آخه خیلی درد داره

گفتم: سخته. خیلی درد داره.

گفت: آره سخته. دونستن همیشه درد داره. دیدی آدم‌هایی که نمی‌دونند از هفت دولت آزادند؟! بیخیالِ همه چی زندگی‌شون رو می‌کنند. ببین کاملاً دستِ خودمونه که بخوایم جاهل بمونیم یا آگاه باشیم. اگه آگاهی رو انتخاب کردیم باید سختی‌ و دردش رو هم تحمل کنیم. هر چیزی بهایی داره.


اعتراف می‌کنم جلو بردنِ همه چیز با هم یکم سخته اما من از پسش بر اومدم. دیگه یاد گرفتم چطوری سخت زندگی کنم و تو دلِ همه‌ی سختی‌ها مراقبِ خودم و کسانی که باید باشم! حتی اگه خودشون نخوان. سختی‌ها آدم رو هر یک روز به اندازه‌ی یک سال باتجربه‌تر می‌کنند. می‌فرمایند بزرگ شدیم اما من معتقدم داریم پیر می‌شیم :) همیشه واسه یکی سخت‌تر می‌گذره. یادمه گفت تو مسئولیتی نداری و منم گفتم حرف تعهد میاره! وقتی می‌گم درست می‌شه یعنی از تهِ دل به درست شدن ایمان دارم پس درست می‌شه. و جنابِ شاملو حرفِ دل می زنند:

من ندارم سرِ یأس با امیدی که مرا حوصله داد... :)

یادمه حاج‌آقا رفیعی توی یکی از صحبت‌هاشون می‌گفتند به خدا حسن ظن داشته باشید موقعِ دعا. چند دفعه وقتی دستامون رو به آسمون بوده، به «بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را» اعتماد کردیم و خدا رو از تهِ دل باور کردیم؟! از اون موقع تا حالا با امیدِ خاصی همه چی رو از خدا می‌خوام. نمی‌دونم چقدر درسته چقدر غلط. همین اندازه می‌دونم واسه خدا کار نشد نداره.

درِ گوشیِ یواشکی: پس هر اندازه هم که سخت باشه برات شک نکن درست می‌شه. تو فقط قول بده بخندی :) بخندی ها :|


+ رَبَّنَا اَفرِغ عَلَینَا صَبرًا


یه وقت‌هایی نمی‌شه خندید... اما قطعا می‌شه امید داشت و گفت همه‌چی درست می‌شه. مگه شادی تا ابد موندگاره که غم و مشکل باشه؟ می‌گذره دیگه... همه‌چی می‌گذره...
آره ولی باید بخنده :| :))
می‌دونی حریر گاهی اونقدر این گذشتنه طول می‌کشه که آدم خسته می‌شه. خدا کنه زودتر بگذره :)
خواندمت حوا گلی.
دعا میکنم خوب باشی همیشه.
قربانت :)
واسه همه دعا کن.
:)
(:
و ثبت اقدامنا

سلام :)
سلام و درود :)
(لبخند)

تا خدا هست زندگی هم هست 
:)
و ثبت اقدامنا
خدا عاقبت بخیرمون کنه ان شاالله
خوبین ؟؟ :))
ان‌شاءالله :)
الحمدالله. شما در چه حالید؟! :))
به نظرم همین که خودش کافیه یعنی همه چیز درست میشه :)
بله بله :)
من ندارم سر یاس
با امیدی که مرا حوصله داد... :) ^_^
روی لیوانم نوشته شده :))
با توکل به خدا می‌شه امید و شادی رو همیشه وداشت
به قولی می‌گن با خدا باش پادشاهی کن. 
گاهی همه چی گره می‌خوره و سخت می‌شه ولی خدا بزرگتر از مشکلاتمونه :)
يكشنبه ۲۵ آذر ۹۷ , ۲۲:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے
عاقبت بخیری باشه تهش هر چی میشه
خدا مراقبت باشه
خیلی حسن بزرگیه که این طرز نگاه و یاد گرفتی :*
خیلی التماس دعا
دعا کنید برای همه‌مون :)

هر چی بیشتر می‌گذره بیشتر می‌فهمم چقدر کمتر می‌دونم :)
خیلی محتاجیم به دعا
بله
آخرش درست می‌شه
سختیش فقط مال همین صدسال اوله
:)
کلِ پستِ من رو بردید زیرِ سوال گویا :)
ما هم الحمد لله :))
تقلب هم که می‌کنید :/ دیگه چی؟! :| :))
ایشالا هرچی خیر تره
ان‌شاءالله :)
نه بابا
جسارت نکردم

:))
:))

کار دیگری نداریم

من و خورشید

برای دوست داشتنت بیدار می‌شویم

هر صبح


شاملو 😁

تو چرا اینوری؟! :| :))

با این همه

ای قلب در به در

از یاد مبر که ما یعنی من و تو

عشق را رعایت کردیم

از یاد مبر

که ما یعنی من وتو

انسان را رعایت کردیم

خود اگر شاهکار خدا بود یا نبود


شاملو 😉

((:

برای زیستن دو قلب لازم است

قلبی که دوست بدارد

قلبی که دوستش بدارند


همونه 😅

عزیزم :))
اونورم میام 🤗
الان وقتِ خوابه :|

روزی ما دوباره کبوترهایمان را

پرواز خواهیم داد

و مهربانی

دست زیبایی را خواهد گرفت

و من آن روز را انتظار می‌کشم

حتی روزی که نباشم


آقا همونه 🤐

باشه :|

کوه با نخستین سنگ‌ها آغاز می‌شود

و انسان با نخستین درد

در من زندانی، ستمگری بود

که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد

من با نخستین نگاه تو آغاز شدم


شاملو 😁😁

:)))
زوده چی چی رو وقت خوابه 🤨
فردا کلاس دارم دخترم :|
چی داری فردا؟
تربیت بدنیِ محترم :|
همون اسب دوانی خودمون 😂
آره :)))
چه پوکر شدی امشب 🤣
|:
ای خداا،حرفم نمیاد واقعا...جمله لای نمیاد که بتونم سرهمش کنم و بگم حسم و فکر و حرفم چی میگه فقط چندتا کلمه پشت هم تکرار میشن:
امید دارم،
میشه،
اگه نشههه،
نه نه این حرف درست نیست،حتما میشه،
نمیدونم،
میترسم،
دلم مامانمو میخواد،
میترسم،
خسته ام،
دلم تنگ شده،
دلم تنگ شده،
استرس دارم،
خدایااا کمک،
خدایا کمک...
😔

به شدت درک می‌کنم...
آروم باش عزیزِ دلم. خدا خیلی بزرگه. خیلی مهربونه خیلی بخشنده‌ست. همه‌ چی دستِ خودشه. از خدای به این بزرگی کم نخواه :)
خیلی صبور بودم تاحلا،خیلی تحمل کردم.
امیدوارم خدا،بازم بهم صبر بیشتری بده تا بتونم به شرایط غلبه کنم نه شرایط به من.
حوا بانو،شماهم مثه من رفت و امدت تو بیان کم شده هاا،احساسم میگه فقط میای و پست میذاری و جواب کامنتا و بعد پنلُ میبندی.میخوام بگم سرت حسابی شلوغه انگاری.😘
ان‌شاءالله خدا به همه‌مون صبرِ خیلی بیشتری بده :)

آره خیلی :) ۲۴ ساعت کمه برای یک روزم :| :))
دیگه
مث عصر پاییزیه رنگ و رومون :)
واسه خیلیا خاطره‌‌ست آرزومون :)
نون بدید :|
انشاالله هر چی خیره براتون اتفاق بیافته ...
ممنونم :)
دوشنبه ۲۶ آذر ۹۷ , ۰۷:۱۹ محمدرضا مهدیزاده
ادعونی استجب لکم :)
(:
ای جان! ببینم لیوانتووو ^_^
هرکه او هشیارتر ، پردرد تر...!
احسنت :)
تو فقط قول بخندی...
من معجزه‌ی لبخند رو بارها تجربه کردم :)
اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً


بله بله :)
خداوند ما را بس است .

یه جمله هست ولی کلی آرامش داره :) 
دقیقاً :)
👏🏻
:)
از برای چه؟!
ولی کلا بعضی وقتا ندونستن خیلی بهتره..
اینم جای فکر داره...
دوشنبه ۲۶ آذر ۹۷ , ۱۹:۲۰ آقای سر به هوا :)
می فرمایند که : بعضی سالها ادم بیشتر بزرگ میشه!
کی می‌فرمایند؟! :))
نون تموم شده
میخواین برم بربری بگیرم -___-
نه لواش بهتره :|
سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷ , ۰۷:۴۱ آقای سر به هوا :)
کوروش کبیر:)
خیلی خوب بود :)))
خیلی خوبه :)
(:
سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷ , ۰۹:۳۳ پارسا جهانگیری
:-)
آقای پدر :)
منم فقط بهش میگم من به هر خیری که برایم بفرستی سخخخخخخخخخخت محتاجم
از ته دلمم میگم
تو عزیزی :)
واقعا ربنا افرغ علینا صبرا
:)
با سلام
موضوعات جالبی دارین
ان شا الله با تولید محتواهای با کیفیت اینچنینی به روند حاضر ادامه بدین
از وبسایت ما هم دیدن کنین
آگهی خودرو / خرید خودرو / فروش خودرو / اخبار خودرو
سلام و درود
یا صاحب صبر


:)
خوب می نویسی ⁦☺️⁩
لطف داری :)
حوا موافق مشاعره ای؟ هر وقت بودی بگو شروع کنیم 😋
بله بله :))
سلام خوبی؟
زندگی رو 2 چیز ساده می کنه
یکی سپردن خودت به خدا
یکی هم تجربیاتی که از مشکلات کسب می کنی
این دوتارو فراموش نکن ;-)
سلام و درود

:)
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۷ باربری و اتوبار آیلان
خیلی سخته
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۷ باربری و اتوبار آشنا
متنش جالب بود
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۸ باربری و اتوبار امانت
تصویرش جالبه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۸ باربری و اتوبار آسایش
مفید بود

عالی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan