مگه می‌شه عادت کنیم؟!

هواپیما که از زمین بلند شد چشم دوختم به شهر. طول کشید تا حرم رو از اون بالا پیدا کنم. همین که چشمم افتاد به گنبد تپشِ قلب گرفتم. به خودم اومدم دیدم دارم تندتند اشک می‌ریزم و مدام تکرار می‌کنم خیلی دوستت دارم آقای قشنگم.

همیشه حق با چند تا پیراهن‌های بیشتر پاره شده و موهای توی آسیاب سفید نشده نیست. یه وقتایی حق با دله. دلی که می‌گه دل‌دل نکن بجنگ! لازم بود جلوی همه‌ی دنیا بایست تا ثابت کنی خیلی مردی. ثابت کنی همیشه دو دوتای بزرگترها نمی‌شه چهارتا. نمی‌تونی، نمی‌فهمی، سرت به سنگ می‌خوره بفهم! و... از همه بدتر این که خیلی زود عادت می‌کنی. برات عادی می‌شه دختر جون. بعدش دیگه راهِ برگشتی نداری بفهم!

شش ماه گذشت. بالای صد بار رفتم حرم. با همه‌ی این‌ها هنوز برام عادی نشده. هنوزم وقتی ازش دور می‌شم دلم بدجور آشوب می‌شه. این یعنی عادت نمی‌کنم. یعنی تو آرزویی هستی که هر روز با طلوعِ خورشید وسطِ دلم جوونه می‌زنه. اصلاً حرم به کنار. به یه چیزهایی نمی‌شه عادت کرد. بعضی آرزوها اونقدری بزرگ هستن که وقتی بهشون می‌رسی عطشت بیشتر می‌شه.

شبِ آرزوها گذشت و من فقط به خدا نگاه کردم و لبخند زدم. به نقطه‌ی عجیبی از زندگی رسیدم که از داشته‌هام راضی‌ام و از نداشته‌‌هام راضی‌تر. آخه آخرِ همه‌ی نرسیدن‌ها به خدا رسید.


+ سال تحویل خونه مادربزرگ هستیم. خاله هم از ماهِ عسل بر می‌گرده و قراره زندگیشون توی خونه‌ای شروع بشه که به سبک و سلیقه‌ی حوا چیده شده :) شانزده ساعت طول کشید! البته با سه نیروی کمکی :|


+ کم‌کم دارم با خودم کنار میام. رفیق جان می‌گه باید یاد بگیری از رنج‌هات لذت ببری.


+ و اما در جوابِ کامنتِ خصوصیِ دیشب که خواسته بودن توی پستِ جدید جوابشون رو بدم اول باید خیلی تشکر کنم بخاطرِ لطفشون و در ادامه باید بگم من هیچ وقت نخواستم اعتقاداتِ عمیقِ نداشته‌ام رو به رخ بکشم. هیچ وقت نخواستم مثلِ فضای اینستاگرام بشقابِ غذام یا کیکِ تولدم یا هر چیزِ دیگه‌ای رو در معرضِ نمایش قرار بدم. اینکه شما به رپ علاقه‌ای نداری دلیل نمی‌شه به آهنگی که گذاشتم بگی مجهول‌الحال. من خودم رپ دوست ندارم و مطمئن باشید آهنگ‌هایی که می‌گذارم همه با وسواسِ خیلی زیاد انتخاب شدند. اگه می‌گم خودکارِ رنگی‌رنگی خریدم واسه خودم صرفاً قصدم اینه که بگم وقتی آدم‌ها بهت ظلم می‌کنن و لهت می‌کنن منتظر نباش کسی از راه برسه حالت رو خوب کنه. با ساده‌ترین اتفاقِ ممکن خودت به دادِ حالِ دلت برس دوستِ من. کسی دلش برای کسی نمی‌سوزه. و در آخر من همیشه وقتی می‌رم روبه‌روی ضریح برای رفقای بلاگر با اسم دعا می‌کنم. مخصوصاً کسانی که در جریانِ مشکلاتشون هستم. نه به این خاطر که من آدمِ خوب یا قدیسه هستم و دعام به جایی می‌رسه نه. به این دلیل که آقامون خیلی آقاست و هوای همه رو داره. همه به اندازه‌ی خودشون مشکل دارن. سعی می‌کنم واسه کسی درد نباشم... با این حال اگه با حرف‌هام کسی رو ناراحت کردم معذرت می‌خوام. توی یه بازه‌ی نسبتاً طولانی حالِ جسمی و روحیِ خیلی بدی داشتم.


+ دوست دارید آخرِ ۹۸ کجای زندگی باشید؟!


دوشنبه ۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۵:۳۲ ستاره اردانی زاده
دوست دارم  آخرای 98  بغل خودم باشم !
:)
این پست رو وقتی خوندم که روی صندلی‌های ترمینال مشهد به انتظارِ رسیدن موقعِ حرکتِ اتوبوسم. تو گوشم Olafur Arnalds می‌نوازه. وداع کردن با امام رضا همیشه برام سخت بوده حتی با اینکه میدونستم دوباره بر می‌گردم.
تو دلم می‌گفتم نکنه آخرینش باشه...
دقیقاً ممکنه آخرینش باشه. هر بار که رفتم به خودم گفتم شاید اصلاً فردا رو نبینی پس تا می‌تونی استفاده کن...
آخرای ۹۸ دوست خیلی نزدیک‌تر باشم به رفیقی که رفیق ندارد.
:)
آخر ۹۸؟ یکی از ۳_۴ شهری که دوست دارم دانشگاهِ یکی از اون ۳_۴ رشته‌ای که میخوام درس بخونم و خیالم از بابت زندگی برادرم راحت شده باشه و این‌بار به خوشی و درستی برگشته باشن سر زندگیشون، حال پدرمم بهتر شده باشه و خودش بتونه راه بره و کارهاش رو انجام بده؛ دوتا عضو جدید به سلامتی به خانواده اضافه شده باشن، اگه دوتا داماد هم به خانواده‌ام اضافه شده باشه که هنوز راضی‌ترم :)
دیگه چی؟ اها مادرمم خوب خوب باشه :)
کاش بشه حوا که سال بعد بیام این کامنتم رو پیدا کنم و بگم "خدایا شکرت امسال دقیقا همینجام که میخواستم" دعا کن برام جانم :*
ان‌شاءالله
خیلی خیلی بیشترش حتی عزیزم :)
خیلی مردی حوا
:)
دوشنبه ۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۶:۱۸ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام حواجان
احساسات دلچسبت به دلم نشست عزیزم.
:) ایول الله خانم با سلیقه. خوشبحال خاله با این حساب ^___^ خداییش کار سختیه. من که موقع چیدن خونه دست به سیاه و سفید نزدم. :))) زندایی هامو و عمه جان و مامان همه رو چیدن. :* 
ان شاءالله بیاییم خونه خودتو بچینیم ... :)) (از این دعا مامان بزرگیا)


چهههه قدر دلم لک زده برای حرم ... 
واسه حس های خاص و نابی که یه مدت از شدت اضطرار داشتم موقع زیارت. 


وداع سخترین لحظه است ...


ممنون که یاد بلاگرها هستی. :*
دلت شاد و آروم عزیزم، تنت سلامت و تندرست، عاقبت بخیری نصیبت :*

سلام عزیزم
:)
خیلی خیلی سخته. از یه جایی به بعد دلم می‌خواست بشینم گریه کنم بس که همه چی درهم بود :|
الهی ^_^
خیلی ممنون :) هستم در خدمتِ مادر حالا حالا ها :|

ان‌شاءالله زود قسمت بشه.

...

قربانت :)
خیلی خیلی مچکرم ^_^
دوشنبه ۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۶:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے
دلم میخواد آخر 98 حال و هوام تغییر کرده باشه و واسه فکرهایی که تازه دارن جوونه میزنن و امیدی که داره توی وجودم شکوفه میزنه یه راه هایی رفته باشم. دلم می خواد سکون درونیم تموم شده باشه و پویا باشم و سر زنده. 


ان‌شاءالله :)
قدر اینکه زیارت حضرت رضا براتون تکراری نشده
و نمی‌شه ایشالا
رو خیلی بدونید
مراقبش باشید
خیلی حساسه
ممکنه با یه باد ملایم هم آسب ببینه
بنده رو هم خیلی دعا کنید

:):
تمامِ تلاشم رو می‌کنم.

محتاجیم به دعا

لبخند بزنید همیشه :)
امیدوارم ۹۸ برای همه سال فوق‌العاده‌ای باشه :**
ان‌شاءالله :)
سالی باشه که من تو رو ببینم ^_^
قربونِ صورتِ ماهت.....
دلم برات تنگ شده.....منم احساس کردم که شما هم همزمان با من،تا چند وقت تو یه حالِ بدی بودیم.....نمیدونم حالِ شما الان دقیقا چطوره ولی حسم میگه داری بهتر میشی....منم همینطورم...
منو یادت میمونه  وقتی که داری دوبه ضریح دعا میکنی؟؟
دوسدارم این سال پیش رو،جوری شروع بشه که میخوام و جوری تمومش کنم که میخوام.:)
با کمک خدا البته:)

عزیزم :)
دلِ منم...
آره دقیقاً. با هم بهتر می‌شیم :)

آره عزیزِ مهربونم.
ان‌شاءالله. حتماً می‌تونی :)
(:
عزیزم:)

خوش بخت بشه خاله ی عزیزت هم چنین خودت:)
سادات جان :)

ممنونم :)
اخر ۹۸ یه چند قدم جلوتر از الانم باشم کافیه برام:)
ان‌شاءالله صد قدم جلوتر باشید :)
راستی اون سه نفر رو چرا زجرکش کردی؟:)
من همیشه جزو اون ۳نفر بودم:/
طوری می‌گید انگار با چای و شیرینی نشسته بودم رو مبل می‌خوردم و دستور می‌دادم :|
منم اون وسط در حالِ جون دادن بودم :))
دوشنبه ۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۷:۰۵ محمدرضا مهدیزاده
دلم می خواد سال نود و هشت مثل رود زنده و در حرکت باشم ، اینکه در انتهای سال به چی و کجا می رسم چندان مهم نیست واسه-م ! وقتی تلاشت رو انجام بدی و توکل کنی ، به هر جایی که برسی و هر اتفاقی که بیفته ، مطمئنی همون جایگاه و همون اتفاق بهترینه ! حتی اگه به هیچ جا نرسی و هیچ اتفاقی نیفته هم خیالت راحته که خیره و البته بیشتر تلاش می کنی :) 
احسنت :)
منم مثلِ شما فکر می‌کنم واسه یک سالِ بعدِ خودم.
خونه خوش میگذره حوا؟
آره خیلی
دلم میخواد تو مسجد باشم😞😞
اعتکاف؟!
دئست دارم بر پله قدرت و موفقیت قدم بزنم
در عین حال نبینم که پدری به خاطر نداشتن چند تومن پول دم عیدی شرمنده بچش باشه

عیدتون پیشاپیش مبارک :)
ان‌شاءالله

خیلی ممنون همچنین عیدِ شما :)
سلام. همین توضیحی که به اون فرد دادی کافیه و دیگه هیچ وقت وقتت رو برای توضیح دادن تلف نکن.
سلام و درود
چشم
سال 98 اولین کتابم چاپ شده باشه، شده باشم یه نویسنده ای که خودش از خودش راضیه، خونه مون پر شده باشه از عروسی و جشن و صدای خوشی.
تو کارم رسمی شده باشم و حال جسمی و روحی همه مون خوب باشه و ایرانی جماعت غم فردا رو نداشته باشه، عزتش بابت بی پولی خدشه دار نشه، خوشی کردن و حال خوش داشتن ارزون و در دسترس همه باشه. 
ان‌شاءالله
و منم بیام جشنِ امضای کتابتون ^_^
دوست دارم تو نقطه‌ای ایستاده باشم که اون نقطه تمام عطر آرامش‌بخش خدا توی وجودم پخش شده باشه و آرامش دوری از اشتباهی که درگیرشم وجودم رو پر کرده باشه.
سال نو پیشاپیش مبارک دل مهربونتون.
ان‌شاءالله

خیلی ممنونم ^_^

نمیدونم واقعا ۹۷ سال سختی برام بود اما الان جاییم که سالهاست میجنگم تا بهش برسم امیدوارم این روند توی ۹۸ هم ادامه داشته باشه
ان‌شاءالله
کلی آرزوی خوب دارم برات بهار بانو :)
سالی پر از حال خوشی و خوشبختی و مخصوصا سلامتی :)
ان‌شاءالله :)
من مشهد می‌خوام :((

دلم می‌خواد آخر ۹۸ تکلیفم با خودم معلوم شده باشه.
عزیزم :) ان‌شاءالله خیلی زود قسمتت بشه.

:)
چهاردرصدی هایی که با هواپیما میرید وطن شون، حتما جیباشونم پر از فندق و پسته است... رسیدید لطفا نیم کیلو زعفران سوغاتی ما رو هم بفرستید به آدرس ما
باتشکر..
نه والا :|
نیم کیلو آخه :|
از دستِ شما :))
حتما رسیدن به این نقطه ی عجیب سخت بوده ، 
اما واقعا غبطه داره ، خوش به حالتون :)
خیلی خیلی خیلی. هر اندازه از سختیش بگم باز هم کمه.
:)
بعضی پستا مثل این پست حال خوب کنه ، شاید دلیل منطقی پشتش نباشه...
امیدوارم در کنار خونواده بهترین حالو داشته باشی حوا جان.....

آخر سال 98 دوس دارم به اتفاقاتی که چند سال ازشون میگذره عادت کنم.... اتفاقی که سال 97 برام نیفتاد....
بتونم پژوهشمو گسترده تر کنم تا یه کمکی برای بچه ها باشه...
و انشالله ترم دوم کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی  یا بالینی کودک باشم...
میشه دعا کنی برام؟
:)
خیلی ممنونم همچنین

ان‌شاءالله
حتماً حتماً. حتی خیلی بیشتر از این‌ها براتون اتفاق بیفته ان‌شاءالله :)
آخر ۹۸ ((: حال خوب فقط و فقط
ان‌شاءالله :)
تنها باشم توی خیابون همیشگی مثل همیشه .
چرا؟! یک قدم جلوتر باشید که بد نیست...
سلام عزیزم
امیدوارم‌سال جدید برای همه سال خوبی باشه مخصوص بچه کنکوری ها همه شون موفق بشوند 🌷🌷🌷

سلام مهربون
ان‌شاءالله :)
پس الان حالتون خوبه ؟

آخر ۹۸ دوست دارم تو اتوبان خوشبختی در حال روندن باشم :)
خیلی خوبم :) فقط سرما خوردم صدام بالا نمیاد :|

به‌به :) چه عالی :)
سلام حوایی
خوبی دختری 😊
سلام دخترم
الحمدلله :)
همین الان توی زیارت رجبیه خوندم :
انا آملکم : من آرزوی شما را دارم ...
شما همون رهگذر هستید یا شخصی که کامنتِ خصوصی فرستاد؟!
من دوس دارم خیلی حالم خوب باشه ⁦☺️⁩
ان‌شاءالله گوگولی مگولیِ من ^_^
حوایی کوجایی؟ 🤔
خونه :|
نه اینوری نه اونور 😣
سرما خوردم :(
سال ۹۷ برای من بد تموم شد، اما حال دلم خوبه!
حس میکنم صدامو میشنون، اونایی که باید بشنون، و دلم قرصه که همه چیز درست میشه...
مثل همیشه التماس دعا دارم، از شمایی که مجاور بودید و نزدیک به آقا..
انشالله سال ۹۸ جملگی حال خوبی داشته باشیم :)
مهم حالِ دله :)
توکل به خدا
محتاجیم به دعا

ان‌شاءالله :)
حوا خانوم بهت حسودیم میشه :)
چرا؟! :)
http://coderschool.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2/
:|
http://coderschool.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%88%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2/
|:
انتخاب عکست مثل همیشه عالی :)
امیدوارم همیشه آخر همه‌چی برات به خدا برسه.
من دوست دارم پایان سال ۹۸ بدونم که نقشه‌م دقیقا برای سال بعدش چیه و امیدوارم چندتا مهارت مفید رو یاد گرفته باشم.
مثلِ همیشه لطف داری :)
برای همه آرزو... برای همه...
ان‌شاءالله
برگشتم حتماً میام که ببینمت :) دلم برات تنگ شده.
دوست دارم اخر 98 جایی باشم که خوشحال باشم استرس نداشته باشم برای همکلاسی های جدیدم دونه دونه پیام تبریک بفرستم.عکسای کربلا رفتنو و زمستون پر برف رو مرور کنم.وبلاگای بیان رو مرور کنم و شاد باشم شادی واقعی.
ان‌شاءالله :)
حرف دلم برای سوالتون زیاد بود. دوست داشتید اینجا بخوانید.
http://youngtree.blog.ir/1397/12/28/%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%AE%D8%B198-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF/#section
خوندم. ان‌شاءالله بهترین اتفاق در انتظارتون باشه :)
سلام بی حوا

من نمی دونم چرا هرموقع میام اینجا هیچ نمی فهمم چی میگی:))))
خدایا این نسل ده هفتادی ها چقدر عجیب غریب شدند.....:))

دوتا نکته بگم و برم
اول اینکه ولادت مولا رو تبریک میگم
دوم اینکه کی بهت گفت دوست دارم چال گونه ات چقدر قشنگه؟!

اصل مطلبم این که جریان این خون دماغ شدنا چیه؟ مریضی چیزی داری؟
از جهت اینکه مددکارم می پرسم ، چون هروز با مریض و بیمارستان سرکار دارم می خوام راهنماییت کنم....
اگر امکان داره تو وبلاگ خودم جواب بده.....
اگر هم دیگه ندیدمت سال نوت مبارک ، انشالله سالی عاری از هوا داشته باشی....
سلام و درود

:)))
شما مگه دهه هفتادی نیستی؟! :)

خیلی ممنون :)
یه بنده خدایی که یک سال اصرار می‌کرد مزدوج بشیم :|

چیزِ خاصی نیست.

سالِ نوِ شما هم مبارک :) همچنین
آخر سال ۹۸ دلم میخواد به خدا بگم مرسی که بالاخره منو به آرزوی چندین و چند ساله ام رسوندی از اونجایی که من پررو تشریف دارم دیگه چیزی به جز آخر و عاقبت بخیر خودم و خانواده ام ازت نمی‌خوام :) 
سال نو تو هم از الان خیلی خیلی مبارک دختر گل 
عزیزم ^_^

خیلی ممنون مهربون :)
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۹۷ , ۰۰:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
جای خوبش:-)
ان‌شاءالله :)
سلام
خواهر حوا، این پست قشنگتون دلم رو زیر و رو کرد! دعا می کنم هیچ وقت مجبور نشید برای کسی نقش بازی کنید و همیشه خودِ خودِ خودِتون باشید! این حس های قشنگ رو خوب فهمیدم. حالم خوش شد و براتون دعا کردم. شما هم دعامون کنید. ان شاءالله سال جدید برای شما سال خوب و دلخواه و شادی باشه. عیدتون هم مبارک!
سلام و درود
:)
خیلی ممنون. محتاجیم به دعا.
همچنین. عیدِ شما هم مبارک :)
دوست دارم جای باشم ک نتیجه ی تلاش هام اون جا رو بوجود اورده 
پ.ن:البته امیدوارم تلاش کنم °_°
ان‌شاءالله :)
(:
آخر همه نرسیدن ها خداست...واقعاً نکته جالبیه
باید اینطوری باشه به نظرم...
هیچکدام . حوصله ی نوشتن کلمه ی ناشناس رو نداشتم :| :)
:| :)
عیدتون جلو جلو مبارک :)
من هم تبریک می گم . سال خوبی داشته باشید :)
سپاس :)
سلام (:
عیدت مبارکا باشه گل دختر
سلام خانوم :) چه عجب :|
همچنین :)
مدیونی اگه فک کنی پیش همیم 😂😁
:)))
خوش می‌گذره؟! :)
خعلی
جا شوما خالی ⁦☺️⁩😙
شوما :|
راستی یادم رفت بگم... عیدتون هم مبارک و امیدوارم سال خوبی داشته باشید:)
عیدِ شما هم خیلی مبارک :)
همچنین :)
محکمی :)
نه بابا
چوب‌شوری بیش نیستیم :| :))
هر چی میگم درست حرف بزن گوشش بدهکار نیست ((((:
کتک لازم داره :| :))
سخت نگیر 🙄
من رو نگاه کن :|
دلت میاد منو بزنی 😣
نه :(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** بزنش (((:
اسمم رو نگو دیگه :|
تو رو باید کتک بزنم انگار :|
فدای دل مهربونت 🤩
^_^
ببخش |:
نوچ :|
بیا اونور بازی
باشه
حتما. منم خوش‌حال می‌شم با دیدنت. :)
(:
سلام سلاام.
سال نوت پیشاپیش مبارک حوا جانم.
ان شاءالله پر از اتفاقات خوب باشه برات🌹🍃
+ یه سوال داشتم ازت: کانالتو حذف کردی؟!
سلام و درود
همچنین مهربون جان ^_^
قربانت :)
+ دارمش ولی متوقف شده. همه‌ی اعضا رو هم حذف کردم.
سلام
مطالب زیبایی دارید.
من مقالاتی در رابطه با کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی) می نویسم که امیدوارم به کارتون بیاد.

https://tahriz.com/
سلام و درود

:)
عیدتون مبارک :)
تنتون سالم دلتون شاد باش سال خوبی داشته باشید ان شاالله 
عیدِ شما هم مبارک :)
خیلی ممنون همچنین
امیدوارم سالی پر از سلامتی و حال خوش در انتظارتون باشه عیدتون مبارک
خیلی مچکرم همچنین :)
عیدِ شما هم مبارک
سلام

با عرض پوزش و تاخیر
حالت خوبه حوا!؟
به‌به سلام :)

الحمدلله تو خوبی؟!
سال نو مبارک
سالِ نوِ شما هم مبارک :)
عهه چه حیف😢
امیدوارم دوباره بنویسی و ما ذوق کنیم :)
بیا بغلم :)
 سلام  سالی سرشار از سلامتی و دلخوشی در کنار خانواده براتون آرزو دارم🌹🌹 عیدتون مبارک
سلام و درود
خیلی مچکرم :)
🏃😘😘
عزیزم ^_^
شکر خدا:)
(:

تلویزیون ۳۲LF560 دارای بازی های سرگرم کننده می باشد که شما می توانید به وسیله آن ساعت ها سرگرم شوید. از جمله بازی های مهیج این تلویزیون می توان به WORLD MONSTER است.

:)
الهی حال دلت خوب :)

من فقط متن پست رو خالی خالی می خونم یعنی بدون گوش دادن به آهنگ هایی که می ذاری... فقط دو سه تاش رو گوش کردم همین. لاعلاقه :)
همچنین :)

:))
سلام. مطالب وبلاگتون بسیار جذاب هستند تبریک میگم بهتون.
اگه به دکوراسیون و تکنیک های تزیینات داخلی علاقه داشتید به سایت ما هم سر بزنید.

سایت یاشیل : https://yashiil.com
کولرگازی
کولرگازی
سلام

سا نو همگی مبارک!

دعا کنیم امسال هر چی هستیم، هرجا قرار داریم و هر کار می کنیم رو به جلو حرکت کنیم فقط و فقط به عنایت و گوشه چشمی از ضامن آهو...

ای نوبهار عاشقان داری خبر از یار ما

ای از تو آبستن چمن و ای از تو خندان باغ‌ها

ای بادهای خوش نفس عشاق را فریادرس

ای پاکتر از جان و جا آخر کجا بودی کجا

لینک این مطلب

سلام و درود

:)

ان‌شاءالله
اول پست رو خوندم بعد طبق عادت کامنتهارو خوندم و یهویی به خودم اومدم متوجه شدم چیزی که میخواستم تایپ کنم به کلی فراموش کردم =).
:)
سلام سال نو مبارک 
واقعا وبلاگ خوبی دارید موفق باشید
سلام و درود
خیلی مچکرم
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۵ امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
سلام 
اولا مجددا فرارسیدن سال جدید رو بهتون تبریک می گم :)
و این که پاسخ کامنت قبلی بنده را هم ندادید /:
به هر حال امیدوارم همیشه سلامت باشید
دوس دارم آخر سال 98 تردیدی توی انتخاب مسیر سرنوشتم نداشته باشم
سلام و درود
خیلی ممنونم و بازم شرمنده

مچکرم :)
ان‌شاءالله
سال نو مبارک باشه 
امیدوارم امسال سالی همراه با سلامتی و موفقیت برای همه مردم باشه
تشکر
سلام تبریک می گم سال نو رو به شما و آرزوی موفقیت دارم براتون 
سلام
ممنونم
سلام
آخر همه نرسیدن ها خداست خیلی بهم چسبید.
97 خیییلی بد گذشت. سخت نبودا بد بود.
امیدوارم 98 حداقل به دلم خوش بگذره و یه روزنه ای باز بشه!
شاد باشید و امیدوار به لطف خدا
سلام و درود
:)
می‌فهمم. واسه منم بد بود.
ان‌شاءالله
ممنونم :)
عالی بود
:)
گروه تلگرام خوبی در این وبلاگ دارید. عالی
:)
وبلاگ عالی دارید از وبلاگ گروه تلگرام ما هم دیدن کنید. 
:)

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

خوش به حالت.خیلی وقته که به حرم امام رضا (ع) نرفتم.دلم می خواد برم.
دلم می خواد آخر سال 98 جایی از زندگیم باشم که مادرم و پدرم خیلی شاد باشن و ار من راضی باشن.
ان‌شاءالله خیلی زود طلبیده بشید :)
سلام و روز بخیر
وبلاگ خوبی دارید
لطفا به وبلاگ ماهم سر بزنید 🌹
سلام و درود
:)
سلام
عالی بود 
علی
سلام و درود
:)
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۴ باربری و اتوبار آیلان
بله میشه
نخیر!
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۴ باربری و اتوبار آشنا
باید عادت کرد
نخیر :/
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۵ باربری و اتوبار امانت
باید انعطاف پذیر بود
ربطش؟!
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۵ باربری و اتوبار آسایش
عالی بود
:|
جدا از اسم باربری و اتوبار اسایشو همچنین گذر ذهنی اسم های کفسابی و سنگسابی  پست های قبلی که چک کردم و مدام الان ازشون خندم میگیره و فضای معنویمو!هوف:| خراب میکنه! :دی
خواستم بگم که.دمت گرم.میشه برا منم دعا کنی؟منم باید بیام یه سری مشکلاتمو بگم :دی
و اینکه!فکرکم فهمیدم چرا "شهیدخودم".
حالت چطوره؟
دیوانه کردن من رو :)) به بخشش که توی هرزنامه می‌ره!

آره عزیزم حتماً :) تو هم من رو دعا کن :)

خوبم شکر
حالا که عادت کردیم چاره چیه !؟
گویا ترکِ عادت موجبِ مرض است! :)

شرکت حسابداری نارون حساب

خدمات

حسابرسی صورت های مالی

حسابرسی کنترل داخلی

حسابرسی داخلی

خدمات رسیدگی به تقلب و موارد اختلاف

حسابرسی دادگاهی

رعایت قوانین و مقررات

خدمات مشاوره ای حسابداری مالی

گزارشگری بر مبنای استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan