بالاخره تموم شد

نشسته بودم روی سکوی روبه‌روی گنبد و گلدسته. با چند سانت فاصله نشسته بود روی زمین و از شدتِ سردیِ هوا مچاله شده بود توی خودش. همینطور که به گنبد خیره شده بودم خندیدم و گفتم چقدر از این زاویه قشنگه. خندید و گفت چالِ گونه‌ی تو هم وقتی می‌خندی قشنگه. بلافاصله لبخندم جمع شد. دستم رو گذاشتم روی صورتم. سرش رو آورد نزدیک‌تر و گفت دوستت دارم. با اخم گفتم از آقا خجالت بکشید. توی حرم آخه؟! گفت اتفاقاً جلوی خودِ آقا می‌‌خوام بگم که بدونید راست می‌گم. چند ثانیه سکوت... خودم رو جمع‌ و جور کردم. حوا با دوستت دارم دلش نمی‌لرزه. آره حوا با دوستت دارم‌های نامعتبر دچارِ تردید نمی‌شه. گفتم نظرِ من همونه و هم‌چنان مخالفم و بدونِ اینکه نگاهش کنم رفتم. نمی‌دونم چی تنش بود. نمی‌دونم چه شکلی بود. فقط می‌دونم تموم شد. بالاخره بعد از یک سال تموم شد.


+ و پنجشنبه حوا در آغوشِ مادرش خواهد بود :)


+ دارید رفیقی که ۱۲ شب آلپرازولام بخوره اما بخاطرِ بی‌خواب بودنتون تا ۶ صبح بیدار بمونه؟!


+ یکی از بچه‌ها به من می‌گه صنما (معشوقه‌ی حافظ) :)) امروز بغل کردیم هم رو واسه خداحافظی. می‌گفت مراقبِ صنمای من باش :))


به سلامتی☺
سلامت باشید :)
سلام :)
چشمتون روشن
سلام و درود
تشکر :)
چشمتان روشن
سپاس
الان چی شد دقیقا؟ کی بود؟ چی بود؟ :D

گنگ نبود که. بود؟!
یعنی از اول مهر تا الان دانشگاه بودی؟
بله
درود بر تو  :)
:)
حالا تا پنج شنبه بخواد بیاد اندازه دو هفته طول میکشه:)

ولی انتظار شیرینیه...
آره واقعاً :)

منم که همیشه منتظر... :)
حوایی سلام 😍
چوطوری گوگولی 😋
به‌به :) پارسال دوست امسال هیچی کلاً :|
سلام عزیزم :) خیلی خوبم شکر. تو چطوری؟!
آلپرولوزام چی هس 🤔
آلپرازولام البته :)
قرصه واسه خواب و اینا.
وای 😂😂😂😂😂
:)))
خوبم خوبم 😄
بالاخره به نتیجه رسیدی چی بپوشی؟ 🤦
خوشحالم :)
آره :| با خواهر خانم هماهنگ شد :)))
سه شنبه ۲۱ اسفند ۹۷ , ۱۹:۵۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
به سلامتی ...
چشمتان روشن :)
سلام و درود
سلامت باشید
:)
به سلامتی
کلی کلی خوش بگذره عزیز دلم 😘
تو هم بیا :))
حوایی من آخرشو نفهمیدم بعد یکسال؟
آره. نظرم عوض نشد دیگه. تموم شد.
دوره 😪
عزیزم :)
با من صنما؛ دل یک دله کن / گر سر ننهم؛ آنگه گله کن

صنما 😜
:))))
من خیلی رها و آزادم الان :| بیا مشاعره :))
آخی! مامان 😍
^___^
:)
سالِ جدید، ان شاء الله به آرزوهات برسی و بهترین سالی باشه که تا اون زمان تجربه میکنی...
(:
خیلی ممنون. می‌دونید من از ۹۷ هم با همه‌ی سختی‌هاش راضی بودم.
اراده ای چنین استوارم آرزوست. چشمت روشن حوای زیبا
ممنونم :)
می‌دونستی منم قرار بوده کوثر باشم؟!
یه دقیقه مهلتش میدادی پاستیل هارو از جیبش در می اورد

رفیقای من کنارم باشن تا صبح نمیخوابم که مبادا تصمیم به قتلم نگرین:)
صنما هم قشنگه :)
:|

چرا؟! :))
:)
یکی از فانتزیام این بود که اول مهر برم و تا عید بمونم دانشگاه!!!

اما هیچ وقت نشد یه ماه کامل بمونم شیراز و بنا به دلایل مختلف بیشتر از خوابگاه دانشگاه، توی اتوبوس وقت گذروندم :)))))
فانتزیِ قشنگیه :)

:)))
سلام
سال نو خوش بگذره درکنار خانواده
یکسال زمان زیادیه خب!
سلام و درود
خیلی ممنونم همچنین :)
بله خیلی...
سلام
بسلامتی
وزن  چمدان شما در هنگام برگشت>> وزن چمدان شما در هنگام رفت...
فاز= بازگشت حوا به زمین برای تجدید قوا
سلام و درود
سلامت باشید

:))
کم کم داشتم واقعا نگران میشدم :/ 
میدونسم حل می‌کنید مشکلتونو :)
اما وقتی از احوالتون می‌نوشتین و به قول خودتون چندان خوب نبود شاید حق داشتیم بفهمیم آخرش چی میشه :))
منم همین دم آخری (پست قبلی) به خودم اجازه دادم صریح بپرسم ببخشید. ولی مث این که از بس کامنتا زیاد بوده ندیدین. 
شایدم فکر کردین فضولی میکنم :/ :))
الان خیلی خوشحالم براتون شکر 
مراقب خودتون باشید. به نظرم خیلی سخت میگیرید به خودتون تا یه حدیش خوبه ولی...
شاید جالب باشه براتون منم واقعاً نگرانِ خودم بودم :|
:)
این آخرِ اون نیست :)
من خیلی شرمنده‌ام. دلیلش رو براتون توضیح دادم.
نه بابا این چه حرفیه :|
خیلی ممنونم از لطفتون :)
به نظرم چون ظاهر رو می‌بینید اینطور فکر می‌کنید :)
چه حوا باشی چه کوثر ، ذهن زیبات تورو منحصر به فرد کرده. به سلامتی کوثر های درونمان 🌹
عزیزم :))
همون جریان پسر است دیگر...
یه بار موقع تماشای تلویزیون ریختن سر یکی زیر ریشش فندک زدن!
:|
ولی دنیای جذابی دارید :)) خوشمان آمد.
عشاق مظلوم‌ترین قشر عالمند.
...
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ , ۱۰:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ولی دلت واسه حرم تنگ میشه ها:-))
خیلی
از صبح اومدم حرم. بعد از شش ماه امروز بالاخره رفتم جلو و دستم رسید به ضریح :) الان هم یه جایی هستم فکر کنم اسمش بهشتِ ثامن باشه. دور تا دورم مزارِ شهیده. بلوکِ ۱۴۱ و ۱۲۸. دقیقاً وسطشون نشستم. دلم تنگ می‌شه...
بله، امسالم سال خوبی بود واستون شکر خدا، منتها دعا می‌کنم هرسالتون بهتر از سال قبلش باشه، این دعا رو پارسال هم داشتم واستون :) بهتر بودن نه اینکه الان هم قدر خیلی چیزا رو ندونید... حول حالنا الی احسن الحال...

برای حرم، اگه صبح زود راه بیفتید بهتره، هم خلوت تره و هم زیارت بهتری میشه، فکرتون کمتر مشغوله... من خودم وقتی میرم، سعی می‌کنم صبح زود باشه، خیلی بهتره. مثلا اولین خط اتوبوس (حدود شش) و البته جایی که هستم معمولی هم ده دقیقه یه ربع پیاده روی داره.

البته متاسفانه تازگیا نشده حرم برم، برنامم بهم ریخته یکم، قدر نعمت به این خوبی رو میدونید حتما، برای منم تونستید دعا کنید. آخرین باری که رفتم یه چیز خیلی خوب نصیبم شد. یعنی اینطور هدیه ای برام بی مثال بود. به امام هدیه بدید، و هل جزا الاحسان الا الاحسان و جواب به نیکوترین وجه... امام رو به چشم و دل میبینید ان شاء الله...



خیلی ممنونم :)
ان‌شاءالله

امروز از صبح تا همین الان حرم بودم. آخرین زیارتم بود قبل از رفتن :( اما خب خیلی خوب بود همه جای حرم رو رفتم :) و یه اتفاقِ جالب که افتاد این بود که بعد از نمازِ ظهر گفتن یه مریض شفا گرفته تو حرم :)

محتاجیم به دعا
:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چه خوب! خوش بحالتون. از منکه مشهدیم جلو زدید ماشاءالله :)
ان شاء الله به سلامتی برید و پر از اتفاقات خوب باشه و به سلامتی برگردید.

خدا بهتون صبر بده و عاقبت بخیر بشید :) **** **** مفید و موفقی هم باشید.

دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی...
دعا میکنم در زمستان عشق / بهاری ترین فصل ایمان شوی...
:)

خیلی ممنونم

تشکر همچنین :) ببخشید ستاره‌دار کردم.

(:
هر جا هستید سلامت باشید و امیدوارم که سال خیلی خوبی داشته باشید :)
خیلی ممنونم همچنین :)
اون شخصى که جرأت کرد و بهتون گفت دوستت دارم اون هم در حرم امام رضا بدونید که دوستت دارم هایش نامعتبر نبوده . 

آرزو میکنم سال خیلى خوبى داشت باشد در کنار خانواده.
:)
...

همچنین :)
سلام
در واقع، تمام شدن هر داستان برگ جدیدی از زندگی تون رو ورق میزنه تا دست به کار بشید و برگ های سفیدتون رو قلمی کنید!
دعا میکنم خوش بنویسید!
هر روز بهتر از دیروز!

سلام و درود

ممنونم :)
این جور تموم شدن‌ها با تمام غمی که بهت تحمیل کرده آخرش دلچسبه
همیشه در خانمان حوای قشنگم
دقیقا :)
چه ملت باحالی داریم :))
از کجای پست به باحال بودنِ ملت پی بردید؟! :)
مطمئن "دوست دارمش"نا معتبر بود؟:)
:)
کانال تلگرامتونو پیدا نمی‌کنم... اسمش عوض شده؟ میشه اسمشو بدید :) 
کانال تموم شد :)
جمعه ۲۴ اسفند ۹۷ , ۲۰:۳۰ شفق تیرزاد (*_*)
به سلامتی :)
سلامت باشی :)
جمعه ۲۴ اسفند ۹۷ , ۲۰:۳۲ شفق تیرزاد (*_*)
آها راستی راجع به اون حرفت

من که شفاهی نگفته بودم یادت بره! کتبی خواسته ام رو فرستادم :) ووو گفتم دیگه وللش :))
آلزایمر دارم باور نمی‌کنی؟! :)
چشمتون روشن :)

ممنون :)
آغوش مادر نوش جانت :)
امیدوارم این چند روز باقی‌مونده از ۹۷ برات پر باشه از حال‌و‌هوای خوبِ دم عید. :)
خیلی خوب بود ^_^
همچنین رفیق جان :)
شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ , ۱۳:۵۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
اینک بخوای بین عقل و قلب یکی رو انتخاب کنی خیلی سخته، ولی یه خوبی که داره اینه که انتخاب عقل تهش پشیمونی نداره ولی انتخاب دل ممکنه تهش پشیمونی داشته باشه. 
دقیقاً
سلام زندگی بالاخره تمام می شود
اما داستان های زندگی تمام شدنی نیست
هر کسی داستان های زندگی خودش رو داره.
هر کسی عاشق و معشوق خود رو داره و با اون داستان داره.
بیا با هم عاشق رو صدا کنیم که در هر لحظه نیاز به کمک داشته باشیم بیاد پشیمون
تو فقط بگو ای مولای من امام زمان
تو هر روز صبح سلام کن به امام زمان بهاش صحبت کن
ببین هر وقت صداش کنی احساس می کنی تنها نیسی

...
حوا 😀
خوشحالم که حس آرامش داری:)
(:
موفق باشید
سلامت باشید
سلام خواهر حوا و سفر به سلامت ان شاءالله!
خوشا شیراز و وضع بی مثالش     خداوندا نگهدار از زوالش...!
خوشا به سعادتتون! شیراز که رفتید، شاهچراغ، مزار حافظ و سعدی و ... ما رو یاد کنید. من تکه ای از قلبم رو شیراز جا گذاشتم. سال نو براتون پر از چیزهای هیجان انگیز دوست داشتنی باشه. ان شاءالله! عیدتون مبارک!
سلام و درود

چشم حتماً

خیلی ممنونم :)
تحمیل!!!!
نمیفهمم از چی داری صحبت میکنی!!!!!
این رابطه از طرف تو قطع شد!!!
اصولا عادت ندارم یه رابطه رو تلخ تموم کنم
حتی دوستی های مجازی و این مدلی و دلم میخواد با یه لبخند از دوستم خداحافظی کنم:)
امیدوارم یه روز که گذرم به اینجا افتاد ببینم کلی اتفاق خوب برات افـتاده.

جالبه که تموم شدنِ رابطه رو توی دنبال کردن یا نکردنِ وبلاگ می‌بینی :)
من چیزی نگفتم و چیزی رو تموم نکردم.

ممنون
چرا کانال تموم بشه؟! یعنی دیگه کانال حذف شده؟!
:( بودش بهتر بود...
راستی پیش خانواده خوش بگذره، هفته و سال خوبی داشته باشید :) دلتون پر از نور و خوشحالی. 
هر شروعی پایانی داره :)

خیلی ممنونم :)
بلخره تموم شد حس خاصیه   هم ناراحتی داره هم ی نفس عمیق اخرش ک احساس راحتی میده..
+چ رفیق خفنی... نداشتم من
دقیقاً

+ خدا کنه همیشه خفن بمونه و خدا قیمتِ همه بکنه :)
سلام. با معرفی روزانه معتبر ترین سایت های کسب درامد ایرانی و خارجی در خدمت شما هستیم(شانس برنده شدن 200 دلار در هر ساعت)

بزودی:
معرفی سایت های معتبر
لیست سایت های کلاهبردار
سلام و درود
عسل بانو هنوزم پیش مایی

اگرچه دست تو تو دست من نیست

هنوزم با توام تا آخرین شعر

نگو وقتی واسه عاشق شدن نیست

حالا هرجا که هستی باورم کن

بدون با یاد تو تنهاترینم

هنوزم زیر رگبار ترانه

کنار خاطرات تو میشینم
:|
بله آدم باید کنار بیاد، جالبه توی صحیفه می‌فرمایند شکر برای داده‌ها و شاید باید شکر بیشتری برای نداده‌ها باشه... 
نکته بعدی تفضل گرفتن نعمات خداونده، که باعث میشه رضایت داشته باشیم، و نگیم خدایا چرا اون اینو داره و من ندارم، چرا فلان چیز رو یکی داره و من ندارم و...  نه اینکه وظیفه خدا یا حق خودمون بدونم... 
و نکته بعدی، اجرا شدن مقدرات الهی براساس بهترین و بالاترین مصالح ماست، اگه درک کنیم خدا خوبمونو میخواد، هیچ وقت خسته و دلتنگ نمیشیم و خودمونو مقایسه نمیکنیم، نه چهره یوسف و زلیخا میخوایم نه پول قارون نه حکومت فرعون :) همینی که هستیم رو استفاده می‌کنیم به عنوان یک هدیه، هدیه بودن، هدیه داشتن زندگی. هدیه‌ای که باعث میشه خوشبخت بشیم، خدا خیلی مهربونه و خیلی دوستت داره... 

آخر ۹۸؟! میسپارم به خدا مثل تمومِ سال‌هایی که بدون توقع خدا به بهترین شکل رغم میزنه.
اما دوست دارم دوره کارشناسی ارشدم یه جای خوب قبول شده باشم، کارای فرهنگیمو قوی‌تر کرده باشم و پیش خانمم باشم 😑 البته منکه خانم ندارم 😁... خلاصه آدم باید توکل کنه و بسپاره به خدا...
ان‌شاءالله سال خوب و پر از خیر و برکتی باشه براتون. سالی پر از حس‌ها، فکرها، اتفاقات و مسائل خوب، که انتظارشونو نداری و به صلاحتن...

(ارسال شده در ۲۷ اسفند ۹۷، ۲۱:۴۰) 
:)
ان‌شاءالله خیلی بیشتر و بهتر براتون اتفاق بیفته.

ممنونم
که اینطور :) اما توجیه خوبی نبود... 😄 باشه. (پاسخ به هر شروعی...) 
:| :))
زمانی رویاهایم پروبال می‌گرفت، امروز این رویاها روز به روز برایم بزرگ شدند و فهمیدم شاید هیچ‌وقت قرار نیست بهشان برسم، اصلا رویا یعنی همین، یعنی دنیایی که دوستش دارم اما قرار نباشد لحظه‌ای از زندگی‌ام در ورای ذهن و روحم باشد.
همینطور که فکر می‌کردم، صدایی در درونم که مرا به آینده خواند، به اینکه منتظر خوشبختی نباش، از همین لحظه‌ شروع کن، از همین نفس‌ها. 
اینکه من روی نیمکت بشینم تو از تمام وجودت فقط غرور باشد برایم، این اصلا شبیه آرزوهایم نیست، رویای من هم این نبوده. اینکه سهم من از این دنیا تنها آرزوهایی باشد که در پس تک تک فکرهای غم و اندوه تنهایی، هرازگاهی سر بزنند هرگز خواسته‌ی من نبوده. اینکه نهایت خوشبختی من سر کردن با اوهام باشد نهایت زندگی من نیست، بگذریم از اینکه من اصلا آن من همیشگی نیست. 

گذشت آن "من" تنهایی که برای رسیدن به چند قطره محبت منتظر بودن تویی بود که بود نشدی، گذشت... این "من" جدید است، من جدیدی که برای رسیدن به خواسته‌هایش منتظر دست کسی نیست، مگر خدا غیر این خواسته؟! که تو فکر کردی من حتی در دوست داشتن و احساس خودم هم باید محتاج به تو باشم؟ 

نه! اصلاً... شهر رویاهایمی درست اما تو را خراب می‌کنم که واقعیت را بسازم. 

راستش دلم می‌خواست آدم‌ها بجای دروغ و غرور کمی اهل این باشند که خودشان باشند، که آن منِ بی نقصِ خیالی را از خود دور کنند، که وقتی می‌خندند به هم کمی هم خودشان را جای او بگذارند ببیند حالش خوب است؟! و بعدش هم دوست داشتم دوستْ داشتن های این مثلا آدم‌ها منحصر در آن نگاه کلیشه‌ای نبود، یعنی هر بار از یک طرف می‌افتند، یکبار از اینکه تعهدی نباشد، یکبار اینکه من بزرگی هست که او لایقش نباشد، یکبار هم از آن تحجر های مخفی که دوست داشتن اصلا این نیست، اصلا دوست داشتن ورای جنس و دوستی‌های ساعتی است. 
اینکه فکر می‌کنم دنیای آدم‌ها تحریف شده، دوست داشتن آدم‌ها تحریف شده، آدم‌ها به هم عادت می‌کنند و اسمش را می‌گذارند دوست داشتن! این یکی نوبرش بود که تو برگشتی و به من گفتی مگر دوست داشتن یعنی نبودن های الکی و دلتنگی! مگر بودن یعنی دوست داشتن؟ مگر در لحظه چند نفر از آن‌ها که فوق‌العاده دوستدارانت در کنارت هستند؟! شاید حتی باشند و تو نبینی‌شان! بد می‌گویم؟!
اصلا نمی‌دانم چه کسی دنیا را این‌طور خراب کرده که برای این حرف‌ها هم باید مقدمه مؤخره چیند! تو میدانی؟
چرا آنطور که خودمان می‌خواهیم دوست می‌داریم و زندگی می‌کنیم، مگر نه اینکه زندگی حق همه ماست چرا خود رأی هستیم؟!
دنیایی هست که تک تک آدم هایش به میل خودشان زندگی می‌کنند و بعد می‌گویند چه دنیای بدی، ببین دنیا غیر تو و من و امثال ما نیست، واقعا نیست و هرقدر باورش برایت سخت‌تر باشد یعنی از خودت دور تری. 
دنیای ما اگر بجای این‌همه من و این همه لج و این‌همه دیوانگی‌ای که اسمش را دوستی می‌گذارند، محبت خالصانه داشت، از آن محبت هایی که قیمتش نه یک ظاهر زیبا و نه یک مقام والا که فقط این بود که قدر هم را بدانیم، این روزها شرایطمان این نبود...
از همه‌ی این‌ها بگذریم، دلم خواست نکته‌ای را به تو هدیه دهم، این نکته راز موفقیت تو خواهد بود در تمام لحظه‌هایی که شاید در برخی شان فقط خودت باشی و خودت، فقط خودت باشی و کسی که باید باشد، مهم این است که یک طرف تو خواهی بود و دلم خواست این را بدانی، یک رازی که تا آخر عمر باید نگهش داری، مثل یک لوح محفوظ در دلت همیشه باشد، و آن این است که، به خودت قول بده، به خودت متعهد شو، که هیچگاه به این من درونت که ساعت ها باهم حرف می‌زنید دروغ نگویی! قول بده همیشه و همیشه با خودت روراست باشی، در حرف‌هایی که به خودت میزنی، در حرف هایت به بقیه، در نگاهت، در نوشتنت، حتی در آن دلتنگی‌ها و لج های خواهری یا قهرهای دوستانه حرفت را بزن، چه به خودت چه به او که باید بشنود و باید دلت را برایش رو کنی، در همه حالات...به خودت دروغ نگو...خودت را فریب نده... قول بده...

ارسال شده در ۲۶ اسفند ۹۷ ساعت ۶:۱۶
چقدر درست و زیبا...
خلاصه، مدیونید اگه، پس لطفاً بیشتر قدر خودتونو بدونید. 
عید هم نزدیکه، پیشاپیش عیدتون مبارک 🙂...
برای سال نو، منتظر حوا بانوی پر از امید و نشاط همیشگی‌ام.

چندتا جمله‌ی برای شما... 

---

تو یک بانویی…
لباس خوب بپوش !
برای خودت غذای خوب بپز !
خودت را به صرف قهوه ای در یک خلوت دنج میهمان کن !
برای خودت گاهی هدیه ای بخر !
وقتی به خودت و روحت احترام می گذاری ...
احساس سربلندی می کند
آنوقت دیگر از تنهایی به دیگران پناه نمی بری و اگر قرار است انتخاب کنی
کمتر به اشتباه اعتماد می کنی یادت باشد ….
برای یک بانو، عزت نفس غوغا میکند!

---

به پایان فکر نکن
اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند
بگذار پایان تو را غافلگیر کند
درست … مثل آغاز
(این تکراریه اما بنظرم خوبه بنویسیدش و جلوتون باشه گهگاهی ☺️)

---

مردم همه فقیرند مثل خود شما،
جز خدا کسی نمی تواند به شما چیزی بدهد مگراینکه یکی بیاید و باخبرتان کند از ثروت خودتان. 

---

و ندایی که به من می گوید :
”گر چه شب تاریک است
دل قوی دار ،
سحر نزدیک است “
دل من در دل شب
خواب پروانه شدن می بیند

---

تقدیم به شما :)

۲۰ اسفندماه ۹۷، در ۶:۲۸
خیلی خیلی ممنونم :)

عیدتون مبارک
و پیامای دیگه که مسدود بودم و نرسیده :) البته اشکالی نداره.
عیدتون پیشاپیش مبارک... 
در رابطه با اون نظر، با اسم نقطه، من نبودم.
ما همه‌ی حرفای عاشقانمون با خداست، یعنی یه آدم پر عیب و نقص هیچ وقت نمیاد این‌طور حرفی به یه دختر بزنه، در حدش نیستم :) . تعهد و تبعات داره هرحرفی، هر انتخابی، هر قدمی. 

در رابطه‌ی با اون پست که بهتون گفتن دوستتون دارن! میدونید من درباره اون فرد قضاوتی نمی‌کنم یعنی تصوری نکردم که حالاتی برداشت کنم. اصلاً کاری ندارم مفهومی بود یا واقعی، اما من یه بار که تعریف کردم و احتمالاً یادتون هست، رفتم دیدن یه دختر چادری سیده، که من واقعا احترام میذارم به مادرم، به دختری که مؤمنه‌ست، به دختری که اسمش فاطمه‌ست، من همینه اینا برام ارزش خیلی بالاییه و هر سه رو داشت، من از محبتی که به مادرم داشتم هواشو داشتم، و خب اشتباه هم کردم قبول دارم، و من قصدی نداشتم، چون اون یه سری حرفا زد هنوز که هنوزه وقتی یادم میفته از امام خجالت میکشم. گاهی چند هفته و ماه نمیرم، سلام میدم، دعا می‌کنم، واس بقیه میرم، اما برای خودم روم نمیشه. ته تهش یه دعا میخونم تا ارادتم کم نشه که یادم نره کی هستن و هدیه‌ای میدم. 
بگذریم از نظرات اون زمان که گفتن اون دختره مشکل داشته و خدا هممونو ببخشه! که هیچکدوممون بی خطا و اشتباه نیستیم، که وقتی از دنیای کسی خبر نداریم حمل بر صحت کنیم و دعا کنیم خدا ببخشش.

گاهی آدم برای خودش توجیه میکنه، اما نباید اینطور باشه. چون ممکنه به جاهای خوبی نرسه. اما برای بقیه آدم باید حمل بر خوبی کنه، براشون واسطه خیر بشه، از عمر و استعدادهاش خرج کنه... و اگه اشتباهی کردن مراقب باشه و احتیاط کنه منتها مبادا درباره طرف قضاوتی کنه. 

بگذریم از اینکه اون اشتباه چند سال پیش باعث شد من حتی دیگه دلم نخواد دنبال بحث ازدواج برم! که دلم می‌خواد محو درس و بحث و نوشتن‌های خودم باشم. که دلم می‌خواد فکرم به نمره ۱۹ و ۲۰ مشغول باشه و فلان مقاله تا اینکه اون آیا خوبه یا نه؟ فکرش چیه؟ و... که اینا نتیجه‌ای نداشته و ندارن... 

من به شخصه توی روابط اجتماعی واقعا ضعیفم، و لااقل فعلا صورت مسأله رو پاک کردم، که اصلا نه تاهلی باید، نه بودن با یه عالمه دوستی های ظاهری و نه حتی خط هایی که قرمزن.

و از خدا می‌خوام این شب آخری ببخشمون، که نبخشمون و پاک نکنه، دیگه رویی نمی‌مونه برای اینکه آدم با خدای خودش درددل کنه...

اصلا خدا گاهی از یاد آدم میبره که خجالت نکشه، وگرنه آدم یادش بیاد خدا چه چیزایی میدونه و باز از خدا چیزی بخواد؟!

و از خدا میخوام سال جدید برامون پر از اتفاقات و تقدیرات عالی و خوب و خیر و برکت باشه، از اون من حیث لایحتسب ها... از اونایی که آدم میگه خدایا فکرشم نمی‌کردم اینقدر دوستم داشته باشی،اینقدر هوامو داشته باشی، اینقدر از خودم بیشتر به فکرم باشی... 
دعا میکنم سال جدید پر از خنده از ته دل و اشک های قشنگ دلدادگی و پاکی باشه، نه اشک از افسوس و نه خنده‌ی از غفلت... 

ان‌شاءالله
عیدت مبارک دخترم =)
:)

تلویزیون ۳۲LF560 دارای بازی های سرگرم کننده می باشد که شما می توانید به وسیله آن ساعت ها سرگرم شوید. از جمله بازی های مهیج این تلویزیون می توان به WORLD MONSTER است.

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۶ باربری و اتوبار آیلان
هرشروعی یک پایان داره
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۷ باربری و اتوبار آشنا
هرشروعی پایانی به همراه داره
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۷ باربری و اتوبار امانت
عالیه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۸ باربری و اتوبار آسایش
شروع برابر است با پایان

وبلاگ جالبی دارید

 

به تاج گل های ما هم سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan