من از تو غیر از تو چیزی نمی‌خوام

هنوز هم که هنوز است وقتی کارم می‌پیچد و گره می‌خورد، دلم را گوشه‌ای از پنجره فولادت گره می‌زنم. از آن گره‌های خیلی کور. بعد هم ملتمسانه صدایت می‌زنم و تو بدونِ توجه به عهدشکنی‌های چندین و چند باره‌ام، مهربانانه جوابم می‌دهی. چند روزِ پیش که مشغولِ دیدنِ تصاویرِ حرم بودم و از خدا تو و از تو، تو را می‌خواستم، یکی گفت قبرپرستِ بدبخت. از آن لحظه تا همین ثانیه دارم به معنای خوشبختی فکر می‌کنم. مگر خوشبختی چیزی جز جنگیدن برای یک دلِ سیر داشتنِ توست؟! اگر دوست داشتنت بدبختی‌ست، من دلم می‌خواهد بدبخت‌ترین موجودِ عالم باشم حتی اگر بگویند این دختر دیوانه است.

+ بیایید یک معامله بکنیم. من برای شما دعا کنم شما برای من. دعا کنید آخرش سهمِ همه‌ی ما لبخندِ رضایت باشد و یک عالم حالِ خوش. خیلی التماسِ دعا رفقا :)
+ عنوان بخشی از آهنگِ قدم بزنِ سامان جلیلی

حاجت روا باشی. :*
خیلی ممنونم معصومه بانو ^_^
ما را ز تو غیر تو تمنایی نیست 
از دوست به جز دوست نمی باید خواست :)
حاجت روا شی عزیزم
به‌به :)

ممنونم رفیقِ خوبم
حاجت روا بشی حواجان . التمااااس دعااااااا
ممنونم :) محتاجیم به دعا
پس کی میای؟ :(
اگه بدونی چقدر دارم این روزا می‌جنگم... خیلی دعام کن محبوبه. چقدر واسه با هم بودن‌هامون نقشه کشیدم :))
چند وقت پیش چند ساعتی رو تنهایی با امام رضا گذروندم!! ^_^
هیچ وقت حال خوب اون روزو یادم نمیره...
واسه تو هم یه همچین دیداری آرزو میکنم رفیق... و یه لبخندِ رضایتِ از تهِ تهِ تهِ دلت! ^_^
خوشا به حالت :)

ممنونم یاسی جونم ^___^
انشاالله حاج روایی :) 
(:
سلام
آقا تو شاهی و ما گدای تو...! بسیار زیبا، ان شاءالله خواسته هاتون رو با دعای آقا امام رضا (ع) بگیرید. برای ما هم دعا کنید.
حدود یک ماه پیش بعداز مدت ها قسمت شد بریم مشهد، من روم نمی شد برم داخل صحن! فکر می کردم اگه آقا بگه کجا می آیی؟ چی دارم بگم...؟! اما نه تنها دست رد به سینم نزد، بلکه دلم آروم شد و لذتی بردم که گفتنی نیست! سپاس!
سلام و درود
ممنونم
عهه ؟! لینک نشده ! لینک زدم به درباره من .
... عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
نه متاسفانه لینک نمیشه. باید بعد از ارسالِ نظر ویرایش بشه تا لینک بشه.
:)
انشاالله به چیزی که میخوای برسی :)
ممنونم :)
شنبه ۱۳ مرداد ۹۷ , ۱۷:۲۳ خیال‌باف ‌‌‌
پنجره فولاد برای دل‌شکسته‌ها نبود؟
برای همه‌ست :)
اولش فکر کردم داری میری مشهد :)
ایشالا همین روزا نصیبت بشه زیارت 
بعید هم نیست :)
ممنونم عزیزم
ممنون درست شد :)
مورد میشناسم از همین بچه های بیان ک از فاصله حدود ۲۰۰۰ کیلومتری یه نامه نوشت و با واسطه انداخت داخل ضریح و برای برادر مریضش شفا گرفت ...
قربون کرم امام رضا برم ...


:)
خب من اگه یه نامه بنویسم از همین فاصله‌ی n کیلومتری شما می‌اندازیدش داخلِ ضریح؟!
محتاجیم به دعا چشممم
بی‌بلا خوش‌رنگ جان :)
مجانی نه :)
حاضرم معامله کنم با دعا برای ظهور آقا امام زمان + دعا کنین خدا عشقشو بندازه تو دل بیدل ...
زرنگ هستیدا :))
من فکر می‌کنم خدا خیلی وقته عشقش رو توی دلِ شما انداخته... ولی چشم.
پس معامله انجام شد :)
لطف دارین . ولی خب بیدل از دلش بهتر خبر داره ...
:)
چیزی که من حس می‌کنم همین بود که گفتم...
عزیززز دلم ان شاالله به هرچی صلاحته برسی:)))
نگاه پر نور شمس الشموس قسمت تک تک لحظه های زندگیت باشه حواجونم:)))
ممنونم مهربون ^_^
امام رضا....
 حاجت روا حواجان:)
ممنونم سادات جان :)
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
ببینید
سلام
دنبال کنین

:|
خب اگرم هست شما بخواین بیشترش کنه ...
تا اندازه ای که از هر چیزی و هر کسی دوست داشتنی تر بشه برام ...
دعای دیگران در حق آدم به استجابت نزدیکتره ...
خدا خیرتون بده ...
دعا می‌کنم خودتون و خانواده‌تون مخصوصاً اون کوچولو عاقبت‌بخیر بشید.
دلم میخواد برم زیارت ولی نمیشه.....حیف....انشاالله برگشتم،میرم یه دل سیر زیارت....
چشم حتما عزیزم.🌹
ان‌شاءالله...
ممنونم :)
دنبال میکنین
:/
اره یا نه

والا وبِ شما مطالبش برای من کاربردی نداره.
یعنی شما دوست عزیز اخبار توجهی نداره
شبکه خبر هست :)
ممنون :)
پس شد امام زمان + عشق خدا + عاقبت بخیری 😊
خواهش می‌کنم :)
و کلی آرزوی خوب برای کوچولوتون :)
حالا شما دنبال کن لازم دارم به جایی برنمیخوره بروز باش با ما اما آنلاین
اجباره مگه؟! عجبا
معامله خوبیست :)))
:)
نه اگه دوست داشتید ممنون میشم
موفق باشید
سلام
متن زیبایی بود دلم هوای حرم کرد
ان شاءالله برات کربلا براتون امضا کنه
علیزاده رو اگه خوشحال میشه دنبال کنید
سلام و درود
زیارت نصیبتون بشه ان‌شاءالله.
مچکرم
والا من اینطوری وبی رو دنبال نمی‌کنم.
عرضم به حضورتون که من میندازم داخل ضریح :))
جداً؟! :)
آره ، من ساکن مشهدم.
خیلی التماسِ دعا...
شنبه ۱۳ مرداد ۹۷ , ۱۸:۳۷ فاطمه سادات داوری
انشا الله حاجت روا بشی
ممنونم :)
ایشالله به هر چی میخوای برسی دخترم =)
ممنونم :)
حاجت روا...
ما گرفتاریامون زیاده چند نونه باید دعا کنینا گفته باشم :)

با این فرمون بریم جلو چند وقت دیگه تو بیان شاهد قتل بلاگرا بخاطر دنبال نکردن خواهیم بود :)))
ممنونم
چشم چشم :)

مورد داشتیم کار به فحش‌های رکیک رسیده :|
حاجت روا باشین :) 
معامله خوبیه :)) 
ممنونم :)
امیدوارم واقعی دعا کنیم برای هم...
شنبه ۱۳ مرداد ۹۷ , ۱۸:۵۲ شفق تیرزاد (*_*)
ان شاءالله خواست دلت با خواست خدا یکی باشه... الهی آمین.

+توی این شیش ماه بی دیدگاهی :((  چند بار سفر پیش اومد و نرفتم. موندم خونه. حتی آخر هفته ها... چون لا حوصله و لاعصاب.
اما برای مشهد... دلم یه دل سیر امام رضا می خواد... براش دلتنگم و به شدت و برخلاف جاهای دیگه حوصله دارم و گویا امام رضا نمی خواد :((
ممنونم ^_^

+ عزیزم :(
ان‌شاءالله با هم طلبیده بشیم. خدا بزرگه و امام رضا مهربون :)
شنبه ۱۳ مرداد ۹۷ , ۱۸:۵۳ .. مــَـمــَّـد ..
ایشالا خود امام هر چی میخواید بهتون بده!
ممنون از دعاتون
ممنونم :)
حاجت روا باشید :)
تشکر :)
دعا می کنم براتون حوا جان:))
ممنونم عزیزم :)
حاجت روا باشی دخترم:)
مادرِ قشنگم ^_^
برای اینکه قشنگ تر و والاتر از این دعایی که شما به زبون آوردی در حال حاضر به ذهنم نمیخوره و برای اینکه کم کاری نکرده باشم، از خدا میخوام سهم تو هم لبخند رضایت باشد آمین
خیلی ممنون :)
دلم‌ برای امام رضا تنگ شد.
معامله‌ی خوبیه، ان‌شاءالله حاجت‌روا :)

دلِ منم تنگه...
ممنونم فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^
من دلم تنگ شده حسابی.. چند ساله اما که توفیق ندارم انگار.. 
به خودش گفتم روا بود که چنین بی حساب دل ببری بعد من اینجا دور دور دور ؟ 
انشالا که نصیب هممون شه به زودی
ان‌شاءالله
دلم برای پست های کامنت باز تنگ شده بود:)
شک نداشته باش که همین لحظه بزرگترین آرزوم همینه که بشینم جلوی پنجره فولاد و از ته دل  .....
خدا قسمت همه ی آرزو به دل ها بکنه
دعات میکنم حتما ....
خانم معلمِ مهربون ^_^
ان‌شاءالله
ممنونم :)
زیادی آقاست:)
عشق :)
قبوله عزیزم دعات میکنم حتما اگه قابل باشم
ممنونم رفیق جان :)
سلام
معامله قبول :)

اللهم صل علی محمد و ال محمد
سلام و درود
خیلی ممنون :)

و عجل فرجهم
زیبا بود و دلنشین مثل همیشه 😊👌
تشکر :)
ان شا الله هممون عاقبت بخیر بشیم
ان‌شاءالله
سلام حوای عزیزم^_^
خوبی؟!:*
انشالله به مراد و حاجت های دلت برسی♡_♡
سلام خواهریِ خودم :)
الحمدلله. تو چطوری؟!
ممنونم عزیزِ دلم ^_^
چه معمله قشنگی:) ایشالا 
دلم برای حرم تنگ شد:(
(:
ان‌شاءالله به زودی قسمت بشه بری :)
معامله خوبیه..‌ موافقم
ان شاء الله حاجت روا بشین
:)
خیلی ممنون
وای که چقدر دلم واسه مشهد و امام رضا تنگ شد ...
آخرین باری که رفتم پاییز 90 بود...


چقدرم عالی عزیزم ، خیلی قرار خوبیه،  انشاءالله همیشه لبخند رضایت رو لبت باشه و التماس دعا :))
تقریباً ۷ سالِ پیش...

ممنونم سویل جانم ^_^ محتاجیم به دعا :)
من معامله میکنم
ممنونم دوستِ خوبم :)
حاجت روا باشی :)))))
خدایا حاجت دل این حوای ما رو رو بده :)
معامله قبوله اقا قبولل :)))

قربانت ^_^
:)
تشکر تشکر :))
بقول آقاگل "دعا به شرط دعا" :)
دیوناگیتم خریداریم! 
:)
چی؟!
ان شا الله هرچی که خیرتونه براتون اتفاق بیفته :)

+
" گویند ترک غــــم بگو تدبیر سامانی بجو
 درمانده را تدبیر کو دیوانه را سامان کجا؟ "

مچکرم :)

+
سرگشته‌ی محضیم و درین وادیِ حیرت
عاقل‌تر از آنیم که دیوانه نباشیم
حاجت روا باشی عزیزدل
ممنونم ^_^
خداوند به موسی گفت با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی
موسی گفت آن زبان را از کجا بیاورم خداوند فرمود با زبان دیگران دعا کن

ایشالا حاجت روا باشین
...

خیلی ممنونم
دیونگیاتم دوست داریم :)
آها :)
عزیزم ^_^
سلام
بدجوری ما رو هوایی کردید با این عکس
حاجت روا باشید...زاویه بهشت رو زیبا به تصویر کشیدید
دعا کنید یزودی زود ما رو هم بطلبند..

سلام و درود
خودم هم با دیدنش هوایی شدم.
ممنونم :) دستِ عکاس درد نکنه.
ان‌شاءالله
ان شالله به زودی قسمتت باشه ^_^
ممنونم مامان لوسی‌می ^_^
دلم خیلی گرفته، واقعا حرم امام رضا میخوام.
واسه منم دعا کن.
ان شاللّه حاجت روا شی حوا خانوم :)
ان‌شاءالله به زودی قسمتت بشه.
چشم :)
ممنونم ^_^
سلام عزیزم ان شاالله حاجت روا بشید ان شاالله که سفر مشهد روزی شما بشه :)))))
براتون دعا می کنم :)))))

سلام نعیمه جان :)
خیلی خیلی ممنونم مهربون ^_^
غم ندارم گر مرا در آتش دوزخ برند
چون برم نام تو را آتش گلستان می شود

گو اجل جان مرا گیرد ز کافر سخت تر
چون نگاهم بر تو افتد مرگ ، آسان می شود
چقدر زیبا...
دلم واسه امام رضا خیلی تنگ شده.

ان‌شاءالله به زودی قسمت بشه برید زیارت.
همیشه خوب باشی^_^
ممنونم منم خوبم ^_^
عزیزم ^_^
حاجت روا شی خواهری
البته من فعلا تا وقتی که دعاهام جواب عکس میدن برات دعا نمیکنم :)
اما قول میدم به محض اینکه خدا حرفامو درست شنید برات دعا کنم 
ممنونم آبجی بزرگه :)
خدا که همیشه درست می‌شنوه. گاهی ما چیزای درست نمی‌خوایم...
يكشنبه ۱۴ مرداد ۹۷ , ۱۴:۱۹ وحیده پوربافرانی
هر زمان حالی خوشی دست می دهد التماس دعای عاجزانه
من هم امام رضا جانم رو یه طور دیگه دوست دارم
کاش ایشون هم دست کم یادم باشن
:)

حتماً همینطوره :)
التماس دعا
محتاجیم به دعا
این روزا هر بار تصمیم میگیرم که برم و نمیشه
مطمئن تر میشم که قسمت چیزیه که نصیبم نمیشه
امیدوارم همه گره های همه مون باز شه :)
ان‌شاءالله :)
یک دنیا لبخند و حال خوب آرزوم برای تو!🍃🙏💚😊
ممنونم :)
چه عکس قشنگی
چه حس خوبی
خدایا بهترین خیر و برای این دخترنازنین رقم بزن
خیر از نگاه خودت خدا
تو حاجت ما بخواه یا صاحب الزمان
ورنه گدا طلب آب و نان کند
نگاهت زیباست :)
خیلی برام دعا کن...
خوش بحالتون.
دلم خیلی تنگ شده واسش(:
خوش بگذره ان شاءالله ♡
هنوز قسمت نشده برم :)
مدام میام وبت
زل می زنم به عکس
گوله گوله اشک می ریزم
مگر دستم بهت نرسه دخمل جان
شوخی بود. خیلی ممنونم ازت عزیزم
بابت این حال خوب... زنده باشی بانوی مهربون.
اگه بدونی چقدر کارم گره خورده :( کاش خیلی برام دعا کنی...
دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ , ۰۱:۳۱ ایمان-همو یرگه یخ!
   😞
چی شده؟!
عجب متنــ♥ـــی
عجب خطــ♥ـــــی
عجب حالـــــ♥ــــــی
عالی بود :)
ممنون :)
دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۳:۰۵ رضا `پسر از جنس پدر`
و چقدر عاشقانه با مولایت حرف میزنی خوشحال شدم خدا خیرت بده ...
لطف دارید
عزیزم... :( اتفاقا امروز صبح نم نم بارون... رفتم توی حیاط و به یادت بودم :)
همیشه به یادتم رفیق جان :)

این عکس فوق العاده ست حوا. وقتی می بینم بی اختیار گریه ام می گیره...
خوشا به حالت :)
ممنونم ^_^

هعی...
خیلی زیاد التماس دعا...منم این روزا بدجور مشکلات دارم که حل نمیشه😢🙏
محتاجیم به دعا عزیزم. ان‌شاءالله همه مشکلاتت زود حل بشه :)
حاجت روا بشی الهی خواهر جان :*
ممنونم عزیزم ^_^
بسیار زیبا

 هفته دیگه عازم حرمم
همونجا شما و همه مومنین را دعا میکنم




حتما قرار شاه و گدا هست یادتان
آری همان شب که زدم دل به نامتان
مشهد حرم ، ورودی باب الجوادتان
آقا عجیب دلم گرفته برایتان.....

ممنونم
کاش از این حس ها نصیب ما هم بشود
ان‌شاءالله قسمت بشه برید زیارت...
لایک دارید دوست عزیز
سپاس
:)
ای خدا دلم مشهد میخواد
اخه ظلمه همه خاله داییم رفتن
ما نرفتیم
دلم میخواد بشینم خودمو بزنم .
ان‌شاءالله به زودی قسمت بشه :)
بسیارعالی!!!
https://www.pasargadmetal.com
ممنون
يكشنبه ۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۵:۱۱ بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهیدصَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ


آنان که در جوار رضا آرمیده اند                                                             کفران نعمت است بهشت آرزو کنند

خیلی ممنونم
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
ما رو هم دعا کن ، محتاج دعایم . . . ^-^
چشم. شما هم ما رو دعا کنید.
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۴۰ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/
سولاردام

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan