نامه‌ی هشتم

اونقدر بادکنکِ آبی و سفید باد کردم که نفسم بالا نمیاد. کیک توی یخچاله. برفِ شادی‌ها روی میزه. فشفشه‌ها هم کنارشون. صدای در میاد. صدام می‌کنی بیام کمکت کنم که خب نمیام. با همون لحنِ الکی مثلاً عصبانیت در رو باز می‌کنی و تا می‌خوای همون تنبیهِ همیشگیت رو برام تکرارش کنی که بعدش جفتمون بزنیم زیرِ خنده، برفِ شادی رو می‌ریزم بالای سرت و با هیجان و ذوق داد می‌زنم تولدت مبارک عزیزم. واسه چند لحظه هیچی نمی‌گی. بعد هر چی دستته رو می‌گذاری زمین و میای جلو تا همدیگه رو بغلم کنیم که می‌گم یکم صبر کن. می‌رم کیک رو میارم. شمع‌های رنگی‌رنگی می‌ذارم روش و روشنشون می‌کنم. می‌شینم روی زمین. دست‌هام رو می‌گذارم زیرِ چونه‌ام و خیره می‌شم به چشم‌هات و می‌گم آرزو کن. زیرِ لب و مرموز زمزمه می‌کنی. بعد شمع‌ها رو فوت می‌کنی و من جیغ‌ می‌زنم و دوباره می‌گم تولدت مبارک. آهنگی که دانلود کردم رو پخش می‌کنم و باهاش می‌خونم. همدیگه رو بغل می‌کنیم. بادکنک می‌ترکونیم. کیک پرت می‌کنیم طرفِ همدیگه. فشفشه‌ها رو روشن می‌کنیم و سلفی می‌گیریم و بلندبلند می‌خونیم و می‌خندیم و می‌رقصیم. خسته که شدیم وسطِ اون همه آشوب و جمعه‌بازاری که درست کردیم دراز می‌کشی. منم پتو میارم و برق‌ها رو خاموش می‌کنم. پرده‌ها رو کنار می‌زنم و میام کنارت. خیره می‌شیم به ماه. داره به این حجم از دیوونگی می‌خنده وقتی می‌دونه من اصلاً تاریخِ تولدِ «تو» رو نمی‌دونم.

 

+ و خداوند دیوانه‌ها رو بیشتر دوست داره.

 

 

چقدر تصویرسازیش شیرین بود :)

عزیزم :)

چرا شما اینقدر نامه میدین ولی اون جواب نمیده!؟

زشته منت کشی:|

اینم حرفیه :|

مبارکه :|
دلمون نخواد :|
خوبه ماهم هی تو وبلاگمون نامه های عاشقانه بنویسیم!؟؟  -_-

تولدی در کار نبوده اصلاً :)

آره چرا بد باشه. بنویسید :)

یارتون بنظرم یه سو استفاده گر هست

چرا؟!
شنبه ۱۸ آبان ۹۸ , ۱۷:۰۵ دچارِ فیش‌نگار

موزیک جالبی بود :)

اصلاً همه چی از همین آهنگ شروع شد :)

بیا بگو این پروفایلای خوشکل رو از کجا میدزدی ماهم بدزدیم😂😂😂

دیگه دیگه :)))

زیبا بود 

 

:)

حیف نیست اون کیک ها رو پرت میکنین ؟ هدر میشن .

 

زیبا بود.

:))

زیبا خوندید شما.
يكشنبه ۱۹ آبان ۹۸ , ۰۸:۴۴ دچارِ فیش‌نگار

خب! کنجکاو شدم (بقیشو بگید😏 )

بقیه چی رو؟!

حواااااا

چه خبره اینجا اینا چیه 😐😐😐

به‌به چه عجب از این طرفا :)) سلام :)
چی شده مگه؟!
يكشنبه ۱۹ آبان ۹۸ , ۰۹:۴۷ دچارِ فیش‌نگار

این که میگین همه چی از آهنگ شرو شد!

این آهنگ رو اتفاقی شنیدم. خوشم اومد و دانلود کردم. بعدش این پست شکل گرفت.
يكشنبه ۱۹ آبان ۹۸ , ۱۰:۱۴ دچارِ فیش‌نگار

آهان :) ما رو باش فک کردیم خبریه!

فکر ما کی درست میشه حوا؟

دیگه شما که باید بدونید صرفاً خیاله :)
شاید هیچ‌وقت.
يكشنبه ۱۹ آبان ۹۸ , ۱۱:۵۳ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤

بسیار زیبا نوشتی حواجونی😄😄😄

زیبا خوندی عزیزم :)

کاملا موافقم،همه چی از همین آهنگا شروع میشه لامصب. :/

آره آره :)

بنظر آدم عاقلیه و اندازه شما هیجان نداره. و این همراهی هم بخاطر کمبود دیوانگی تو زندگیشه نه دیوانه بودن

این پست خیالیه اصلاً اتفاق نیفتاده.

میدونم :| 

اتفاق نیفتاده ولی گیرنده‌ی نامه توی فضاسازیِ این پست بی‌تاثیر نبوده.

فکر کردن به حوادث و اتفاقات خیالی مثبت خیلی قشنگ و زیباست اما زیادش باعث میشه انسان توقعش از زندگی بالا بره و وقتی به اون موقعیت رسید و تخیلش محقق نشد سرخوردگی،ناامیدی، احساس شکست و یا حس انتخاب اشتباه میاره.

 

حق با شماست اما من دلم نمی‌خواد جلوی تخیلاتم رو بگیرم فقط به این دلیل که ممکنه محقق نشه.

با سلام بسیار خوشحال شدم از اینکه برای اولین بار از مطالب شما استفاده میکنم وبلاگ علمی و پرباری دارید این بنده حقیر سایت ترجمه ای دارم که نزدیک به 120 زبان را ترجمه میکنیم اگر نیاز به خدمات دارالترجمه دارید کلیک کنید

:)

تبرک میگم که جزء وبلاگ های برتر blog.ir هستی و اینقدر خوب مینویسی.

ما تو زمینه تصفیه آب و فاضلاب فعالیت میکنیم.

خوشحال میشیم سر بزنی.

خیلی ممنونم :)

عکسش خیلی خوب بود لایک 

:)

تصورش کردم ... شیرین بود...

 

* فقط مواظب باشین که کیک‌ها نخوره به گچ دیوار و سقف که بعدش مکافات دارین :)

:)

میترسم از اون لحظه که دیوونه نباشی :)

می‌ترسم از لحظه‌ای که اصلاً نباشی...

سلام خوبی

اگر دوست داری روزانه 50 هزار تومان از وبسایت خودت درامد داشته باشی تو سایت قدیمی و معتبر پاپاپ می ثبت نام کن

بالاترین نرخ درامد در بین سایت های پاپ اپ

میتونی یک روز تست کنی و افزایش درامدت رو مشاهده کنی

http://popupme.net/Register/Register?refId=12554028

سلام :)

سلام/سایت خوبی دارین/به ماهم سری بزنید

سلام

چه حس خوبی داشت

و ازون بهتر چه فضاسازیه جذابی

:)

سلام نامه های جالبی می نویسین به سایت ماهم سر بزنید 

 

https://sanykala.com/product-category/marriage-products/condom/

سلام

سلام ممنون از سایت خوبتون بسیار عالی بود.

مهد سرمایه به عنوان شرکت پیشرو در معاملات الگوریتمی در کشور، فعالیت های خود را با هدف ارتقای کیفیت معاملات و رفع نیاز تکنولوژی آموزشی در زمینه آموزش بورس ، سرمایه گذاری در بورس با عرضه به روزترین دانش و ابزارهای بورس در قالبهای مختلف ارائه میکند.

فعالیت شرکت مهد سرمایه در زمینه آموزش بورس پیشرفته | طراحی استراتژی معاملاتی با استفاده از هوش مصنوعی ، تحلیل تکنیکال پیشرفته | نرم افزار تخصصی بورس و مشاوره سرمایه گذاری در بورس میباشد.

سلام

چقدر زیبا نوشتین ❤

توصیف سازی و استفاده از کلمات 

عالی بود

امیدوارم خیلی زود به واقعیت تبدیل بشه این  چنین روزی

خیلی ممنون :)

سلام خسته نباشید من میخوام یه وبلاگ راه اندازی کنم

میخواستم بگم که شما یه وبلاگو دوست دارید چطوری باشه؟!

 

و درمورد متن هاتون معلومه خیلی تو تخیلات سیر میکنید

این خوب نیست بعدا ممکنه افسردگی بیاره عوضش به خدا فکر کنید

روحتون خیلی بزرگ میشه

 

تشکر

 

سلام

از کجا می‌دونید تخیلاته؟! شاید دیگه نباشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan