به وقتِ اولین پاییزِ من و تو

اعتراف می‌کنم که برای احساسِ حسِ لمسِ دستانِ «تو» نذرِ چای کرده‌ام. اعتراف می‌کنم «تو» همانی هستی که کنارش حتی قرمه‌سبزی برایم خوشمزه‌ترین غذای دنیا می‌شود. راستی می‌دانی عیدِ پیشِ رو اولین عیدِ حوِّل حالَنای زندگی‌ام می‌شود؟! تو هیچ می‌دانی معجزه‌ی پاییزی حضرتِ دلبرم؟! می‌دانی صدای نفس‌هایت تا چه اندازه به جنون می‌رساندم؟! حس می‌کنی عطرِ تنت لابه‌لای شهرِ تنم را؟! دیدی برای وصالِ لب‌هایم به جهانِ بی‌نهایتِ چشم‌هایت چگونه یکی یکی کنار زدم تمامِ مدعیان را؟! می‌دانی دوم شخصِ حاضرِ تمامِ این زندگی، قهر از شکوهِ این رابطه شرم می‌کند. قسم به همین لحظه‌های مقدسِ با هم بودن، به وقتِ پاییزِ اولین سالِ با هم بودنمان، من و تو تا ابد همیشه ازلی خواهیم ماند.

 

آقا انگار که مبارکه😍♥️😅

:)

خب حواجان انگار کت و شلوار دامادی رو خودت بریدی خودت دوختی.

 

میدونی که اهل کت شلوار نیستم ولی ازبس نوشتت قشنگ بود که بدم نمیاد یه تن بزنم.

دیگه دیگه :))

به پای نوشته‌های تو که نمی‌رسه. به نظرم خیلی بهت میاد. البته که به تو همه چی میاد :)

مبارکه :)

 

البته اینم بگم قرمه سبزی کنار عمه نیم تاج هم باز خوشمزه ترین غدای دنیاس.

ربطی به حضرت دلبر و این چیزا نداره:))

 

بازم مبارکه

:)

با توجه به یکی از پست‌های قبل من اصلاً قرمه‌سبزی دوست ندارم.
خیلی ربط داره :))

(:

اینجا مجرد نشسته😂

+خیلیییی مبارکا

احوالِ شما؟! :)
+ تشکر :)
چهارشنبه ۳ مهر ۹۸ , ۲۳:۲۸ محمدرضا مهدیزاده

سلام ، خوبین ؟! 

آدم و حوا که دو تا خودتونین ؟! :| 

ولی جدی امیدوارم زودتر مزدوج شید و شیرینی بدید :)

سلام. خیلی ممنونم :)
نه آدم خودشه حوا منم :|
همینطوری هم همیشه شیرینی گوشه وبلاگ هست. چشمِ بصیرت می‌خواد :| :)

به به  :)

:)

پرسش: آیا گرفتن شیرینی در ماه محرم حلال است؟

پاسخ: هر گونه پیچاندن شیرینی حرام است ولو محرم باشد یا ربیع! :))

مبارکه عزیزم :)

این حضرت دلبرت رو معرفی نمیکنی حوا؟ خیلی یهویی اومد ولی خب گویا بلاگری رو بلده :)

که اینطور :)))

خودش اگه بخواد معرفی می‌کنه. بله بله ایشون همه چی رو بلده :)

این شیرینی ها برا ما اب و نون نمیشه:)

نمی‌دونستم شیرینی قابلیتِ تبدیل شدن به آب و نون داره :| :))

حدیث داریم 

دختری که قرمه دوست نداره دستپختش افتضاحه:)

حضرت آدم سعی کن کنار یه چلوکبابی خوب خونه بگیری:))

 

لاو نترکونین تو جمع . مرسی . اه 

صحیح :)
ما مشارکتی غذا درست می‌کنیم :| :)) 

:|
چهارشنبه ۳ مهر ۹۸ , ۲۳:۳۷ محمدرضا مهدیزاده

پست پیش تر رو هم خوندم ، یه خرده احساس سر کار بودن می کنم :| ولی تبریک می گم ، انشاءاللّٰه در پناه امام زمان (عج) خوشبخت و عاقبت بخیر باشید :) 

انصافاً اضافه کردنِ نویسنده‌ی جعلی تفریحِ مناسبی نیست :|

:)

نگو که شیرینی خامه ای با نون تافتون نخوردی؟

شما خوردی؟!

من پیچیدیم لای لواش بعد پیچیدم لای تافتون زدم بر بدن

گشنه هم ترامپه:|

کارِ خوبی کردید :))

باشه :)

اجازه ندارم آخه :| :)

خب منم گفتم باشه دیگه، یعنی هرگاه رو فرم معرفی بود خودش بیاد بگه :)

(:
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۰۰:۰۱ فرشته ی روی زمین

تبریک میگم *_*

انشاءالله خوشبخت بشید : )

بابتِ این همه مهربونی خیلی ممنونم :)

صمیمانه خیلی خوش‌حال شدم. امیدوارم که عمر طولانی و پر از برکت کنار هم داشته باشین :)

خیلی مچکرم. سلامت باشید :)

ان شاءالله که مبارکه 

ممنونم

تبریکات صمیمانه مارو پذیرا باش سیبِ سبز بیان  :) 

عشق مهمون همیشگی قلبتون❤

خیلی ممنونم سادات جانِ همیشه مهربونم :)

ووووااااوووو 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

مبارکه ^___^ 

خانما حجاب رو رعایت کنید آقا داماد هم حضور دارن :)

خیلی مبارکه خیلی. خیلی حس باحالیه شنیدن خبر به این قشنگی ^__^

ازدواج بانوچه، حاج مهدی و حالا حوا😍

همه این حس های خووب تا ابد مستدام.

عزیزم :))
شما بیا بغلم مهربون جان ^____^

قربانت :))

هه چباحال و رمانتیک. پست قبلیتون رو ندیده بودم! قبلیشون؟ قبلیتون؟؟ مبارکه!

قبلیشون درسته :)
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۰۵:۱۹ حـــــ ـمــیـد

باید اعتراف کنم ابدا انتظار چنین خبری رو نداشتم...  :)) صمیمانه از ته قلبم براتون آرزوی خوشبختی می‌کنم هفتمین ماه سال تا دنیا دنیاست به کامتون شیرین...  :) 

:))
شما لطف دارید :)
ان‌شاءالله همه خوشبخت باشن همیشه :)

به به :)

 

باده صافی شد و مرغان چمن مست شدند
موسم عاشقی و کار به بنیاد آمد :)

موسم عاشقیتون مبارک حوا جان... بهترین‌هارو براتون آرزومندم... تا باد چنین بادا :)

(:

خیلی ممنونم که اینقدر لطیف و مهربون و شیرین هستید ^_^
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۰۵:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام خانوووم

ان شاءالله مبارکتون باشه 

به شاه شاهان داماد خانه حواجان، تبریک میگم بازم که چنین نگین درخشان لطیف و مهربانی نصیب شون شده. 

عاقبت بخیر باشید عزیزم.

همسفر هم تا بهشت ان شاءالله.

 

 

سلام عزیزِ دلم :)
قربانِ شما :)
دارم به واکنشش فکر می‌کنم وقتی این بخش از نظرتون رو بخونه :))

خیلی ممنونم بابتِ این دعاهای زیباتون :)

واااای حواجون خیییلی خوشحال شدم برات^_^

مبارکتون باشه^_^

با توجه به درخواست مکرر دوستان واسه شیرینی و رد کردن های غیر مستقیم، من دیگه چیزی نمیگم😁

ولی اگه شیرینی دادی منو یادت نره ها!😅

همیشه شاد باشی رفیق جان :)
(:
عزیزم :)))
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۰۷:۲۳ معلمی از جنس اینده

سلام حوا جان...خیلی خیلی مبارک باشه....

سلام عزیزم
مچکرم :)
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۰۷:۵۷ ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ

خوشبخت بشین الهی 

مبارکه

 

درپناه حق

خیلی ممنونم از لطفتون :)

مبارک باشه 

خوشبخت بشید :)

عزیزم ^_^

حوااا؟ تبریک میگم عزززیزم 😍 ان شاءلله  پا به پای هم زندگی کنید :) 

قلبتون پر از نور و قشنگی :-*

ممنونم رفیقِ عزیز و مهربونم ^_^

مبارکه انشالله همیشه همین قدر رمانتیک باشید

ممنونم بهار خانمِ مهربون :)
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۰۸:۴۱ سارا سماواتی منفرد

حوا جون تبریک می گم 

مبارکا باشه 

خوشبخت بشین 🌸🌻🌺😊😉

خیلی ممنون مهربون‌ترین سارا ^_^
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۰۹:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے

:| برای متن خودشون هم با این مضمون نظر نوشتم. اونجا واکنش شون رو ببین. :))

دیدم :))
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۰۹:۲۱ مصطفی فتاحی اردکانی

خب بالاخره مخاطب پست های بی مخاطب پیدا شد.
عرض تبریک.
ایشالا پست اولین قرمه سبزی

سپاسِ فراوان :)

(:

وای حوا :)

چقدر برات خوشحالم

از ته قلبم میخوام خوشبخت بشین :) 

ممنونم نباتِ قشنگم :)

حوا خانم خیلی مبارک باشه. صمیمانه براتون آرزوی خوشی و خوشبختی دارم. 

خیلی مچکرم جنابِ لنی :)

مبارک باشه...:))

 

ولی خدا وکیلی به قرمه سبزی توهین نکنید شما عاشق شدید قرمه سبزی چیکارکنه://

 

قرمه سبزی در همه حال خوش مزه س

ممنونم :)

من کی توهین کردم؟! :| چی گفتم مگه؟! :|

بالاخره سلیقه‌ها متفاوته :)

عزیزممممم حواا 

تبریک بهت میگم..

 

خیلی خیلی مبارکتون باشه..

ان شاءالله با هم و همراه هم خوشبخت و پیر بشین*_*

 

 

عزیرم:)خیلی خوشحال شدم

ممنونم سادات جان :)

مهربونِ دوست‌داشتنی ^_^

(:

معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا

کفرش همه ایمان شد تا باد چنین بادا

 

امید لبخند خوشبختی سالها بر لبانتان جاری باشه، و حال دلتون پر از صدای باران و نغمه هزار، آسمان زندگیتون هم پر از عطر حضور خدا، خلاصه اش اینه که صمیمانه تبریک میگم، تا ابد عاشق بمانید :)

این پست آخریه من چقدر مصادف شد :)

به‌به :)

خیلی ممنونم بابتِ این همه مهربونی و لطفِ شما :)

الان می‌خونمش :)

پست قبلیه رو دیدم شوکه شدم خیلی. مبارکتون باشه فراوون! ^^

خیلی ممنونم عزیزم :)

سلاااام :)) 

من تازه رسیدم خبریهههه؟؟ :))

به‌به ببین کی اینجاست ^_^
(:
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۱۱:۳۵ جادوگر قبیله [ستوده] ••

حوا جان ^_^ 

پاییز عاشقیت مبارک در کنار حضرت یار تا سالها خوشحال و خوشبخت باشین :) 

 

جناب آدم خدمت شماهم تبریک :) 

 

 

عزیزم ^_^
خیلی ممنونم ستوده جان :)
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۱۲:۲۴ قاسم صفایی نژاد

این دفعه جدیه؟ یا باز هم توهمه؟

توهم؟! یعنی خودم واسه خودم پستِ قبل رو نوشتم؟!

فکر می‌کنم باید تبریک بگم کلی :) 

بابت حضرتِ یار، و شکستنِ طلسم چای :) به سلامت و خوشی در کنار هم باشین ان‌شاءالله. ما هم دعا می‌کنیم همیشه. برای حوا، و برای آدم :)

:)
خیلی ممنونم که مهربونیتون همیشگیه :) واقعاً ممنونم :)

لبخندت رو قربون :)) بفرما چه خبرههه؟؟ :)))

شما اول بیا بغلم که دلم خیلی تنگ شده برات ^__^
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۱۲:۳۶ قاسم صفایی نژاد

پست قبلی رو ندیده بودم. الان خوندم.

اگه مجازیه که مبارکه، اگه واقعی هم هست مبارکه

خیلی ممنونم :)

عزیزززم :** دلم منم خیلی :/

چرا این :/ ؟!

مبارکه بشه با آرزوی خوشبختی و دلی شاد :)

خیلی ممنونم بانوچه جان :)

اوه اوه :| فقط مبارکه...

:))
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۱۳:۵۷ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹

فکر کنم خیلی ها مثل من تو بهتن.اخه مگه همین یه ماه پیش ننوشتی به عشق اعتقاد نداری و اینا😶😁 گفته بودی یکی از اقایون بلاگر رو دیدی و فکر میکردی شاید ورق برگرده و .. ! پست های خودت بود دیگه؟

بعدشم مگه الان محرم نیست؟شاید هنوز رسمی نشده🤔

واسه همین یکم باورنکردنیه.به هرحال اگه واقعا به وصال یار رسیدی (قشنگ معلومه دارم مقاومت میکنم؟😬!) خیلی خیلی مبارک باشه حوا جان.خوشبخت باشى الهی :) 

زیباییِ زندگی به همین اتفاقاتِ یهویی و عجیبه :))

بله بله.
عزیزِ مقاومِ من :)) خیلی ممنونم ^_^

مبارکه امیدوارم بهترین هارو درکنار هم داشته باشید ;)

ـبه قزمه سبزی هم توهین نکنید.همینطوریش بهترین غذاستـ...

 

ـبازمـ ـتبریکـ... ;)

تشکر :)
کی توهین کردم؟! :|

:)

میگم چرا اینجا ریسه بستن و چراغونی شده نگو پیشواز حضرت یاره:)

آشتی با قرمه سبزی مبارک:))

از صمیم قلب بهتون تبریک میگم ایشالا خوشبخت بشین:)

:)
ما کلاً با جهان در صلحیم :))
مچکرم خیلی زیاد :)

چقدر قشنگه بود این پست.

مبارکا باشه...

نگاهتون قشنگه :)
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۲۰:۰۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ان‌شاالله عاقبت به خیر باشید و کنار هم حالتون خوب باشه:-)

ان‌شاءالله همه عاقبت‌بخیر بشن :)

براتون بهترین ها رو آرزومندم.

خیلی ممنونم :)

چرا دختری چادری از عکس های بدون حجاب استفاده می کنه؟!

منظور من مشکل نیست یا عیب یا دورویی یا ...

می بینیم که اعظای خانواده پوشش متفاوتی داخل خونه با بیرون دارند. بعضی ها دوست دارند پوششی که داخل دارند بیرون داشته باشند و بعضی ها برعکس..

آیا شما از مدل اولی هستید؟! ( که فکر نکنم)

جمله" میم مثل تو" ایهام جالبی داشت فکر کنم اول اسمشون با میم شروع میشه.

دیالوگی هست که میگه: تو فقط سه راه داری.1- من با تو باشم 2- تو با من باشی 3- ما با هم باشیم.

اگه سوال های که گفتم جواب ندی بهتون حق میدم. چون شخصی هستند و هر کس می تونه انتخاب های خودشو داشته باشه.

تو پاسخ های کامنت انگار اشاره کردید که آقای خوشبخت بلاگر هستند. اگه هستند خوشحال میشم که آدرس بدید.

 

 

 

راستش تا جایی که یادم میاد من از همچین عکس‌هایی استفاده می‌کردم چه واسه آواتار چه پست‌هام. به نظرِ من ارتباطی بینِ نوعِ پوششم و عکس‌های وبلاگ وجود نداره. شاید به قولِ شما دورویی باشه اما من نگاهم این نیست و فقط می‌تونم امیدوار باشم بقیه هم همچین نگاهِ تلخی نداشته باشند.

نه من این مدلی نیستم.

درباره‌ی ایشون اجازه ندارم صحبت کنم :) اینطوری خواسته ازم.

شرمنده ولی بنظر میرسه خط دوم یه"که" کم داره!

 

حالا این آدم خوشبخت که گیر حوای خوشبخت تر افتاده رو معرفی کنید آشنا شیم:

فقط دو تا سوال رو جواب بدید کافیه

1- عطر مشهد میزنه یا ادکلن جارلی؟

2- نهاد معرفیش کرده یا تو حرم اتفاقی آشنا شدید؟

 

راستی موباراکا باشه:)

بله بله ممنون که گفتید.

از خودش بپرسید :))

ممنونم :)

الهی....

عزیزم 😍😍😍

مبارک!

ممنونم مهربون ^__^

الان ما ناپلئونی رو اینجا باید بگیریم یا بریم پست قبل؟ 

پستِ قبل :)

شیرینیش یادت نره :دی

باشد :))

سلام :))

الان یعنی ازدواج کردین ؟ 

سلام عزیزم :)
خیر.

ای خداا😍

^__^

خودش کجاست که بپرسیم؟

پستِ قبل.

پس من نفهمیدم چی شده دقیقا :))

در هر صورت نویسنده ی جدیدتون مبارک ^_^ 

((:
مچکرم عزیزم ^_^

تبریک بنده را با طرفه‌ای از عطار پذیرا باشید. و چه دعایی زیباتر از آرزوی کهن نیاکانمان که به پای هم پیر شوید:

درنهان از زیر چشم آن پیر راه
کرد در من طرفة‌العینی نگاه
این همه تشریف و صد چندین دگر
یافتم از عزت آن یک نظر
هرکه چشم دولتی بر وی فتاد
بر سر صدر سعادت پا نهاد
تا نیفتد بر تو مردی را نظر
از وجود خویش کی یابی خبر؟!
گر تو بنشینی به تنهایی بسی
ره بنتوانی بریدن بی‌کسی
پیر باید، راه را تنها مرو
از سر عمیا درین دریا مرو
پیر را لابد ز راه آمد ترا
در همه کاری پناه آمد ترا

به‌به :)

خیلی ممنونم :)

لطفا با ریتم خوانده شود:

بادا بادا مبارک بادا 

ایشالله مبارک بادا

.......

عروسی دعوتیم دیگه؟

عزیزم :))

ای جووووونم

مبارکت باشه دختر مهربون

خوشبخت بشی عزیزم ❤

خیلی ممنونم بخاطرِ این آرزوی قشنگ سویلِ مهربونم ^_^

آقا مبارکههههه *_*

خیلی هیجان‌زده شدم الآن :دی

ان‌شاءالله هزاران هزار پاییز در کنار هم راه برید و خش‌خش برگ‌ها رو گوش کنین و به یاد اولین پاییز، کیف کنین. :) خوش‌بخت و خوش‌حال باشین با هم. :)

آرزو ^___^
عزیزم :))
خیلی ممنونم رفیقِ معرکه‌ی خودم :)

بسیار عالی و زیبا

از اون دکلمه ها ای هست که باید با نجوای دلنشین و زیبای خسرو شکیبایی خونده میشد ...

لطف دارید شما :)
شنبه ۶ مهر ۹۸ , ۱۳:۴۹ فاطمه ❤عشق کره

در پاسخ به "محمدرضا":

آخ دلم شدید هوس تافتون گرم کرده 

کاش زودتر بریم شهرستانمون ، تافتون اینجا ندارن ولی اونجا دارن تافتون تازه و گرم ، دلم هوس کرده شدید

آخی.. چه متن پر احساسی... خیلی خوب بود..

در ضمن مبارکه:)))

شما خوب خوندید :)

خدا رو شکر، خدا همیشه پشت و پناهتون

من خیلی از کارهای هنجارشکنانه خوشم نمیاد و اگه این جمع یه کم واقعی تر بود مثه همه جمع های دوستانه مون این حرف رو نمیزدم:

شاید خیلی ها مثل من چه از پسرها و چه از دختر خانم ها با خوندن مطالب عاشقانه و دل انگیز این وبلاگ تسلی و آرامش خاطر پیدا میکردن و با زبان ادبی و زیبای شما به سختی های تنهایی خودشون معنا میبخشیدن. اما با این دو تا پست اخیر طبیعتا از این به بعد دیگر نمیتوانند خود را و درونیات خود را در لابلای نوشته های جدید شما بیابند و خود به خود فاصله ای میان آنها و این بلاگ خواهد افتاد. در درجه های بالاترش شاید سرخوردگی و حتی شاید رویگردانی و احساس ناخوشایند نسبت به شما در میان برخی از این دست مخاطبان شکل بگیرد.

از اینجا به بعد روی حرفم با شما (خانم حوا) نیست و به این دسته از مخاطبان توصیه هایی همدلانه دارم:

دوست داشتن و دوست داشته شدن حدی از بیقراری را از بین میبرد اما حدی از بیقراری تا همیشه باید باقی بماند و میماند. به عبارت دیگر شاید فکر کنیم رسیدن چاره است، درست است. باید رسید. اما رسیدن همانا و تداوم بیقراری همان. اما بیقراری ای خالص تر. پس باید رسید.

نکته دیگر اینکه تجربه به من ثابت کرده که خدا اساسا برنامه خودش را دارد و نهایتا ماجرای زندگی ما را به شکلی پیش خواهد برد که هیچ وقت حتی فکرش را هم نمیکرده ایم. پس خیال پردازی زیاد کار خوبی نیست اگر بدانیم قرار نیست چیزی شبیه آنچه فکر میکرده ایم رخ بدهد. باید تقوا پیشه کرد و از گردن فرازی ترسید و طلب خیر کرد.

نکته دیگه ای هم اگه به ذهنم رسید بعدا میگم

نهایتا بازهم تبریک میگم و براتون آرزوی آرامش و حرکت میکنم.

خیلی ممنونم.

ممنون که وقت گذاشتید :)

تبریک می گم عزیزم :)

ان شاءالله خوشبخت بشین :)

:)

زیباست. به خصوص که بعد از اون ماجراها پاکش نکردید.

 

ناشناس نفرستید لطفاً.

الان هر کی پست عاشقانه بنویسه ، ازدواج کرده ؟ :دی

عجیبه :)

 

+ راستی بابت بازنشر پستتون ایده اش رو دارم و میخوام بنویسم و هنوز وقت نشده.

ببخشید ولی سعی میکنم زود بنویسمش.

نه والا :)

+ راحت باشید مشکلی نیست :)

زیبا بود

-----------

انگیزان

ممنون

تبریک میگم

ممنون

عالی بود

:)

چقدر شبیه دختری های منی

پست هات رو که میخوندم حس میکردم چند سال پیش خودم نوشتم...

هیییی ....من...بی آدم ترین حوا بودم توی سرور بلاگفا

 چقدر منتظر بی حوا ترین آدم بودم اون روزا و چقدر نوشتم از انتظار

خیلی چیزا فقط نوشتنی هست حتی بعضی حس ها

ازدواج میکنی میای براش انار دون کنی میگه نه خودم دون میکنم میریزم توی مشتم میخورم بیشتر کیف میده...

بااینکه خیلی هم دوستت داره این حرفو میزنه ها...

شاعر ها و نویسنده ها دوبارطعم دلتنگی رو می چشن

یه بار قبل  از اینکه بهش برسن یه بار بعدش

حوا جان

یه روزی دلت برای این نوشته ها تنگ میشه

برای این روزها ی قشنگ دل تن گی

 

عزیزم :)
من می‌خوام این روزهام رو حفظ کنم. ترجیح می‌دم احساساتم رو برای کسی که نیست روی کاغذ بیارم تا آدمی که دو هفته هست و دو سال می‌ره.

عزیزم

منم دقیقا مثل تو برای کسی می نوشتم که نبود 

و من همیشه منتظرش بودم....

و بالاخره هم اومد...‌

 

موفق باشی حوای جان

چقدر خوب که اومد :)

سلامت باشید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan