که زخم‌هام رو خودم بستم

با آزمایشِ خون شروع شد. سوزنِ سرنگ رو فرو کرد و کشید اما خونی واردِ سرنگ نشد. بیشتر فرو کرد و کشید اما هیچ اتفاقی نیفتاد. سرنگ رو جا‌به‌جا کرد و باز هم :) و بالاخره بعد از تلاشِ چندباره خون واردِ سرنگ شد. اون لحظه یادِ این جمله افتادم: «تمامِ سهمِ تو از من همین خونی که نیست». دقیقاً همون روز حالِ بدم شروع شد. پتو رو محکم می‌پیچیدم دورِ خودم و کنارِ شوفاژ می‌خوابیدم. وسطِ این حالِ بد، استادِ یکی از درس‌هایی که فکر می‌کردم امتحانش رو خیلی خوب دادم من رو با ۹.۷۵ انداخت! فکر کنید همچین نمره‌ای واسه یه درسِ سه واحدی چقدر می‌تونه معدل رو بکشه پایین. به اعتراضم جواب نداد و وقتی ازش پرسیدم چرا جواب‌های عجیب و بی‌ربط می‌داد. تمامِ یک هفته‌ای که حالِ جسمیِ به شدت بدی داشتم این استاد به معنای واقعیِ کلمه من رو زجر داد. اونقدری که آخرش زدم زیرِ گریه. حتی استاد مشاور هم می‌دونست حق با منه اما کاری از دستِ کسی ساخته نبود. مشکلِ بزرگتر این بود که برای اون درس فقط همین استاد هست و من مجبور بودم دوباره با همین استاد اون درس رو بگذرونم. وسطِ این همه درگیری کلی مشکلِ دیگه به وجود اومد که بماند فقط همین اندازه بگم که با همه‌ی وجودم زجر کشیدن رو زندگی کردم. اینطوری بود که یه مشکل رو حل می‌کردم بزرگ‌ترش سرِ راهم سبز می‌شد. بدتر از همه‌ی این‌ها این بود که وقتی مادر تماس می‌گرفت و می‌پرسید خوبی باید همه‌ی دردهام رو می‌گذاشتم یه گوشه و پرانرژی می‌گفتم خوبم مامانم الحمدلله. جوابِ آزمایش هم اومد و خوب نبود! و کلکسیونِ خوشبختی‌های من تکمیل شد.
همه‌ی این‌ها رو گفتم که برسم به آخرش. که بگم اینجا تهِ همه چی معجزه‌ست. تهش یدونه امام رضای مهربونه که نمی‌گذاره کسی بی‌کس و بی‌پناه بمونه. با این که گفته بودند نمره‌ای که ثبتِ نهایی شده به احتمالِ کمتر از یک درصد ممکنه تغییر کنه تو اوجِ ناامیدی استاد نمره‌‌ی من رو درست کرد. تهش ختم شد به یه جعبه‌ی بزرگ شیرینیِ دانمارکی که من عاشقشم درست جلوی باب‌الجواد و آدم‌هایی که لبخند می‌زدن بهم و می‌گفتند نذرت قبول دخترم.
همه‌ی این‌ها رو گفتم که بگم با همه‌ی این اتفاق‌ها من همچنان دیوونه‌بازی‌های خودم رو دارم و اجازه نمی‌دم مشکلاتی که دیگه شدند بخشی از روزمرگی‌های زندگیم، من رو از پا در بیارن. مثلاً هندزفری رو می‌گذارم توی گوشم و مرتبط‌ترین آهنگِ ممکن رو پلی می‌کنم و از بیمارستانِ امام رضا تا خوابگاه با لذت پیاده‌روی می‌کنم. واسه خودم شیرینی و خودکارِ رنگی‌رنگی می‌خرم، فیلم می‌بینم، با بچه‌ها می‌رم کافه و پا به پاشون از تهِ دل می‌خندم. مهم‌تر این که شب‌ها، توی دفترِ مخصوصم واسه دوم شخصِ غایبِ زندگیم می‌نویسم. همه‌ی این‌ها یعنی این که من هم‌چنان زنده‌ام...

+ گردنبندم واستون آشنا نیست؟! :) کادوی خواهر خانم هست.

+ تک‌تکِ جملاتش شرحِ حالِ منه. مرتبط‌ترین آهنگی که گفتم این روزا گوش می‌کنم اینه.

سلام :)

نذرت قبول
کیک تولد که بهمون ندادین لااقل ازون شیرنیا میآوردین ...
سلام و درود

ممنون
یدونه واسه خودم می‌خواستم اما نموند :)
خدا را شکر که تهش ختم شد به یک جعبه شیرینی روبه روی باب الجواد ...
مواطب حوای ما باش 
:)

تو هم مواظبِ یکی یدونه آبانمون باش :)
چون شما داری هوای میهمانت را زیاد
میدهم نذری برایت من دم باب الجواد
فی‌البداهه :)
سلام و درود بر حوای ارجمند:
 با تمام وجود و ازصمیم قلب برایت دعا می کنم.
از تو خواهش می کنم که دعای بیست و سوم صحیفه ی سجادیه ی امام زین العابدین را با حضور قلب و تمرکزدر جوار فرزند مهربانش،رضای الهی زیر لب زمزمه کنی تا تمام سلول های وجودت از طنین این دعای معجزه آسا به وجد و رقص درایند و مسیر عافیت و سلامت را نشان بگیرند.


+ من هم به نوبه خودم این دعا را برایت می خوانم>>
سلام و درود
خیلی ممنونم :)
چشم

+ شما لطف دارید :)
و همین خوشی های ساده
خیلی ساده
و شیرین :)
نمیدونستم خانمام رپ گوش میدن
:|
تا عنوانو دیدم داشتم میگشتم ک کدوم آهنگ یاسه بنویسم

خوبه باز خدا رو شکر
ما از این شانسا نداریم :)
رپ دوست ندارم اما این خیلی فرق داره. انصافاً قشنگ نیست؟!
(:

شما که جمع کنید بریم :|
خط خوبی هم داری
شما خوب می‌بینید. اتفاقاً هر شب بد میشه :)
بینهایت
گردنبندو میگم :) اون گوشه هس
احسنت :)
سلام:)
با اینجور آهنگا اصلا حال نمیکنم با روحیه ام سازگار نیست
امام رضا و دیگر هیچ...
عشق 
عشق
سلام و درود :)
منم رپ دوست ندارم اما متنِ این رو دوست دارم و کلاً قشنگه. سلیقه‌ها هم متفاوته به هر حال.

(:
یکی آمین خوبه
یکیم "نیستی" اونم گوش بدین

گفتم که یه نفر میخواستن شما که سیبو چیدید منو میبرن :|
چشم
ممنون که گفتین :)

نه دیگه. می‌گه بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند! می‌شه بیشتر از یک نفر :|
خدا رو شکر که نمرتون درست شد😊
ایشالا همیشه سلامت باشید💛
:)
خیلی ممنون :)
سلام
تحت تاثیر قرار گرفتم 
جالب بود 
 نذرت قبول 



سلام و درود

ممنونم
نه
به من گفتن که دیگ نشد
ویزاشون لغو شد
نمیگم باز لاتاری برنده شی که اونم نمیدن فعل حال

خلاصه رفتنتون لغوه -___-
:|
من سیب رو چسبوندم. شما هم نمی‌رید :))
سلام نسیم جان ِ جانم:)
احوال ِ شما؟! مارو خبر نداری شادی؟؛)))

+ من آشتی کردم‌ باز دوباره قهر کردم:(


-از یاس فعلا بارکد گوش میدم پدر آهنگه رو درآوردم^__^ 
سلام حدیثِ خودم :)
احوال رو که شرح دادم کامل. حدیث :| خوبی دخترم؟! :))

+ چرا؟! :|

عزیزم ^_^
خوشبحال شما که به آقا نزدیکید...ما رو هم دعا کنید
یاد روزهای پر از غم و ناامیدی دانشجویی خودم افتادم که به شاهچراغ پناهنده میشدم :)
محتاجیم به دعا.
عه :) شیراز بودید :))
تجربه ای اینچنین من هم داشتم، یک درس سه واحدی رو دانشگاه دیگه ای مهمان برداشته بودم، چون دانشگاه ما ترم بعد ارائه میداد! که سر پایان نامه وقت کم نیارم و اینها! استاد نامحترم که قرار بود کتابی هم ترجمه کنم و مشترکاً به چاپ برسونیم، در کمال ناباوری بهم 9 داد! و وقتی بهش زنگ زدم و یادآور شدم چه قول و قرارهایی داشتیم، تازه متوجه شد نمره من رو با یکی دیگه اشتباه گرفته (یعنی تو حرفاش متوجه شدم، بروز نمیداد) و چون ثبت نهایی شده بود، کاری برام نکرد و من همون درس رو ترم بعد دانشگاه خودم با نموره 17 پاس کردم! اون تجربه علاوه بر ضرر مالی و زمانی که به من زد، به شدت منو نسبت به آدمها بدبین کرده بود، و من هنوز هم اون استاد نامحترم رو حلال نکردم! مثل یه نفر دیگه...!
چقدر دلم برای امام رضا و حرمش تنگ شده، خیلی ساله نطلبیده...

امید که چنین اتفاقاتی دیگه براتون پیش نیاد و به سلامتی و موفقیت مسیر درس و زندگی رو طی کنید...
چقدر درد داره.
این استاد کلاً می‌خواست یکی رو اذیت کنه کسی بهتر از من پیدا نکرده بود :| خیلی زجر داد من رو. همه می‌گفتند واقعاً چی می‌خواد این استاد این کارا چیه :/ اما من حلالش کردم. همون شب که شیرینی بردم حرم‌ هم بخشیدمش هم دعاش کردم.

خیلی ممنون :)
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۳:۰۳ آقای سر به هوا :)
عنوان دیدم یاد این جمله افتادم که میگه "زخم هام که خوب بشه خیلی هارو زخمی میکنم":)

دردی که نکشت قوی ترت میکنه!:)

یادش بخیر یه روزایی تمام اهنگ های یاس خفظ بودم نمیدونم چرا یه دفعه گذاشتمش کنار-کلا رپ گذاشتم کنار...
به من میاد کسی رو زخمی کنم؟! :| :))

(:

سلیقه‌ها به مرور می‌تونه عوض بشه. طبیعیه.
دقیقا هر مشکل پشت مشکل بعدی :(
خوبه معجزه 💜
بخند :)
عالیه معجزه :))
سلام بر حوا جون خودم
چه خوبه که می تونی در کنار همه ی بالا و پایین های روزمره ، زندگی کنی...
من بهت افتخار می‌کنم...
خوش به حالت که نزدیک امام رضایی اگر رفتی پیشش سلام منو برسون خیلی دلم هواشو کرده...

سلام خاتون جان
باید بتونم.
عزیزم :)
حتماً. ان‌شاءالله خیلی زود طلبیده بشی خودت به آقا سلام کنی مهربون ^_^
الهی که خوب شه زخمات:)
قربانِ شما :)
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۳:۲۹ محمدرضا مهدیزاده
چقدر مشکلات مون کوچک هستن در برابر عظمت و مشکل گشا بودن پروردگارمون :)
به یقین رسیدم :)
سلام
همجواری با امام رضا و بچه محل آقا بودن سعادتی میخواد که نصیب هر کسی نمیشه. خوش به سعادتتون .‌‌..
نذرتون قبول و التماس دعا

+ اصلا انتظار آهنگ یاس رو تو پستتون نداشتم. جالب بود :)
سلام و درود
خدا رو خیلی خیلی شکر بابتِ این نعمتِ بزرگ.
مچکرم و محتاجیم به دعا

+ شما محتوا رو دریابید :)
سلام نذرتون قبول . غصه ی اون نمره رو نخورید نهایتش میخواست بهتون ده بده این بار بخونید بیست بشید پوزشو بزنید.

ولی این رسمش نیست وبلاگ همه میرید وبلاگ من نمیایید.
سلام
نمره من رو درست کردن استاد.

:|
اون شیرینی رو استاد باید بابت عذر خواهی میداد:)
فکر کنید اون استاد با اون اخلاق بخواد بگه اشتباه کردم :| بعد شیرینی هم بده :| :))
OoO OoO OoO
اون‌وقت از بیمارستان تا خوابگاه یک شبانه‌روز تو راه بودین؟؟؟ :)))
بعد پاهاتون چطوره الان؟
نه :) سرعتِ راه رفتنم زیاده.

عادت دارم به پیاده‌روی‌های طولانی واسه همین مشکلی نیست :)
یکی از بزرگ ترین سایت های دانلود فیلم سینمایی
www.iransaft.lxb.ir
هر فیلمی درخواست بدید در سایت قرار میگیره.
:)
از نوشتتون حس خوبی گرفتم. همیشه به آدمای عاقلِ دیوانه غبطه می‌خورم...

در بلا هم می‌چشم لذات او
ماتِ اویم، ماتِ اویم، ماتِ او... :)
خوشحالم که حسِ خوب بهتون منتقل شده :)

و دقیقاً ماتِ او... :)
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۵:۱۳ حَنین یعنی آرزومندیِ بسیار :)
منم همیشه توی اوج اوج مشکلاتی که همیشه همراهمن، وقتی اومدم مشهد، مثل یه معجزه همه چیز خوب شده :) ...
اگرم حل نشده، یه صبری بهم دادن آقا که دووم بیارم و کم نیارم...
خدا رو شکر :)
بزرگ ترین سایت دانلود فایل

www.iransaft.lxb.ir

با ما باشید.
:|
سلام
امام رضا امام معجزهاست، ریز و درشت که با مهربونی خاص خودشون به همه ارزونی میکنه. زندگیون سرشار از این معجزه ها.
خوشحا به حالتون که زیاد طلبیده میشید، برای منم که در عین نزدیکی خیلی وقته طلبیده نشدم دعا کنید شاید...
سلام و درود
خیلی ممنونم :)

ان‌شاءالله زود طلبیده بشید و بهترین‌ها براتون اتفاق بیفته.
میدونم
نمیدونستم چی بپرسم D:  

+ چی بگم والا؛(
بیا ماچمو بگیر من برم دیگه:*

دخترکِ شیرینم ^_^

+ هر چه می‌خواهد دلِ تنگت بگو :(
نه نرو :|
تو دختر قوی ای هستی... ☺
عزیزم ^_^
براتون بهترین ها رو آرزو می‌کنم ... 

+ همش با خودم فک می‌کنم شما که تو حرم آقا میرین میاین ایشون چجوری قربون صدقتون میره اگه یه خوبی از ایشون دیدی هزارتارم ندیدی شما قدرشو بدون ما که ... T_T
خیلی ممنونم :)

+ من که جز خوبی ندیدم...
فقط میتونم بگم خداروشکر تهش حالت خوبه ...
ما آدما وقتی مشکلی باعث میشه روزمره گی هامون گره بخوره ،حتی با باز شدن کوچکترین گره هم بی نهایت آرامش و نیرو میگیریم،  ادامه میدیم برای باز کردن گره های دیگه.... 
:)
آره واقعاً. اما امان از روزی که یه گرهِ کور بیفته تو زندگی و بخواد تا ابد بمونه.
سلام حواجون عزیزم
ان شاالله که اونقدر وسعت زیاد بشه که دیگه اینا اصلا به چشمت مشکل نیاد
و ان شاالله که تنت هم سالم باشه و حالت خوبِ خوب

سلام منم به امام رضا برسون :(
سلام مهربونم
:)
قربانت :)

چشم عزیزم. ان‌شاءالله زود طلبیده بشی.
سلام....
جالب بود!

اگه میشه لطفا یه نظر توی این وبلاگ هم بذار!
http://roboboy.blog.ir/
ممنون!
سلام و درود
+آهنگهای یاس کمتر پیش میاد بدون محتوا باشه ...
اما فکر نمیکردم تو وبتون به یکیش برخورد کنم
مگر حوا نباید از این چیزا گوش کنه؟! :)
انشاالله معجزه ی بعدی سلامتیتون باشه و بعد هم معجزه های بعدی :)
اما من با مهمترین دیوونگیتون مخالفم . حق دارم که اینو بگم ، اره ؟
ممنون :)
کدوم؟!
ای جان 💛
نذرت قبول (: یادت نره برای ماهم دعا کنی 😚
جانت سلامت :)
چشم عزیزم ^_^
مطالب بسیار خوبی در وبلاگ دارین بسیار جالب بود ممنون میشم به سایت منم سر بزنید: مشاوره سرمایه گذاری
:)
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم!

زندگی کوچ همین خاطره هاس
به همین زیبایی
به همین کوتاهی.





:)

زود برگردید.
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۹:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے
:)

الحمدلله
الحمدلله
الحمدلله
خدا مراقبت باشه عزیزم.
چند روز پیش توی مراسم تشییع شهدای زاهدان اومدی چرخیدی توی سرم. :*
چه خوب که آقا هستند و هواتو دارند

التماس دعا جانا
(:

هر اندازه هم بگم شکر کمه.
ممنونم ^_^

محتاجیم به دعا عزیزم
منم سعی میکنم خودمو با خوشی ها، علایق و سرگرمی هام مشغول کنم و از زندگیم لذت ببرم ولی گاهی زور ناخوشی ها به لاک تنهاییم میچربه و آزارم میده ولی خب زندگی همینه دیگه...باید ساخت و به قول شما نباید اجازه بدیم مارو از پا دربیارن :)
زندگیِ همه همینه. مهم آخرشه.

درود بر شما :)
منم یه زمانی این آهنگ رو گوش میکردم ... ولی الان میگم ای کاش گوش نمی کردم ... چیزی جز افسردگی توش نیست ...

خوشابحالتون که نزدیکید به امام رضا ... قدرش رو بدونید ... منهم دوران دانشجویی تقریبا نزدیک بودم ولی قدرش رو ندونستم الان فقط حسرتش مونده ...
افسردگی؟! ولی حالِ من رو خوب می‌کنه.

...
مهمتر این که شبها ...
چرا خب؟! می‌خوام بعدها بدمش به دلبر.
سلام
خنک آن زخم که هر لحظه مرا مرهم از اوست
دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست

تبریک و خدار وشکر به حالتون :)
سلام و درود
به‌به :)

تشکر :)
چراش رو که قبلا گفته بودم . نمیشه بعد ها بنویسید برای دلبر ؟
بله گفته بودید. واقعیت اینه که با نوشتن حالم بهتر می‌شه.
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۲۱:۲۸ دنیای کامپیوتر ...
خب در آخر استاد چه نمره را ثبت کرد؟
نمره‌ی واقعیِ خودم رو.
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۲۱:۳۳ دنیای کامپیوتر ...
ممنون بابت شفاف سازی و عدم ایجاد پرسش دوباره...🤔😊
...
واقعا  آن کسانی که ۷۵ صدم را گرد نمیکنند، پس چه میکنند؟ والا چیزی کم نمیشه ازشون😑
خواهش می‌کنم :))

بحثِ گرد کردن هم نیست. من کلاً اعتراض داشتم روی تصحیحِ برگه‌م.
متاسفم

درک میکنم افتادن رو :(
چرا؟! آخرش خوب تموم شد که :)
نمی دونم ...
اما مراقب باشین یه وقت مث داروی آرامش بخش عمل نکنه ...
چطور یعنی؟!
تهش استاد نمره رو ثبت کرد

ولی یه حس افتادنی هست که به خوبی میفهمم چیه
تهش درست شد :) با این که ثبتِ نهایی شده بود!

خیلی سخت بود واقعاً.
چقدر این گردنبند خوشگله...
مواظب حوا باش
خیلی دوستش دارم ^_^
بیشتر از این کاری از دستم براش بر نمیاد :)
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۲۲:۲۲ قیمت سکه یک گرمی
بسیار عالی
:)
موفق باشید

براتون آرزو دارم تو تک تک پله های زندگیتون پرچم موفقیت بزنید و یکی یکی اونارو تا قله فتح کنید :)
سلامت باشید

خیلی ممنون :) همچنین
حوا جونم ان شإالله زود زود خوب بشی :)))
جونم به فدای خورشید خراسان :)

همین الان هم خوبم عزیزم :)) قربانت ^_^
(:
یکی از بزرگترین فرصت هایی ک برای دوستان ساکن خوابگاه وجود داره همینه...فرصت بزرگ شدن...اینکه درد بکشی اما فقط خودت باشی و خدای خودت! ک چقدر کافی هم هست...یکی از دوستان میگفت بچه های خوابگاه دلشون خالی میشه از همه ...پس خدا میادو دلشونو پر میکنه! 
اینو ب معنی دقیق کلمه تو پیاده روی اربعین کاروان دانشگاه دیدم؛ مسئولای کاروان اکثرا بچه های ساکن خوابگاه بودن و چقققدر بزرگ بودن!! اونقدری ک اصلا نمی فهمیدمشون ک چطور اینقد ادمای باظرفیت و صبوری شدن...

دقیقاً :)

من می‌خوام ببینمت ^_^
از شیراز از جوار حافظ وسعدی باشی و رپ گوش بدی :))
تن حافظ الان تو گور میلرزه :)))))

نمره که خدا رو شکر
اگه فضولی نباشه آزمایش چی ؟ اونم حل شد؟ مشکل خاصی نیست؟

دست خط هم که خوب ولی سانسور شده با خودکارهاااااا
وقتی متن به پاراگراف دوم رسید تبدیل به همون متن هایی شد که قبلا بهتون گفتم. خیلی عالی
ولی این خیلی خوبه :)))

نه چیزی نیست. درست میشه.

شما لطف دارید :)
دختر دوست‌داشتنی من :*
مادرِ قشنگم ^___^
خدارو شکر عزیزم 🌼
فدات :)))
^____^
عزیزم..😍 خدا رو شکر که نمره درست شد...😘 مراقب خودتو حالِ دلت باش مهربون جان💜 هرچی آرزوی خوبه مال تو🌹
:)
عشق شیرین و لذت بخش و حال خوب کنه اما دقیقا همین عشق هست که آرامش رو از آدم می گیره و جسم آدمو آب می کنه ! شما با نوشتناتون دارید این عشق رو تقویت می کنید . عشقی که مرده و دیگه زنده شدنی نیست ...
می دونم در جوابم می خواید بگید این دوم شخص غایب وجود نداره . باشه ! چیزی هست که شما می خواهیدش اما نیست . با نوشتن و تخیل تو ذهنتون ایجادش می کنید و با اون زندگی می کنید . همین موجودِ خیالی یه روز میشه هَووی دلبر !

+ دیشب باتری تموم کردم :| :)
چرا فکر می‌کنید ممکنه بشه هووی دلبر؟!

+ :)
چون دلبرِ بیچاره شاید به گردِ پای دوم شخص غایب هم نرسه ...
چون ممکنه دوم شخص غایب یک چشم آبیِ عینکیِ خوشتیپِ قد بلندِ خوش مشربِ با محبتِ ... باشه اما دلبر نه ... 
من اگه چشمِ آبی و قدِ بلند و اینا برام مهم بود الان این وضعم نبود :)
خداروشکر که درست شد : )
انشاءالله زودتر بقیه ی مشکلات هم حل میشن...
اصلا مگه با حضرت خورشید حال آدم بد میمونه؟!
...چقدر قشنگ جمله ی "ببیییین حواسم بهت هست!" رو نشون مخاطباش میده...

:)
ان‌شاءالله. خیلی ممنون.
^_^
نمره‌ی زیر ۱۰ روی معدل تأثیر نمیذاره،نگران نباش حوا جانم :) 
و اما بعضی استادا رو هیچکس نمیتونه درک کنه! مثل یکی از استادایِ خودِ من که با وجودِ اینکه میدونستم ۲۰ میشم،به من ۱۸/۵ داد و متأسفانه گوشی برای شنیدن حرفِ حق نداشت!
ازش گذشتم،تا حالِ خودم خوب باشه :)
قوی بمون و مواظب خودت باش مهربون :) 💛
می‌تونه تاثیر داشته باشه. اونقدری با آموزش بحث کردم که بهتر از استاد مشاور قوانین رو می‌دونم :| :))

کارِ خوبی کردی :)
تو هم ^_^
(مانده است چه بگوید )
:)
اگه بتونید قانع کنید من رو واقعاً دیگه نمی‌نویسم.
یه بار به من گفتین خدلوکیلی عاشقانه هام خیلی کم شده . فکر می کردم قبول دارین ک آسیب زنندس .
اما دیگه چیز جدیدی ندارم بگم . 
هرچی خیره ...
بحثِ آسیب نبود نمی‌نوشتم چون نمی‌تونستم.

:)
چه خوب که ماها این امیدها رو داریم😊
اگه نداشتیم چی‌کار می‌کردیم حوا؟

+ گفته بودم قراره بیام مشهد، نشد بیام. یه وقت دیگه انشاالله.
:)
بقیه رو نمی‌دونم اما من حتماً مرده بودم تا حالا.

+ ان‌شاءالله خیلی زود مادرِ قشنگم ^_^
سلام. حوا شما چطوری کد زدی که کسی نمیتونه مطالبتو کپی کنه ولی میتونه نظر بده!؟
من کد کپی رو زدم رو سایتم www.iransaft.lxb.ir اما امتحان کردم نشد نظر بدی!!!
اگه کد خاصی داره که نمزاره کسی کپی کنه اما میتوانند نظر بدهن لطفا کدشو بده به من لازم دارم. تشکر.
سلام
کدش رو از یکی دوستان گرفتم که اوشون هم الان نیست یعنی وبش رو حذف کرده. یادم نیست چه کدی بود متاسفانه.
یعنی الان کدشو تو قالبت نداری ؟! 
اگه پیدا نکردی اشکال نداره. 
دارم ولی یادم نیست کدومه و کجا اضافه کردم.
اهان خیلی ممنون. 

خواهش می‌کنم.

سلام

ما هم از لطف چنین اساتیدی بی بهره نبودیم
حرم که می رید برای ما هم دعا کنید...
سلام و درود

چشم :)
خداروشکر^______^
حالت خوب:)
قربانت :))
من وقتی غرق در مشکلاتم و روزمرگی هام می‌شم ، دیگه می‌ذارم کامل غرق بشم! بدون هیچ تلاشی! بدون هیچ گونه دست و پا زدنی!
البته حالا یکم فرق کردم.

آهنگ رو من یه زمانی همش گوش می‌دادم و همیشه صداش تو گوشم بود. و الانم منو برد به همون گذشته.
جوابم به پستِ شما همین بود :)
من همراه با روزمرگی‌هام هم مشکلاتِ فراوان دارم هم درد. اما خب خیلی واسه زنده موندن تلاش می‌کنم! می‌دونم که می‌دونید چی می‌گم.

خوبه واسه شما گذشته... من وسطش هستم.
بروز ترین اخبار کشور

حامی مردم عزیز کشورمان
:)
سلام
نذرت قبول
قوی بمونی تا همیشه ان شالله
سلام و درود
قربانت :)
(:
انشالله که خیره!
چی دقیقاً؟!
مشکلات و سختی ها :)
آخرِ همه چی خوبه. اگه خوب نبود بدون هنوز آخرش نشده :)
این هم نظریست!
واسه من باوره تا صرفاً یک نظر :)
من رفتم ازمایش خون فنر تقویت مچ بردم همونجا چندتا زدم نگه داشتم تا یارو خون بگیره😑

ایشالله حالتون خوب:)
هعی :|

تشکر :)
اهان ببخشید :)
:)
چقدر احساس می‌کنم که قوی و لطیف و آرومی... :)

عزیزم :)
امان از دست بعضی استادا
این نیز بگذرد...
امیدوارم هر چه زودتر سلامتیتو به دست بیاری
به زودی پاداش صبرتو میگیری
یه پاداش بزرگ و خوب و غیرمنتظره ازجانب خدای مهربون ^_^
فرنازِ عزیزم ^__^
عزیزمممم ان شاءالله همیشه حال جسمی و مهم تر از اون حال دلت خوب باشه😍😍
به‌به دخترِ قشنگم :))
سلام
شما رپ هم گوش میدادید؟ متال چی؟
سلام و درود
خیر. متال چیست؟!
وبلاگتون واقعال عالیه
لطف دارید :)
اونم یه سبک موسیقیه..فقط یکم اگرسیوتر
چی تر؟!
(aggressive= خشونت آمیز) تر
آها
ممنون
وای چقدر خودکار رنگی /:
قابل نداره :)
يكشنبه ۵ اسفند ۹۷ , ۰۰:۰۴ سارا سماواتی منفرد
پس زندگی باید کرد استوار و پا برجا ...
خیلی عالی از همه بیشتر از خودکار رنگی رنگیهات خوشم آمد .
زندگی همینه ...
ان شاالله کامت شیرین .
عزیزم :)

همچنین
واااااای چقد خودکار رنگی رنگی:))))))

+ حالا مثلا پاسمون کنن به کجا بر میخوره! حق کسی ضایع نمیشه در آینده هم موفق میشیم تازه!!!
قابل نداره ^_____^

+ آخه نمره‌ی من نبود اون نمره و عملاً حقم داشت به بدترین شکلِ ممکن ضایع می‌شد.
سلام رفیقم.عیدت مبارک.خوش باشی
سلام عزیزم
قربانت :)
وبلاگتون عالیه
:)
سه شنبه ۷ اسفند ۹۷ , ۱۸:۴۵ اقامت یک ماهه در تهران
سلام لطفا یه مقدار قوی باش و حجم ظرف سختی هات رو بیشتر کن یکی از راهکارهاش سکوت و تعریف نکردن رنج هات برای دیگرانه
سلام
:|
اگر دوست داشتین اینستاگرام و تلگرام ما را دنبال کنید. 

https://www.instagram.com/majid.ghandizadeh

https://t.me/ghandizadeh

 

تلویزیون ۳۲LF560 دارای بازی های سرگرم کننده می باشد که شما می توانید به وسیله آن ساعت ها سرگرم شوید. از جمله بازی های مهیج این تلویزیون می توان به WORLD MONSTER است.

کولرگازی
سلام دوست عزیز. پست بسیار زیبایی ارسال کردید. منتظر پست های بعدی شما هستیم.
یه زمانی اگه خواستید فایل های گرافیکی در زمینه افترافکت و فتوشاپ درست کنید. یه سری به وب سایت ما بزنید.

دانلود تمامی فایل ها رایگان است.

www.videopic.ir
سلام و درود

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۶ باربری و اتوبار آیلان
چه خودکارهای خوشگلی
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۷ باربری و اتوبار آشنا
عکس جالبیه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۷ باربری و اتوبار امانت
تصویرش خیلی خوشگله
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۸ باربری و اتوبار آسایش
تصویرش دلپذیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan