می‌کنیم زمین رو ترک

یه روز موهام رو خرگوشی می‌بندم و با آهنگِ همیشه با همیمِ  اِیدل و تامین کیکِ شکلاتی درست می‌کنم؛ آتشِ بدونِ دودِ نادر ابراهیمی می‌خونم و قسمتِ دومِ فصلِ سومِ سریالِ سیزده دلیل برای اینکه رو می‌بینم. یه روزِ دیگه موهام رو گوجه‌ای می‌بندم و با آهنگِ عشقِ ایهام، ژله‌ کریستالی درست می‌کنم؛ کتابِ دزیره رو ورق می‌زنم و فیلمِ علاءالدین می‌بینم. یه روزِ دیگه هم موهام رو بدونِ نظمِ خاصی می‌بندم و یا اصلاً نمی‌بندم و با آتش‌پاره‌ی رضا ملک‌زاده پنکیک درست می‌کنم؛ کتابِ دلقکِ خصوصی رو می‌خونم و سریالِ یوسفِ پیامبر می‌بینم.

روزهای بعد از شروعِ رسمیِ قرنطینه‌ی دنیا اینطوری شروع شد. هر روز بهتر از دیروز. لبخندِ بعد از آرامش و آرامشِ بعد از لبخند و اینطوری شد که این چرخه‌ی آرمانی واردِ زندگیم شد و تک‌تکِ روزهام رو محکم بغل کرد. کلاس‌های مجازی و جزوه نوشتن‌های دوتایی با خواهر خانمی و حل کردنِ معماهای پیچیده‌ آقای برادر و مهم‌تر از همه، لیوانِ چایِ دارچینیِ هل‌دارِ مامان جان که حالم رو عجیب خوب می‌کنه.

این روزهای صنما به دنبالِ روزهایی اومدن که بخاطرِ ریزشِ موی شدید، خودم موهام رو کوتاه کردم تا کمتر اذیت بشم. روزهایی که بخاطرِ تنگیِ نفس نمی‌تونستم سریع راه برم و از سرویس جا می‌موندم. روزهایی که گاهی تلخیش بیشتر از تحملم بودند. اوجِ روزهای تلخم هم روزی بود که بدنم دیگه نمی‌تونست اون حجم از فشارِ عصبی رو تحمل کنه و بالاخره زانوهام خم شدند و واسه چند دقیقه هوشیاریم رو از دست دادم.

این‌ها رو نمی‌گم که خودم و بقیه رو ناراحت کنم. می‌گم که یادم بمونه از بدترین شرایط دوباره سرِ پا شدم و تونستم دوباره خودم رو بسازم. خیلی محکم‌تر از قبل. خیلی آروم‌تر و بیخیال‌تر. خیلی شادتر و رنگی‌رنگی‌تر. موهام دوباره بلند شدند. تنگیِ نفس، سرگیجه‌هام و سرفه‌های شدید رفع شدند. آرامشِ درونیم که یه مدت گمش کرده بودم الان برگشته و مهم‌تر از همه حضورِ یه آدمِ جدید توی زندگیمه که شک ندارم هدیه‌ی خداست.

اونقدرا فرصتِ زندگی نداریم که بخوایم تلفش کنیم. باید بیشتر بخونیم. بیشتر ببینیم و بیشتر یاد بگیریم. بیشتر بسازیم و کمتر خراب کنیم. باید عاشق بشیم. آره باید دوست داشته باشیم و دوست داشته بشیم. وقتی دنیای ما اسیرِ مرزه، باید با هم کنیم زمین رو ترکش!

 

+ رمضانتون مبارک و پربرکت :)

 

 

سلام

رمضان شما هم مبارک

به سلامتی :) خوشبخت بشید :)

سلام و درود
:)
خبرِ ازدواج نبود که :) ممنون :)

حالا الف رو که گفتین ب رو هم باید بگین :))

موضوعِ پست چیزِ دیگه‌ای هست کلاً :))

چه عجب پست نوشتی تو 😝😁

لازم بود یه مدت رو خودم کار کنم :))

خب خب خب

بگو ببینم کیکت چطور شد 😋😉😉😉

دفعه اول یکم شکرش کم بود دفعه دوم بهتر شد :)
واسه قبلِ ماه رمضانه.

باشه قبوله :))

((:

آهنگه الان تموم شد 🙈

از خوب‌های پلی‌لیستمه :)

آهنگای تو که همه خفن و عالین صنما 🥰😍🥰 این آهنگه خیلی به تصویر میاد 😊

عزیزم :)
جای دنجیه. حسِ پرواز بهم دست می‌ده هر وقت می‌رم :)

منظره قشنگیه ⁦☺️⁩⁦☺️⁩⁦☺️⁩

راستی یوسفه پیامبر می‌بینی دوباره 😁😁 این و مختار نامه رو هزار بار پخش کردن 🤣🤣🤣

چشمات قشنگ می‌بینه جانم :)
خب من فقط دو بار دیدم :)) یه بار دفعه اول که پخش شد یه بار هم فکر کنم چهار سال پیش. می‌دونی چون به مرور که قد می‌کشیم نگاهمون هم تغییر می‌کنه هر بار چیزهایی به چشم میاد که دفعه قبل اصلاً مهم نبود. سریالِ فوق‌العاده‌ایه واقعاً.

سلام

این ماه پر خیر و برکت بر شما مبارکباد

یه لحظه نگران شدم گفتم نکنه خدایی نکرده کرونا گرفتید که بعدش گفتید خوب شدید

عشق زمینی تون رو هم تبریک میگم

سلام و درود
مچکرم
این ماجراها واسه قبلِ کروناست :)
عشقِ زمینی؟!

هوووم 😶😶

سیزده دلیل برای اینکه فیلم همون کتابیه که قبلاً گفتی داری میخونیش ؟

آره

بگذار با هم تنهایی تنها باشیم، من در تنهایی تو، تو در تنهایی من :)

که آن خدای خوب‌کار بردبار
هدیه‌ها را می‌دهد در انتظار

:)

سلام ^_^

این یوسف پیامبر فکر کنم تنها سریالیه که حالا حالاها تکراری نمیشه😅

من بالای ۷-۸ بار دیدم هر بار هم بعضی از قسمتاش برام جدیدن🤭

 

+ژله کریستالی؟😍😋 i want too 😃

 سلام عزیزم :)
خدا رحمت کنه کارگردانش رو.
گوگولیِ من ^_^

+ بله بله :)

عه عه حرف کیک پزیه اینجا هم. ای جان. حرف موهای رنگی و کوتاهیشم هست. و حرف انرژی زندگی برای ادامه دادن تو این شرایط و حرف عاشقی.

دوست داشتم :-)

خوشحالم که دوست داشتی :)

بههه قالبشو.یتد اون بیته افتادم

رفتم به در شمس العماره همونجایی که دلبر خونه داره

میگن اهنگ هایی که معرفی کردی قشنگن:دی

برام بفرستشون سپاس:😅

به‌به سمیرا :))
((:
چشم چشم :))

پس چه عشقی؟  دریایی؟ هوایی؟ نیروی ویژه؟ :) 

هوایی خوبه می‌پسندم :))

عالی بود.پر از حال خوب بود

خدا رو سپاس :)

به به ابی یواشمون اومد😍😍😍

اتفاقاااچند روز پیش گفتم تو دلم این دختر کجاست یعنی؟دوباره میاد؟که اومدی😘

پستت چسبید😊👌🏻درود به تو

سلام عزیزم ^__^
همین حوالی :)
فدای دلِ مهربونت جانم :)
لبخندت همیشگی مهربون :)

نشستم پای این نوشته و کلی باهات حرف زدم :))

ولی تو اصلا نشنیدی خخ :)

خیلی خوشحالم که حالت خوبه...

 

گوشِ شنوایی دارم واسه حرف‌های ناگفته :)
هر وقت خواستید بشنوم بهم بگید :)
خیلی ممنونم که اینقدر مهربونید.

سلام :) 

رمضان شما هم مبارک :) 

خیلی خوشحالم که حالتون بهتر شده D: 

به‌به D: چه همه کتاب و فیلم و خوراکی‌های خوشمزه :)) ان‌شاءالله که هر روز براتون بهتر از دیروز باشه :))

سلام قشنگم :)
(:
عزیزم :)
فکر کنم از معدود آدم‌هایی باشم که قرینطه‌ رو دوست داره :)
همچنین جانا ^_^

وقتی هشت سالم بود شبها توی تراس مینشستم کتاب سنگین نجومی که به اصرار خریده بودم و نمی‌تونستم بخونم و باز میکردم روی عکسهاش دست می‌کشیدم و حدس میزدم الان این ستاره  و سیاره کجای آسمونه(((:

دوست داشتم برم ماه و ببینم خورشید از اونجا چه منظره ای داره و به زمین به جایی که بودم خیره بشم، مشت دستمو از خاک نقره‌ای ماه پر و خالی کنم و به گرده های نقره ای که لای انگشتهای دستم موندن و  برق میزنن نگاه کنم 

...((((((: 

البته این فانتزی طفولیت بود وگرنه بدون لباس مخصوص خودم پودر میشم و جزئی از همون گرده ها(((((((((((((:

عزیزم :))
چه جذاب و شیرین ^_^

آدما با رویاهاشون زنده‌اند :)))

فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا 

یسری که خدا وعده داده بعد از من لی غیرک میاد...

خدا رو شکر که روزای سخت رو رد کردی... 

بعضیا زورشون نمی‌رسه از حال بدشون رد بشن ، به جایی می‌رسن که آرزو می‌کنن تنهایی زمین رو ترک کنن حتی اگر مقصد جهنم باشه🌹

خلق نشدیم که تهش دنیامون جهنم بشه. یکم صبور باشیم جایگاهِ حقیقیِ همه مشخص می‌شه :)

سلام

طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق

به ما هم سر بزنید

سلام :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اول ایام دوست داشتنی و آرامش بخش ماه رمضان رو بهتون تبریک میگم

و اینکه از ته دل خوشحالم که بالاخره به ریتم لذت بخش زندگیتون برگشتید و انشاالله همیشه در پناه حق و زیر سایه پدر و مادر با تندرستی و سلامتی کامل زندگی کنید :)

و جالب ترین چیز که بعد از مدت ها بودن دارم میبینم اینه که صنمای این روز ها برخلاف تصوراتی که من داشتم از حوای سال های قبل خیلی بهتره :)

من تنها دیدگاهی که نبت به حوا داشتم افسردگی مزمنش بود که حالا میبینم بعد از یکی دوما بالاخره صنمای واقعی خودش رو نشون داد:)صنمای شاد...

 

و اینکه شاید شخصی توی زندگیتون پیدا شده که میتونه آرامش و رهایی رو بهتون منتقل کنه این خودش خیلی خوبه 

در پایان یه نکته و سوال میمونه که این عکسه

عکس 1

تنها سوالی که فکرمو مشغول کرده اینه که این عک رو ** ***** ***** *** دیدم و کامل ترش رو تو بیانات شما :)

و اینکه عاشقانه زندگی کنید که به قول گفتنی عمر پروانه کوتاه است و عمر ما انسان ها به نوعی کوتاه تر :)

موفق باشید

خیلی ممنونم :)
ان‌شاءالله هر کی هر بحرانی داره خیلی زود به آرامش برسه.

فکر نمی‌کنم افسردگی چیزی باشه که به راحتی بتونیم تشخیصش بدیم و نوعش رو هم مشخص کنیم بعد نسبت بدیم به آدم‌ها. کارِ قشنگی نیست :)

این نکات رو درِ گوشی باید بگید به نظرم :)) عذر می‌خوام که بخشی از کامنتتون رو ستاره‌دار کردم.

سلامت باشید :)

من یوسف پیامبر انقدددد دیدم که تمام دیالوگهاشو حفظ شدم :)))

 

اتفاقِ خوبیه به نظرم :)

سلام-خیلی عالی -موفق باشی

سلام
سلامت باشید :)

ان شالله بهبودی کامل و دل آرام

ان‌شاءالله بهبودیِ حالِ دلِ همه

یوسف پیامبر تحت هر شرایط جذاب و دیدنیه :)))

چه خوب که حالت خوبه :)))

بعده ماه رمضون عکس کیکا و ژله هاتو بذار :دی

بله بله :))
قربانت :))
عکس ندارم از همه‌شون o_O

چه پارگراف آخر بود، امیدوارم بهترین‌ها برات رقم بخوره رفیق. :)

پاراگرافِ آخر چه بود؟! خوب؟! بد؟! زشت؟! :))
خیلی ممنونم رفیق جان :) همچنین :)

در عجبم چرا کلمه‌ی "خوب" رو ننوشتم! جالب اینجاست متن رو هم یک‌بار خوندم ولی چشم نخورد به نبودش! :))

+ مخلصیم :)

پیش میاد :))

+ قربانِ شما :)

آهنگی ک گذاشتین حرف نداشت ممنونم ازتون.باعث مرور خاطرات شد

خواهش می‌کنم :)
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۹۹ , ۱۰:۲۳ کسب درآمد از اینترنت در منزل

سلام دختر آبی

اگر علاقه به وبلاگ نویسی داری و می خوای از اینترنت کسب درآمد کنی حتما از سایت ما دیدن کنید. بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت رو ما به شما آموزش می دهیم.

سلام :)

برای اجرای عدالت به کانال تلگرام ما سر بزنید
https://t.me/ir_47

بله؟!

چه عالی عزیزم

(:

سلام با تشکر از وبلاگ خوبتون خیلی مفید بود امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام
سلامت باشید

قربونت برم عزیزم😘🌹

^_^

خدا قوت

:)

قبول باشه نماز روزه هاتون

همچنین :)

وبلاگ محشری داری تبریک

:)

سلام طاعات وعبادات قبول .

سلام
همچنین

سلام نماز روزتون قبول باشه ..

سلام
همچنین

امیدوارم حالت خوب باشه ساکن خونه‌ی آبی :)

+ قبول باشه عبادت‌هات و التماس دعا در شب‌های پیشِ رو :)

خیلی ممنونم مهربون‌ترین آرزو :)
+ همچنین جانِ دلم :) محتاجیم به دعا.

عزیزممم چه حس خوبی داشت این پستت.. به قول میچ آلبوم یا عشق بورزید یا بمیرید .. والا :)

قربانت :)

سلام 

خسته نباشید با این وبلاگ عالی تون

سلام و درود
مچکرم :)

خب روی زمین زندگی بکنید. ولی لذت ببرید

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan