این کلیپس از اول هم برای شکستن بود

با این که کم‌اشتها نیستم اما وزنم همچنان داره کم می‌شه و من نمی‌دونم چرا. این روزها حتی توی هوای آزاد هم نفس کم میارم و نمی‌دونم چرا. یک هفته‌ای می‌شه که هر شب از خواب می‌پرم و احساس می‌کنم دارم خفه می‌شم این رو هم نمی‌دونم چرا. امروز حس کردم لازمه آزمایشِ خون بدم :| فکر کنم گلبول‌هام تواناییِ حملِ اکسیژنشون خیلی اومده پایین. به نظرم دق کردن به این صورت باشه که اجزای بدن و روحت همراه با هم شروع به نابودی می‌کنند...

دیشب با بچه‌ها رفتیم پارکِ ملت. لحظه‌ی ورود اصلاً فکرش رو هم نمی‌کردم راضی بشم برم ترنِ هوایی. رفتم و با همه‌ی وجود ترسیدم و کلی جیغ کشیدم :)) اون لحظه‌ای که میاد پایین و یهو می‌خواد بره بالا سرمون محکم خورد به تکیه‌گاهِ پشتمون. دقیقاً همون لحظه کلیپسم توی سرم شکست :| ده تکه شد :/ پایین که اومدیم تا چند دقیقه فقط داشتم تکه‌هاش رو از زیرِ روسریم بیرون می‌کشیدم. چرخ‌وفلک و یه چیزی جت (یادم رفته اسمش رو) و کلاً هر چیزِ مولدِ جیغ (!) رو امتحان کردیم. به شدت خوش گذشت :) من بهش می‌گم دیوونه بازی. یعنی تو اوجِ ناراحتی هم خوش بگذرونی وقتی می‌دونی شبت قراره جهنمی صبح بشه.


+ یکی از فانتزی‌هام اینه که وقتی سرویسِ حرم پشتِ چراغ قرمزِ نزدیکِ خوابگاه توقف می‌کنه، اون آقایی که اکثراً همون حوالی گل می‌فروشه کنارِ پنجره‌ی من هم بیاد تا ازش گل بخرم :)


+ این رو زمانی که موهام باز شده بود و داشتم تکه‌های کلیپسم رو جدا می‌کردم توی پارک پخش می‌کردند. خودم خنده‌ام گرفت.


سیستم سوتیمون خرابه!
میشه تیکه باحالشو خودت بخونی؟ :دی
نم‌نمِ باران
یه دلِ آرام
این قلبِ من با تو
می‌شود آرام
موهاتو وا کن
به من نگاه کن
این ترسِ دوریتو
از من جدا کن

:| :)
خوابگاهتون نزدیک حرمه ؟
خیر
تنت سلامت:) حتما بخاطر درس زیاده، ضعیف شدی:) مواظب خودت باش^_^

همیشه به خوشی 


چه آهنگ به موقعی🤦‍♀️
#شوخی کردم🙄
ممنونم عزیزم :)
تو هم مراقبِ خودت باش ^_^

(:

:)))
واو!!!!!!
صداتم خوبه ها!!!! (توهم چیز خوبیس! الکی مثلا شنیدمت! :دی )
چقدرم با سوز میخونی در فراق کلیپست!
صدام که قطعاً خوبه :| :)))

کلیپسِ خوبی بود. کوچولو و مشکی. اگه جنسِ دیگه‌ای داشت خطرِ تشنج بود (سرش را به میز می‌کوبد)
قبلا هم سابقه کم شدن وزن داشتین ؟
استرس شما که زیاد نیس ؟
این مدلی نه.
:)
ترن هوایی تون قبول باشه :)
خیلی ممنون :) ان‌شاءالله به زودی قسمتِ شما هم بشه :|
:)))) تابستون باشه لطفا
همه لذتش به سرد بودنِ هواست. هم بترسی هم منجمد بشی :| اصلاً یه وضعی :)))
مواظب سرت باش!
و کلن مواظب سلامتیتم باش... استرس خوب نیسااا :)
:)
فراتر از استرسه :)
سلام حوای نازنین ^_^
مال درس خوندنه. 
من اصلا نمی تونم سوار این جور چیزا بشم سرم گیج میره و حالم بد میشه :(
خوش باشی و سلامت
سلام فرناز جون :)
(:
عزیزم... منم فکر می‌کردم خواهم مرد :| ولی معرکه بود :))
همچنین :)
اینکه شب از خواب بپری و حالت دگرگون باشه ولی ندونی چرا رو خوب درک میکنم....
از شهربازی شدید میترسم:))))
آهنگ خیلی جالبی بود
حسِ خیلی بدیه :(

منم می‌ترسیدم ولی خب دیگه تهِ خط بودم واقعاً :)) زده بود به سرم :|
خوشگله به نظرم :)
حتما آزمایش بدید ... امیدوارم حالتون  زودتر خوب خوب  بشه  :)

پارک ملت عاالیه :) یه بار با بچه ها رفتیم داخل شهربازی ولی گیر اون دوست عزیزی افتادیم که میگفت اگه بتونین این چندتا لیوان که روی هم سوار شدن رو با توپ بزنین فلان قدر بهتون پول میدم یا اون عزیز دروازه بان که نمیشد بهش گل زد  ... خلاصه اینقدر تلاش کردیم و نشد و الکی پول هدر دادیم که آخرش با اعصاب داغون گفتیم زودتر بریم از اینجا تا بدبخت نشدیم! ولی توی دلم اون چرخ و فلک بزرگه موند، حتما باید یه بار امتحانش کنم :)

زندگی لذت بردن از همین لحظه هاست :)



دکترم شیراز هستن متاسفانه :) عملاً فایده نداره.

خیلی :) آره دقیقاً کنارِ ترن. ده هزار تومن می‌گرفت بعد اگه می‌شکستی هفتاد هزار تومن بهت می‌داد :| ما که رد شدیم :)))
چر‌خ‌وفلکش خیلی آروم حرکت می‌کنه طوری که یهو به خودت میای می‌بینی وسطِ زمین و آسمونی. بعد کافیه یه تکون بخوره تا سکته کنی :| :)))

بله :)
هوووووووووش وقت نمی‌تونم شهربازی رو درک کنم!

می‌دونم قلب بیچاره تحمل ترسشو نداره
چرا؟! :|

منم همچین فکری می‌کردم ولی تحملِ قلب بالاست :))
خیلی از علائمی که گفتین با علائم عاشقا مشترکه :)
:)
شنبه ۱۰ آذر ۹۷ , ۱۹:۰۷ آقای سر به هوا :)
اون عکس چرخ فلک که گذاشتین وقتی دیدم حسودیم شد:/
کابینی که من سوار شدم شیشه هاش از شدت کثیفی مات بود!
:|
اینم اگه تمیزتر بود عکسش خیلی خوشگل تر می‌شد :)
شنبه ۱۰ آذر ۹۷ , ۱۹:۱۱ شفق تیرزاد (*_*)
یادته یه سخن تاریخی از یکی از دوست هام در مورد پارک ملت گفتم
و گفتم که بری، چی گفتی؟
و حالا می بینم که
رفتی و خعلی هم خوش گذشت :)
نوش جونت بشه لحظه های خوشی

+ بیشتر مراقب خودت باش دختر.
اونقدری دغدغه دارم که در معرضِ آلزایمرم. چی گفتی من چی گفتم؟! :)

(:
قربانت

+ فکر کنم نیاز به دلیل دارم برای این کار...
چ قدر نا امیدانه از وضعیت جسمی تون می گین ...
اسمش سورتمه نبود ؟ :)

* فکر نمی کردم به نظر آدمِ بی منطقِ درک نکنی بیام !
امیدی نیست :| دیگه آخرامه :)
نه آکروجت بود :) همون که وحشتناک می‌چرخه.

+ مگه اینطوری به نظر میاید؟! چی شده؟!
براتون دعا میکنم که دیابت نگرفته باشین
چون درمواقع خیلی بد، این حالاتی که گفتین اتفاق می افته
دیابت ندارم یه چیزِ دیگه‌ست :)
هیجان رو دوست دارم حتی اگر تا حد مرگ بترسم
ولی موافقم که یکی از بهترین کارها در هنگام غم و ناراحتی همین پارک و شهربازیه
منم :)
من جرأت نمیکنم سوار ترن هوایی بشم
اما سرسره های آبی بلند و یو شکل تجربه اش رو دارم 
برای لحظاتی هم که شده فکر انسان رو مشغول میکنند

حتماً امتحان کنید :)
حتما برو دکتر و ازمایش بده، حتما :*

الان دلم خواست چکار کنم؟:) همیشه به خوشی :)

من با وجود اینکه تقریبا موهام بلنده ولی از کلیپس استفاده نمیکنم، از کش مو استفاده میکنم فقط :)
چشم :)

تو رو خودم می‌برم ترنِ هوایی :) با هم جیغ بکشیم :|

من با کشِ مو نمی‌تونم اصلاً. حتماً باید کلیپس باشه اونم ساده و کوچولو :)
شنبه ۱۰ آذر ۹۷ , ۲۰:۴۳ حـــــ ـمــیـد
:(‌
آخ آخ خیلی دیگ تو سختی هستین انگار 
واس آروم شدن رفتین ترن هوایی؟! :)) 
از این دمنوش های آرام بخش میتونین مصرف کنین؟ مادرم استفاده میکنه خیلی راضیه دقیقا نمیدونم چه جور دمنوشیه ولی از عطاری ها بپرسید میگن :)
خیلی :)
بله. واسه خالی شدن :)) و هیجانش :))
دمنوش دوست ندارم متاسفانه.
ممنونم :)
پس دست کودک درونتون رو گرفتید و پارک بردینش و حسابی بهش خوش گذشته:))
بله :))
معذرت میخوام ولی 
کلیپس به خاطر یه ضربه محکم تو کلتون شکسته 
تازه چ شکستنی! ده تکه شده.!!!!!!
اون وقت میخندید؟ :|

هر چی پول دارید صدقه بدید :/
خداوند بزرگ خیلی بهتون رحم کرده!

یه خاطره از این شهربازی رفتنا دارم منم.
چند سال پیش بعد از آخرین امتحان پایان ترم
بچه ها هماهنگ کردن گفتن شب بریم شهر بازی. 
ما هم گفتیم بریم اشکالی نداره.
یه اکیپ ۱۰ - ۱۲ نفره بودیم.
یه دوست آذری داشتیم بسیار بچه خوب و ساده ای بود...
این دوستای مسخره ماهم این بنده خدا رو به زور سوار یه وسیله کردن اسمش سالتو بود!
خیلی وسیله وحشتناکی بود. میرفت بالا میومد پایین در عین حال ۱۸۰ درجه میچرخید.
ما سوار نشدیم ولی این دوستمونو به زور انداختن بالا.
اقا یه محض اینکه شروع شد 
دوست بیچارمون با صدای خیلی بلند گفت اشهد ان لا اله الا الله ... اشهد ان محمد رسول الله.... خیلی بلند هااا.:))
طرف و به مرده و زندش قسم میداد که پیادش کنه:))
داد میزد که تو رو به روح خاک آقات پیادم کن آقای مسئول... :)) مسئوله اون وسیله خودش افتاده بود کف زمین از بس خندید.
انقده داد زد عملا کل افرادی که تو محوطه بودن داشتن به سمت اونجا میومدن ببین چی شده!
به خودم اومدم دیدم از اون اکیپ چندین نفری هیشکی نمونده و همه الفرار:)
منم در باب حفظ ابرو فرار رو به قرار ترجیح دادم و اون شب ۱۰ - ۱۲ نفری رفتیم ولی دونه دونه هر کی واسه خودش برگشت :))




بله توقع که نداشتید گریه کنم؟! :)

عمر دستِ خداست. منم از مرگ فرار نمی‌کنم.

بنده خدا :))))
الان منم کلی خندیدم :)))
نیم لذت کافی است
سن من اقتضای هیجان خیلی را ندارد :)
مگه بیست ساله نبودید شما؟! :|
این چ حرفیه خدا نکنه !
حقیقت رو باید پذیرفت :| :)
چشمت روشن :*

خیلی هم خوب، فقط من وقتی استرس میگیرم یا میترسم درست نمیتونم جیغ بکشم:/

کاملا برعکسیم، من اصلا موهام توی کلیپس یه جوری شله که احساس میکنم هر آن در میاد و ول میشه برای همین اصلا استفاده نمیکنم:)
^_^

عیب نداره من به جات جیغ می‌کشم :|

موهات لخته یحتمل :) آره؟!
من مدت هاست شهربازی نرفتم ...
خیلی خوبه و آدم تخلیه میشه.
منم بعد از مدت‌ها رفتم. قبلاً هم که رفتم فقط رد شدم از کنارِ وسیله‌ها.
اوهوم :)
نه معمولیه؛ کلیپس خیلی کوچیک موهام درست توش جا نمیشه، معمولی‌ها هم بزرگه، فکر کنم باید بدم برام بسازن:))
عزیزم :))
من بودم شاید گریه میکردم:)

آره خب 
عمر که قطعا دست خداست.
ولی من خیلی میترسم از مرگ. :/
عذاب اخروی
آتیش 
سیخ داغ:) ؛ 

من که تحمل ندارم :)
چرا؟! بخاطرِ ترس یا درد؟! :)

تمامِ تصورتون از آخرت سیخِ داغ که نیست؟! :| :))

کی تحمل داره؟! بعدشم مگه می‌خوان ببرن شما رو جهنم؟! :| :)
شنبه ۱۰ آذر ۹۷ , ۲۱:۲۹ حـــــ ـمــیـد
:) ولی حال دلتون رو خریدارم با نصف عمرم مثلا قبول؟
یاد فیلم بیگ فیش اند بگونیا افتادم :))

+ من که دلم هر روز بیش از پیش میمیره رسما میت متحرکم :|
حالِ خوبی نیست آخه :)
ندیدم :|

+ چرا؟! :|
شنبه ۱۰ آذر ۹۷ , ۲۱:۵۵ حـــــ ـمــیـد
حتما ببینید خیلی انیمیشن جالبیست :)

+ نمیدونم گذر ایام آغاز دوران کهن سالی شاید :))
++ ولی خیلی بده :| چ باید کرد نمیدونم شاید من توقعم زیاده :)

انیمیشن دوست دارم :) حتماً :)

+ کهن‌سالی؟! :| مگه داریم؟! :))
++ باید تا آخرش رفت. گفتم قبلاً درست مثلِ نبردِ گلادیاتورها :)
میتونه پرکاری تیروئید باشه:)البته فقط میتونه:)
منم اولین بار و البته آخرین باری که یوار ترن شدم پارک ملت مشهد بود:)
:)
درود بر تو :))
طبیعتا به خاطر هر دو!

نه خب. خدا خودش قول یه زندگی جاویدان در یک دنیای جاویدان رو در زندگی عقبه داده که مملو از عدالت الهی هستش و این دنیا رو لهو و لعبی بیش نخوانده! ولی خب سیخ داغ هم مهمه به هر حال:)) نمیشه نادیده گرفت.

آره دیگه.
با این شانسی که دارم قول میدم حتی اگه قرار باشه ببرن بهشت
دم در بهشت فرشتگان مقرب درخواست ویدیو چک میدن ؛ رای رو برمیگردونن؛
دیپورتمون میکنن دوزخ:)



درد که نداشتم ترس هم تموم شده بود اون لحظه پس بهترین گزینه لبخند بود :)

نترسید :|

نه بابا :))) شما پیشتاز خواهید بود بقیه پشتِ سرتون میان بهشت :)
یادش بخیر بچه بودیم مشهد که می‌رفتیم همیشه می‌رفتیم پارک ملت :) خیلییی وقته نرفتم.
آخی :)
هوم :)
:)
همیشه به خوشی خانوم :)
شباتم ایشالا همیشه بهشتی صبح بشه 
ممنونم :)
ان‌شاءالله واسه همه.
شنبه ۱۰ آذر ۹۷ , ۲۳:۲۸ سیمین امینی فرد
سلام.
وب خوبی دارین. من پیج های آماده اینستاگرام جهت فروش دارم + لایک ارزان و نامحدود
به وبلاگ من سری بزنین.
سلام
:|
يكشنبه ۱۱ آذر ۹۷ , ۰۰:۰۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:) 
سلام عزیزم. الهی که همیشه حال دلت بهترین باشه. پر از آرامش.
البته شما که خودت اوستایی
اما گاهی به خاطر کمبود ویتامین دی هم تنگی نفس و اینها ایجاد میشه
البته علت های مختلفی می تونه داشته باشه. :)))) الکی مثلا من دکترم به جای شما
به هر حال ان شاءالله که هیچیه مهمی نیستش و فقط مال خستگیه
به خدا سپردمت
سلام و درود :)
خیلی ممنونم همچنین :)

تا حدودی می‌دونم چرا :) مشکل اینجاست که کاری از دستم بر نمیاد.

قربانِ شما ^_^
همیشه میخونم وبلاگتو
حتی یه بار رفتم از پست اول اول وبتو خوندم
خیلی خوب مینویسی
همیشه موفق باشی
سلامت باشید
يكشنبه ۱۱ آذر ۹۷ , ۰۶:۴۹ محمدرضا مهدیزاده
فک میکنم از دلتنگی خانواده و استرس باشه ! 
و اینکه انشاءاللّٰه بهتر بشین :) 
چقدر آهنگ خوبی بود ، از این به بعد از شما پیشنهاد آهنگ میگیرم :))
دلخوشی هاتون پایدار .
:)
ممنونم :)
متفاوت بودنش یه مقدار آدم رو جذب می‌کنه. خیلی هم خوب :))
(:
يكشنبه ۱۱ آذر ۹۷ , ۰۸:۲۷ مصطفی فتاحی اردکانی
شبکه سلامت:
در صورت بروز اعلائم بیماری هر چه سریعتر به دکتر مراجعه فرمایید.
حتی اگر دکتر درشهر دیگری باشد.
با تشکر :)
در مورد وزنتون حتما جدی بگیرید البته ایشالا که چیزی نیست

سلام مارو به دی جی شهربازی برسونید احتمالا شما رو تو اون وضعیت دیده سریع این آهنگو پخش کرده:))
:)

خیلی خوب بود :)))) درود بر شما :))
خب مشهد دکتر خوب کم نداره ... ولی حتما خودتون بهتر شرایط خودتون رو میدونین و کار درست رو انجام میدین ... خلاصه مواظب خودتون باشید ، امیدوارم تو پست بعد از خوب شدنتون بگید :)
خیلی ممنونم :)
يكشنبه ۱۱ آذر ۹۷ , ۱۲:۰۲ پلڪــــ شیشـہ اے
ممنونم عزیزم.
خب دیگه پس. ان شاءالله که زودتر روبه راه میشی. :)) :*
^_________^
سلام برخانم حوا؛
1-دختر جان! رفتی مشهد که سطح تنظیمات جسم و روان ات را بالا ببری و اوج بگیری  نه اینکه نشانی از افت شان را آدرس دهی!!!!در هر صورت ،امید که حال جسم،روان و روح ات به حرمت منبع عظیم رضای الهی که در جوارش نفس می کشی،هرچه زودتر خوش گردد تا با آمادگی کامل در راه تحقق اهداف متعالی ات گام های استوار و محکم برداری>>
2-بیشتر اوقات آفرینش شوک برای بازتوانی جسم و روان مناسب و پاسخگوست.کار خوبی کردی چرخ و فلک و جت (چی؟) را تجربه نمودی.
3-فانتزی های ذهنت هم قابل توجه هستند!!
4- خب،آهنگ مصداق می خواست که شما کمکش کردی(خنده)

سلام استاد
۱. حالا چرا دعوا می‌کنید؟! :|
تشکر :)
۲. آکروجت بود :)))
۳. (:
۴. ممکنه :|
جمله دعوایی نبود دخترم؛جمله هشداری بود.من چرا باید دختر خوبی چون شما را دعوا کنم در ثانی در مقامی نیستم که شما را دعوا کنم:::::|||||(خنده)
:)))
هی خواب میبینم میخام بیام مشهد و تو فکر اینم همو ببینیم:))

دلم شهر بازی میخواد..
ان‌شاءالله به زودی :)

عزیزم :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


یه قرمه سبزی با پیاز باید بزنید تو رگ تا جون بگیرید(لبخند)


عرض کنم که گاهی باید همه مشغله ها را رها کرد و رفت یه طرفی تا فکر آدم باز بشه وگرنه فکر قفل شده، فقط وقت می گیره و بازده هم نداره....


یکی از اقوام ما تعریف می کرد که رفته بوده تونل وحشت...از این موجوداتی که یهو میان تو صورت آدم که بترسونن و بعد هم میرن، میاد تو صورتش اما دیگه قفل میشه و هیچی دیگه دماغ این بنده خدا، میشه شصت ماغ(لبخند)


حالا کلیپس شما شکسته، جاش باد نکرده که؟(لبخند)





عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود :)

حافظه‌تون قویه ها :))

همینطوره

(((((:

نه خدا رو شکر :)

ممنونم همچنین.
علی یارتون
نمیدونم چرا؟!
خخخ


دقیقاً کجاش خنده داشت؟! حالِ بدِ دیگران براتون خنده داره؟! :)
☹️😭😢
من نمی‌خواستم ناراحت کنم شما رو :(
ببخشید
جالب بود
:)
به من اپیزود هم سر بزن و داستان ها و رمان های مکالمه ای بخون :)))))))))
:)
سلام  انشالله حالت خوب میشه❤❤❤❤
ممنون :)
سلام عزیز دلم 😍
درگیر درس و مقش و دانشگام ببخش دیر به دیر سر می زنم 🙁
حسابی خوش می گذرونیا 😁
سلام رفیق جان :)
حسابی خداقوت :)

خیلی :| :))
این چه عشقی است که در دل دارم
من از این عشق چه حاصل دارم
می گیریزی زمن و در طلبت
بازهم کوشش باطل دارم
دقیقاً :(
زندگی آیا درون سایه هامان رنگ می گیرد؟
یا که ما خود سایه های سایه های خود هستیم؟
چه جذاب :)
چرا امید بر عشقی عبث بست ؟
چرا در بستر آغوش او خفت ؟
چرا راز دل دیوانه اش را
به گوش عاشقی بیگانه خو گفت ؟
چرا واقعاً؟! :|
او شراب بوسه می خواهد ز من
من چه گویم قلب پر امید را
او به فکر لذت و غافل که من
طالبم آن لذت جاوید را
بله بله :))
سر به دامان من خسته گذار
گوش کن بانگ قدمهایش را
کمر نارون پیر شکست
تا که بگذاشت برآن پایش را
گنگه یکم :|
فردا اگر ز راه نمی آمد
من تا ابد کنار تو میماندم
من تا ابد ترانه عشقم را
در آفتاب عشق تو میخواندم
آخی :))
حوایی نیستی؟
نبودم :)
الو؟ 😂
بله :)))
حوااااا 🤨
چیه؟! :|
منم یه تایمی همینجوری کمبود وزن داشتم میافتم :/
تهش توی آز خون فهمیدم که بعله یکم مونده که با یک گرسنه آفریقایی توی کمبود یکسری چیزها رقابت کنم واسه اونه :/ تو هم یه‌ آز خون بده
باشد :)
به به ..
عجب!

وقتی از ترن پیاده میشی دوتا عکسی که حین بازی ازت گرفتن رو بهت نشون میدن..
گرفتیشون؟
بله :| حوا در شرفِ سکته :))))
سلام
یه آیت الکرسی دم کن بخور بلکم حالت بیاد سر جاش!

اگر هم افاقه نکرد، هفت بار سوره ی حمد رو بخون با وضو و رو به قبله و دستت رو بگذار روی دلت! دلت که آروم بشه حواست سر جاش میاد، حالت خوش می شه و شنگول می شی، ان شاءالله!
سلام و درود
بله؟! :|

تشکر :))
سلام بر دختر نازنین؛حوای ارجمند:
فردا ،16 آذر و مصادف با روز دانشجو است؛از آنجا که شاید نتونم فردا محضرت تبریک بگویم،لذا یک روز جلوتر این روز را خدمتت تبریک می گویم و امیدوارم به حول و قوه ی الهی تمامی مطالب رشته مربوطه در لوح دل و مغزت بدرستی بنشیند و تو قادر باشی به درستی آن ها را نشر دهی>>
سلام استاد :)
خیلی ممنونم :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ****
:/
سلام بی حوا

من سالی یبار میام اینجا 
هر موقع میام درمورد مریضی 
و سرطان نمی دونم گلبول قرمز و سفیدو
اینجور چیزا حرف میزنی.....
حالا باز خوبه آخرش خوب تمام شد....
چقدر خوشحال شدم کلیپست شکست:))

تنها درس اخلاقی که از این مطلب گرفتم این که
کش مو بهتر کلیپس:))
سلام و درود

من معذرت می‌خوام :|
|:

نوچ کلیپس بهتره :)))
سلام حوا گلی 
روزت مبارک جانا.
سلام مهربون ^_^
ممنونم :)
جمعه ۱۶ آذر ۹۷ , ۱۲:۱۸ دختری از تبار تسنیم ...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آن چنانی که فقط خاطره ای خواهند ماند...

سلام
تنت سلامت و دلت پر از شادی ان شاالله...


راستی این ارسال پایین دیده نمیشه (:
به‌به :)

سلام و درود
ممنونم :)

چک کردم دیده می‌شد که :)
جمعه ۱۶ آذر ۹۷ , ۲۰:۲۹ دیوونه بارون
حوایی کجایی؟ 😭😔
روی تختم :| :))
سلام . 

منتظر پستهاتون هستیم . 
سلام و درود

:)
شنبه ۱۷ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۶ امیررضا خانلاری
:/

مشکل کجاست؟!
وای وب شما بی نظیر معلوم براش خیلی زحمت میکشید .🌹🌹🌹
انشالله همیشه موفق باشید 
راستی امکان داره باهم تبادل لینک داشته باشیم .
بدون اغراق وب بی نظیر است 💗
لطف دارید :)
شمارا به وبم دعوت میکنم .
نگفتید با تبادل لینک موافق هستید؟
خیلی ممنونم :)
متاسفانه اینجا تبادلِ لینک نداریم.
باشه دیگه پیام نمیدم
موفق باشید
باشه انشالله موفق باشید 
سلامت باشید :)
سلام :)
چطوری همسایه ی امام رضا علیه السلام؟

چرخ و فلک خوش گذشت ؟
سلام و درود :)
الحمدلله. شما چطورید؟!

جای شما خالی :)
همیشه به شادی و گشت و گذار ...

سرت خیلی شلوغه انگار :)
کاش شلوغی در جهتِ حالِ خوب باشه...
ان شاءالله همینطوره:)
لااقل در مورد شما صدق میکنه
زیاد مطمئن نباشید :)
این عکس مال کجاست؟
وقت کردی بهم سر بزن.
نمی‌دونم.
عالی هستی 



:)
وزن کم کردنون شاید برای فقدان کلیپستون باشه:دی
البته قدتون هم کم خواهد شد:دی

عجب آهنگ سر وقتی((:
کلیپسم وزنی نداشت :) از اون مدل‌ها نبود :|

:)
دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷ , ۱۰:۲۲ اجاره آپارتمان مبله در تهران
شاید پرکاری تیروئید داری البته دکتر بازی در نیاریم بهتره همون برو دکتر
:)
دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۶ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
سلاااام خووبی؟
اینا علایم افسردگیه هااااا.
حتما
برو یه تست بده
سلام عزیزم :) ممنونم تو چطوری؟!
هعی خواهر :)))
چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ , ۲۱:۰۹ سوالات رایگان پیام نور
سلام از سایت من بازدید کنید
سلام
این جور دیوونه بازی ها همیشه حال میده.
:)
شنبه ۲۴ آذر ۹۷ , ۲۲:۴۸ دنیای کامپیوتر ...
سلام.
الان در مشهد هستید؟
سلام و درود
بله
شنبه ۲۴ آذر ۹۷ , ۲۲:۵۶ دنیای کامپیوتر ...
چه عالی، من هم در مشهد زندگی میکنم.
...
پارک ملت و کوهسنگی از نقاط خوب مشهد از لحاظ فضای باز و سر سبزی هستند...

پارک ملت که همین بغله یجورایی :)) کوهسنگی رو نرفتم.
شنبه ۲۴ آذر ۹۷ , ۲۳:۲۵ دنیای کامپیوتر ...
کوهسنگی هم اگر خواستید بروید... واقعا مکان جالبی هست.
وقت نیست وگرنه که همه جا رو می‌رفتم :| :)
با سلام
موضوعات جالبی دارین
ان شا الله با تولید محتواهای با کیفیت اینچنینی به روند حاضر ادامه بدین
از وبسایت ما هم دیدن کنین
آگهی خودرو / خرید خودرو / فروش خودرو / اخبار خودرو
سلام و درود
همیشه وجود اوقات خوش برای حال و روح هر ادمی از هر سن و صنفی و گاهی باید دل و به دریا زد و کودکی نمود.. وبلاگی عالی و همه چی تمام دارید موفق باشید
خیلی ممنونم سلامت باشید
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۰ باربری و اتوبار آیلان
خیلی منظره زیباییه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۰ باربری و اتوبار آشنا
جالبه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۰ باربری و اتوبار امانت
قشنگه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۱ باربری و اتوبار آسایش
مفید بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan