حوای رانده شده هم به بهشت برمی‌گردد

خلاصه‌ی همه‌ی این چند روز و یکی دو هفته‌ می‌شود:

وقتی پاییز که عالم و آدم قسم می‌خورند فصلِ جدایی‌ست بشود میعادگاهِ وصال، حتی حوای رانده شده هم به بهشت برمی‌گردد...


+ بالاخره شد. آن هم زمانی که به یقین رسیده بودم نمی‌شود.

+ بلاگرهای مشهدی دست‌ها بالا :)


سلاااااام:)
سلام و درود
فقط مشهدیا !

خوشبحالت داری میری مشهد ...
و هر کسی که ممکنه دیر یا زود بره مشهد.

بعد از کلی دوندگی و کاغذبازی :)
سلام زیارت قبول باشه . التماس دعا . مشهدین درسته ؟
سلام
نه هنوز نرفتم. محتاجیم به دعا.
به به عزیزم به سلامتی 💓💓
سلامت باشی مهربون ^_^
زیر باران می رود ، او سوی یاران میرود
خواهرم حوا سوی شهر خراسان میرود
فی‌البداهه :)
يكشنبه ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۱:۰۸ دنیای کامپیوتر ...
موفق باشید
سلامت باشید
خوشبحالت  التماس دعا ....
 پس من چی :(( 
میدونی چن وقته نرفتم؟! چرا قسمتم نمیشه ؟!!!
محتاجیم به دعا عزیزم
ان‌شاءالله میای به زودی و می‌بینیم همدیگه رو.
يكشنبه ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۱:۰۹ فاطمه سادات داوری
حالا نمی شه بگی غیر از مشهدیا دستاشون بالا:))
همه دستاشون بالا :)))
يكشنبه ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۱:۱۸ فاطمه سادات داوری
دستمو بردم بالا:))
درود بر ساداتمون :)
سلام :* 
دستم بالاست ^_^ 
+ بسیااار بسیااار مشتاق دیدار :) 
موفق باشی ان شاء الله و پیشاپیش ورودتو به شهر امام رضا ع خوشامد میگم :))
سلام عزیزِ دل :)
آفرین :))
+ من خیلی بیشتر ^_^
سلامت باشی مهربون. قربانت :)
يكشنبه ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۱:۲۰ فاطمه سادات داوری
مرسی عزیزم*_آ_*
(:
چ خوب:)
خوش بگذره عزیزم..
التماس دعا
:)
اگه درس بذاره :)
محتاجیم به دعا
التماس دعا...
سلام ما روهم به آقا برسونید...
محتاجیم به دعا
همیشه به یادِ دوستان هستم وقت‌ِ دعا...
به به ما رو هم دعا کنید .


چشم حتماً
عزیزممممممم 
چقد خوووب*_*

خوش که بهت میگذره  اونجا قطعا:)

سلام ما رو به آقا برسون:)
ساداتِ دوست‌داشتنی ^_^

:)

چشم چشم :)
خوش بگذره بهتون
التماس دعا داریم:)
خیلی ممنون
:)
مبارک باشه ان شاء الله...
بخیر و خوبی و پر از برکت باشه واستون...
خیلی خیلی ممنونم.
به بهه.. به سلامتی :))
خوشا به حالت✨
سلامت باشی عزیزم :))
التماس دعا
خوش ب حالت:)
محتاجیم به دعا
:)
چه خوب (: 
خوش اومدی به خراسان ما 😍
دارم فکر می‌کنم چقدر رفیقِ خوب دارم اونجا :)
: )))
به‌به ساداتِ خودم :))
ذوق مرگ شدم که ^_^
منم حوالی مشهدم! :)
داری نزدیک میشی ب دیار ما!! خیلی نزدیک... :)
خوشحالم برات ^_^
خوش بگذره آجی :)
چه عالی :)
هر وقت اومدی مشهد بهم بگو پس :))
قربانت ^_^
سلام حوا جان، 
سفرت بی خطر، ماروهم از دعای خیر فراموش نکنی^_^

سلام عزیزِ دلِ خواهری :)
سفر که نیست تقریباً زندگیه. محتاجیم به دعا مهربون ^_^
نرم افزار رضوان از کافه بازار دانلود کن بزن ببین صبحانه حرم گیر میاد یا نه؟!
(باید تو حرم باشی gps هم روشن کنی)

زیارت قبول:)
ممنون که گفتین :)

هنوز نرفتم. فعلاً دارم وسایلم رو جمع می‌کنم. خوابگاهی شدم رسماً :| :))
☝😂😍
عه نمی‌دونستم :))))
پس دیگه بهتر:) 
همسایه شدی با امام رضا^_^
خوش باشی و همیشه خوش بگذره^_^
آره ^_^
ممنونم عزیزم :)
دخترم😍
التماس دعا😊
مادرِ قشنگم ^_^
محتاجیم به دعا :)
برای ما هم دعا کنید
چشم بهار بانو :)
سلام 
خوشحالم بلاخره رفتی :)
ایشالا در کنار حضرت امام رضا (ع) زندگی شاد و خوبی رو پیش رو داشته باشی :)
سلام ما رو هم به ایشون برسونید .
سفرتون بی خطر الهی 

پیشاپیش زیارتتون هم قبول درگاه حق 🙏



+

هلما رو میشناسی الان مشهده :)
ایشالا هم هلما رو ببینی هم محبوبه هم اسی رو :)) 
البته اگر اسی  الانم اونجا باشه و شما ایشون رو بشناسین :))
ایشالا روز و روزگار بر وفق مراد 🙏
به‌به ببین کی اینجاست :) سلام و درود
خیلی ممنونم عزیزم ^_^
چشم
قربانت :)

ممنونم

+

آره :)
محبوبه که حتماً :) ان‌شاءالله :)
نه نمی‌شناسم ایشون رو.
خیلی خیلی ممنونم مهربون جان :)
سلام
یعنی انتقالی گرفتی به مشهد؟یا اینکه میری مشهد برای عقد ازدواج ؟!😁
بهرحال التماس دعای فراوان :)
سلام و درود :)
نه بابا زندگیِ دانشجویی :)))
محتاجیم به دعا نیلگون جان :)
ای جان...
به سلامتی دختر قشنگ. 
ایشالا سلامت بری و برگردی :)
جانت سلامت
ممنونم آبی‌ترین حریرِ مهربونم :)
(:
عه به سلامتی:)، سفرت بخیر ان شاءالله
التماس دعا...
سلامت باشی :) ممنونم
محتاجیم به دعا
سلام بر حوای رضادوست!!
بالاخره انتقالی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد مهیا شد.
خیر است انشااله.
انشااله این انتقالی اسباب خیر و برکت و شکوفایی را فراهم آورد.
سلام استاد
پذیرش البته :)
ان‌شاءالله. خیلی ممنونم.
راس میگی حوایی؟ 😍
آره :))
از نظر شما که مشکلی ندارد؟!
نه چه مشکلی. خیلی هم خوشحال می‌شم :)
واااای عزیزم چققققدر عاااالی
قلبم پُر از شوق شد تا موقعیتت رو تصور کردم💙
با آرزوی روزهایی پر از عشق در مشهدِ مقدس برای حوای مهربونم :)
چقدر مهربونه نیلگونمون ^_^
خیلی خیلی خیلی ممنونم عزیزم :))
خیلی مبارک باشه :)) 
منم دانشگاهِ فردوسی مشهد رو انتخاب کرده بودم، ولی خب انگار به اندازه‌ی کافی خوب نبودم برای اونجا اومدن :) میشه همون اولین باری که رفتین حرم برای منم دعا کنید؟ :)

+ مطمئنم که هم‌خوابگاهی‌ها حوادارتون میشن :))
خیلی ممنونم :)
این چه حرفیه. شما هر جا باشید خوب هستید :)
چرا نشه. حتماً :)

+ لطف دارید :))
يكشنبه ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۴:۵۴ مصطفی فتاحی اردکانی
1. التماس دعا( تو حرم برای همه بلاگرا دعا کردم و دعاست شرط دعا)

2.طوری نشود که طوری بشود که مثل بعضی از مجاورین ماهی یک بار هم شرف حضور قسمت نشود. که بس خسران عظیمی است
1. محتاجیم به دعا

2. معتقدم واسه یک رکعت نماز خوندن توی مسجدِ محله هم باید طلبیده شد.
يكشنبه ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۶:۲۸ دریا _ گاه نوشته های من
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من امروز از مشهد برگشتم
به سلامتی 
***** **** ****
سلام و درود
خوشا به سعادتتون.
سلامت باشید.
خیر :)
حوا جونی منظورم خونمونه که حوالی مشهده!
خودم احتمالا تا چند ماه دیگه نمیرم مشهد :,(
واسه منم بدعا ^_^
عیب نداره :)
محتاجیم به دعا :)
آخ که چقد دلم تنگه برا مشهد... یاد ما هم باشید :)
دلِ من هم... چشم :)
به سلامتی :-)
التماس دعا
سلامت باشید :)
محتاجیم به دعا
التماس دعا.
زیارت قبول عزیزم🌹
محتاجیم به دعا
هنوز نرفتم مهربونم :)
کامنتت رو تو وبلاگ محبوبه دیدم با کله پریدم اینجا :))
منم حسابم؟ :))
خوش اومدی :))
تو که اولِ لیستی :))
چه خوب که جور شد انتقالی‌ت. خیلی خوشحالم برات ^_^ امیدوارم عمیقا بهت خوش بگذره.
پزیرش :) خیلی ممنونم ^_^
تشکر تشکر
+ چقدر دوست دارم ببینمت :))
چه تیتر معرکه ای:)
به سلامتی و دل خوش حوا جانم
با دست پر برگردی ان شالله از حرم دوست
دعا هم که ... :)
:)
ممنونم خانم مدیرِ مهربونم
دعا کنید موندگار بشم.
چشم :)
با سلام و تشکر از مطلب خوبتون ...

اگه دوست داشتین از جدیدترین متد های تست نفوذ و امنیت اطلاعات و ترفند های گوشی و کامپیوتر باخبر بشید به وبلاگ ما سر بزنید
http://hydratm.blog.ir/
سلام و درود
حوا؟
یه خواهش ازت دارم...
اگر برات مقدور هست
هررر زمان رفتی حرم آقا... خیییلییی التماس دعا
برای همه پدر و مادر ها
برای دیدگاهی ها و نخ سوزن مامور مهربون و خونواده اش
لطفا
اون آخرها منو هم یه کوچمولو یاد کن... ممنونت می شم عزیز جان...

+ ان شاءالله که این رفتن سراسر خیر باشه برات.
جانم
نمی‌گفتی هم اولِ لیستِ دعام بودی :) اصلاً رفتم حرم تماس می‌گیرم خودت هر چی دوست داشتی بگو. باشه؟!

+ ممنونم عزیزم
راستی
کاکتوست رو هم می بری یا می ذاری خواهر جان بزرگش کنه؟
بعدشم کی گفته پاییز فصل جداییه؟!
هر کی گفته غ... اهممم! اشتباه فهمیده و احتمالا قرص هاش رو نشسته خورده!
من عاشق بهار و پاییزم...
هر دو بهم آرامش می ده. هر کدوم با جادوی مخصوص به خودش.
خواهر جان که دانشجو شده امسال می‌ره دانشگاه نیست. باید بسپارمش به مادر :)
توی اشعار زیاد فراق رو فصلِ خزان دونستند ولی هر چی تو بگی :)
زمستان چی پس؟! :((
به به به سلامتی ، پس اومدین دانشگاه ما :))
خداروشکر که به آرزوتون رسیدین
حتما بهتون خوش میگذره ، مطمئنم

سلامت باشید :) دانشگاه فردوسی هستید شما هم؟!
خیلی ممنون
:)
افزایش تعداد آیپی های ورودی به سایت
افزایش قابل توجه آمار وبلاگ و وبسایت
                                                 برای خرید کلیک کنید :‌
500 بازدید ---» 1500 تومان
1000 بازدید --» 2500 هزار تومن

http://offbazdid.blog.ir/
به چه دردی می‌خوره؟!
به سلامتی ایشالا :)
التماس دعا
سلامت باشید :)
محتاجیم به دعا
به به مبارکه حوا جانم خیلی التماس دعا داریم خانوووم 💖💖
ممنونم رفیق جان ^_^
محتاجیم به دعا
خوش بگذره بهت حواجانم ...
بجای منم یدونه نفس بکش :*
ممنونم مهربون :)
دو تا نفسِ عمیق می‌کشم :))
وقتی مجاور بودم قدرش رو ندونستم ،
حالا که ازش دور افتادم شدم مثِ یه ماهی !
به معجزه اعتقاد دارید؟!
جانت سلامت عزیز جان.
گریه ام گرفت که گفتی "اول لیست و..." . بی نهایت سپاسگزارم ازت اما من خیلی مهم نیستم. من ممنونت می شم هر زمان رفتی حرم برای اون سه موردی که گفتم دعا کنی...

چه خوب. ان شاءالله دانشجو شدن خواهر جان و رفتن شما به مشهد الرضا، به سلامتی :)
مادر... حتم دارم خوب بزرگش می کنه :)
می دونم ولی قبول ندارم.
اوهوم... برف بازی :) زمستون هم خوبه نخ سوزن دی ماه صرفا جهت تولد حوای عزیزم ♡___♡
:)
چشم چشم قول میدم

سلامت باشی :)
مامانم به گل و گیاه و کاکتوس و اینا علاقه نداره :|
ممنون ^_____^
:)) با اینکه آداب معاشرت و برقراری ارتباطم ضعیفه وپیش‌بینی میشه تصوراتت هم فرو بریزه؛ ولی منم دوست دارم ببینمت :دی
نگران نباش منم مثلِ خودتم :))
احتمالا یه مدتی نیستم...
دیشب قلبم شکست می خوام کمی در لاک خودم باشم... خلوت کنم برای اونچه این مدت گذشت...
خیلی دوستت دارم و مراقب خودت باش

+ گفتم که از غیبتم نگران نشی... الکی مثلا من خیلی مهم هستم!
الهی :( دلم تنگ میشه که...
خلوت کردن واسه تو خوبه اما واسه دوستانت نه چون دلشون تنگ میشه. از خدا می‌خوام حسابی مراقبِ دلت باشه.
منم همینطور :) و تو هم همینطور.

+ معلومه که نباشی نگران میشم...
عه! هستی که :)
خیلی وقت بود اینطور آنلاین نبودیم با هم!
اوهوم :)
چند ماهی میشه!
چشمت بی بلا. مجددا سپاسگزارم.
جدی؟
خب پس صرفا جهت مادر بودن، بخاطر شمام که باشه و از سر دلتنگی که کاکتوس دوست داری خوب بزرگش می کنه ؛)
خواهش می‌کنم.
آری
باید کلی سفارش بکنم :))
منم :( می سپارمت به خدا :)
من بیشتر :((
:(( خدایا مراقبِ رفیقم باش...
:(((
خب... چطوری خداحافظی کنیم؟!
بیا در آغوشم و اینا؟!
به قولِ محسن یگانه:
نرو...نرو... که دلم همه‌ش می‌گیره از من سراغِ تو رو...
بخند حوا... :))

غافل نشود این دل یک لحظه ز یاد تو :)
حالا نمیشه من رو هم با خودت ببری توی لاکت؟! :|
به قول مولانای جان:
عزیزانم را نه در قلبم دوست می دارم و نه در ذهنم!
چون ممکن است قلبم از حرکت بیوفتد و ذهنم دچار فراموشی شود
دوستانم را با روحم دوست می دارم چون نه فراموش می کند و نه از حرکت می افتد.

خیییلی مخلصیم :)
مراقب خودت و خوبی هات باش
به امید دیدار عزیز جان :)
عزیزم...

ما بیشتر :)
تو هم همینطور رفیق جان
خیلی زود ان‌شاءالله :)
التماس دعا حوا خانوم
محتاجیم به دعا
بله من هم فردوسی هستم
کاری ، سوالی چیزی داشتید در خدمتم 
خیلی ممنون :)
اره معتقدم .
چ معجزه ای ؟
پس ماهیِ دلتون رو آروم کنید :)
هر چی دلتون بخواد. فقط کافیه به خدا حسنِ ظن داشته باشید.
:)
بحثِ حسنِ ظن به خدا خیلی بحثِ جالبی هست :)
به سلامتی ان شاء الله
التماس دعا دارم حوا جونم 
سلامت باشی فرناز جان
محتاجیم به دعا عزیزم
دوشنبه ۲۶ شهریور ۹۷ , ۱۹:۱۸ سارا سماواتی منفرد
سلام
خوش به سعادتت و دیگه التماس دعا و اینکه حاجت روا باشی عزیزم.
سلام و درود
محتاجیم به دعا :)
فقط میگم خوش به حالت 💜
قربانت :)

صدا زدین انگار !! دستمون بالاست

پیش پیش خوشامد میگم :)

عه شما هم مشهدی هستین پس :)
ممنونم
سلام
خیلی تبریک میگم
خوشحال شدم مشهد قبول شدید
خیلی مصدع امام رضا نشید لطفا
صبحهای زود کتاباتونو ببرید حرم درس بخونید بیشتر تو ذهنتون میمونه
از امام رضا هم بخوایید همون سال اول یه پسر خوش تیپ مامان که حسابی سکه ذخیره کرده و پراید سفید هم داره سر راهتون قرار بده و همون سال اول ازدواج کنید و از این دردبدری در بیایید..
دو تا مرغ عشق مشهدی
سلام و درود
خیلی ممنونم

:)
واقعاً این کامنتِ شماست؟! خط رو خط شده فکر کنم :)))
سلام. خوب می نویسی، روان و صحیح و دل نشین. موفق باشی. دختر خانومای گل و خانم های عزیز به من هم سر بزنید. خوشحال می شم.
سلام و درود
لطف دارید.
عجیب دلم گرفته است برایشان ...
برام قابلِ درکه...
ک شما داشتین و نتیجشم گرفتین :)
حالا از همین دور دعا و خواسته ای دارم ک اگه امام رضا جوابمو بدن دیگه خواسته ای ندارم ، آمین بگین لطفا ...
هنوزم فکر می‌کنم معجزه‌‌ست. عکسی که برام فرستادین همه‌ش جلو چشمام هست. خیلی لطف کردین خیلی :)
ان‌شاءالله
یادتون نره بعضی چیزها نیاز به زمان دارن برای اتفاق افتادن. صبور باشید.
سلام
یه سوال؟
برای منم دعا میکنید؟
سلام
حتماً :)
موفق باشید ((:
سلامت باشید :))
سلام.
انشااله بعد از مهر در مشهد هستید؟
سلام و درود
از هفته دوم بله اگه خدا بخواد.

سلام کارت خیلی عالیه ادامه بده...........

یه پیشنهاد که نمی تونی ردش کنی

سه تا نفع برات داره

اول کسب درامد رایگان و تضمینی در هر فروش پک 8000 تومن

 دوم دانلود رایگان پک طلایی تقویت حافظه و یادگیری کاخ ذهنی که میتونه دریچه جدید به سوی یادگیری برات باز کنه

سوم میتونی در سطح ارتقا دانش و یادگیری  مردم کشور عزیزمون سهیم باشی

 

اندکی تامل 

بسیاری از دانش اموزان ، پشت کنکوریا و دانشجویان بر اثر عدم آگاهی تکنیک های تقویت حافظه و یادگیری افسرده و از درس و مطالعه فراری هستند

 

به وبلاگم بیا تا بیشتر بدونی    آرزوی موفقیت برای تو و خانواده عزیزت دارم موفق باشی

وبلاگ کاخ ذهنی   mindp.blog.ir  منتظر حضور سبزتان هست

 

سلام
ولی می‌تونم ردش کنم :))
استخراج آسان بیت کوین با استفاده از مروگر 
http://cryptobit.blog.ir

https://get.cryptobrowser.site/2778621
:|
ما رو هم دعا کن این شبها که مشهدی
متاسفانه این شب‌ها مشهد نیستم ولی چشم و محتاجیم به دعا.
قطعا معجزه س ! خواهش می کنم :)
اگه دستمونو نگیرن هیچی نداریم ...
یا امام رضا ...
اگه بدونم که نگام می کنی هرچند دیر جوابمو بدی صبورم ...
نگام کن ، رهام نکن ...
:)
دقیقاً...

توکل به خدا. ان‌شاءالله که می‌رسید به خواسته‌ی دلتون.
چرا نباشه؟ چرا خط رو خط؟
نکنه خجالت کشیدید؟
همینطوری
واسه چی باید خجالت بکشم؟! :)
خیلی التماس دعا عزیزم:)
خوش به حال اونایی که این شب‌ها طلبیده شدن.
یاعلی
محتاجیم به دعا فرشته‌ای خوبی‌ها :)
نشد این شب‌ها اونجا باشم. ان‌شاءالله اربعین به شرطِ حیات.
علی یارتون
مبارک باشه حواجان :)
ایشالا که موفق باشی :*

زیارتت هم پیشاپیش قبول :) ایشالا بهت بچسبه این وصال...

التماس دعا :)
سلامت باشی عزیزم :)
ممنونم ^_^

قربانت :)

محتاجیم به دعا :)
سه شنبه ۲۷ شهریور ۹۷ , ۲۳:۴۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
التماس دعا:-)
بگو بلیط ما رو هم بفرستند.
محتاجیم به دعا عزیزم :)
ان‌شاءالله به زودی.
حواسم نبود دهه هفتادی هستید!
ببخشید دوره ما یه چیزی بود بهش میگفتن خجالت!، هر وقت بحث ازدواج پیش میومد یکی اونو می کشید!
به حرمتِ امروز که برام خیلی عزیزه چیزی نمی‌گم! می‌ذارم به حسابِ عادتِ همیشگی‌تون. فقط بدونید دهه هفتادی‌ها هر طوری هم که باشند اهلِ تیکه انداختن و با نیش و کنایه حرف زدن نیستند.
به کجا چنین شتابان؟
گون از نسیم پرسید ...

سفر خوبی داشته باشید، سلام بنده رو حتماً برسونید :)
:)

چشم حتماً :)

سلام رفقا ✋

تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت 

با مطلبی 
چله نشین حضرت ارباب می‌شویم...
بروزیم 
منتظرتون هستیم 

در پیام رسان ایتا و گپ 
@fanosjazire
با ما همراه باشید
سلام :)
همه پیامای من به سوتفاهم ختم میشه
چه آرزوی خوب کنم چه شوخی کنم
من به هیچ وجه تیکه ننداختم
مطمئن باشید این آخرین پیام من اینجاست چون برام قابل احترامید
یادم باشه تعداد کامنت بالاهم خیلی خوب نیست 
لطف بفرمایید همه کامنتامو پاک کنید

کی آرزوی خوب کردید و من بد برداشت کردم؟! من با هیچ کس مشکلی ندارم ولی شما یه کوچولو کامنت‌هاتون رو بخونید بعد ببینید من حق دارم ناراحت بشم یا نه.
حالا بیاید بجای دلخوری و قهر و ناراحتی برای هم دعا کنیم استاد :) من دوست ندارم از من ناراحت باشید. برام به شدت قابلِ احترام هستید.
عزیزم :)
خیلی عالیه تبریک میگم بهت انشالله کلی اتفاقات خوب واست رقم بخوره :*
قربانت ^_^
عزیزم تبریک می گم بهت، الهی که به هرچی که تو دلته برسی و حسابی اتفاقای خوب برات بیفته. البته کنار امام رضا همه چیز خوب پیش میره :-*:-*
قربانت عزیزم ^_^
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
عالی بود 
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. شیک بار
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۴ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۲۳:۲۹ محمدرضا اسکینی
خوشحال میشم خوننده ی منم باشی (:
هرچند هنوز مطلبی توی بلاگم نیست برای خوندن ((: در حد 5 خط نصیبت میشه ((: ولی خب خواهم نوشششت ((:
خوش اومدید آقای حقوق‌خوان :)
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۴۷ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
بلاگر نیستم:)(

ولی مشدیم:)))
چه خوب :)
جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۱۶:۲۷ محمدبوژمهرانی
عالی بود آدمین گرامی
لطفا به سایت آموزشی ما هم سری بزنید.
شله میدیم .
اینجانب بلاگر و مشدی :) 
چه خوب ک شما هم مشهدین ؟؟ دانشجویین ؟؟ 
چه عالی ^_^
بله بله :))
سلام
ما هم همسایه بغل دستی تون هستیم!
فردوسی...دانشکده روانشناسی!
البته سال اخره و کم کم رفتنی هستم...
راستی نمیدونم میدونید یا نه، مسجد امام رضای دانشگاه فردوسی خیلی خیلی برنامه های خوبی داره به خصوص برا دوستان خوابگاهی...ما ک توفیق نداشتیم و حسرت شد برامون، اما شما استفاده کنید پشیمون نمیشید...:)
سلام و درود
به‌به چه عالی :)
ان‌شاءالله موفق باشید.
کجاست؟! آخه ما خوابگاهمون پردیسِ دانشگاهِ علوم پزشکی هست.
ممنونم...
شما هم موفق باشید ان شاالله...
فردوسی دو تا مسجد داره، یکی مسجد حضرت زهرا که کنار مزار شهدای گمنام دانشگاست، یکی هم مسجد امام رضا که نزدیک پردیس 3 دانشگاست، کنار دانشکده علوم تربیتی
البته اینو بگم که دانشگاه ما کلا پیاده روی زیاد داره...چون همه جاش اتوبوس خور نیست!:) برا مسجد هم ی کوچولو پیاده روی باید بکنین
شما سمت در شرقی دانشگاه ک بیاین میتونید اتوبوس سوار شید بیاید سمت دانشکده علوم تربیتی وروانشناسی ...بعد بقیه شو دیگه باید پیاده بیاین...

راستی، امشب هم مراسم عقد دانشجویی بود تو مسجد...
درِ شرقی می‌شه همون که توی باهنر هست؟!
می‌دونید گم می‌شم :| باید یکی من رو ببره تا یاد بگیرم :)) بعد اون درِ شرقی رو جمعه‌ها می‌بندن؟!

به‌به :) جای من خالی بوده :)
در شرقی نزدیکترین در دانشگاه به دانشگاه شماست فکر کنم
درِ باهنر در غربیه...

فکر نمیکنم درو ببندن! چون بچه ها رفت و امد میکنن بالاخره...

بپرسید حتما راهنمایی تون میکنن ولی اگه دوست داشتید می تونیم ی روز قرار بذاریم ببریمتون با دوستم فردوسی گردی! :)
هرچند که دانشگاه ی عالمه جاهای ناشناخته داره...
راستی شما کدوم دانشکده علوم پزشکی هستید؟ ترم چند؟ بعد اهل کدوم شهر هستین؟(ببخشین ک میپرسم، از خوندن پست هاتون در این مورد چیزی دستگیرم نشد و حس کنجکاوی م هم نذاشت که نپرسم...)
عذر می‌خوام شما دخترید؟!
بلی... :)
من فکر می‌کردم پسری شما :| :))
گفتم با کی و دوستش برم فردوسی‌گردی؟! :|
نمیدونم چرا
یهو احساس صمیمیت کردم باهاتون...:)

بپرسید راهنمایی تون میکنن برا مسجد امام رضا :)

آخی :) لازم شد هم رو ببینیم ^_^

همین چند دقیقه پیش دیدم مسیرش رو.
حوا جان رتبت چند شده برای دانشگاه فردوسی ؟
دانشجوی فردوسی نیستم :) دانشجوی علوم پزشکی هستم.
آهان موفق باشی 
سلامت باشی :)
کولرگازی
سولاردام

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

مطالب بسیار خوبی در وبلاگ دارین لطفا به سایت ماهم سربزنید

مشاوره سرمایه گذاری
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan