دعا کنید

یه کوچولوی سه ساله هست که یک ساله بیماره...

مشکل اینجاست که هیچکس نمی دونه بیماریش چیه... پزشکای متخصص و حتی فوق تخصص جوابش کردن...

زجر می کشه... هم خودش هم مادرش...


و خواسته ی من اینه که براش دعا کنید... خواهش می کنم...


چشم دعا میکنیم
انشالله خوب بشه
ممنونم
جمعه ۳ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۲۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
آخی ،ان شاءالله بحق سه ساله ی حسین خوب بشه ....
ان شاءالله
جمعه ۳ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۵۴ محمد مهدی امجدیان
أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ
أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ
أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ
أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ
أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ

ان شاءالله که هر چه زودتر شفا پیدا کنند
ان شاءالله
ان شاءالله شفا پیدا کنه.
ان شاءالله...
آخی الان چطوره؟
بهتره...
شکر خدا :)
:)
از فامیل هس؟
بله...
الان دیگه ۴ ساله شده :)
اوهوم :)
حالا بیماریش چی بود؟
نمیدونم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan