و قسم به بهار آن زمان که تحویل می‌شوی

  عی‌دت‌ون م‌ب‌‌ارک 

عید تو هم مبارک حوا جانم 
قربانت :)
سال نوت مبارک حوا خانوم 🙂🙂🙂
سال خوبی داشته باشی عزیزم 
همچنین مهربون :)
(:
مبارک
:)
سلام عیدتون مبارک .سال جدیدتون پررزق و روزی.پراز موفقیت.
سلام و درود
عیدِ شما هم مبارک :)
همچنین
عید شما هم مبارک عزیزدل. امیدوارم امسال همون سالی باشه که به همه آرزوهات میرسوندت ❤❤
همچنین مهربون :)
خیلی مارو تحویل گرفتید:)
سال خوبی در کنار خانواده داشته باشید:)
تبریک قرار بود با صدای خودم باشه اما سرما خوردم متاسفانه :|
همچنین :)
Happy new year 🥳 
:)
عیدتون خیلى خیلى خیلى خیلى مبارک باشه 
پر از اتفاقاى خوب و ناب :)
خیلی خیلی خیلی ممنون :)
همچنین
عیدتون مبارک حوا خانم.
ایشالله سال خوب و پر از موفقیت داشته باشید.
عیدِ شما هم مبارک :)
همچنین
سال خوبی رو برتون آرزو مندیم !
سپاس :)
پیروزتان نوروز :|
سپاس :))
🍀🌸😘سلام  مهربونم سال نو مبارک عزیزم😘🍀🌸
سلام عزیزم :)
خیلی ممنون مهربون ^_^
عید شمام مبارک
لبخند فراموش نشه :)
سال نو مبارکت باشه عزیزدلم. امیدوارم تو فراز و فرودهای امسال قلبت پر از آرامش باشه و همیشه در حال رشد و پیشرفت باشی :*
خیلی ممنونم قشنگ‌ترین رفیقِ دنیا ^_^
پنجشنبه ۱ فروردين ۹۸ , ۱۱:۳۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
سال نو مبارک
انشاالله سال پیش رو سالی پر از شادی و تندرستی باشه براتون :)
سلام و درود
خیلی ممنونم همچنین :)
الهی سال جدید رو فوق‌العاده بسازی.همیشه بخند قشنگ جان :) ❤
قربانت مهربون :)
سال نو مبارک😊🌹🌿
عزیزم ^_^
کلی اتفاق‌های خوب در انتظارت باشه ان‌شاءالله :)
عید شماهم مبارک حواجان .....
با آرزوی بهترین ها .... سالی پر از شادی و سرزندگی و موفقیت و از همه مهم تر سلامتی
:)
خیلی ممنونم :) همچنین مهربون جان
سال نو مبارک
عنوان ، خیلی مفهومیه هاااااااا مگه نه؟
مچکرم :)
یه وقتایی عنوان اصله خودِ پست چیزی نداره :))
و همچنین 

:)
(:
سال نو مبارک ایشاالله سال خوبی داشته باشین با ارزوی بهترین ها برای شما

خیلی مچکرم
پخش زنده تمامی شبکه های صدا و سیما + پخش زنده شبکه ناسا آمریکا + پخش زنده کربلا معلی + پخش زنده مسابقات ورزشی + جدیدترین فیلم سینمایی ها + فوتوشاپ آنلاین + پخش کننده ویدیو آنلان و... در سایت :

www.loxsoft.ir
:)
بله کاملا مشهوده.و کاملا موافقم .هم با حرفتون و هم با خود عنوان و بهار و اینا.
خدا رو شکر :)
عید شمام مبارک
سپاس :)
سال نو مبارک
سال خوب و خوشی داشته باشید
ممنونم :)
همچنین
سلام
انشالله که سالی پر از خیر و  برکت
سلام و درود
برای همه ان‌شاءالله
عید شمام مبارک
((:
سالی با حال خوب داشته باشید ایشالا
:))

همچنین :) امیدوارم سالی پر از موفقیت داشته باشید.
من اصلا خصوصی ننوشتم
وقتی ثبت کردم دیدم خصوصی شد  O_o
بازم تبریک میگم 
فدای سرت :)
مبارک باشه
سالی پر از خواستگار و عاشق و دلداده براتون آرزو میکنم:)
خیلی ممنون :)
از دستِ شما آقای سین :)))
عیدت مبارک  :)
خیلی ممنون :)
نوروز به ما آموخت
ز پیش پایِ حادثه باید که پای پَس نکشیم
مگر
کم از خاکیم؟
نفس کشید زمین
ما چرا نفس نکشیم...

نوروزتان پیروز
با آرزوی بهترین ها در سال جدید 💐
به‌به :)

خیلی مچکرم :)
با تسلیت وفات حضرت زینب سلام الله علیها
دعوتید روضه!!!

سال خوبی داشته باشید.
من هم تسلیت عرض می‌کنم.

ممنونم
و باز هم سال نو مبارک  :)))
:|
آرزویم این است

نتراود اشک در چشم تو هرگز ، مگر از شوق زیاد

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز

و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی

عاشق آنکه تو را می خواهد

و به لبخند تو از خویش رها می گردد

و تو را دوست بدارد به همان اندازهکه دلت می خواهد

سال نو مبارک





سلام

نه من در سال 68 چشم به جهان گشودم و جهانیان از وجودم مفتخر گردیدند:D

اگر خدای نکرده مریضی چیزی داری طب اسلامی آیت الله تبریزیان پیشنهاد می کنم همون مشهد هم هستند ، اگر تهرانی به خواهر ایشون مراجعه کنید....

اگر خواستی شماره و آدرسشو واست بفرستم.....



:)

سلام و درود
خیلی هم عالی :)

ممنون می‌شم بفرستید.
سلام بر شما :)
سال نوتون مبارک، ان شاء الله به همراه خانواده، سالی پر از خوبی، خوشحالی، موفقیت و برکت داشته باشید، حالتون از همیشه بهتر باشه و روزتون از همیشه قشنگ تر... 
شروع نو، مبارک. 

+ مشهد این روزها حسابی بارونه الحمدالله، مثل الان که دارم می‌نویسم، اگر جایی که هستید هم بارونه، برای خودتون و خانواده و دوستان دعا یادتون نره.
وقت داشتید برای امسال، برای خودتون هدف و برنامه یادتون نره... 

در پناه خدا... 
سلام و درود :)
خیلی ممنونم. بسیار لطف دارید شما.

+ جای من خالی :(

جایی تشریف می‌برید مگه؟! :|
آره جای دختر بارون خالی :) میدونم که بارون دوست دارید، منتها این پیش خانواده بودن بیشتر واستون مفیده. استفاده کنید. 

نه هستم ان‌شاالله، منظور در پناه خدا باشید اونجا :) 
:)
اینجا هم داره می‌باره.

آها :)
عید شمام مبارک :-)
:)
بالاخره عکس اون گوشه عوض شد :))
:)
منم ببر فردا 😶
شاید خودم هم نرم :|
سال نوت مبارک عزیزم :*
سال خوبی داشته باشی ان‌شاءالله :)
ممنونم :)
همچنین :)
اکثر بیماری ها تو طب جدید درمان نداره فقط الکی پول خرج می کنید
در صورتی که در طب اسلامی و سنتی به راحتی درمان میشه ....

مشاوره و ویزیت تلفنی دفتر آیت الله تبریزیان(مشهد طب اسلامی)
02533803011

خواهر آیت الله تبریزیان (تهران ، طب اسلامی)
سه راه افسریه ، بلوار قصر فیروزه ، بعد از آتش نشانی ، مقابل مسجد امام صادق (ع) ، پلاک 86 ، واحد 2  ،  تلفن   33656808

دکتر حمیدزرنگار(طب سنتی)

کرج - بالاتر از میدان امام حسین ، کوچه کیانپور
02632801583


بیماری‌های ارثی و ژنتیکی حتی؟!

خیلی ممنون
جمعه ۲ فروردين ۹۸ , ۱۹:۲۴ سارا سماواتی منفرد
سال نو مبارک 🐷
ان شا الله به همه آرزوهای خوبت تو این سال جدید برسی 🌻🌺
:))
همچنین مهربون :)
عزیزم عیدت مبارک 

سال خوبی داشته باشی حواجان:*
ممنون سادات جان :)

قربانت :)
بستگی داره بیماریت چی باشه
من مریض ژنتیکی خیلی داشتم
چیزی که واسم جالب بود اینا از ترس اینکه بچه اشون هم ناقل بیماری 
بشه ازدواج نمی کردند در صورتی که تو طب اسلامی می تونست
این قضیه رو درمان کنه ، وقتی بچه بدنیا میاد تا 2 سالگی میشه بیماریشو 
درمان کرد .....
درکل واسه خیلی از بیمارها درمان قطعی داشت واسه بعضیاشون جلوگیری از پیشرفت بیماری...
حالا اگر خواستی بیماریتو بگو که واست بپرسم ببینم چه کاری میشه کرد...
ولی من اینقدر بیماری ناعلاج دیدم خوب کرده که بدیهی طب اسلامی درمان همه بیماری ها رو داره...
مثلا آیت الله تبریزیان می گفت بیماری ام اس واسه ما مثل سرماخوردگی می مونه به راحتی درمانش می کنیم....
بخاطر همین موضوع نظام پزشکی خیلی باهاش بده ، علیه اش سم پاشی می کنه چون دکون تمام اینا رو تخته کرده
چیزِ خاصی نیست اما من رو بعضی وقت‌ها خیلی اذیت می‌کنه.

که اینطور. خیلی لطف کردید :)
سلام حوا خانوم. وبلاگ جذابی داری تبریک میگم. خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم.  اما نمیدونم بعد از خوندن یک سری از مطالبت حس کردم حرص و جوش یک سری مسائلو  خیلی میخوری البته خوبه که همه زوایارو سعی میکنی ببینی و درک کنی.

در مورد طرح وبلاگت اگر مقدور بود مارو هم یه راهنمایی کن چجوری میتونم خودم وبلاگمو طراحی کنم؟ سپاس
سلام و درود
:)

از آموزش‌های وبلاگِ عرفان کمک بگیرید.
سال نوتون مبارک :)
:)
يكشنبه ۴ فروردين ۹۸ , ۰۲:۳۱ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
هپی نیو یر. هورااا
^_^
سلام عزیزم 

عیدت مبارک 
به‌به سلام :)

همچنین :)
عید شما هم مبارک :)
:)
مراقب خودتون باشید...
امیدوارم خودتون و خانواده در سلامت باشید، سیل هست از این بابت بیشتر توجه کنید تا آخر هفته... 
در پناه خدا :)... 
متاسفانه بدجور سرما خوردم :|
سپاس
:)
عیدت مبارک :)

+ چرا تلگرام نیستی؟! وقتی خبر سیل شیراز رو شنیدم نگرانت شدم...
:)

تو جاده بودم ببخشید.
عیدت مبارک حوا جانم :-*
(:
پیرو عنوان بافقی می‌فرماید که 
صد فصل بهار آید و بیرون ننهم گام 
ترسم که بیایی تو و درخانه نباشم
سال نوتون مبارک
به‌به :)
سلام عزیزم:)
سال نو مبارک انشالله سالی خوبی داشته باشی  تو این سال به هرچی که میخوای برسی باآرزویی بهترینا قشنگم :)
سلام :)
خیلی ممنونم همچنین :)
سال نو مبارک حوا جونم.
امیدوارم امسال برات پر باشه از سلامتی و شادی
ممنونم عزیزم :)
همچنین
سال نو مبارک ! 
روزهای خوبی در پیش رو داشته باشید !
همچنین :)
کولرگازی
سال نو مبارک 
به منم سر بزنی خوشحال میشم...

http://kaveh-accordion.blogfa.com
:)
سلام بر حوای ارجمند. قطعه زیر به مناسبت سال نو تقدیم می گردد:

آدم هایی هستند

که شاید کم بگویند دوستت دارم

یا شاید اصلاً

به زبان نیاورند دوست داشتنشان را

بهشان خرده نگیرید

این آدم ها فهمیده اند دوستت دارم

حرمت دارد

مسئولیت دارد

ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی

دوست داشتن واقعی را می فهمی

می فهمی که

همه کار می کند تا تو بخندی، تا تو شاد باشی

آزارت نمی دهد، دلت را نمی شکند

من این دوست داشتن را می ستایم


به امیدی خدا سال جدید و سال های آتی،جملگی بهترین سال های زندگی ات را رقم بزنند.

سلام و درود
سال نو مبارک ، امیدوارم سالی سرشار سلامتی داشته باشید . 
خیلی ممنونم
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۲۲:۰۰ ابوالفضل مهدوی فر
عید شما هم مبارک :)
:)
امیدوارم هرکجا هستید سالم و خوشحال باشید و بهتون خوش بگذره :) سرنا خوردگیتون بهتر شد؟

وقتی غیبتون میزنه آدم دلتنگتون میشه! پست قشنگ، احساستون یار بود بنویسید :)

در پناه خدا باشید... 
خیلی مچکرم :)
بله بالاخره خوب شدم.

ان‌شاءالله به زودی :)

مچکرم
با سلام و عرض احترام اگر دوست دارین بازدیدکنندگان وبلاگتون به صورت کاملا رایگان و 100% واقعی افزایش پیدا کنن ، توصیه می کنم که اون رو در سایت دنیس ثبت کنید. با ثبت آدرس وبلاگ در سایت دنیس ؛ علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ، می تونید درآمد حرفه ای و پایدار داشته باشین. با تشکر https://dnis.ir/smart/fatemehsadatedavari
سلام و درود
سلام
با دیرکرد عید شما هم مبارک باشه
ان شاء الله سال پربرکتی واسه همه باشه
سلام و درود
خیلی مچکرم
ضمن سلام و تبریک سال نو خورشیدی خدمت شما ، من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم ، خیلی مطالب زیبایی دارایی و معلومه که خیلی برای مطالب و وبلاگ و بازدید کننده هات وقت میزاری و این خیلی خوبه . امیدوارم همیشه سالم و سرزنده باشید 

امید :)
سلام و درود
لطف دارید شما :)
سلام بانو 
شرمنده با تاخیر عیدت مبارک 😞😞😞😞
سال نو تون مبارک باشه انشالله سال خوبی و خوشی داشته باشی 
سلام و درود
دشمنتون شرمنده
همچنین :)
عید شما هم مبارک:)
(:
سلام 
عید شما مبارک 
سلام :)
سلام
مبارکتون باشه ان شاءالله
سلام و درود
:)
با سلام و احترام
ضمن خسته نباشید به شما دوست و همکار عزیز
با توجه به اینکه حوزه کاری بنده افتر افکت هست خواستم با شما تبادل لینک کنم.
قالب های آماده افتر افکت
بهترین و جدیدترین قالب های آماده افتر افکت

http://temp-aftereffect.blog.ir
سلام و درود
ممنون که بیشتر وقتتون رو با خانواده‌ میگذرونید :)
ممنون که مهربونید :)
من نمیدونستم ت این سال داداشمو از، دست میدم
اگه میدونستم هیچ وقت پامو شهر دیگه نمیزاشتم
هعی خدا جیگرم اتیش گرفت واسه داداشم.
:(

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

سلام. خدا قوت. میخاستم بپرسم میشه همدیگه رو دنبال کنیم؟ شما دنبال کنید منم در جواب دنبال تون میکنم همچنین اگه سایت منو تو سایت تون لینک کنید منم میکنم لطفا اطلاع بدید که موافقید یا نه مرسی
سلام :)
سلام به سایت منم سر بزن حوا جوون

کلیک کن

سلام
جمعه ۱۶ فروردين ۹۸ , ۲۱:۲۱ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
فعال نیستید یه چند روز
دلیلش رو گفتم
اولین باری بود که با دقت نشستم و خیلی از مطالبتون رو خوندم ، واقعا باید تحسین کرد یک چنین قلمی رو ، اصلا حس نوشتنتون من رو به خودش گره زده گره ای کور که فکر نکنم حالا حالا ها باز بشه ...
به قول خیلیا کیف کردم ، دمتون گرم :)
لطف دارید شما :)
سلام حوا

کتاب ملت عشق رو خوندی؟

اگر نخوندی بخونش قشنگه ، جز رمان های مورد علاقمه...


  • کتاب ملت عشق
  • نویسنده: الیف شافاک
  • مترجم: ارسلان فصیحی
  • انتشارات: ققنوس
  • تعداد صفحات: ۵۱۱
سلام و درود

نه هنوز

یکی از دوستان برام خریده منتظرم بیاد مشهد برام بیاره :)
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۰:۲۳ فاطمه سادات حسینی
سلام حوا خانم
شما اگه بخواهید تجربه سال کنکورتون را تو یک خط توضیح بدین چی میگین ؟
  راهنمایی کنید تا ما هم استفاده کنیم .....
سلام و درود
مرور و مرور و مرور
تست‌های کنکورِ سال‌های گذشته
کنکورهای جامع
برگردم عقب حتما این کارها رو خیلی بیشتر انجام می‌دم :)
سلام
یک خبر خوب،از اون خبر های دست اول،برای بلاگ بیانی ها
از این به بعد قالب های بلاگ بیان طراحی میکنم.
زود بیاید تا از دستتون نره.
این سایتم یه جایی بنویسید چون قراره در این منتشر شود:http://hd12034.blog.ir
در بله هم کانال داره،خواستید بیاید: https://ble.im/hd_store

یک چیز دیگه اگر واقعا وبلاگ تان برایتان مهمه.
برید این سایت تبلیغات رایگان داره،خدایی
یک چیز هم بینمون باشه
یک جایی داره برای کسب درآمد،زود بیاید تا پولیش نکردن.
لینک سایته: http://ytre.ir/dnis

متشکرم
خدا حافظ
سلام :)
سلام دوست عزیز
وبسایت شما را دیدیم, عالی بود,امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشید
در ضمن وبسایت شما توسط ما دنبال شد
دوست داشتید از سایت ما هم بازدید کنید ,خوشحال میشیم... ممنون
www.musicgelyan.com
با تشکر 
سلام
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۳ باربری و اتوبار آیلان
مبارک

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۳ باربری و اتوبار آشنا
مبارکه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۳ باربری و اتوبار امانت
مبارک باشه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۴ باربری و اتوبار آسایش
انشاالله مبارک باشه

سلام 

خوشحال میشم به سایتم سر بزنید

cousin in law
Thanks for sharing your thouցһts on فیزیک.
Regards
بله؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan