از وسطِ بهشتِ من تا دلِ تک‌تکِ شما

صبا خاکِ وجودِ ما بدان عالی‌جناب انداز

و اینگونه سیب هزار چرخ خورد و افتاد شهرِ آقا. تهش اصلاً مهم نیست... چون دستِ بالاسریه.

+ به وقت‌ِ ۲۳ :) فقط خیره شدم. لال و خیره.

+ پنل رو باز کردم که کسی جا نمونه. حتی دوستانِ خاموش که نمی‌شناسمشون :)


هق هق 
قرار بود قسمت من بشه نشد :'(
ان‌شاءالله به‌ زودی :)
زیلرت قبول عزیز جونم.خوشا بسعادتت.
برای خواهرم دعا کن حوا جان
ممنونم :)
چشم حتماً. اتفاقاً دیشب جلو پنجره فولاد واسه همه مریض‌ها دعا کردم. خودمون هم توی فامیل مریض داریم. فقط ۲۳ سالشه :(
دعا کن (:
+ کامنت اولی :دی
محتاجیم به دعا :)
+ مهمه مگه؟! :))
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۵:۴۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
التماس دعا.
سلام و درود
محتاجیم به دعا
سلام

به به زیارت قبول حواجان 
سلام عزیزم

ممنون :)
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۵:۴۹ شهـــ ـــرزاد
خوش به حالتون. زیارت قبول :*
التماس دعا :)
ممنونم :)
محتاجیم به دعا
التماس دعا :)
محتاجیم به دعا :)
سلام :)
به به ...

مسافر از اتوبوس 
پیاده شد:
"چه آسمان تمیزی!"
و امتداد خیابان غربت او را برد.

سلام و درود

:)
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
.
.
زیارتت قبول
برای دلای مریضمون هم دعا کن...
ممنون :)
...
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۵:۵۹ آقای سر به هوا :)
:))))
چی شده؟! :))
زیارت قبول :)
ممنونم :)

<a href="https://mootanroo.com/">فروشگاه اینترنتی</a>

<a href="https://mootanroo.com/">فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی</a>

<a href="https://mootanroo.com/">فروشگاه لوازم آرایشی</a>

 

<a href="https://blog.mootanroo.com/">مجله زیبایی</a>

چقدر هم که به دردم می‌خوره :)))
ان شالله که موندگار بشی خانوم گل
:)
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۶:۱۲ دریا _ گاه نوشته های من
سلام زیارت قبول التماس دعا
سلام و درود
ممنونم. محتاجیم به دعا.
خدا سلامتی بده.الهی که همه مریضها لباس عافیت بپوشن 
دست گلت درد نکنه.
ان‌شاءالله
:)
وقتی تصویر رو دیدم یاد این بیت افتادم
ای حرمت ملجا درماندگان/ دور مران از در و راهم بده ...
قبول باشه :)
ممنون :)
التماس دعا دختر قشنگم!
خوشحالم که به آرزوت رسیدی:)
محتاجیم به دعا مادرِ قشنگم :)
(:
نائب الزیاره ما هم باش حواجانم خیلی خیلی التماس دعا بانو جان 
محتاجیم به دعا عزیزم
یه لحظه وقتی چراغ روشن رو دیدم فکر کردم کربلایی...
ایشالا کربلا قسمتت :)
خیلی ممنون :)
خوش به حالت حوا 
گوارای وجودت این زیارت ..
میشه ویژه اسم منو تو حرم بگی :)
التماس دعا ..
عزیزم :)
خیلی ممنون
چشم. فردا ان‌شاءالله.
محتاجیم به دعا.
شب های حرم ، عجب صفایی دارد ...
قدرشو بدونین ک ما ۲۰ سال کنارش بودیم و ندونستیم ، 
هععععی ... لطفا برای حال نزار ما هم دعا کنین ...
:)
من همچنان محتاجِ دعام...
حالتون خوب :)
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۷:۰۴ پلڪــــ شیشـہ اے
خواهش میکنم ازت با دل خوشگلت واسم خیلی دعا کن
چشم عزیزم :) شما هم واسه من دعا کنید.
زیارت قبول :)
به سلامتـی :))
سلامت باشی :)
زیارت قبول عزیزم:*
سفارشی برام دعا کن :(
ممنونم مهربون :)
چشم
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۷:۱۹ ح م کامران نیرومند
سلام، زیارت قبول انشاالله حاجت روا باشید و خوب خوش و سلامت باشید 
سلام و درود
خیلی ممنونم
زیارتت قبول عزیزم.انشاالله حاجت همه براورده بشه.🌺🙏
ممنونم رفیق جان :)
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۷:۳۷ مــحــدثــه ...
خیلی خیلی خیلی خیلی التماس دعا رفیق جان.زیارتت هم قبول
فقط خیره شدم.لال و خیره...این حس رو خوب می‌فهمم خیلی،آخرین باری که رفتم اونجا منم همین‌جوری بودم.
دلت آروم همیشه
محتاجیم به دعا عزیزم :) ممنونم
اصلاً آدم می‌مونه چی بگه. عظمتِ عجیبی داره.

همچنین :)
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۸:۰۳ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
التماس دعا :)
محتاجیم به دعا :)
سلام سلام :)
زیارتت قبول😊 
التماس دعای شدیددد😅
سلام عزیزم ^_^
ممنونم :)
به روی چشم :)
زیارت قبول خانومی
تشکر :)
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۸:۵۳ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
التماس دعای زیااااااد، نامیرا یادت نرهههههه هاااا
محتاجیم به دعای شدید :) چشم چشم
زیارت قبول و به شهر ما خوش آمدین.
:))
ممنون و خیلی ممنون :))
التماس دعا
محتاجیم به دعا
برای منم دعا کن حوا جون
چشم :)
به به 
به سلامتی
خیلی خیلی خوش اومدید :)

زیارتتون قبول
برای ما هم از دعا فراموش نکنیدا
:)
زیارت قبول :)
ممنونم :)
قبول باشه ان شاء الله...
همچین سفارشی واسه منم دعا کنین 😁
خیلی ممنون
چشم :)
حوا جان..
خیلی دعا کن باشه؟
موفق باشی عزیزم زیارتتم قبول:)
جانم ساداتِ عزیزم
چشم
خیلی ممنونم :)
التماس دعا
محتاجیم به دعا
سلام :)
زیارتت قبول باشه ان شاء الله *_*
سلام و درود :)
ممنونم ^_^
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۲۱:۱۲ فاطمه سادات داوری
انشااله محتاج ما هم بشه:))
جانم؟! :)
التماس دعا .
زیارت قبول .
محتاجیم به دعا
ممنونم
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۲۱:۴۶ ستوده‌ی خشنود
التماس دعا...
محتاجیم به دعا
به‌به. :)))
نوش جونت...
((:
قربانت
دعا کنیم در حق همدیگر...
دقیقاً دقیقاً
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۲۲:۵۶ سارا سماواتی منفرد
دعا کنید
زیارت قبول باشه
چشم
ممنونم :)
چقد اینروزا به این حال و هوا نیازمندم . .
ان‌شاءالله خیلی زود نصیبت بشه :)
زیارتت قبول:)
منم یاد کن :* 
ممنونم :)
چشم :)
خوشا به سعادتت
(:
سلام زیارت قبول...
ممنون از دعاتون..
بازهم هم التماس دعا
سلام. ممنون :)
کمترین کار بود :)
محتاجیم به دعا
برام دعا کن
چشم :)

گنبدت از هر کجای شهر سوسو می کند

دست هر آشفته‌ای را پیش تو رو می کند

...

+ زیارت قبول :)

آخ آخ آخ گفتین...

+ تشکر :)
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا>
سلام بر حوای ارجمند.
انشااله در سایه توجهات آقا امام رضا علیه السلام مراتب علمی و عملی حرفه مربوطه ونیز مراحل مراقبه و خودسازی را بخوبی سپری نمایی و با شایستگی تمام مدارج مورد نظر را کسب کنی.
+التماس دعا و سلام مخصوص مرا محضر آقای مهربونی ها اعلام نمایید؛ممنون.
++ مراقب خودت باش
سلام استاد :)
خیلی خیلی ممنونم

+ محتاجیم به دعا. چشم.
++ چشم :)
عزیزم، پس بالاخره رفتی، منم امیدوارم که موندگار بشی در جوار حرم عشق :*
برای ما هم دعا کن:)
یاعلی
بله :) خیلی ممنونم فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^

چشم :) و برای حالِ دلِ ساراها...
علی یارت
به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را....
چشم :)
زیارتتون قبول ان شاءالله
ولی برای منم دعا کنید
تشکر :)
چشم
التماس دعا حوا(:
حتماً :)
راستی
برید محبوبه شب رو هم ببینید.

میشناسیدش؟
اگه بشه حتماً

بله رفیقمه
دوشنبه ۹ مهر ۹۷ , ۰۹:۱۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سلام برسون:-)
سلام رسوندند :)
عزیزم...
ممنون...
زیارتت قبول. 💙💙💙
^_^
خواهش می‌کنم
خیلی ممنون :)
بادیدن این تصویر نفس راحتی‌کشیدیم.خداروشکر...کرمتو شکر یاعلی بن موسی الرضا...
عزیزم ^_______^
سلام حوا جان.زیارت قبول.خداروشکر که بالاخره قسمتت شد
نایب الزیاره ماهم باش:((


یک نفر اینجا حالش دلش خراب است...میشود برای دلش امن یجیب بخوانی؟؟
سلام :) ممنونم. چشم چشم

حالِ دلش خیلی خوب و آروم :)
سلام بزرگوار
دعوتید به خواندن این پست و پست بعدی
http://azf06.blog.ir/post/1288

دعا کنید لطفا
سلام و درود
:)

چشم. شما هم من رو دعا کنید.
بح بح
پس رفتی مشهد
خیلی هم عالی
خوشحالم که به خواسته ات رسیدی
ان شاالله موفق باشی
بله :)

(:
سلامت باشید :)
دوشنبه ۹ مهر ۹۷ , ۱۵:۴۵ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به به پس دیگه شام من اوکی شد😂😂😂
 خیلی خوشحالم واستون به چیزی میخامیخاستین رسیدین😊
*** **** ***** ****** ****** *
*** ***** ****** ****** **** ***** ***** *** *** **** *** **** *** **********
آره :)
ممنونم :)

حتماً. قول میدم.
بالاخره رنگ اتاقتون آبی شد یا نشده هنوز؟

دعاکنین!
دعا کنین همه به یکرنگی رو بیاریم 
وبه رنگ مورد علاقه برسیم

آبی شد :) البته نه کامل ولی خب جای امیدواری هست.

ان‌شاءالله
سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷ , ۰۷:۴۳ ایمان-همو یرگه یخ!
کی بیام ؟.🤔🤔🤔هماهنگ کنید دیگه من سه رروزه هیچی نخوردم😂😂
خیلی خیلی ممنونم 😊
کی که نمی‌دانم :))
بخورید :|
خواهش می‌کنم :)
به به خوشا به سعادتتون
التماس دعا داریم واسه مریضا
زیارت قبول حوا خانم:)
تشکر
هر دفعه میرم اول واسه مریض‌ها دعا می‌کنم.
ممنونم :)
سلام
زیارتت قبول باشه دوست مجازی مهربانم! :))
خوبه حال و احوال و روزگارت؟ :)
+التماس دعا (:
سلام و درود
ممنونم عزیزم ^_^
عالی :))
+ دیروز حرم بودم. پنل رو باز کردم کامنتت رو دیدم برات دعا کردم. یکی از دوستانِ بلاگر هم شاهده :)

آرزو فردا میای حرم؟!
سلام ، سلام منو برسون به آقا
سلام و درود
رسوندم :)
چه خوبه ...
خوش به سعادتت 
زیارتت قبول باشه حواجان . التماس دعا .
موفق باشی :*
ممنونم :) محتاجیم به دعا عزیزم

سلامت باشی ^_^
زیارتتون قبول باشه مهربون، التماس دعا.
ان‌شاءالله با دست پر و لب خندون و دل آروم برگردین.
ممنونم :) محتاجیم به دعا
دعا کن برنگردم :|
براتون خوشحالم 
:)
دعا کن ماهم نصیبمون بشه...
التماس دعای شدید...
ان‌شاءالله
حتماً
چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ , ۰۶:۳۴ مـــــحـــــمدبـــــاقـــــر علیرضالو
سلام .زیارتتون قبول(یکم دیر گفتم بهر حال ببخشید)/ان شاء الله کربلا
اللهم عجل لولیک الفرج
ادمین وبلاگ: تلنگر تفکر
محمدباقر
سلام و درود ( نه دیر نیست :) )
التماس دعا:(
محتاجیم به دعا :)
آقا کربلایمان را امضاء کن

ان‌شاءالله خیلی زود قسمت بشه برید.

گفتم که پر از عطر بهاری بانو
خب حرف بزن گاه گداری بانو
گفتی به خدا حرف ندارم آقا
گفتم به خدا حرف نداری بانو

بهمن بنی‌هاشمی

:|
زیارت قبول :)
ممنونم :)
چقدر قشنگه بودن تو اون شهر که هر وقت دلت گرفت یه جای امن رو سراغ داشته باشی۰۰۰
خیلی :)
زیارت قبول
تشکر
خدا رو شکر. همیشه عالی باشه :)
خیلی ممنون :))
آره میام ان‌شاءالله *_* چه ساعتی؟
ممنونم همچنین رفیق جان :)
^_^
اگه نماینده کلاس رو تعطیل کنه (با کفِ دست به پیشانی‌اش می‌کوبد) از حوالیِ ظهر میام تا ۹:۳۰
اگه لغو نشه ۷:۳۰ تا ۹:۳۰

آرزو می‌خوام ببینمت ^_____^
چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ , ۲۲:۰۱ دنیای کامپیوتر ...
زیارت قبول
تشکر
:) پس می‌بینیم هم رو ان‌شاءالله (:
آی‌دی بدم یا شماره؟😅
ان‌شاءالله
شماره :))
پنجشنبه ۱۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۰۸ ایمان-همو یرگه یخ!
هعیییی قرار بود اول از همه شام منوبدین 
هعییی
والا تا حالا به کسی شام ندادم :) شامِ شما محفوظه.
زیارت قبول
تشکر
آخیییی خوش به حالت رفتی مشهد؟ 
اگه هنور اونجایی منو دعا کن...زیارتت قبول حوا بانو جان
آره عزیزم :)
چشم. ممنونم ^_^
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۰۸:۲۳ ایمان-همو یرگه یخ!
هعییی هعیی
چی شده؟!
سلام دوس داری از نت کسب درامد کنی ؟
وارد لینک زیر شو و برنامه رو دانلود کن
https://goo.gl/N899iN
آموزشش هم تصویریه که در لینک زیر موجوده :
http://earnbitcoins.blog.ir/post/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86-bitcoin
بخدا میتونی خیلی زود به درامد ثابت برسی
سلام😔

من چرا باید آخرین نفر باشم که بفهمم تو اومدی مشهد 😢😢😢

چقد خوشحالم ولی😁😁😁

بشه که ببینمت حــوای جانم😊


سلام مامان نسیمِ مهربون :)

شرمنده :( من خیلی وقته به جیم سر نزدم.

منم خیلی خوشحالم ^_^

من آخرِ هفته‌ها وقتم به نسبت آزاده میرم حرم. بیاید ببینیم هم رو. کلوچه رو هم بیارید :))

بدخواهات شرمنده عزیز دل..

میدونی محبوبه چن روز پیش از پشت تلفن گفت حوا اومده ولی من فکر کردم یه نفر دیگه مد نظرشه راستش  (البته یکم مریض احوال بودم خنگ میزدم کلا)

بعد اینکه خیلی ام خوب آخر هفته ها خوبه :) 
 شماره تو برام بزار باهات هماهنگ کنم حـوای جانم :)
:)

الان بهتر شده حالتون؟!

چشم الان می‌فرستم :)
ها خیلی بهترم شکر خدا.. سرماخوردگی بود :)

چشا خوشگلت بلا نبینه جانم :)
خب پس الحمدلله :) ان‌شاءالله همیشه خوب باشید.

^_^
سلام وبلاگ فوق العاده ای دارید بهتون تبریک میگم 
از سایت ما هم بازید کنید ..
دانلود پاورپوینت
سلام
ممنون :)
زیارتت قبول :)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan