دلخوشیِ چهارخونه‌ای به رنگِ آبیِ بحرانی

وسطِ فازِ اولِ یکی از مراکزِ خریدِ شهرمون یه مغازه هست که ویترینش خیلی بانمکه. در اصل فروشگاهِ لباس‌های بچگانه‌ست اما واسه یکی مثلِ من هم لباس داره. از وقتی یادم میاد از اونجا خرید می‌کنم درواقع من و اون فروشگاه با هم بزرگ شدیم :) دیروز واسه خرید رفتیم اونجا. خودِ فروشنده تهران بود واسه همین برادرش فروشگاه رو می‌چرخوند. مهندسِ شیمیِ بیست و چند ساله‌ای که به شغلِ آزاد رو آورده و روزانه n میلیون درآمد داره و مدرکش کاربردی توی زندگیش نداره. (علم بهتر است یا ثروت؟!) چیزی که دیروز خیلی خیلی حالم رو خوب کرد سوالِ خانم‌هایی بود که می‌اومدن واسه کوچولوهاشون خرید کنند. اکثراً بعد از دیدنِ لباس‌ها می‌پرسیدند: «کارِ کجاست؟! ما جنسِ ایرانی می‌خوایم» و جوابِ آقای فروشنده که می‌گفتند: «اینجا همه لباس‌ها برندهای خوبِ ایرانی هستند» خیلی خوبه وقتی ببینی مردم اینقدر هوای هم رو دارند. درسته که برند‌های معروفِ ایرانی کمی گرون هستند اما از نظرِ کیفیت حرف ندارند. به شخصه ترجیح میدم کم اما خوب بخرم واسه همین فکر می‌کنم ارزشش رو داره. 

یکی از بزرگترین علاقه‌های من خریدنِ پیراهنِ پسرونه‌ست. دیروز دو تا چهارخونه‌ش رو خریدم :) خوبیِ آقای فروشنده‌ی جدید به این بود که برخلافِ بقیه‌ی فروشنده‌ها که وقتی می‌فهمند پیراهنِ پسرونه رو واسه خودت می‌خوای چپ‌چپ نگاهت می‌کنند نه تنها با تعجب نگاه نکرد بلکه کلی هم راهنمایی کرد و خلاصه که به شدت خریدِ دیروز چسبید. (وی به شدت مشکل‌پسند و غیرِ قابلِ تحمل می‌باشد)


+ موقعِ خرید چقدر براتون مهمه چیزی که می‌خرید تولیدِ کشورِ خودمون باشه؟!

+ یه چیزی تو این مایه‌ها. آبیِ عشق :) من بهش می‌گم دلخوشی‌های کوچولو.


مبارک باشه
اره واقعا پوشاک ایرانی واقعا کیفیت خوبی داره
لوازم تحریر های خوبی هم داریم
پارچه های خیلی خوبی هم داریم
لوازم چوبی عالی ام داریم
کاش تو لوازم برقی و خودرو هم پیشرفت میکردیم
قابل نداره :)
مخصوصاً واسه بچه‌ها که معرکه‌ست.


دقیقاً واسه این دو مورد هنوز مونده تا به جایی که باید برسیم.
مرسی گلی. به شادی بپوشی
انقدر که لباس مردانه به ما میاد به خودشون نمیاد😂😂
ممنون :)
:)))
کلا تولید با کیفیت پیدا کنم فرق نداره ولی معمولا جنس ایرانی با کیفیت پیدا نمی کنم برای همین سعی بر خارجی پوش دارم. 
بگرید پیدا می‌شه.
من اصلا نمیپرسم محصول تولید کجاس. واقعا برام دغدغه نیست اگر ایرانی باشه بهتره. یه چیز خنده دار بگم اگر هیچ چیزی نتونیم وارد کنیم مجبور به تولید میشیم این یعنی دوباره کارخونه های چیت سازی کار میکنن، دوباره پارچه های ایرانی با سلیقه ایرانی نه طرح های هشل هفت چینی. دوباره تولیدی های لباس کار میکنن  یه زمانی توی ایران صنعت بلور در حد تولید شیشه های سبز رنگ پر از حباب بود اما الان توی صنعت بلور کارمون ممکنه عالی نباشه اما خوبه. یه مدت واقعا عذاب میکشیم اما اقتصادمون احتمالا رو به راه میشه. صادقانه بگم این منو خوشحال میکنه
منم نمی‌پرسم ولی اگه بدونم ایرانی هست خوشحال می‌شم. دقیقاً. متاسفانه منفعتِ یه عده به هر چیزی ترجیح داده می‌شه واسه همین خیلی چیزها که خودمون بهترش رو می‌تونیم تولید کنیم واردِ کشور می‌شه. امیدوارم همه چی بهتر بشه :)
سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷ , ۱۱:۱۲ فاطمه سادات داوری
این عکس ها مربوط به شما است یعنی خودتون هستید
من هیچ وقت از خودم عکس نمی‌گذارم.
اینا مردونه نیست که!
:(
مبارک باشه خیلی خوشگله ^€^
این تصویره آره ولی اونایی که من خریدم پسرونه‌ست. کلاً این مدل پیراهن‌ها رو از بوتیکِ آقایون می‌خرم :|

قابل نداره :)
واسه بچه عمدتا با توجه به قیمت جنسای ایرانی و مارکای ایرانی خوبن، جنسای ترک هم قیمتشون خیلی بالاست هم کیفیتشون چنگی به دل نمیزنه ... واسه اینه ایرانی هاش بیشتر طالب دارن
واسه بزرگ‌تر‌ها هم جنس‌های خوب هست اما به دلیلِ کمی گرون بودن خیلی از فروشنده‌ها ترجیح میدن جنس‌های ارزون‌تر بیارن.
سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷ , ۱۱:۱۷ فاطمه سادات داوری
خیلی هم عالیست مبارک باشه
مچکرم :)
خب دخترونه شو بخر. ^_^
بعضیها میگن کار درستی نیست پوشاک جنس دیگر را خریدن. هرچند من فتوای خاصی براش ندارم! :))
دخترونه ندیدم راستش. البته معتقدم این چیزا دختر و پسر نداره :))
واقعاً؟! :| من رساله مرجعِ تقلیدم رو کامل خوندم همچین چیزی ندیدم توش مگر اینکه جدید باشه.
واقعا تو ایران آنقدر جنس با کیفیت وجود نداره من خیلی لباس های دم دستیم ایرانی هستن ولی کاملا یک بار مصرف هستن همشون
در این حد بد کار می کنن تازه این جا که من زندگی می کنم تولید پوشاک خیلی زیادی داره ولی پوشاک ترک واقعا با ایرانی قابل مقایسه نیس 
زیاد گشتم نه سلیقه درست حسابی دارن نه جنس خوب 
این لباسای رخت فروردین چیه آخه 😣😣😣
گل گلی 😖😖😖
ولی لباس مردونه خیلی خوبه 😍😍😍😍
مبارکت 😁
فروشگاهی که گفتم سه تا شعبه داره و همه‌ی جنس‌هاش ایرانی هستن. به اندازه‌ای شیک و باکیفیت هستند که واسه اولین بار که ببینی فکر نمی‌کنی تولیدِ خودِ ایران باشه. توی یه مجتمعِ تجاریِ دیگه یه فروشگاه هست مخصوصِ خانم‌ها که اونم همه کارهاش ایرانی و معرکه‌ست فقط یکم قیمت‌هاشون بالاست که خب گفتم به نظرم ارزشش رو داره.
مشکل اینجاست که بینِ انبوهِ فروشگاه‌ها و جنس‌ها پیدا کردنِ جنسِ خوبِ ایرانی کمی سخته ولی خب ممکنه :)
به شادی بپوشی. مبارک باشه
تشکر :)
یک ماهه دنبال همچین پیرهنی هستم پیدا نکردم |: 
مارو هم راهنمایی کنین از کجا بگیریم ! 
جدی؟! اگه می‌دونستم یدونه هم واسه شما می‌گرفتم :)
وای وای وای چرا منم پیراهن مردونه دوست دارم ولی خانواده نمیذارن بپوشم؟ :(

مبارکا حوایی ^_^
بجای منم بپوش : ))))
تو خونه هم اجازه نمیدن؟!

قابل نداره محبوبه جانم ^_^
چشم :))
مـ ن اصلا ب ایرانی بودنش دقت نمیکنم ! 
کفش آمریکایی همیشه، مانتو هم طبیعتا ایرانی هست
ولی خیلی چیزا چینی و ایرانی قاطی شده
اگر ب قصد جنس خاصی برم مثلا میگ تی شرت ترک فلان برند حتما میخام 
یا کفش فلان برند ، فقط دنبال جنس خوبشم و همیشه تضمینی بودن برام
در غیر این صورت برام مهم نیست فقط پسندم بشه و اندازه باشه دیگ مهم نیست کجاییه
منم مثلِ تو :) البته این فروشگاهه حجت رو بر من تمام کرده واسه همین هر چیزی که ازش بخرم مطمئنم جنسش خوبه.
راستی مبارکت باشه :))
قربانت ^_^
مبارکتون باشه ایشالا به خوشی بپوشین:)
اتفاقا منم معتقدم این پیرهن ها به خانوما بیشتر از آقایون میاد
حقیقتش جنس ایرانی یا کیفیت نداره یا اونیکه مارکه در مقایسه با یه مارک خارجی خیلی گرونتره
همین پیرهن چهارخونه رو شما با برند السی یا دیفکتو راحت میتونید 60 تومن بخرید درحالیکه نمونه ایرانیش 80 تومن یا بالاتره
ممنونم :)
بستگی به مدلش داره. من فکر می‌کنم پسرونه‌هاش پیشتر به دخترا میاد :|
خیلی نه. چیزی که من دیدم در حدِ همون ده هزار تومن اختلافه ولی از نظرِ کیفیت مالِ خودمون بهتره.
نمیدونم این خرید شما مصداق اینی که گفتم هست یا نه، گفتم که شخصا نظری ندارم و گاهی قیودات خاصی بر اون مترتبه ولی اگه دوست داری این لینک رو بخون.
و اگر از مرجع شما چیزی نگفته یا ایشون حلال میدونه به نظرم بهتر اینه که لااقل اگر از بوتیک مردونه خرید میکنی بهتر اینه که نگی برای خودم میخوام، اینش دیگه خوب نیست.
https://hawzah.net/fa/Question/View/62797/پوشیدن-زن-و-مرد-لباس-یکدیگر

این چیزها غالبا تو رساله نیست و جزو استفتائاته.
من خواستم خصوصی کنم اینو. گفتم ریش و قیچی رو بدم دست خودت. نظر من بر خصوصی بود ولی اگر فکر کردی خواننده هات جنبه شو دارن عمومیش کن. چون میدونستم این چیزها برای خودت مهمه بهت گفتم ^_^
دستتون درد نکنه خیلی زیاد :) حتماً بررسی می‌کنم.
سلام عزیزم
من خودم چندین ساله که توی بازار هستم و تمام برندها رو میشناسم.
متاسفانه اجناس بچه گانه ی ایرانی به هیچ وجه کیفیت و زیبایی کارهای برندهای مطرح خارجی رو ندارن.از نظر قیمت هم تفاوت چندانی با بهترین برندهای دنیا ندارند متاسفانه!
و ازونجایی که ما رضایت مشتری برامون مهمتر از هرچیزیه،و جنس لباس کودک خیلی مهمه که استاندارد باشه، سال هاست که عطای جنس های کم تنوع و بی کیفیت ایرانی رو به لقاش بخشیدیم :)
اگر روزگاری اجناس ایرانی،از نظر کیفیت و قیمت به پای بهترین برندهای روز دنیا برسند،چرا که نه! ایرانی هم خواهیم فروخت :)
حق مردم ما هست که بهترین ها رو برای بچه هاشون فراهم کنند و الان توی دورانی زندگی میکنیم که مردم آگاه و دانا هستند،قدرت تشخیص دارند و نمیشه مردم رو به زور و تعصب مجبور به خرید چیزی کرد.
سلام نیلگون جان :)
داداشِ من ۱۳ ساله هست و خب ما از سیسمونی تا همین چند سالِ پیشش رو نمی‌گم همه اما اکثراً برندِ ایرانی گرفتیم براش از همون فروشگاه. هم فوق‌العاده عالی بودن از نظرِ جنس و هم خیلی دلبر بودن. هنوز هم داریمشون و اصلاً مشخص نیست بارها پوشیده شده. اسمِ برندها رو یادم نیست متاسفانه.
بله می‌بینند و انتخاب می‌کنند. منم نگفتم تعصب. خودم هم بخاطرِ تعصب حاضر نیستم کالای بی‌کیفیت بخرم.
دیروز یه پیرهن مردونه ی صورتی دخترونه دیدم یعنی*_*

^___^
وقت نکردم بخونم

فردا امتحان دارم

ببخشید
عذرخواهی لازم نیست که :)) اجباری برای خوندن وجود نداره.
سلام
ببین علمش بعش عزت نفس داده که برای جنس ایرانی ارزش قائل باشه. مطمئن باش علمش در نگاهش بی تاثیر نبوده.

مبارکه.این لباسا دخترونه شم هست. 

من تقریبا هرچیزی ایرانی باشه ایرانیشو میخرم.
سلام و درود
زمانی که این فروشگاه افتتاح شده ایشون دانش‌آموزی بیش نبودند. درواقع برادرشون شروع کردند این کار رو و بعد ایشون به برادرشون پیوستند.

ممنون :) بله هست ولی من اینجا اون مدلی که دلم بخواد ندیدم.

خیلی هم عالی :)
به شخصه این لذتی که شما از خرید می برید شاید هم  بیشتر من از خرید کتاب میبرم
من از هر خریدی لذت نمی‌برم صرفاً دیروز خیلی چسبید.
چندان برام مهم نیس تولید کجاس مهم علاقه وسلیقمه..ولی اکثرا بعدخرید متوجه شدم ایرانیه
خیلی هم خوب :)
پیرهن مردونه‌ی چهارخونه خیلی خوبه:)) منم دارم چند تا. اتافاقا یکیش هم شبیه اینه.
منم دوست دارم جنس ایرانی بخرم. حتی پیش اومده موقع خرید خیلی دقت نکنم ولی  بعدا بفهمم چیزی که خریدم تولید ایرانه و خیلی هم خوشحال بشم.
خیلی ^___^ چه خوب :)
واسه منم پیش اومده. حسِ خوبی داره.
نوش جونت این حال خوب:) تا باشه از این حال ها :)
ولی آخه چارخونه؟ :| ... سلیقه ست دیگر :) آدم ها به تفاوت هایشان زیبایند:))

و اما خرید ایرانی...
راستش رو بگم خیلی چیزهاش رو قبول ندارم. مثلا ایمنی خودرو... لوازم برقی... زیبایی و بسته بندی اجناس... سلیقه به خرج نمی دن که!
اوووه زیاده بخوام بگم...
خلاصه که حوا بانو
توی این مورد اختلاف وجود داره :)

+ تموم شد خریدت؟
ولی نگفتی واسه چی خرید می کنی اونم انقدر زیاد... ناقلا؟ :))
البته که هرطور راحتی:)
++ راستی جور شد کارهای انتقالیت؟
ممنونم رفیق :)
منتظر بودم بیای همین رو بگی :))

منم باهات موافقم. ببین نگفتم بیاید به هر قیمتی از کالاهای خودمون حمایت کنیم. فقط سوال پرسیدم بدونم نظرِ جمع رو به کدوم سمته. وگرنه که خودم هم هر چیزی که ایرانیش خوب نباشه خارجیش رو ترجیح میدم.

+ نه :|
واسه دانشگاه دیگه :))

++ میگم بهت. یه جای دیگه کامنت بفرست :))
از چه لحاظ علم بهتر است یا دلالی؟
از نظر شخصی قطعا دومی...
ولی اگه دیدت بزرگتر از خودت باشه قطعا اولی...


اگه توی کشور ما علم واسمون مهمتر بود، توی مواد قاشق بستنی نمیموندیم، چرا؟ چون واردات راحت تر، کم ریسک تر و پر سود تره...


بگذریم، چیزی بنام جنس ایرانی واقعی من ندیدم، مونتاژ و طراحی دیدم اما جنس ایرانی واقعی نه.
لوازم خونگی مونتاژی، واردات چسب و چرم چینی و اروپایی برای ساخت کفش چرم ایرانی! و خلاصه ...


گاهی فکر میکنم، وقتشه منقرض بشن یه عده ای :)
دلالی لفظِ قشنگیست؟! :) البته که یه عده دلال هستند ولی یه عده هم نیستند :))
اون سوال شوخی بود بیشتر. دنبالِ جوابش نیستم.

بیاید به چیزای خوب فکر کنیم دلمون می‌گیره اینطوری :)
زندگی غیر قابل تحمل
زندگی که قابلِ تحمله من خودم رو عرض کردم :|
من خیلی برام مهمه ایرانی باشه همیشه سوال میکنم.حس خوبی آدم میده.چند وقت پیش با برادرم بودم که یهو یادش اومد توری فلزی برای پنجره بگیره.رفتیم تو یه مغازه همه جور توری داشت,از فروشنده پرسیدیم کدوم کیفیتش بهتره..ایرانیش دقیقا نصف قیمت خارجیش بود و فروشنده گفت بااینکه ایرانیه ارزونتره ولی کیفیتش فوق العاده س و ما هم ایرانیشو خریدیم..این خیلی خوبه..قبلنا هیچکس جنس ایرانی نمیخواست ولی الان خداروشکر خیلی خوب شده 
لباست مبارک عزیزم.
چقدر خوب و خوشحال‌کننده :)

ممنونم مهربون ^_^
مبارک باشه *^▁^* این لباسا خیلی دوست داشتنی ان!
بنظرم اینکه کالایی که میخریم تولید کشور خودمون باشه خیلی خیییلی مهمه. این درسته که دولت باید جلوی واردات کالاهای دارای مشابه داخلی رو بگیره اما میگم که مردم هم اینجا مسئولن که از تولید داخل حمایت کنن, کالاهای باکیفیت وطنی زیادی هستن که اگ حمایت بشن و تمایل به مشابه خارجیشون کاهش پیدا کنه, حتما وارد کننده هم میبینه ک دیگه واردات سودی براش نداره.
ممنونم عزیزم *_* خیلی :))
درسته البته تولیدکننده‌هامون هم باید کیفیت رو ببرن بالا که این خودش وابسته به حمایت از طرفِ دولته. درواقع همه چی مثلِ زنجیر بهم وابسته‌ست واسه همین یکم کار سخته.
این مدل لباس واسه‌ی دخترا اسمش شومیز هست ولی هیچ فرقی با پیرهن مردونه نداره
اتفاقا منم خیلی شومیز دوست دارم... 
شومیز کلاً یه مدلِ دیگه نیست؟! تصورِ من از شومیز این نیست چرا؟!
خیلی هم خوب :) منم خیلی دوست دارم مخصوصاً حریرِ سفیدش رو ^_^
بنظرم حتی اگ رو خریدن یه خودکار اهمیت بدیم که تولید داخل هست یا نه میتونیم از بیکاری چند نفر و خارج شدن ارز از کشور جلوگیری کنیم. :)
موافقم :)
من لباس و کیف و کفش چند سالی هست نخریدم :)
چون یا عمه ام یا مادرم برام سوغاتی آوردن در نتیجه متاسفانه یک دونه هم کفش و لباس و یا کیف ایرانی ندارم .. 
البته یکسری لباس رو دادم دوختن که خب نیمه ایرانی محسوب میشه چون پارچه اش ایرانی نبوده :)) ولی وسایل اتاقم به جز اسپیکرم و قسمت لالا! همه اش ایرانیه :) 
خیلی هم عالی :)

آبجی بزرگه‌ی خوبِ خودمی ^_^
سلام حوای نازنینم
به شادی بپوشی
منم چند وقت پیش یه کفش اسپرت ورنی از کفش فروشی مخصوص بچه ها خریدم البته سایز37 خیلی قشنگ بود منم خریدمش.
جنس ایرانی حمایت نمی شه یعنی نمی گذارن تو بازار توزیع بشه همش جنسای قاچاق خارجی هست. مثلا لوازم تحریر اکثرا خارجی میارن در صورتی که  لوازم تحریر ایرانی خیلی قشنگ و با کیفیته. میگن مردم نمی خرن در صورتی که تو مغازه ها نیست اگه جلوی چشم مردم باشه مثل این مغازه چرا نخرن؟

سلام فرناز جانم
ممنونم :)
مبارکت باشه عزیزم
هر کسی فکرِ منافعِ خودشه متاسفانه.
منم باید یه سر برم خرید...

خیلی هم خوب :)
^___^
یوها ها ها ؛)

اوهوم. به همین دلیل نود درصد: خارجی :)

+خوشا به حالت :) من درس موخوام. امتحان موخوام ! هعی...
امیدوارم بهترین سال تحصیلت باشه :)

++ کوجا؟!
:)))
(((:

واسه من شاید هفتاد درصد :)

+ درس خوب است؟! امتحان خوب است؟! :|
ممنونم عزیزم ^_^

++ یه پستِ دور مثلاً
جیگرتو :) :*
خوبی جانم؟
فدایت ^____^
الحمدلله. تو خوبی عزیزم؟!
پیرهن مردونهِ سایز و مدل خانم ها دیگه! 
اصن سرچ کنی میبینی همین مدل هست :)
بله بله. با اون چیزی که من دوست دارم خیلی متفاوته واسه همین پسرونه می‌خرم واسه دلِ خودم :) شومیز هم که واسه مهمونی‌هاست اونم فقط حریرِ سفید :| :))
پیراهن پسرونه ؟!
رفتم تو این فکر ک کجا میشه پوشیدش ؟! 
سرکار ؟ مجلسی ؟ خواب ؟؟؟ :)))
بله
خونه :)
نه اجباری در کار نیست
من یه تمایل خاصی به خوندن وب شما دارم

مطالبتون خیلی عالین :)
شما لطف دارید :)
امیدوارم امتحانتون رو خوب بدید.
خوب نیست؟ وقتی دیگه نداریش می فهمی...

فرستادم... اما لطفا بی خیال اولی! در دومی منتظرم :) دیر پیداش کردم... شایدم در انتخاب عجول بودم!

بیا و این یه بار رو به ترتیب جواب نده! تولوخدا!
معمولاً تا چیزی رو از دست ندیم قدرش رو نمی‌دونیم...

ببخشید الان جواب دادم :(
ممنون خوبم عزیزم
همیشه خوب باشی ان‌شاءالله :)
سلام :)
چه جذاب دوخت و پارچه اش.
الان یه عالمه برندهای خوب ایرانی داریم. 
ولی خب شناخته شده نیستن هنوز
لباس های برند رویین تن پوش، خیلی شیک و خوشگلن. ست های لباس راحتی. جنس خوبی هم دارند. یا چندتا برند دیگه که یادم نمیاد.
سلام و درود :)
تقریباً شبیهِ اینه.
بله بله. بی‌انصافیه اگه بگیم برندِ خوب نداریم.
مبارکت باشه عزیزدلم 
منم خیلی پیراهن پسرونه دوست دارم رنگ و وارنگ با سارافون میپوشم معمولا :))
ممنونم مهربون ^_^
خیلی هم جذاب و دوست‌داشتنی :))
پیرهن های کشی به همه میاد... خدا مخترعش رو خیر بده! خوبیشم اینه هر فرمی بدن داشته باشه همونجوری وای میسته دیگه نگران گشاد بودن و جنسیت و ... نمیخواد آدم باشه
بله ولی من کشی نمی‌خرم :)
من عاشق اینجوری سبک لباسام (: رنگشم بسی دلبر (:
اینکه اون جنس ایرانی باشه و خوب. نه تنها افتخار میکنم بلکه با قاطعیت میخرمش (:
چه خوب :)
درود بر تو ^_^
روی خرید چند تا جنس از اول تاکید داشتم ایرانی باشه، یکی کفش و یکی پارچه. چون تو ایران خوبش تولید میشه. ولی سر یه سری وسیله  واقعا ایرانی خوب نمیشه پیدا کرد. این برند های ایرانی خوب رو لطفا معرفی کن که ما هم مشتری اش بشیم لطفا:)
بله بعضی وسیله‌ها ایرانیش خوب نیست متاسفانه.
برندِ کوچولوهاست :) یکیش رو می‌دونم نگین هست که سایزبندیش خیلی گسترده‌ست چون من هنوزم از همین برند استفاده می‌کنم.
مثله خودمی:)))منم چشم بازارو کور میکنم:)))ولی اخررش همه عاشق خریدم میشن.

دقیقاً دقیقاً :))
سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷ , ۲۱:۰۶ ستاره اردانی زاده
سلام 
پیراهن های پسرونه خیلی راحتن  انصاف نیست  ما دخترا رو از پوشیدن  منع کنن من که  عشق لباسای بابام و  بوشون هستم ...
سلام و درود
منع شدیم مگه؟! :)
خدا پدرتون رو براتون حفظ کنه.
کار پوشاک که اکثرش با مارک خارجی کار خود تولیدی های ایران هستش.کیفیت خوب و قیمت مناسب دارن.
کم کم مردم دارن میرن سمت جنس ایرانی که یه مقدارش به اجباره.
همینطوره.
+ یه بار دم عید رفتیم یه لباس فروشی که یه لباس فروشی که آشنا بود معرفی کرده بود دو تا شلوار پارچه ای و دوتا پیراهن خریدم یه بار از خود مشتری پرسیدم که کدوم کار ایرانی هست یهو برگشت گفت کار خارجی نداریم یه بارم که تو خونه داشتم پیراهنو امتحان می کردم دیدم زیر یقه پشت لباس نوشته made in iran  خیلی خوشحال شدم ...
+ اقرار نباشه یکم تضاد داره و آدم نمیدونه چجوری بگه ولی حقیقتا پیرهن مردونه به خانما بیشتر میاد!! نامردیه!!
+ چقدر خوب :)

+ چی بگم :))
غیر مستقیم مرتبط با درآمد اون آقا و کلا بیشتر سیستم ما هم بود.

آره به چیزای خوب فکر کنیم...
اگرچه من نمیتونم فعلا اما خب باشه :)


+مبارک باشه، تا باشه از این خوشی های کوچولو و البته بزرگ و بزرگترین هاش...
بله

من چقدر دوست دارم بدونم شما کی هستید :)) ولی خب هر طور راحتید.

+ خیلی ممنونم :)
سلام به نظر من
اقتصاد دنیا دست تاجر هاست نه تولید کننده ها
الان دیگه تقریبا اکثر محصولات تو چند کشور ساخته میشه نه یک کشور
اینطوری بهتره و بایدم اینطور باشه
اما شرایط دنیا جوریه که این امکان به طور کامل وجود نداره برای خیلی از کشور ها. اگرهم امکانش هست  الان کار معقولی نیست
خیلی خوبِ که مردم ما هم میخوان وارد تجارت جهانی بشن و همچنین درک میکنن باید تولیدِ داخلی داشت تو این شرایط
...

+ :)
اعتبارات جهان حرفی‌ست من هم بعد از این
جــمع ســازم احتیاج و نامش استغنا کنـــم
 
++ دلخوشیاتون آبیِ سیر :)

سلام و درود
در این مورد نظرِ خاصی ندارم.

+ (:

++ تشکر :)
چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷ , ۰۸:۵۸ فاطمه سادات داوری

آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست .
وبگاه اموزش آشپزی حاصل جمع آوری دستورات پخت انواع غذا-دسر و شیرینی ایرانی و ملل می باشد که توسط کاربران و نویسندگان این وبگاه برای علاقه مندان به آشپزی گردآوری شده است.

لطفا این سایت رو دنبال کنید:http://cookingtraining.blog.ir
هرزنامه می‌فرستی؟! :)
عذرخواهی واسه چی؟
شما باید ببخشی که من عجله کردم...
عزیزم :)
منم میخام از این لباساااااااااااااا...(البته نمیدونم بم میاد یا ن!) :دی


دلخوشی خوبه ^_^
مطمئنم بهت میاد :)

خیلی :)
وای که چقدر منم دوس دارم
یبار از سر ناچاری تیشرت دادشمو پوشیدم با اینکه خیلی برام گشاد بود ولی بشدت بهم میومد. اره دلخوشیای کوچولو و باحالیه :)))
اگه دوست نداشتی تعجب می‌کردم :) دلیلش هم بماند :))
منم دوست دارم :)
مبارکککک😻
چه خوب :)
ممنون ^_^
واسه من و خانومم مهم کیفیته :-)
:)
خالم یک بار عِن تومن پول داد لباس ایرانی خرید واس پسر خالم که حمایت کرده باشه مثلا فرداش ک تنش کرد و کثیف شد بعد از یه بار شستن کلن رنگش رفت به کنار عکس و شکلک روشم رفت لباس ساده شد انگار دستماله:/ ادم واقعا نمیدونه چیکار کنه از بس همه ی جنسای ایرانی بی کیفیتن کلاه سر خودمون میزاریم و شعار میدیم به نظرم ادم حاظره برای حمایت از تولید کشورش هزیته بیشتریم بده ولی ب چ قیمتی وقتی کیفیت افتضاحه!!!!چقد دلم پر بووووووود:))))
همه‌ی برندها اینطوری نیستن :))
لباساتونم مبارکه
من برند میخرم ایرانی یا خارجی فرقی نداره ولی کیفیت برام خیلی مهمه
ممنونم
:)
خیلی عالی بود . رنگ پیرهن خیلی زیباس دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده
:)
الان من دختر کره ای دلم خواست تقصیره شماس :/
دلتون نخواد خب :|
بهت میاد =))))
:)
خوندم جوابهات رو...
دعام گیرا نیست حوا ولی همیشه به یادتم :)
ان شاءالله که خواست ولت با خواست خدا یکی باشه :))

+ دیدی به روز شد؟
++ بخون یه مدت... مطمئنم خوشت میاد.
+++ هرطور که راحتی عاما من خیییلییی خوشحال می شم اسمت رو توی دیدگاه ببینم :))
معلومه که دعاهات گیراست رفیقم :)
ممنونم ^_^

+ نه امروز خونه نبودم. الان میرم می‌بینم :)
++ چشم
+++ حوا مثلاً؟! :)))
سلااام
معلومه که جنس ایرانی رو ترجیح می‌دم چون من یه ایرانی هستم😊😊😍
واااای من عاااشق پیرهن مردونه چهارخونه‌م...مامانم نمی‌ذاره بخرم می‌گه بهت نمیاد😐
سلام خاتونم ^_^
درود :)
ولی من مطمئنم مهت میاد :))
عزیزم ♡___♡

چشمت بی بلا.
می دونم اسم مستعارت هست.
اگر هم راحتی اسم خودت باشه... که من فقط می دونم "م" و یکی از القاب حضرت زهراست.
رفیقم ^____^

من پیداش نکردم :| یکم راهنمایی کن.
سلام مطالب مفیدی دارید. دنبالتون میکنم.
سلام و درود
واقعا دنبال جنس ایرانی بودن؟! چقدر خوب :)
بله :)
پیرهن پسرونه محشرههههههه تو دومین نفری هستی که می بینم تو این قضیه مثل منی :دی

چه عالی ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ****
خیر :/
جمعه ۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۴:۵۵ ایمان-همو یرگه یخ!
خوبه ادما همین دلخوشی های کوچیکشون مونده🙃

اوهوم :)
سلام :))
خوب هستین حوا جان؟ 
منم مامانم یکی گرفتن چند وقت پیش ولی دخترانست ، فقط چهار خونست. سورمه ای ^_^ 
منم خیلی دوست دارم جنس ایرانی بخرم ، به قول شما میشه کم خرید اما خوب خرید. 
سلام عزیزم ^_^
الحمدلله. تو خوبی؟!
به‌به مبارکه :)
خیلی هم عالی
ولی راستشو بگم ، من هیچ برند خاص ایرانی نمیشناسم چون خودم خرید نمیکنم خیلی ، و کلا مختلفه مارکاش.
اگه شما معرفی کنی من بسیاااار خوشحال میشم :)
یکیش نگین هست. بقیه رو یادم نیست متاسفانه.
راستی ما چند روز پیش شیراز بودیم *_*
جدی؟! :)) من چند روزِ دیگه میرم. کاش بودی می‌تونستیم ببینم همدیگه رو...
سلام

اصلا از غیر معصوم روایت داریم ک
پیراهن 4 خونه مردونه را برای خانم ها دوختن! -____-

مبارک باشه ^_^
سلام و درود

بله بله :))

خیلی ممنون :)
چرا
چرا داره؟!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** ** **** *****
برید دنبالِ زندگیتون لطفاً
من 12 سالمه
به سلامتی
من فقط 12 سالمه 7 تا سایت دارم من خیلی زرنگم این وبلاگ راحت  هک میشه چون باگ داره
چرا اذیت می‌کنی؟!
منم خیلی دوست دارم ببینمتون :)
ان شا ٕ الله یه فرصت دیگه.
 
عزیزم :)
ان‌شاءالله
من اذیت نمی کنم شما اذیت میکنید  من به خاتر شما میگم وبلاگتون راحت هک میشه من شمارو دوست دارم مثله خاهرم اما  وبلاگتون هک میشه
خب الان من باید چکار کنم که هک نشه؟!
این یه کد php باید یه کد نویسی درستش کنه اونم من اما وقت ندارم من گفتم 7 تا سایت دارم
باشه ممنون
خواهش میکنم اما شما بد بخت شدید
چرا اونوقت؟!
چون من گفتم شما باگ دارید من هک نکنم یکی دیگه که مییتونه هک کنه همین دوست خودم اوا شاکری
باشه
برید به سایت‌هاتون برسید.
من به همشون رسید
موفق باشید
اما من دوست دارم میشه اینجا با هم حرف بزنیم
برید با هم‌قدِ خودتون حرف بزنید.
میشه اینجا با هم   حرف بزنیم
من حرفی ندارم با شما
علم بهتر است یا ثروت 😂😂😂😂😂😂
منم بیشتر برند ایرانی میخرم تاحالا پشیمون نشدم:)
خیلی وقته هوس این مدل پیراهنارو کردم ولی هنوز فرصت نکردم برم بخرم
خوووووووش به حالت
:)))))
رنگش عالیه
مبارکت باشه
حالا ایتقدرا هم خنده‌دار نبود این جمله :)
چقدر خوب ^_^

قابل نداره :)

ممنونم *_*
ع هم رشته من بودن :)

لباس ایرانی، لباس نوزاد مخصوصا بهترینش واسه ایرانه. برند آشور مثلا یکی از برندهای معروف و فوق العاده لباس کودک تو ایرانه و خیلی هم لوکسه و اتفاقا از برندهای خارجی هم معتبرتره.
من به شخصه به نظرم بهترین رنگ، نخ، الیاف  و دوخت واسه پوشش ایرانه
شاید هم گرون تر باشه(مثلا مانتو ایرانی) ولی زیباتره. :)
و البته وسایل آشپزخونه بسار عالی ای هم داریم. مثلا ما محصولات پارس خزر رو ازش آبمیوه گیری و چیزهایی از این دست داریم و سالهاست که کار می کنه و راضی هم هستیم.
اما خب بعضی از محصولات تو امتحان رد شدن و دیگه قابل اعتماد نیستن.
مثل یخچال،گوشی، و ...
بستگی داره خود کارخونه چجوری محصول رو بده بیرون!
بله :)

دقیقاً. خوشحالم که نگاهت اینقدر درست و مثبته ^_^
دروغ چرا ..
خیلی برام مهم نیست ...
تو لوازم برقی و اشپز خونه ..چرا دوست دارم ایرانی باشه ..
اما لباس نه ...ترجیح می دهم خوشگل باشه ...حالا مال هرجا 
خیلی هم عالی :)
عالیی بود مطلب و در مورد سوال هم باید بگم هرچیزی رو ایرانیشو دوست دارم از لوازم منزل ولی گوشی رو هنوز نتونستم اعتماد کنم.
و معتقدم اگر لوازم منزل ایرانی بعد چننند وقت هم خراب بشه میدونی که پول تعمیرش میره توی جیب یه ایرانی نه نماینده خارجی! 

موفق باشی :)
راستیییی منم پسر ونه چارخونه آبی خیلی دوست!
منم همینطور. گوشی که قیمتش به عرشِ خدا رسیده -_-
اینم حرفیه.

سلامت باشی ^_^
عزیزم :) قابل نداره
خیلی برام مهم نیست ...
که اینطور
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


مبارکتون باشه....ان شاء الله به خوبی و خوشی بپوشید...
اصولا خانم ها از بازار فی نفسه، خوششون میاد دیگه وقتی خرید هم داشته باشند نور علی نوره(لبخند)


ما هم هر وقت میریم خرید، تاکید دارم که جنس ایرانی بخرم...و البته در صورت اکراه فروشنده، یه منبر هم براش میرم...ترک عادت موجب مرضه دیگه(لبخند)


در مورد علم بهتر است یا ثروت؟
امیرالمومنین علی سلام الله علیه و آله فرمود- نقل به مضمون-
"علم بهتر است زیرا میراث انبیا و اولیاست اما ثروت میراث فرعون و قارون"

حالا ممکنه کسی بگه ان قلت بیاره تو این قضیه اما واقعیت اینه که ما قراره عاقبت به خیر بشیم...حالا اگه کسی علم داشته باشه، بالاخره یه راهی پیدا می کنه که ثروت را هم کسب کنه و اگه مومن هم باشه که دیگه بهتر چون از راه حلالش، کسب روزی می کنه
ولی حالا صرف علم و ثروت، کسی که علم داره، بهتر ثروت جمع می کنه اما کسی که ثروت خالی داره، همون را هم بر اثر جهلش به باد میده...و یا در حالت خوش بینانه ش، اگه اون رو از دست هم نده، نوآوری ای هم نداره برای بیشتر شدنش...بنابراین نهایتا پیشرفتی هم نخواهد داشت....



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

مچکرم
:))

خیلی هم عالی :)

کاملاً موافقم. خیلی ممنونم بابتِ توضیحاتِ خوبتون.

همچنین
علی یارتون
وقتی بعد از کلی درس خوندن نتونی کار مناسب داشته باشی با این جمله خیلی میتونی بخندی
:)
جنسِ خنده‌ش فرق داره :)
بیت کوین!؟
چیزی در مورد بیت کوین میدونید !
قیمت امروز بیت کوین چنده ؟
بیت کوین یک ارز اینترنتی میباشد که به طور عجیبی پیشرفت کرد و قیمت هر بیت کوین در حال حاظر یعنی امروز بیش از ۶۰۰۰ دلار است باورتون میشه؟ یعنی بیش از ۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومن
و به راحتی قابل برداشت به صورت ریال در کمتر از یک ساعت!
اما این توضیحات به چه دردی میخوره؟
خب من یه راهی بلد شدم که به راحتی بدونه سرمایه و بدون هیچ زحمتی به راحتی بیت کوین رایگان دریافت میکنم !
درسته منم وقتی در این مورد شنیدم گفتم یه دروغ جدید
اما واقعیت داره کاملا هم واقعیت داره بدون سرمایه و بدون وقت گذاشتن من تونستم :)
شما فقط کافیه یک لپتاپ داشته باشید ، کمی حوصله و اینترنت تمام!

حالا به شما میگم چطوری:
شما از لینکی که در اخر این متن نوشتم میتوانید یک برنامه دانلود کنید که شبیه یک مرورگر اینترنت هستش ، بعد از دانلود اونو نصب و اجرا میکنید ، خب حالا از این به بعد فقط کافیه این صفحه باز باشه و شما به کارهای دیگتون برسید بقیه کار با خود نرم افزاره و براتون بیت کوین رایگان جمع میکنه که به راحتی میتوانید به کیف پولتون انتقال بدید همین!
باور کنید فقط همین ! درسته خیلی راحته تازه من راه هایی بلدم که راحت تر هم میشه من لینک گروه واتزاپ که برای زیر مجموعه هام هست رو براتون میذارم تا اگر دوست داشتید بیشتر بدونید در خدمت باشم ، آموزش ها هم هم در گروه و هم در سایت هست ، سوالی بود در گروه پاسخ گو هستم
ضرر نمیکنید! نه پول میدید نه کار میکنید به امتحانش نمیرزه؟

لینک گروه واتزاپ
https://chat.whatsapp.com/19PWa3KDyLf3Csr4s27YH4

لینک نصب برنامه

https://get.cryptobrowser.site/2648358

آدرس سایت

www.1bitcoin.r98.ir

موفق باشید
سلامت باشید
متاسفانه جنس خوب ایرانی برای هم سن های من نیست
قبول دارم کمه.
طرفای حرم یه پاساژ هست که کلا محصولات ایرانیه
ان شاء الله قسمتت اگه شد و رفتی برای زندگی تو مشهد حتما برو اونجا برای خرید
همه چی ایرانیه...یه پاساژ تازه ساخت هست
فقط پیراهن مردونه ندیدم اونجا
همون ناشناس هستید شما؟!
ناشناس کیه حوا جان!!
می خواستم ناشناس بیام که می نوشتم ناشناس
نام کاربریم تو بیان گمنام... هست فقط دیگه وارد نشدم

یاعلی
یکی از دوستان همیشه با اسمِ ناشناس برام کامنت می‌فرسته و چون اهلِ مشهد هست و خبر داره دارم میرم مشهد فکر کردم ایشون هستن. خوبی رفیق جان؟! :) عصبانی شدی چرا؟! :|

علی یارت
الحمدلله
عصبانی کجا بود...
تعجب کردم یه خورده
شما خوبی؟
ان‌شاءالله همیشه خوب باشی عزیزم
دلم برات تنگ شده بود... نمی‌خوای برگردی؟!
منم شکر خیلی خوبم. امروز بطورِ قطعی مشخص میشه دانشجوی مشهد میشم یا نه. ۸۰ درصد قطعی شده فعلاً :)
ممنان و به همچنین
نه
ببین اموزش اولش برای انتقالی یکم گیر داره ولی ته تهش بعد از کلی برو بیا انتقالی میده
نگران نباش خدا بخواد میشه
میری دانشکده علوم پزشکی فردوسی؟
ان شاء الله و رفتی دانشگاه مشهد حتما بگو که اومدیم ببینیمت
انجمن اسلامی دانشگاه فردوسی بچه های خیلی خوبی داره
تونستی یه سر برو پیششون 
فقط یه بدی داره این دانشگاه اونم اینه که فاصله اش تا حرم خیلیه!

یاعلی
چشم چشم
ممنونم رفیق جان :)

علی یارت
:)) جالبه پیراهن مردونه به بعضی از خانما بیشتر میاد تا آقایون
مبارکتون باشه
بله :))
خیلی ممنون
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن کنید. شیک بار
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۵ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۴۸ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۱۶:۲۸ محمدبوژمهرانی
عالی بود آدمین گرامی
لطفا به سایت آموزشی ما هم سری بزنید.
شله میدیم .

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan