یک بار برای همیشه‌ی همیشه

بخشی از کامنتی که دیروز برای یکی از دوستانِ بلاگر فرستادم:

من نویسنده نیستم اما در حدِ خودم سعی کردم هیچ پستم الکی نباشه. همیشه پشتِ پست‌هام حرفی برای گفتن داشتم گاهی خوب بیان شده و به خواسته‌ام رسیدم گاهی هم نه و عده‌ی زیادی برداشتی که می‌خواستم رو نکردند. این که یکی بیاد بگه فلانی بالای ۱۰۰۰ تا دنبال کننده داره ولی یدونه پستش هم محتوا نداره کارِ درستیه؟! آدما دغدغه‌های متفاوت دارن. سلایق و علایقِ هر کسی خاصِ خودشه. ممکنه وبلاگِ اون شخص هم از نظرِ من بی‌محتوا باشه ولی من لزومی نمی‌بینم برم فریاد بزنم نظرم رو چون می‌دونم یه عده هستند که با اون شخص هم‌فکر هستند و نوشته‌هاش رو دوست دارند.
خلاصه که بی‌انصافیه همه رو با یه چوب بزنیم. کسی مجبور به خوندن نیست اگه حس می‌کنه وبی بی‌محتواست دنبال نکنه دیگه لزومی نداره طرف رو تحقیر کنه :) اینا رو گفتم چون دلم گرفته از اهالیِ بیان. از اینکه خیلیاشون حتی یکبار هم با من برخورد نداشتن اما خیلی قضاوت‌ها راجع‌به من می‌کنند.

+ فکر می‌کنم اینطوری بهتره :) من فقط می‌خوام بنویسم و بخونم. نه برام مهمه چند نفر اینجا رو دنبال کنند و نه لیستِ وبلاگ‌های برتر که همه می‌دونیم معیارهاش چیا هستن اهمیت داره. پس لطفاً لطفاً لطفاً اینقدر این وبلاگ و اون وبلاگ، من رو تحقیر نکنید. ممنون

سلام
بانو حوا
چقدر حلال زاده شما
داشتم،فکر میکردم،بیام نظر بزارم،به قولی این آواتر به دل نمیشه،اون یکی عادت کرده بودیم
و به نتیجه عالی رسیدید...
سلام و درود

ولی من دوستش دارم :)
شنبه ۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۲۰ فاطمه سادات داوری
واقعا عالی نوشتی وبلاگ خوبی داری طوری نیست تو رو مسخره می کنند ولی به کارت ادامه بده
بنویس هی
بنویس که نوشته هایت باقی بماند
و افراد ببینند
شما لطف داری :)
شنبه ۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۲۰ مصطفی فتاحی اردکانی
هیچ کس به قطار ساکن سنگ نمی زند.......... همین
همین خودش یه دنیاست.
امان از حسادت حوا... حسودند. خودتو ناراحت نکن
اینجا چیزی نداره برای حسادت :) من بهش می‌گم قضاوت
سلام بله.مهم خودتون اید..به خاطر حلال زادگی تون بیستر نظر گذاشتم
سلامِ مجدد
:)
شنبه ۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۲۴ فاطمه سادات داوری
واقعا من همینطور که فکر می کنم وبلاگ عالی دارید من نمی دونم چرا بعضی ها لجشون می گیره
لج نیست صرفاً قضاوته :)
سنگ زدن عادتشونه. تو جدی نگیر.
به قولِ یکی از دوستان گفتنش ضرر نداره :)
سلام قبلا هم گفتم که اهمیت ندید. محتواتون به نظرم سر جای خودش میتونه مفید باشه . اما راجع به موضوع بندی و اینکه در چه قالبی بخوایدبنویسید به نظرم باید بیشتر فکر کنید و یک تصمیم قطعی بگیرید
نیازی نیست حتما موضوع خاصی باشه میتونید کاملا آزاد بنویسید اما حس میکنم وب شما بین آزادی و موضوعی بودن در برزخه
البته این حس منه و ممکنه غلط باشه
گفتم در کنار حرف های بدی که گفته میشه شاید یک پیشنهاد هدیه ی مناسبی باشه


سلام و درود
همون آزاد. نمی‌خوام موضوعِ خاصی داشته باشه.
خیلی ممنونم :)
همون بیشتر از ۱۰۰۰ تا برا خیلی ها حسادت میاره
دوست ندارم راجع‌بهشون اینطوری فکر کنم و اینطور هم نیست قطعاً. فقط من رو نمی‌شناسند :)
فرق وبلاگ شما با خیلی از وبهای دیگه توی محتوا نیست ،
فرقش تویِ هنرِ انتقال محتواست ... 

+ اون وبلاگ کدوم وبلاگه ؟
:)

+ اون وبلاگ که این کامنت رو براشون فرستادم اصلاً مخاطبشون من نبودم. نقدِ کلی داشتند. کامنت‌های زیرش من رو ناراحت کرد.
شنبه ۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۲۶ فاطمه سادات داوری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ***** *** * ***** *** ***** ** ** ****** ** ***** * ******
اینطوری نگو فاطمه جان :)
ما ک خوشمون میاد و لذت میبریم...[:
پاینده باشین(:
سلامت باشید :)
میدونین چیه
جریان لقمان و پسرش میشه که با الآغ میخواستن برن مسافرت
هر کی تو زندگیش یه ملاکی داره و اون ملاک ها هیچ ربطی به دیگران نداره
اصلن شما بخوای فالووراتون رو بالای ۱۰۰۰ برسونین به کسی چه؟ اونیکه نمیتونه اینارو ببینه حتما یه مسئله ای برا شما جور میکنه تا صداتونو دربیاره تا حرصتون بده
تو جواب اینجور آدما سکوت بهترین راه حله تا بسوزه طرف که چرا به نوشتش اهمیت ندادی
یک ساعت وقت گذاشتم واسه حذفِ اون 1000+ :)
فکر کنم از این به بعد اوضاع بهتر بشه.
آدم بیکار زیاده و تصمیم گیریشونم زیاده
بخواید با سلایقشون زندگی کنی همون بهتر که درو تخته کنی
حق با شماست ولی همه چی از همین شروع می‌شد همیشه. خودمم اینطوری راحت‌ترم.
همه ی نوشته ها هدف دارن حالا کسی متوجه نمیشه مشکل خودشه
:)
شنبه ۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۵۱ آقای سر به هوا :)
صرفا اگه دوست داشته باشیم:)
بله :)
نظر ارسال شد؟؟
بله
فقط کامنت دیوانه...
اشاره بجایی بود. 


قدیماا میگفتن کنتور نمیندازه... :d
بله

:))
مهم نیست، خودتو اذیت نکن:)
گفتم که گفته باشم :))
مگه چند درصد کارایی که میکنیم محتوا و معنی درستی داره؟ 
کار خودت رو بکن هر کاری که بهت لذت بده 😍😍
حداقل واسه خودمون داره :)
چشم ^_^
وبلاگ و شخصیت خوبی دارین.
شما لطف دارید :)
سلام

نظرات ک قطعا متفاوته
ولی باید ب این تفاوت ها احترام گذاشت
صرف اینکه مجازیه نمیشه آدم هر چی دلش خواست بگه

نوشته هاتون واقین خوبن
حتی در این حد ک ی مطلب می خواستم در مورد شما بنویسم
ولی فعلا نشده :دی

موفق تر باشید
سلام و درود

منم همین رو می‌گم. متفاوت بودنِ دنیای هر کدوم از ما نباید باعث بشه کلِ نوشته‌های یک نفر رو ببریم زیرِ سوال.

شما واقعاً لطف دارید :)

سلامت‌ترین باشید
یعنی میخواستم یه پست ۱۰ متری براش بنویسم دیدم ارزش ندارن
+ فایل وردش توی گوگل درایو ام هست :/
شما خودتون رو ناراحت نکنید :)
ولش کن
اینا یه مشت عقده این
اینطوری نگید لطفاً. فقط یکم عجول شدیم این روزا زود همدیگه رو قضاوت می‌کنیم.
سلام
خب راست میگن دیگه😁😁😁
بگو کیه تا ازش تقدیر و تشکر کنم
الکی....
سلام و درود
:))
اشکم در اومد... :'((
گویا حال این روزهامون مشترک هست...
تو رو خدا گریه نکن رفیق :(
بعضی از ادما قضاوت نکن روزشون شب نمیشه انگاار ..
بیا بخندیم به این روزگار :)
من الان خودم اعصاب حوصله ی درست و حسابی ندارم،ینی قشنگ یه تنه میتونم بزنم یه عالمه ادمو دااغون کنم.....میگی برم اینارو هم داغوون کنم ینی؟؟!!😁والاااا
اگه خوشتون نمیاد از محتوای یه وبلاگی پس چرااا دنبالش میکنید؟مگه حرف حساب متوجه نمیشید شما هااا؟حتما متوجه نمیشید دیگهههه.....ای خداااا
نه عزیزم بیا یه لیوان آب بخور آروم بشی :)

همه هم دنبال نمی‌کنند فقط توهین می‌کنند بجای نقدِ محترمانه.
بابا انقد اذیت و ناراحت  نکنین همو تو مجازی حداقل توی بیان دیگه...
ای بابا ای بابا
ساداتمون راست میگه دیگه.
خوبی خواهر جان؟
الحمدلله :)
اونایی که پشت سرتون حرف میزنن به همونجا تعلق دارن یعنی دقیقا پشت سرتون
:)
شنبه ۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۳:۳۶ دختری از جنس باد
اصلا بهشون توجه نکن😒همه جا اینجور ادما هستن
گفتم که گفته باشم :)
لطفا لطفا لطفا اینقدر حرف بقیه برات مهم نباشه. اونم کیا؟ آدمهای مجازی ^_^
آدم‌های واقعیِ دنیای مجازی :) چشم قول میدم دیگه راجع‌به این چیزا چیزی ننویسم :)
اصلا این چند وقته و گیر دادن به محتوای بعضی وبلاگ‌ها و چه میدونم این جوی که افتاده تو بیان و هی همه رو زرد دونستن خیلی روی مخه، برای ماها هم پیام فرستادن که بی‌محتوا می‌نویسی و هدفت چیه و ... 
غمت نباشه گل‌دختر :*
نمی‌فهممشون کلاً.
قربانت ^_^
چقدر خوبید شما که اون هزار تا رو حذف کردید!
من قبل اینکه بیانی بشم هم میخوندمتون و مطالبتونو دوست داشتم(:
 تو وب رسمی بیان زیر پست وبلاگای برتر هم زیاد ازین کنایه ها به شما دیدم
با همین فکری که هستند کسایی که مطلبتون رو نه از روی اجبار و از روی علاقه دنبال میکنند ادامه بدید و توجهی به سنگ انداز ها نداشته باشید
خوبی از خودتونه.
به‌به چقدر خوشحال شدم :)
زیاده متاسفانه...
:)
سلام و رحمت خدا بر شما
دغدغه هاتون الهی ، الهی..

ما که خدا توفیق بدهد می خوانیم و برایتان نظر می گذاریم..

و لا تخافون لومه لائم.. ملالی نباشدت، هیچ.. حتی ذره ای گرد..

گاهی که روی برخی نظرات در دنیای حقیقی ، نه مجازی، حساس یا به قولی دل گرفته می شم، شروع می کنم به استغفار که خدایا، چه گردی بر قلبم نشسته که ریزگردهای دیگر را جذب می کند و مرا غمگین..
بادی از رحمت خدا می وزد و همه را می برد و شاد و سرحال..

پر از یاد الهی باشین..
سلام و درود
:)

شما لطف دارید زهرا بانو :)

چقدر حرفاتون آرامش داشت ^_^ ممنونم :)
همون کامنت سوم
جایی که حرفی برای گفتن نداشته باشه سنگ خوردن هم وجود نداره...

برای لج  این دسته آدم های خودبزرگ پندار و دچار توهم صاحب نظری هم که شده بهشون محل ندید و با قوت بیشتر ادامه بدید بانو :)
همه ی ماهایی که تک تک شون رو میخونیم و دنبال می کنیم کنار شماییم و با شماییم ^_^
من از شما خیلی ممنونم :)
من که قلمت رو دوست دارم.
:)
منم تو رو خیلی دوست دارم ^_^
بنده وبلاگتون رو دنبال نمیکنم و زیاد نمیخونم و نمیشناسم. نظر منتقدین رو هم نمیدونم چیه و کلا روی وبلاگتون قضاوت خاصی ندارم، ولی یه پیشنهاد کلی. به جای ناراحتی و گرفتگی، حرف منتقدین رو بیشتر بشنوید و روش تأمل کنید شاید حرف بدی هم نباشه. شاید تونستید وبلاگتون رو بهتر کنید.
من گفتم منتقد؟! گفتم توهین.
همه ی ما قضاوت میکنیم، اما کاش یاد بگیریم چقدر در جایگاه قضاوت هستیم و چقدر حق قضاوت داریم. مهم تر اینکه نذاریم قضاوت بقیه روی ما اثر بذاره.
و حوا، تو یکی از دوست داشتنی ترین بلاگر ها هستی. لطفا ما رو از خوندن وبلاگت محروم نکن.
متاسفانه منم گاهی عجولانه حرف می‌زنم :(

زهرا جانم ^_^
بیخیال خانوم حوا
تو دنیای نوشتن اینطور حواشی زیاده
اگه قرار باشه به حرف های مردم فکر کنیم دیگه نباید زندگی کنیم درسته؟...

+از قدیم میگن پشت سر شاه زیاد صحبت می کنن(اگه درست گفته باشم)

شما ادامه بدید :) با قدرت
کاملاً درسته

:)
سلام
دقیقا،نمیدونم چرا بعضیا این احترام نمیفهمن
سلام سمیرا جون :)
بیخیال...
امان از بعضی حرف ها که بی محابا از دهان خارج می شه و چه دل ها که با همون یه حرف شکسته میشن...
بنظرم اگه دوست داشتنی نبود که هزار نفر دنبال کننده نداشت.
این حرف ها همه جا هست باید بی خیالشون شد....
سعی می‌کنم :) امیدوارم با تغییری که ایجاد شده این بحث‌ها کمتر بشه.
ااا چه حواشی‌ای داره اینجا :))
من که دوست دارم وبتو :-*
:)
عزیزم ^_^
چرا آخه باید تحقیر بشین
هر کدوم از ما هدف خودمون رو داریم از نوشتن که برامون محترمه

موفق باشید

سوالِ منم همینه :)

سلامت باشید
عالی بود
تشکر
شنبه ۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۷:۳۲ ح م کامران نیرومند
شما بنویس که والقلم و ما یسطرون، انشاالله که دلسرد و غمگین نباشی و پیشداوری دیگران اهمیتی نداره، وقتی با یک انگشت شما را نشانه میگیرند چهار انگشت دیگر طرف خودشان هست، وقتی به سمت ماه تف کنند آن تف به روی خودشان بر میگردد و ماه همچنان زیبا می تابد، بتاب و شبهای ما را روشن کن.
والسلام علیک و رحمة الله
خیلی ممنونم بخاطرِ این همه لطف :)
شنبه ۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۸:۰۹ قاسم صفایی نژاد
تولید محتوا کار ارزشمندی هست ولو اینکه همه محتواها هم مفید نباشه. همیشه همینه. بلاگر که هیچی، بزرگترین ناشران دنیا هم از ۱۰۰ تا کتابی که منتشر می‌کنند چند تاش خیلی خوب میشه و اون چند تا باعث میشه اون نشر زنده بمونه و پرطرفدار بشه. یا مثلا بزرگترین کارگردان‌های دنیا هم همه فیلم‌هاشون خوب نیست اما فیلم‌های خوبی دارند که اونا رو محبوب میکنه. 
این که از یه نفر توقع داشته باشیم همه پست‌هاش مفید و درجه یک باشه، توقع بیجایی هست که باید در اون توقع تجدید نظر کنیم نه در مطالعه اون وبلاگ.
خیلی ممنونم که وقت گذاشتید :)
من که نومودونم چی شده بالام جان 
ولی بی رودرواسی (بایستی، باسی) :)) ، تمام بلاگر ها مینویسن که خونده بشن، دیده بشن ... وگرنه میرفتیم تو دفتر مینوشتیم و خِلاص ! خولاصه که حتی بگی برام مهم نیست چند نفر بخونن ، نخونن،برتر باشم، نباشم ، داری خودت رو گول میزنی وگرنه برات مهمه که خونده بشی ، برات نظر گذاشته بشه ، باهات موافقت بشه و تایید بشی ‌... وگرنه اصلا نسبت به حتی این تخریب ها و قضاوت ها هم که میگی واکنش نشون نمیدادی :)
+ولی من قلمت رو دوست میدارم :)
ولی من برام مهم نیست. فکر می‌کنم هر آدمی نسبت به توهین‌های مکرر از یه جایی به بعد سکوتش رو بشکنه. فکر می‌کنید تعدادِ دنبال‌کننده‌ها چقدر می‌تونه مهم باشه برام؟! اونقدری که بهم بگن اکثرش فیک هستن و خودم ساختم؟! که بعد برن شکایت بفرستن واسه بیان :) این یه نمونه هست که مربوط به ۵ ماهِ پیشه و من فقط خندیدم چون مسخره‌ست! من حرفم اینه که توهین نکنیم فقط همین.
+ من خیلی خوشحالم که شما دوست دارید ^_^
به قول مولانای جان: دلتنگ توام جانا
کوجایی؟
حوا... وقتی میام و می بینم نیستی... خیلی نگران و دلتنگت می شم. وقتی هم چنین پستهایی که بیشتر مواقع موقت هست رو می ذاری، اشکم در میاد به دو دلیل: گاهی درد مشترک. دو: دلم نمی خواد شما رو ناراحت ببینم. واقعا غصه می خورم وقتی می بینم کسی ناراحتت کرده. دلم می خواد همیشه بخندی. از همون خنده هایی که پست اولت گفتم بهت میاد...
دو روزه درگیرِ خریدم -_-

الهی الهی ^_^ چقدر مهربونی تو (ناراحت نمی‌شی وقتی می‌گم تو؟!)
اوایل ناراحت می‌شدم اما الان برام تقریباً عادی شده. اونقدری این روزا درگیری دارم که بیان و حرفایی که یه عده پشتِ سرِ هم می‌زنن برام بی‌اهمیت‌ترین اتفاقِ دنیاست. این پست هم صرفاً جهتِ اطلاع بود :)
اگه میخواستیم اون جوری بنویسیم که میرفتیم مجله میزدیم پول در میاوردیم
:)
وای حوا! خیلی دلشوره دارم...
پریشب راجع به بودن مامور مهربون سئوال پرسیدم
دیشب هم مجددا پیامن فرستادم
و تمام این دو سه روز اصلا نتونستم غذا بخورم
تا اینکه حدود نه صبح امروز جواب دادن...
یه سری اطلاعات ریز و جزئی هم راجع به دیدگاه گفتن و اجازه ندادن که به دیدگاهی ها اطلاع بدم (آخه قرار بود وقتی به من جوابی می دن بهشون بگم) 
منم بلافاصله رفتم وب درنا و ازشون خداحافظی کردم که مجبور نباشم سئوالهاشون مبنی بر جواب داده شد و چی گفت رو بپیچونم!
اون اطلاعات جزئی منو می ترسونه :(
و موندم چرا گفتن نگم! در صورتی که برای منتشر شدن خبر برگشت دیدگاه مخالفتی نداشتن!
وای حوا! برای شونصد هزارمین بار سر درد گرفتم از جواب های ترسناک و سئوالهای بی جواب...
من کاکائو موخواممم :|
خیلی دوست دارم بدونم مامورِ مهربون کیه. این که می‌بینم اینقدر پیگیر هستی من رو خوشحال می‌کنه می‌دونی چرا؟! چون از اون دست آدم‌هایی هستی که برای خواسته‌هاش به معنای واقعیِ کلمه می‌جنگه :) ان‌شاءالله که خیلی زود همه چی همونطوری بشه که دوست داری و همیشه بخندی.

الان فقط تلخش رو دارم :| پست کنم برات؟! :)
امیدوارم با این تصمیم جدیدی که تو عدم نمایش تعداد دنبال‌کننده‌ها گرفتی دوباره حال خوبی که هممون توقع داریم تو این فضا داشته باشیم بهت برگرده:))
خیلی ممنونم :)
این خاله‌زنک بازیا بیان رو هم درگیر کرده! :| بابا چیکار دارین به وبِ دختر مردم؟! :|
بعد به من میگن خاله زنک باز :|
امان از حسادت که آدمو به چه کارایی می ندازه :)) 
امان از قضاوت الکی که شده سرگرمی :) 

چیکار میشه کرد 
هیچ
بیاید بخندیم :)
فقط و فقط راه خودت رو برو. هر کی هرچی میخواد بگه
چشم :)
جالبه که بگم که برای منم کامنت گذاشته ؟
و برای خیلی های دیگه هم؟
مخصوصا پر مخاطب های بیان ؟؟
یه عده مریضن به نظرم
کلا من و تو و خیلی های دیگه مزخرف هم بنویسیم کسی حق نداره بگه مزخرفه چون سلیقه  ی من و تو است.این فرد میتونه مزخرف نخونه و بره چیز بهتری پیدا کنه برای خوندن! توصیه میکنم خود رو شکنجه نده حداقل
توام بی محلی کن، واکنش نشون دادن بهش یعنی اینکه مهمش کردی :)
لبخند حوایی بزن و آب پرتقالتو بخور عزیزم
دلیلی نداره همه‌ی ما هر نوع نوشته‌ای رو بپسندیم چون هر کدوم سلایقِ خودمون رو داریم. کاش تفاوت‌ها رو بپذیریم و اینقدر با حرف‌ها و قضاوت‌هامون بقیه رو اذیت نکنیم.

لبخندِ حوایی چطوریه؟! اینطوری ^_____^
اشکال نداره :))
:)
سلام

توی فضای مختلف و مختلط و با تفاوت عقیده ها و روحیات و قومیت ها و مکان های مختلف مجازی

به راه خودتو ادامه بدید
و به راه خودتون مطمئن باشد و از سرزنش هیچکس سست نشوید


این آیه رو به شما هدیه میکنم

(در تفسیر این آیه آمده که از ویژگی های یاران آخر الزمانی مهدی است)

<!-- p.MsoFootnoteText, li.MsoFootnoteText, div.MsoFootnoteText {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-link:"Footnote Text Char"; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; text-align:justify; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:10.0pt; font-family:"Traditional Arabic","serif"; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Traditional Arabic; mso-bidi-language:AR-SA;} span.MsoFootnoteReference {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; vertical-align:super;} span.FootnoteTextChar {mso-style-name:"Footnote Text Char"; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-unhide:no; mso-style-locked:yes; mso-style-link:"Footnote Text"; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; font-family:"Traditional Arabic","serif"; mso-ascii-font-family:"Traditional Arabic"; mso-hansi-font-family:"Traditional Arabic"; mso-bidi-font-family:Traditional Arabic; mso-bidi-language:AR-SA;} -->

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکافِرینَ یُجاهِدُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ لا یَخافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ (54)

ترجمه با خودتون
سلام و درود

خیلی مچکرم :)
هیچ وقت نفهمیدم ، چرا ادما هنوز یادنگرفتن به سلیقه بقیه احترام بزارن 
من دوست دارم اون چیزی رو بنویسم که شاید از نظر بقیه هیچ ارزشی نداشته باشه و دوست نداشته باشن ولی این مشکل اوناس نه من ، چون انتخاب من اینه انتخاب اونا هم میتونه این باشه که من رو نخونن  !

احسنت
همه کسانی که مینویسن ، پشتش یه فکری بوده و هست
و الا بی کار نیستیم که :))

شما به کارتون ادامه بدین
اونا معمولا دور شیرینی جمع میشن( دیگه بیشتر از توضیح نمیدم)

همین رو بگید :))
من که عاشقتم خودتم خوب میدونی:)

آلاء جونم ^_^
آقای اردکانی تو کامنتا گفت : هیچکس به قطار ساکن سنگ نمی زند ...
اینقدر قشنگ گفتند که گفتم بزار دوباره تکرارش کنم :)

شما از اون موقعی که یادمه درگیر این موضوع هستین ... امیدوارم جدی جدی این بار آخر باشه ...
:)

ماجرا رو تمومش کردم دیگه :)
خب این ظلم بزرگیه که میان توهین میکنن دبگه.
بذار حواا بذار برم بزنم داااغوونشون کنم....🔪🥊⚠️😉
بله
نه نرو :)))
کامنتهام نیومده برات؟!
اومده بود من کار برام پیش اومد مجبور شدم برم :(
برا این بود که می فهمم حالت رو
هستن کسانی که همیشه قصد دروغگو جلوه دادن و خراب کردن رو دارن
برای شما در بیان
برای من در دیدگاه
دفعه قبل رو عذرخواهی کردم و بخشیدم ولی این دفعه رو عمرا ببخشم.
بیخیال
بیا دیگه بهش فکر نکنیم.
يكشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ , ۰۹:۰۰ پلڪــــ شیشـہ اے
حسود هرگز نیاسود.
مگر قراره چه چیزی توی وبلاگ نوشته بشه?
بعدم هر کسی هدف گذاری و انگیزه اش واسه نوشتن فرق میکنه.
تاجایی که اشاعه فحشاء نباشه که به کسی ربطی نداره.
تازه به نظرم شما همه نوشته هات پر از لطافت اند و از دلت بر میان.
چه بیکارن بعضیا. شکایت واسه فیک بودن دنبال کننده ها!!!! وا چه علاف اند مردم.
منم حرفم همینه. سلیقه‌ها فرق می‌کنه خب :)

آره به خدا. منم گفتم برو شکایت بفرست. شما بگو من مگه بیکارم روزی ۱۰۰ تا ایمیل بسازم عضوِ بیان بشم خودم رو دنبال کنم؟! که چی بشه آخه :)) بعد هم این کار از نظرِ بیان جرمه و کاربر مسدود می‌شه.
« هر کس آن چنان هست که احساسش می کنند؛نه آن چنان احساسش می کنند که هست » دکتر شریعتی.

*******************************************

سلام بر حوای نازنین: خوبی؟
در گذشته نه چندان دور، فرانسه جامعه شناسی داشت به نام "ژان فوراستیه" که کتابی با عنوان:”وضع و شرایط روح علمی“ نوشت که این کتاب ارزشمند توسط روان شاد ،دکتر علی محمد کاردان ترجمه و توسط انتشارات دانشگاه تهران در سال 1371 نشر یافت. در این کتاب به خوبی بحث شده است که چگونه به دانش آموزان و به خصوص دانشجویان می توان یاد داد که علمی فکر کنند،علمی نگاه کنند،علمی ارزیابی کنند و علمی اظهار نظر کنند.متاسفانه؛در ایران 5 برابر کشورهای پیشرفته دانشگاه وجود دارد؛اما دریغ از 5 برابر بودن علمای ایران نسبت به علمای کشورهای پیشرفته نه؛بلکه کشورهای همتراز خودش!!!!! شاید با درج این کامنت ؛ مقصودم را رسانده باشم که ریشه اینگونه برخوردها در کجاست!!!
به‌به :)

سلام استاد. الحمدلله
مثلِ همیشه نظرتون برام خیلی ارزشمنده. ممنونم که همیشه وقت می‌گذارید :) خیلی چیزها ازتون یاد می‌گیرم.
من موندم چرا یه عده خودشونو، نظرشونو، استدلال و حرفشونو چه بی اساس چه بی پایه یا با پایه حجت میدونن حتی به دور از ذره ای نرمش :|
خیلی از ماها هم پست هات رو دوست داریم و هم نکته های باحالی ازش میگیریم. :)
در جریانی که :)

(:
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

یک بار برای همیشه ی همیشه این سوال ها را می پرسم!!:
1. آدرس بده(جنازه بدم)!!
2. شما وبلاگ دیگه ای هم دارید؟
3. اسمش "دختری از نسل آدم" نیست؟
4. شما وبلاگ برتر شدید؟
5. گفته بودند!! اینجا را بخونید پول میدن. نکنه اشتباهی اومدم؟

نخند!!! خب سواله دیگه(لبخند)
ما که از هیچی خبر نداریم!!!!


دو بار برای همیشه عرض می کنم:
"به حرف این و اون اگه بخوای پیش بری، هیچ وقت به مقصد نمی رسی"


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

چی شده؟! :)))

حق با شماست.

همچنین
علی یارتون
 پس فک کنم باید پُست رو اصلاح کنید . چون نوشتید "این وبلاگ و اون وبلاگِ من "
این وبلاگ و اون وبلاگ، من رو...
اینطوری بخونیدش :)
والا شما هی نوشتید فلان و بهمان...

خب سوال پیش میاد دیگه؟(لبخند)


من بازم نفهمیدم :| :))
عرض می کنم خدومتتون...

نوشتید:"یک بار برای همیشه همیشه میگم"
خطاب به اونی که گفته مطالبت بی محتوا ست...
نوشتم:"یک بار برای همیشه همیشه میگم"
"کی بوده؟ آدرسشو بده جنازشو بگیر"

نوشتید: "این وبلاگ من و اون وبلاگ من"
نوشتم: مگه وبلاگ دیگه ای هم دارید؟ اسم این وبلاگ که "دختری از نسل حوا" ست پس لابد اونجا هم "دختری از نسل آدم" است؟

نوشتید:برام مهم نیست که لیست وبلاگ های برتر چیه؟
نوشتم: مگه برتر شدید؟ (مثلا نمی دونم!!!!)


خلاصه که در انتها گفتم یه دستی بزنم بلکه این اومدن ما به اینجا یه پولی چیزی داشته باشه، دیدن نه بابا، دو زاری نویسنده اینجا از دو زاری ما خیلی کج تره(لبخند)

الان رسوندم مفهوم را یا نه؟(لبخند)

اون جمله یدونه ویرگول کم داشت. الان اضافه شد :)

بله بله :))
شما اهداف خودتون رو دنبال کنید
به حرفای این و اون زیاد اهمیت ندید
:)
يكشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۸:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے
بابا. عجب وقتایی دارن مردم.
:)
آخ جون خرید :) توی این شیش ماه فقط واسه عید رفتم... اونم خدا شاهده به اصرار خونواده چون اصلا و ابدا حوصله نداشتم آخه اونروزها دیدگاه تعلیق بود و من بی اعصاب...
نه اصلا. هر طور راحتی خطاب قرار بده :)
امیدوارم تا همیشه حال دلت و خودت خوب باشه :))

بهترین رفیق دنیا. شریف ترین و متشخص ترین انسان. مهربون ترین. باهوش ترین. بهترین مامور دنیا ^__^ اصلا هر چی صفت خوبه برای مامور مهربونه :))) عالی تر از عالی هست... حوا. وقتی دیدگاه رو بخونی متوجه می شی. واقعا واقعا واقعا بهترین و مهربون ترین مامور و رفیق هست :)))
آره جنگیدم. روزی نبود که بی خیالش بشم. خیلی وقتها باهام برای حمایت از جانب صدا و سیما بد برخورد کردن ولی فقط بخاطر دیدگاه تحمل کردم و کنار نکشیدم. و در آخر واسه این جنگیدنه کسی دروغگو خطابم قرار داد و سعی داشتن منو پیش بقیه خراب جلوه بدن. ولی حالا دیگه اصلا برام مهم نیست. همین که خدای من و مامور مهربون آگاه هستن کافیه.
ممنونم همچنین :)

عزیزم ^___^
نفسم برید :|

:)
همچنین ^_^

خودِ مامورِ مهربون می‌دونه تو اینقدر پیگیر هستی؟! اگه بدونه شاید یه کاری بکنه.
دقیقاً... و خدایی که به شدت کافیست.
:)

رفیقم ^___^
ببخشید خوب من فکر کردم نرسیده.

آره. توی پست قبل گفتم دیگه برام مهم نیست.
و اینکه ببخش قبلی طولانی شد.

امروز به روز شد دیدگاه مون :)))
از چهارشنبه هم رسما به کار خودش ادامه می ده :)))
خدا رو شکر :))
منم باید بیام ببینم چه خبره :))
خیلی دعا... لطفا.
خدا بزرگه. توکل به خدا.
عزیزم :)

آره می دونه. چون دائما پیامک داشتم و کامنت و از طریق همکارش هم بهش رسیده بود...
یعنی چی یه کاری بکنه؟!

آره حتما. ولی دیروز فقط در حد دو سه صفحه به روز شد بعدش مال بیست و سه بهمن ماه هست... ان شاءالله چهارشنبه :))
:)
(:

خوبه پس.
یعنی تلاش بکنه واسه برگشت.

ان‌شاءالله :)
خودش آره حتما تلاش کرده. اگر یک نفر در سازمانشون باشه که وظیفه شناس و مسئولیت پذیر باشه ایشون هست ولاغیر :))
خیلی هم خوب :))
عزیزم... منتظرم ببینمت در دیدگاه :)))
فکر نکنم ببینی :)) خاموش میام :))))
چرا دوباره از اولین پست غیر فعال کردی و باید از آرشیو اومد؟!

+ناراحت که نشدی؟ 
این مدل پست‌ها همیشه اینطوری میشن. راستش دلم نمی‌خواست کسی که وب رو باز می‌کنه همچین پستی ببینه.

+ نه عزیزم واسه چه ناراحت بشم :)
نمی دونم چی بگم... اصرار نمی کنم که مجبور شی عزیزم... هرطور دوست داری :)
:)
حالا ببینم چی می‌شه :))
آهان! خب بعدش یه پست جدید میاد دیگه...

من می خوام عروسک هات رو ببینم ها :)

+خیلی ماهی:))
آره ولی کلاً حالِ خوبی نداره تو دید نباشه بهتره.

ای وای یادم رفته بود -_- حتماً حتماً :)

+ خیلی گلی :))
اوهوم :)

:|

+ :-*
++کاری نداری؟ من برم...
:)

پوکر نشو :)))

+ (:
++ نه عزیزم برو به سلامت :)
(((:
:)))
:-*
^___^
یا به قول شما: ♡__♡

ممنونم.
*_____*
:)))
(((:
^____^
عزیزم :))

:)
الهی هیچ‌وقت دلت نگیره حوای عزیزم:)))

ممنونم مهربون ^_^
وطنم پاره تنم:)))
:)))
نمیدونم بعضیا دقیقا به چی فک میکنن!!! والا کتاب هم میخوای بخری، یه عده رمان میخرن، یه عده آموزش آشپزی و یه عده هم کتابای خفن علمی!!!
حالا مثلا وبلاگ دقیقا چه محتوای آنچنانی‌ای باید داشته باشه؟!!! وقتی اکثر بلاگرا وبلاگشونو حتی تبلیغ هم نمیکنن. برنامه‌های صدا و سیما هم که محتوای خاصی نداره که چند میلیون نفر میشینن میبینن! :/ دلنوشته‌س دیگه. قراره چی باشه؟!
والا منم همین رو می‌گم گندم بانوی عزیزم.
به قول معروف که خودم عاشق این جمله ام میگه:
دهن مردمو نمیشه بست.
شما با قدرت به تلاش برای رسیدن به اهدافت ادامه بده...
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan