شاید اون یه نفر من باشم

ماجرا اینطوری شروع شد که دو عدد کوچکتر دچارِ مشکل شدند و این مشکلِ نسبتاً کاه‌مانند، کوهی شد به چه بزرگی و عظمت بینِ دو تا برادر. نمی‌دونم پنج سال از اون ماجرا می‌گذره یا شش سال و خب اهمیتی هم نداره. مهم اینه که پدربزرگم با برادرش قهره و این اتفاق رابطه‌های زیادی رو خراب کرده.

چند هفته پیش یکی از پسرهای فامیلمون عقد کرد. توی مراسمِ عقد، زن‌عموی مادر و دخترش و عروسِ بزرگش هم بودند. خیلی وقت بود ندیده بودمشون و آخرین صحبتمون هم مربوط بود به همون پنج یا شش سالِ پیش. خیلی دلم می‌خواست برم جلو و بهشون سلام کنم اما هم از نگاهِ مادربزرگ که فاصله‌ی چندانی با من نداشت می‌ترسیدم هم از نوعِ برخوردِ زن‌عموی مادر. بعد از کلی کلنجار رفتن بالاخره دلم رو زدم به دریا و رفتم جلو. اول با دخترعموی مادر روبه‌رو شدم. خیلی مهربون و صمیمی برخورد کرد و دلم آروم شد. بعد رفتم روبه‌روی زن‌عموی مادر ایستادم. همینکه گفتم سلام من رو به آغوش کشید و تند تند به صورتم بوسه زد. اونقدر که همه متوجه شدند. تمامِ اون لحظات این من نبودم که به آغوش کشیده شده بود. تک‌تکِ آدم‌هایی بودند که همه‌ی این سال‌ها باید همچنان مهربون می‌بودند و نبودند. بعد از اینکه که زن‌عموی مادر من رو از آغوشِ خودش جدا کرد رفتم پیشِ مادربزرگ. از اون لبخند‌های دلبر و نگاه‌های چپ‌چپش رو تحویلم داد. کنارش نشستم و سرم رو گذاشتم روی شونه‌ش. ای کاش آشتی می‌کردند. می‌دونم تهِ دلشون چقدر راضی هستند و دلتنگِ روزهای خوبِ گذشته. یکی باید یه کاری بکنه. و... شاید اون یه نفر من باشم!


+ گروس عبدالملکیان:

بر فرورفتگی‌های این سنگ

دست بکش

و قرن‌ها

عبورِ رودخانه را حس کن!

سنگ‌ها

سخت عاشق می‌شوند

اما فراموش نمی‌کنند.


گاهی یادمون میره ک دنیا ارزششو نداره... 
و اینکه خیلی زود دیر می‌شه...
و وقتی پارسال من این پست رو نوشتم، یه تعدادی متعجب بودن و یه تعدادی میخندیدن :|
http://dinky28.blog.ir/post/609
ولی من درک می‌کنم :)
سنگ ها سخت عاشق میشوند اما فراموش نمیکنند...زیبا بود
:)
خیلی وقت ها طرفین دلشون میخواد ولی منتظر وساطت یه شخص ثالث هستن ...

سلام :)
گاهی یه عده نمی‌ذارن.

سلام و درود :)
سنگ ها سخت عاشق میشوند اما فراموش نمیکنند چقدر خوب بود
کار خوبی میکنی 
:)

قربانت :)
خیلی وقتا هر دو طرف دنبال یه بهونه برا آشتی میگردن ولی غرورشون اجازه نمیده یه نفر این وسط باید پیش قدم بشه
خیلی کاری خوبی کردی:)
خدا کنه خیلی زود همه چی درست بشه :)
همممم دنیای جای قهر نیست...
نمی ارزه...
همینطوره.
دوشنبه ۳۱ تیر ۹۸ , ۲۱:۳۶ محمدرضا مهدیزاده
مادربزرگ ها خیلی نازنین هستن :) 
مادربزرگم فردا یک عمل سخت دارند ، انشاءاللّٰه که خدا حفظش کنه واسه مون ! 
و گوگولی :)
ان‌شاءالله به خوبی پشتِ سر بگذارند جراحی رو.
از این دعواها بابای منم داره
کاملا درک میکنم قضیه چجوریه!
:(
تجربه زیسته‌ام به من می‌گوید هرگز به خاطر کسی با فرد سومی قهر یا قطع رابطه نکنم. چون در دو مورد شاهد بودم که بعدها آن دو با هم گرم شدند و روسیاهیش ماند به صورت من.
تجربه‌ی ارزشمندیه :)
قهر یکی دو روزه‌ش یه چیز طبیعیه اما اگه طولانی بشه تبدیل می‌شه به یه زخم کهنه که روز به روز به ضخامتش اضافه می‌شه و گاهی از روی خجالت و یا فاصله‌ای که زمان طولانی اون رو به وجود آورده کسی به آشتی رو نمیاره.
انگار هر دو طرف منتظر یکی هستند که بیاد و این فاصله دریا مانند رو مثل یه پل به هم مرتبط کنه. خوبه که همیشه یکی باشه تا تبدیل بشه به این پل تا هم آشتی رو برای دیگران بخره هم خودش ازش لذت ببره.
دقیقاً. از اون مواردی هست که گذشتِ زمان تاثیرِ مخرب داره و همه چیز رو بدتر می‌کنه.
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
یه سوال داشتم؟
 هدف شما از نویشندگی در بیان چیه؟ (واقعا سواله)
سلام و درود
تشکر

پشتِ هر پستی حرفی برای گفتن دارم که فکر می‌کنم حتی اگه یک نفر متوجه بشه و تغییری توی تصمیمات، رفتار و زندگیش ایجاد بشه بهتر از ننوشتنه.
موفق باشی :)
سلامت باشید :)
کی اسمِ بچشو گروس میزاره؟
والا گریس قشنگ تره
مادر و پدرِ آقای عبدالملکیان.
صحیح.
تو میتونی :)
صد درصد :)
تشویق کنید من رو :| :))
دنیا و عمر ما آدما کوچک تر و کوتاه تر از این حرف هاست که به دلخوری و قهر بگذره، حیف که خیلی دیر به این نکته پی می بریم، خیلی دیر...
گروس چقدر قشنگ گفته... :)
دقیقاً...

آری :)
سه شنبه ۱ مرداد ۹۸ , ۰۹:۱۷ ماهی کوچولوی قرمز
آخی عزیزم.. 
صلح و صفا بیاد به خونه هاشون و دلاشون
ان‌شاءالله :)
مطلب جالبی بود
جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی رفاهی و امنیتی رو به خانه و اداره خود بیاورید.وب لاگمونو دنبال کنید تا با خبر شوید
:)
هر خانواده باید یک حوا داشته باشه برای وصل کردن دوباره‌ی قلب‌ها به همدیگه :)

+ سال پیش به من قول داده بودین بیشتر از ماجراهایی که با استادِ فیزیکِ جوانتون داشتین می‌نویسین برامون :/
حوا فقط یدونه‌ست [در افق محو می‌شود] :)

+ آره [بیشتر در افق محو می‌شود]
سعی می‌کنم :)
قطعا اون یه نفر شمایین :)
.
اگر در گفتگو هامون یکم خرد چاشنی کنیم قطعا میتونیم بزرگترین گره ها رو باز کنیم. گفتکو نعمته بزرگیه اگر از روی منطق باشه :)
+ ممنونم
:)

همه منطقی نیستن :)
+ بابت؟!
خوبه که اول رفتی ماچشون کردی(: نمیدونی چه حس خوبی داره وقتی یکی میاد سمتت.
:)
ولی من دلم نمی‌خواد کسی بیاد سمتم :| :))
درود بر حوا بانو:)
درودِ خداوند بر شما باد :)
همه منطقی نیستن قبول :) آیا ما هم نمیتونیم منطقی صحبت کنیم؟!
.
چند ماهی میشه که مجبورم به همراه دوستان برای افتتاح یه سری صندوق قرض الحسنه به روستا ها و مساجد مختلف برم. آدمای خیلی مختلفی رو دیدم. حتی آدمای بی منطق هم جذب صحبت منطقی میشن. درسی که گرفتم این بوده که با زبان میشه قفل هر مغزی رو باز کرد. امیدوارم شما هم بتونید این کار رو برای خانوادتون انجام بدید :)
+ میدونید :) پس برا چی بگم :)
بستگی به میزانِ منطقِ طرفِ مقابل داره :)

:)
+ آره خب خیلی چیزا می‌دونم :)
هیچ مغزی نفوذ ناپذیر نیست... راه داره.
راهش رو پیدا کنید :)
شاد باشید ^_^
جمله‌ای نگید که می‌دونید کاملاً درست نیست :)

همچنین :)
چرا درست نیست؟
بگذریم.
از هردیدگاهی نگاه کنیم، همیشه فاکتور هایی برای نفوذ لازمه. نفوذ با نفوذ فرق داره. ما از هر حوزه ای که بخوایم وارد بشیم، راه و چاره داره. این بسته به دید ماست که از چه راههایی استفاده می کنیم تا به هدفمون برسیم. جمله بالا درسته اما درستر میشه اگه گفته بشه به راه صحیحش وارد بشیم. هر جا نفوذی صورت گرفت و بعدها پس زده شد مطمئنم که راه رفته اشتباه بوده. پیدا کردن راه واسه دل خیلی راحتر از راه مغزه!
اینطوری اگه بخوایم فکر کنیم که پس باید بگیم آدم به هر چی که بخواد می‌تونه برسه! این غلطه :)
بسته به مسیره... اگر صحیح طی بشه و فاکتور های فردی و عنایت خدا باشه؛ چرا نرسه.
.
اگه نرسیدن هایی بوده، باید برگردیم و مسیر رو چک کنیم، آدمی راحت به اشتباهاتش پی میبره و اونها رو می پذیره !
+بگذریم. نگذریم. بگذریم. نگذریم. بگذریم :/ :)))
شرط داره پس. اگه شرایطش نباشه نمی‌رسه :)
حرفِ من درسته :|
بعد کشیدن و ترسیم کروکی مورد نظر و پیرو نظر جناب سروان 50.50 زدن :)
.
50 تا من درست میگم  و 50 تا شما. من اشتباه نگفتم :) حرف منم کاملا  درسته D:
متوجه نشدم راستش :)

شما حرفتون رو عوض کردید :|
یعنی بعد باز بینی نظرات متوجه شدم نظرم کاستی داشته اما اشتباه نبوده وطبق نظر کارشناسیم  50 درصد برد براتون لحاظ کردم :)
.
بله کاملش کردم... .
من حقِ وتو دارم :)))

:)
اینو چیکار کنم -_-
چی رو؟! :|
Veto :/
مشکلی دارید؟! :/
چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸ , ۱۸:۳۱ سارا سماواتی منفرد
آفرین ...

اما بعضی اتفاقات اینقدر سنگینه و کینه های عمیقی ایجاد می کنه که هیچی نمی تونه اون شکاف ها را بپو شاند و پُر شان کند.

اما بازهم میگم باریکلا ...

(-:
همینطوره. ولی خب قرار نیست همیشه زنده بمونیم. حیفه به خدا...

قربانت :)
چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸ , ۱۹:۲۸ بانک گروه و کانال
قشنگ بود
:)
چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸ , ۲۰:۰۳ ح م کامران نیرومند
سلام
از هر کرانه تیر دعا کرده ام رها// باشد کز آن میانه یکی کارگر شود 
ناخوشی مباد در زندگانی شما خوبان
سلام و درود
آری آری :)
خیلی مچکرم.
تو بازار افکارم بودم که یهو پاسخ نظرتون و وتو اومد جلو چشمم و یه چهره خفن طور با عینک مشکی معروف عالم مجازی به چهرتون تصور کردم هههه. veto  خیلی خفن بود.
من سر شبی دنبال افقی هستم که درش محو بشم ^_^
دیگه یهو خواستم دیکتاتور باشم ببینم چه مزه‌ای داره :))
چند سالته قصد ازدواج دارید ؟
خیر
و چقدر برکت‌ها که بخاطر این دوری احتمالا از این خانواده‌ها گرفته شده :(
دقیقاً...
پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ , ۱۹:۱۷ نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
سلام و صد سلام
حوصلت شد به منم سر بزن و نظر بده 

سلام و درود
چشم :)
تو فامیل ما هم اتفاقا یک چنین ماجرایی هست ولی خب یک چیز پدر پسری هست نمیتونیم زیاد دخالت کنیم. ولی مطمئنا با اینکه قهر هم هستن باز دلشون پیش هم هست اینو مطمئن باشین. از پدرم یک داستانی رو شنیده بودم که دو تا برادر با هم قهر بودن یک روز یکی تصمیم میگیره اینا رو آشتی بده. به پیش برادر کوچیکه میره میگه آقا واقعا خبر بدی برات دارم. میگه چی شده بگو نصف جونم کردی. گفتش برادرت تصادف کرده الان تو بیمارستان هست برادر کوچیک هم سریع به بیمارستان میره و از اون طرف میبینه برادر بزرگتر سالم ولی نگران بهش میرسه وقتی همو میبینن بغل میکنن و این حرفا که فکر میکردم تصادف کردی و این چیزا. خلاصه بعدش یقه اون طرفی که آشتی داده رو میگیرن و میگن این چه کاری بود کردی. اونم میگه فرض کنین الان یکیتون مرده بودین تو دلتون نمیموند که چرا آشتی نکردم؟ خلاصه آشتی دادن کار خوبی هست ولی سخته یکمی :) دعوا هم همیشه هست اگر دعوا نباشه مردم مفهوم دوستی رو نمیفهمن. فوآیکون گندم گذاشتین هعی میخوام بگم گندم بانو :) موفق باشین حوا خانوم
آره سخته :)

سلامت باشید :) ممنون که وقت گذاشتید :)
آفرین...آفرین...هزار آفرین :)
قهر چیز بدیه اولش از روی لج و عصبانیت و غرور و خودشیفتگی شروع میشه اما بعدش آدما دل دل می کنند واسه یه کلمه که باهم بگو بخند کنند.
مطمئن باش همشون دعا به جونت کردند به خاطر این حرکتت عزیز مهربون
^_^
دقیقاً همینطوره. و همین غرور اجازه نمی‌ده برن سمتِ همدیگه.

عزیزم :)
از این داستانا توو فامیلای مام هست و بوده
ولی قسمت بدتر ماجرا اینه که معمولا چیزی که باعث جوش خوردن دوباره رابطه ها میشه یه مراسمه و عمدتا مراسم ختم!
خدا خودش رحم کنه واقعاً :(
دو مادر بزرگ من خواهراند و مدت‌ها باهم قهر بودند... وقتی مادر بزرگ مادریم روی تخت بود و رختش رو بسته بود... مادر بزرگ دیگه‌ام رفت و به صورتش بوسه زد.. دیر بود ولی خیلی خوش‌حال بودم که از اول هم ته دلشون چیزی نبوده.
کاش قبل از اینکه دیر بشه کوتاه بیایم...
شعرهای گروس عبدالمالکیان رو دوست دارم 
اما خیلی کم می زارید از ایشون
:)
زیباست
:)
از همین قهر ها باعث شد عمو و داییم توی عروسیم نباشن گرچه با خود ما قهر نبودن!
هفته قبل بعد از یک سال و چند ماه عموم رو دیدم نزدیک بود گریه کنم
اون هم...
کارت خیلی شجاهانه بود احسنت!
اگه میتونی وساطت کنی حتما انجام بده
خد ا بهت قوت بده
دعا کنید برام :)
چقدر خوب🌹🌹
^_^
شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۶ ستاره خوشبختی
کاش میفمیدیم دنیا ارزش خیلی چیزها رو نداره...


دوست داشتن رسالت همه ماست...
دقیقاً :)
مطلب عالی . یه سر هم به وب سایت ما بزنید

https://bookingpersia.com/bus
:)
چه صحنه زیبایی به تصویر کشیدید

نگاهتون زیباست :)
عبدالمالکیان شعراش عالیه.ممنون 
خواهش می‌کنم :)
چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸ , ۰۸:۰۳ مصطفی فتاحی اردکانی
ایشالا به زودی پست آشتی کنون رو بذارید
ان‌شاءالله :)
چرا انقدر زندگی‌ها سخته حوا؟
سخت‌گیر شدیم...
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۹:۵۵ میلاد دیلمی زاده

کانال تلگرامی جهت دانلود سریال نفوذی

https://t.me/mdzmusic


:)
در یکی از زبان های مُرده، کلمه ای وجود داره برای توصیف شرایطی که رئیس دوتا قبلیه با هم اختلاف دارند و میخوان آشتی کنن اما هیچکدوم برای اینکه غرور رئیس بودنش نشکنه حاضر به پیش قدم شدن نیست.
اون کلمه رو یادم نیست اما برام جالب بود که در یک زبان برای همچین حالتی یک کلمه اختراع شده !
چقدر جالب :)
جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ , ۱۶:۱۶ طراحی سایت اقساطی
تبدیل وبلاگ شما به سایتی حرفه ای بصورت اقساط بدون پیش پرداخت
از دست محددیت های وبلاگ خسته شدید؟
قصد داشتن سایتی حرفه ای و با پرستیژ دارید؟
با ما در تماس باشید
راه های ارتباطی :
09390067696
تماس - پیامک - تلگرام - واتس آپ
:)
سلام :)
چطوری حوا بانو؟

سلام و درود
الحمدلله :)
خیلی خوب بود. مخصوصا اون چند کلمه آخر :) 
:)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸ , ۲۲:۵۸ امیرحسین غلام نژاد

ادمهایی از جنس سنگ دیر عاشق میشوند.

وای به روزی که عاشق شوند.

____________________________________

آپدیت نود 32 | لایسنس نود 32 | یوزر پسورد نود 32

پست چدید نگذاشتی؟!

نه

سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم بهم سر بزنید

سلام و درود

سلام سایت خوبی داری لایک

سلام
ممنونم

ظاهر انسان میتواند تاثیر بسزایی در ارتباط افراد داشته باشد.

اگه دنبال بهترین جراح بینی بودی میتونی به سایت ما سر بزنی

:)
سه شنبه ۲۲ مرداد ۹۸ , ۱۶:۰۶ فروشگاه اینترنتی رابوکالا

سلام سایت خوبی دارید ممنون میشم از سایت ما هم بازدید بفرمایید و نظر بدهید 
فروشگاه اینترنتی رابوکالا
https://www.rabokala.ir

 

سلام و درود

خوب بود.با یه جای اون موافق نبودم ولی مخالفم نیستم

عملکردِ دیگران و نوعِ نگرششون نیازی به تایید یا ردِ بقیه نداره. حداقل من دنبالِ تاییدِ کارهام توسطِ بقیه نیستم :)

ههــــــ

حرفِ خنده‌داری نزدم :/

وبلاگ جذابی دارید.خوشحال میشم به وبلاگ منم بیایید و برام نظر بذارید.

لطف دارید.

کاش بذاریم کینه ها از توی قلبـــــامون بره
از ما که چیزی نمی مونه به جز یک خاطره
عمر ما کوتـاه تر از اونه که با هم بد بشیم
کاش بتونیم راه عـــــاشق بودنو بلد بشیم 💚

به‌به :)

یک قالب حرفه ای برای وب شما با فونت عالی

http://hosseincoder.blog.ir/post/template-number-one-

 

:)

 در یک کلمه میتونم بگم وبلاگتون عالیه 

:)

داستان قشنگی بود

داستان نبود.

سلام وبلاگتو دیدم و لذت بردم و صدرصد بازم بهت سر میزنم.
اسمم مجتبی 23 اصفهان اگر با تبادل لینک موافق هستی حتما پیام بده تا بیشتر دیده بشیم.ممنون

سلام و درود

چرا که نه؟ امیدوارم به زودی پست بذاری که تونستی آشتی‌شون بدی

:)

موندن با آدمی که میخواد هر روز تحقیرت کنه یا واسه موندنش ازت باج بگیره بهتره یا رفتنش و خب یه مدت پکریش!

خدا اگه این قهر کردنو نداده بود خیلی وقت پیش ها باید میمردم ! الان با نصف دنیا قهرم

لازم شد با همه دنیا قهر کنید. هیچ‌کس ارزشِ تحقیر شدن نداره.

مسابقه یزرگ خواننده شوو - تفالی بردیوان حافظ

:)

مسابقه بزرگ خواننده شوو - تفالی بر دیوان حافظ

www.users-bomby.blog.ir

(:

سلام حوا بانو :)

خوبین؟

عیدت مبارک

سلام و درود
ممنونم :)

یکی از بهترین متن هایی که خوندم :)
-
فاکس موزیک

:)
دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ , ۱۷:۴۵ امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)

ممنون بابت گروس دوستی اتون :)

خواهش می‌کنم :)

سلام

با تشکر از مطالب خوبتون

وبلاگ ما یه وبلاگ برای خرید وفروش انواع فایل های دانلودیه که اگه خودتون هم فایلی دارین میتونین اونا رو واسه فروش بذارین و کسب درآمد کنید خوشحال میشیم به وبلاگ نود فایل یه سر بزنید...

اگه بحواین میتونید تبادل پیوند هم داشته باشیم

90file.blog.ir

سلام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan