نامه‌ی پنجم

زیاد طول نمی‌کشه. به اندازه‌ی یه اعلامِ رضایتِ قلبی و خوندنِ یکی دو جمله و... بعد؟! می‌تونم ساعت‌ها بهت زل بزنم و قند تو دلم آب بشه. می‌تونم به آغوش بکشمت و به آغوش بکشیَم تا حل بشیم تو وجودِ هم و نبضم با ضربانت یکی بشه. می‌تونم هزار هزار کلمه به پای خنده‌هات بریزم و اونقدر از این زیباترین انحنای کلِ تاریخِ حیاتِ بشر بنویسم که جنگِ جهانیِ سوم بر سرِ یک ثانیه دیدنِ لبخندت باشه. منِ ناشاعر می‌تونم واسه دنیای پشتِ عینکت هزار هزار بیت غزل بنویسم و از فرداست که تمومِ کتاب‌فروشی‌ها پر از دیوانِ اشعارِ نگاهت بشه. می‌تونم از صدات اکسیرِ حیاتِ دوباره بسازم که با دمِ مسیحایی برابری کنه. حتی می‌تونم از احساسِ حسِ لمسِ دستات عصاره‌ی عشق بگیرم و بسپارمش به قاصدک‌ها تا کلِ شهر سرشار از عطرِ تنت بشه. و چهارمِ آبانِ سالِ بعد، کنارِ سالِ چند هزار و چندِ شمسی و قمری و میلادیِ صفحه‌ی اولِ تمامِ تقویم‌ها، سالِ یکمِ یکی‌شدنمون رو هم می‌نویسند. اینطوری می‌شه که برگِ جدیدی از تاریخ به اسمِ من و «تو» ورق می‌خوره.

 

🤔🤔🤔🤔

به چه می‌اندیشی؟! :)

خیلی یجورین؟

چرا؟:))

میفهمی چی میگم که؟پیرو حرفای دیروزمون

همینطوری :)
آره می‌فهمم. چیزی نیست :)

وااای چه قشنگ حوا خانم نویسنده اش خودتی عاشق دوست داشتنی؟؟؟:))))

نگاهت قشنگه :)
بله خط‌خطی‌های خودمه :)
يكشنبه ۵ آبان ۹۸ , ۲۱:۵۶ انشا تمامی پایه های تحصیلی

سلام 

خیلی خوب بود.

سلام
ممنونم

عه آقای آدم بالاخره تشریف فرما شدن :) ؟

شیرینی لطفااااا

نه :)
(:

مبارک استتتتت^_^

اینجا هیچی اونطوری که به نظر میاد نیست :)

سلیقتون رو تو انتخاب عکس های پست ها دوست دارم

لطف دارید :)
دوشنبه ۶ آبان ۹۸ , ۰۶:۲۱ جادوگر قبیله [ستوده] ••

تبریک بگیم ؟ تبریک نگیم؟ من واقعا نیم خیزم D:

بیا بشین عزیزم ^_^

آدم بعد خوندن متن واقعن هوس عاشق شدن میزنه به کلش :)

خدا قسمت جمع حاضر بکنه :)))

و مبارک ها باشه ^__^

:)
ان‌شاءالله :))
اتفاقِ خاصی نیفتاده :)

خوب یواش یواش اتفاق های خوب به وقوع می پیونده دیگه :)))

دعامون بفرمایین :)

ان‌شاءالله :)

محتاجیم به دعا :)

یه چیزی بگم؟ از بعد پست جناب آدم و بعد ۲ تا پست بعدش اصلا نیفهمم چی شده، یه جوری گیج شدم؛ اومده؟ رفته؟قراره بیاد؟ قهر کردید؟ اشتی کردید؟ خیاله؟ نه؟ چی پس ؟:)

حق داری :)
اومد، دعوا شد، قهر کردیم، رفت، برگشت، آشتی کردیم، ... داستان داریم خلاصه :) ولی خب الان همه چی خوبه. ان‌شاءالله بهتر هم می‌شه :)

وقتی یکی از این متنا مینویسه و میگه اتفاق خاصی نیفتاده من دقیقا قیافم اول اینه :| بعد این -_- 

:))

چی بگم آخه :))

خوشحالم که نظرات بازه. دلم برات تنگ شده بود. :)

عزیزم :)
می‌خواستم بگم ببینیم هم رو گفتم شاید برگشتی خونه. هر وقت بودی و وقت داشتی بهم بگو بیام پیشت ^____^
سه شنبه ۷ آبان ۹۸ , ۱۱:۳۱ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

زیباتر از زیبا :-)

نگاهت زیباست مهربون :)

چرا انقدر گنگ آخه؟! :|

آدم هیچی نمیفهمه. الان باید تبریک بگیم؟ نگیم؟ شیرینی بخوایم؟ نخوایم؟ تکلیفمونو مشخص کنید خلاصه :/ :))

چی بگم :)
اونقدرا هم گنگ نیست به نظرم :| :))

(๑•ᴗ•๑)♡

شکلکِ جدید :)

سلیقتون رو ذوس دارم

لطف دارید :)

آره خونه بودم و امروز برگشتم. از ساعت سه پنج‌شنبه به بعد بیکارم ^_^

یه چیزم می‌خواستم بگم. می‌شه دفعۀ بعد که خواستی پیاده بری حرم و حوصلۀ یه آدم اضافه هم داشتی به من خبر بدی منم بیام؟ :) 

به سلامتی :) پنجشنبه ساعت هفت می‌رم حرم با سرویس خوابگاه. جمعه وقتت آزاده؟!
آره چرا که نه ^____^ چی بهتر از این :)

مرسی عالی بود

:)

منم حرمم اون موقع😁

آره آزادم ^_^

چقدر خوب ^_^
بریم بیرون :)

ازمنطق تو دلیل می بارد عشق

تأویل چه بی بدیل می بارد عشق

یک سوره به نام عشق نازل شده است

از چشم تو جبرئیل می بارد عشق

:)

اگه جای خاصی مد نظرته بگو :) و ساعتی که برات راحت‌تره. 

حرم مد نظرم بود :)

ماکه تو این دنیا جز تنهایی چیز دیگه ایی نصیبمون نشد آخرش میمیریم و نمیفهمیم اینکه ینفر همش به فکرت باشه چه طعمی داره :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan