
میشه یه خواهش بکنم؟!
خواهش که نه! شما امر بفرما! :))
شما لطف داری :))
میشه هر وقت رفتی حرم چند تا عکس بگیری برام بفرستی؟!
آره :)
ان‌شاءالله امشب میرم :)
خیلی ممنون دوست جانم :)
خوش بحالت :)
التماسِ دعا
خواهش می‌کنم :)
تو هم واسه من دعا کن لطفا :)
(:
اگه لایق باشم و دعام به جایی برسه چشم حتماً دعا میکنم :)
ممنونم :)
خواهش میکنم :)
یه گاز ازین لپش یه گاز ازون لپ♡_♡
دلت میاد؟! :)
إنّ مع العسر یسراً..
بله...
یه دونه نوه ی این شکلی لطفا :)
آدرسِ پستی لطفاً :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan