وَ مَا أَدْراکَ مَا لَیْلَةُ الْقَدْرِ

سالِ گذشته همچین لحظاتی صنما در حالِ جمع کردنِ وسایلش بود که بره حرم. دل تو دلش نبود. کی فکرش رو می‌کرد؟! صنما دعوت شده بود حرم! از ایستگاهِ کوثر تا بسیج و نگم از لحظه‌ای که پله‌های ایستگاهِ مترو رو بالا اومد و چشمش افتاد به گنبد. فقط سید می‌دونه از ایستگاهِ بسیج تا حرم چقدر گریه کرد و جون داد وقتی هر لحظه گنبد و گلدسته نزدیک‌تر می‌شد. از یه جایی به بعد حس کرد وقتشه. اذانِ پدر توی گوشش زمانِ تولد جای خود، دیگه وقتش بود خودش شهادتین رو بگه و مسلمون بشه. همینطور که وسطِ خیلِ عظیمِ جمعیت می‌رفت سمتِ حرم شیعه شد. شیعه‌‌ی جدِ سید رضا.

 

این پست باشه واسه دونه‌دونه آرزوهای این شب‌هامون. برگردم مشهد تصمیم دارم اولین دفعه‌ای که رفتم حرم این‌جا رو باز ‌کنم و به نیتِ حاجت‌روا شدنِ همه‌مون نماز‌ بخونم. به شرطِ حیات :)

 

+ وقتی چاوشی قلبت رو مچاله می‌کنه تا قطره‌های دلتنگی چکه کنه...

 

بسم الله

اول خودم :)

آرامش و سلامتی واسه همه.

بقیه رو هم که خودت می‌دونی :)

بله بله همون همیشگی :|

التماس دعا صنما جانم :)

محتاجیم به دعا عزیزم :)

التماس دعا...♡

محتاجیم به دعا :)

عوض شده اینجا یا خیلی وقته من با لپتاپ نیومدم؟ خوشگله. تم قشنگیه. التماس دعا!

چشماتون قشنگ می‌بینه :)
محتاجیم به دعا.

التماس دعا داریم

محتاجیم به دعا

سلام 

 

دراین شبهای عزیز التماس دعا.

سلام و درود

محتاجیم به دعا

خوشبحالت عزیزم 😭😭

منو خیلی دعا کن

عالی کن به هدفم برسم 🥺🥺

ان‌شاءالله عزیزم :)

چه ایدۀ حال‌خوب‌کنی :)

سلامتی برای همه و آرامش ناشی از دوباره نزدیک‌تر شدن به خودش برای هرکسی که بهش احتیاج داره، حتی اگه متوجه نیست، علی‌الخصوص خودم.

ظرفیت بیشتر و شکرگزاری بیشتر.

دیگه... عشق به زندگی و همۀ نعمت‌هایی که داده.

و عاقبت بخیری. :)

 

 

 

:)
چه دعای خوب و مهمی. ان‌شاءالله.

^_^

سلامتی و عاقبت به‌خیری

بقیش رو هم خودت میدونی دیگه

ان‌شاءالله.
:)

التماس دعا :)

محتاجیم به دعا :)

نمی‌دونم صنما چرا با آهنگه اشک تو چشمام جمع شد ‌‌‌‌..

موفق باشی و اینکه دعا یادت نره امشب :)

واسه منم همیشه همینطوره :(
سلامت باشی عزیزم :)

موفق باشی ، دوست عزیز ، پستت را خواندم. قبلا هم دنبالت کردم 

سلامت باشید.

واقعیتش اینه که اونی که باید بدونه ، عالم به همه چیزه... فقط دعا کنید حکمت خدا هم‌مسیر خواسته‌هامون باشه...

همینطوره و منم حرفی خلافِ این نزدم.
دعای همیشگیمه...

دلم برا امام رضا پر می‌کشه ...

 

التماس دعا عزیزم :*

 

آخ نگو :(

محتاجیم به دعا مهربون :)

التماس دعا :) 

شما هم ما رو دعا کنید جنابِ شاعر :)

خود آقا خبر داره،اگه زودتر رفتی زحمت نمازش با شما:)

ان‌شاءالله اگه بطلبه به زودی :)

التماس دعا دختر آبی

محتاجیم به دعا عزیزم :)

تموم شدن این همه درد و مصیبت ....

لبخند از ته دل مردممون 

حال خوب دلای هممون 

سلامتی و آرامش و امنیت برای همه مردم دنیا :)

التماس دعا جانم 

ان‌شاءالله :)

محتاجیم به دعا عزیزم.

سال گذشته صنمایی نبود و حوا بود :)
محتاج دعاهایی هستم که فقط شامل جسم و روح نمیشه
آرزوهایی هست که شاید بهشون برم خیلی چیزا تغییر کنه :)

صنما از مهر ۹۷ بوده :)
 
ان‌شاءالله خواستِ دلتون و خواستِ خدا یکی بشه.

یه لحظه چقدر احساس کردم یه چیزی کمه

چقدر دلتنگیم ... چقدر جای شب نشینیای حرم تو دلمون خالیه 

فکر کنم دوباره خوبه شیعه بشیم توی کنج ایوان حرم ...

خدایا ... مروح کن دل و جان را !

 

دلِ تنگِ پریشان را...

سلام علیکم

 

پست ناب

مارا هم یاد کنید

سلام و درود

حتماً :)

این شبا منم دعل کن. دعات میکنم ؛)

ممنونم مهربون جان :)

التماس دعا

محتاجیم به دعا
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۹۹ , ۱۰:۰۰ مصطفی فتاحی اردکانی

التماس دعا

محتاجیم به دعا

سلام.میتونم قالب وبلاگتون رو داشته باشم خواهر؟؟

قالب ۲۸ عرفان هست می‌تونید استفاده کنید.

التماس دعا

محتاجیم به دعا

اگه نذره نذر قشنگیه اگه نذر نیست انتهای لطف و سخاوته :) من رو یاد شخصی میندازه...

منم همون همیشگی همون که گفتید بله بله میدونم :) 

+ دشنام در زبان مادری بنده بی‌معرفته مادرم که از کسی شدیدا دلخور میشه بهش از ته دل میگه بی‌معرفت... من از بی معرفتی خیلی بدم میاد مثل بچه‌ای که مادرش دل پری از بی‌معرفتی ها داره... اون ته دعاهاتون بعد دعای همه از خدا بخواید من بی معرفت نباشم و نشم همون که ازش بیزارم...

نذر نیست. دلم هوایی شد یهو همچین ایده‌ای افتاد تو سرم :)
امیدوارم شخصِ خوبی باشه :| :))
خوبه پس :)
+ ان‌شاءالله هیچ‌کدوممون بی‌معرفت نشیم و نباشیم...

عریزم:)

 

التماس دعا...

(:

محتاجیم به دعا سادات جان.

سلام

طاعات و عبادات قبول باشه

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

سلام و درود
خیلی ممنونم. همچنین :)

آخ که این چاوشی و موزیک هاش داغونمون کرده

یه جوونی هست ربنا میخونه، چقدر قشنگ میخونه جدا

زندگی می‌کنیم باهاش :)
(:

دعامون کن

شما هم ما رو دعا کن.

سلام اسم آهنگ چاوشی چی بود ؟

سلام
امیرِ بی‌گزند

اگه رفتی حرم واسه منم خیلی دعا کن...

به آقا بگو من هنوز امیدم به شماست....

عزیزم
مطمئن باش آقا رئوف‌ترینه...

برای حال دلم کمی دعا لطفا

حتماً عزیزِ دلِ صنما :)

سلام

دمتون گرم خیلی خوب بود مطلب

سلام و درود
:)

سلام بر شما 

متنتون عالی بود 

من تازه وبلاگ زدم یه چنتا راهنمایی میخواستم 

۱.وبلاگ شما گزینه دنبال کردن ، من چطور میتونم این امکان رو به وبلاگم اضافه کنم 

۲.پست های وبلاگ شما گزینه لایک داره ، ولی وبلاگ من نه 

 

میشه راهنمایی کنید ؟

سپاس

سلام و درود

دیر دیدم کامنتتون رو ببخشید :)

از این دو وبلاگ لطفا دیدن کنید

http://ras64.blog.ir/

http://emametarid.blog.ir/

چشم :)

سلام شب بخیر صنما جان 

میشه بپرسم رشته تحصیلی چیه؟تو دانشگاه چی میخوندی

سلام و صبح بخیر نازنین زهرا جان
بله می‌شه :))) والا هنوز هم دانشجو هستم :)
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۹ , ۰۲:۵۸ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

وای که چقدر دلم رفت برای حرم

عزیزم :(
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۹ , ۰۳:۰۱ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

راستی بهت گفته بودم قالب جدیدت معرکست؟؟؟؟

 

معرکه بودن از خودته قطعاً مهربون جان ^_^

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب سلام الله علیها

 

 

عاقبت به خیری هممون :)

ان‌شاءالله

یه آمینِ بلند :)

آخ از دلتنگی برای لمس هوای حرمش.. 

:((

به هر چی که میخوای برسی صنما جان♡ آرزوی سلامتی برای همه ی دنیا، حالِ دلِ هممون خوب بشه:) امسال یه رشته ی خوب قبول بشم برم دانشگاه^___^ 

خیلی ممنونم عزیزم :)
ان‌شاءالله :)
عزیزم ^_^

عالی

 

:)

چاوشی با دفاعیه اش خودشو ب هممون ثابت کرد :)

واسه منم دعا کن حوایِ مهربون☺💛

بله بله :)
حتماً عزیزِ مهربونم ^_^

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

طاعاتتون قبول

 

خدا صنما را به شهادت هم برسونه....

 

دو بار متن را خوندم تا مطلب دستم اومد...خوش به سعادتتون

 

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

به‌به سلام و درود :)

همچنین

:)

یکم که نه خیلی بد نوشتم ببخشید.

خیلی ممنونم :)
علی یارتون

مجددا سلام عرض شد...

 

از اونجایی که رزمنده، خیلی وقته رفته بود مرخصی، الان که برگشته، می بینه همه جا تغییر و تحول صورت گرفته...

 

خیلی از وبلاگ ها تغییر کردند...

 

داشتم دنبال وبلاگ "دختری از نسل حوا" می گشتم، دیدم تو لیست نیست!!

هی گشتم و دیدم عجب...داستان حکایت از تغییر داره...

خیره ان شاء الله

 

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

سلام و درودِ مجدد

بله بله :)

ان‌شاءالله

همچنین. خیلی ممنون :)
علی یارتون

www.baxqeshm.irچت|چت روم

:|

السلام علیک یا امام الرئوف

سلام برای منم دعا کنید لطفا ممنونم .ان شاالله حاجت روا بشید.امین

سلام عزیزم
چشم. شما هم من رو دعا کنید :)

صنما خیلی متوجه جریان سید و شیعه و مسلمون شدن نشدم ))):

دوستم به امام رضا می‌گه سید رضا :)
جدِ سید رضا هم امام علی هستن.

بله بله (:

شک کردم (:

تشکر⁦✿

^_^

عه

من چرا پست اینقدر دیر دیدم:؟

 

چی شد که اینطوری شد؟! :)

ممنون چقدر وب قشنگی داری

:)

چقدر دلتنگ حرمم

پارسال عید ما هم رفته بودیم مشهد ولی حتی وقتی اونجا بودم بازهم دلتنگ بودم

یه حس عجیبیه

 

این مسلمانی مبارک :)

حالا رفتید حرم که دوباره برگشتید؟

خوشا به سعادتون :)

منم :(
درک می‌کنم. ان‌شاءالله زود قسمت بشه دوباره همه جمع بشیم زیرِ پرچمِ آقا.

خیلی ممنونم :)
من دانشجوی مشهد هستم :)

خیلی زیبا بود!!!

آهنگی هم که گذاشتین خیلی قشنگ بود 

نگاهتون زیباست :)
چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ , ۰۷:۳۸ شرکت آب پاکسازان

عالی خدا خیرتون بده

مممنون با تشکر دختر آبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan