((: تولد عشقمه :))

امشب، شب تولد عشقمه :)

یک ساله شده! :)


تولدت مبارک شکلات من ^_^


پسر دایی به این بامزه ای دیده بودین؟! :))


مبهم نوشت: 

هر چه گویی دوستت دارم بجز تکرار نیست / خو نمی گیرم به این تکرار طوطی وار نه


همینطوری نوشت: 

قسم خوردم تا آخر این راه رو برم... نامرده هر کی کم بیاره!


کمک نوشت: 

خدا خدا... فقط به تو رسد صدای من... مرا صدا کن... فقط دعا کن...


درد نوشت:

امسال هم نطلبیدی آقا... هعی...

ای جاااااان جااااان
دس دس D:

مبارک عزیززززززززززززززززم:*:*:*


:))

ممنون آّبجی :))
:)
مبارک
:)
ممنون
أخیییی توچولو بخولوم 
چه ناز زیر سایه امام زمان باشه ان شاالله
^_^
ان شاءالله...
تولدش مبارک (:

ایشالا بطلبه
:)

ان شاءالله
تولدشون مبارک

:)

سالم و سلامت باشن
ممنون

ان شاءالله
چهارشنبه ۷ مهر ۹۵ , ۲۱:۱۸ یا فاطمة الزهراء
جان ِ دلم :) 
^_^
چهارشنبه ۷ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۷ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
:)
چقد گوگولیه
تولدش مبارک
:)
خیلی
خیلی مبارک :)
مباااااااااااارک باشهههههههه
خیلی عشق نازیهههههههه
منم عاشقش شدمممم
ممنون
بله...
خیلی هم خوب...
تولدش مبارک . خدا حفظش کنه ان‌شاءالله 
چطوری ؟
ان شاءالله
خوبم. خداروشکر...
چهارشنبه ۷ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۳ دختری از تبار تسنیم ...
 تبریک...
ممنون
مبارک
جیگره
:))
ممنون
خیلی...
پسردایی ندیدم ولی خواهر زاده جیگرتر از این دیدم:)
تولدش خیلی مبارک
که اینطور...
ممنون :)
چنقدر این باحاله
بله...
خدا حفظش کنه...
:))
تشکر...
چه جالب عشقهامون یه اسم دارن"پسردایی" :)))
تولدش مبااارکککک
درضمن اون قسمتهای بعدی پست رو مثل قبلاهای من نوشتی :)خوشم میاد
:)))
ممنون
:)
مبارکش باشه سالم و سلامت زیر  سایه پدر و مادرش ان شالله^_^
طلبیده شدی مارو هم بخاه بطلبه:)
ان شاءالله...
چشم :)
تولدش مبارک .
خیلی نازه.
ممنون
خیلی...
مبارک باشه
تشکر
تولدش مبااارک :)
ممنون :)
عزیزم.
تفلدش مبالک....:|
خواهر جان تولد خودت کیه یه کیک به ما بدی هان؟؟
^_^

هنوز مونده به تولد من... رسید چشم... کیک هم میدم :)
پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۱۱:۴۷ محمدرضا زال آقایی
سلامتی باشه ایشالا 
ایشالا واسه خودت
ممنون
تشکر... لطف دارید...
آبجی گلی من خبری از ما نداره خوشحاله؟؟؟
بد جوری به یادتم وحشتناک.
راستی سلام...
نه خیلی ناراحته :(
نت ندارم آبجی... الانم خونه داییم هستم... نت اوناست...
ممنون عزیزم... منم بیادتم :)
سلام :)
چه عشق دوری :))
؟!؟!
مبارکاااااااااااتفلدش
ممنون
خدا حفظش کنه...
تشکر...
به به مبارکا باشه ان شاا... صدساله بشه و تو هم تبریک بزاری براش:))
اون پ ن هم خیلی خوب بودن:))
یاعلی
ممنون :))
:)
علی یارتون
ووی ووی اینو ببیییین..تولدش مبااااارکش با تاخیر البته  :دی
و سبز نوشته رو دوست  :)
:))
:)
پنجشنبه ۸ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۷ دختــــری از تبــار فاطمه
خدا حفظش کنه
ممنون
مبالکه 
:))
جمعه ۹ مهر ۹۵ , ۱۸:۴۹ منتظر اتفاقات خوب
خداحفظش کنه تولدش مبارک.
ممنون
ماشالله پسرتونه؟ خدا حفظش کنه
:-/
ممنون
مبارکه تولدش البته عذر میخام با تاخیر ... امیدوارم طول عمر با عزت داشته باشه ...


ممنون... خواهش میکنم...
مبارکه
انشاالله 120ساله شه
ممنون
ان شاءالله...
الهی :)))
مبارک باشه تولدش :)
:))
ممنون
يكشنبه ۱۱ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۴ احسان صادقی یزدان آباد
انشالله همیشه سلامت باشن
ان شاءالله...
سلامت باشد و عاقبت بخیر ان شاءلله
ممنون
:)))))))))
:))
دوشنبه ۱۲ مهر ۹۵ , ۱۹:۰۱ دریا _ گاه نوشته های من
خدا حفظش کنه
ممنون
چ نازه خودا حفظش کنه

+فقط دعا کن
+انشالله سال دیگه سالم ووسرحال بری و برگردی(:
گیگولی :)
:)
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۴۵ باربری و اتوبار امانت

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۶ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan