حالا خودت حساب کن چقدر دوستت دارم

هر وقت می‌گویم دوستت دارم نمی‌پرسی چقدر. بلافاصله می‌گویی من هم خیلی دوستت دارم. خیلی را هم خیلی می‌کشی که یعنی خیلی خیلی خیلی دوستم داری! من هم خیلی دوستت دارم. راستش اگر روزی بپرسی مثلاً چقدر، برای بیانش خیلی کم می‌آورم! اصلاً بیا جورِ دیگری برایت بگویم حضرتِ دلبر. یادت می‌آید روزی را که قهر کرده بودم؟‌! یک روزِ کامل در برابرِ حرف زدن مقاومت کردم. چقدر تنگ شد دلم برایت چقدر بی‌تاب شدم. از آن روزهایی بود که هر یک ساعت یک بار به ساعت نگاه می‌کردم و می‌دیدم که فقط یک دقیقه گذشته! همین اندازه تیره و تباه. تک‌تکِ ثانیه‌هایش را که در عددِ آووگادرو ضرب کنی و به توانِ سرعتِ امواجِ الکترومغناطیسی برسانی به اندازه‌ی یک هزارمِ مقدارِ دلتنگی‌ام هم نمی‌شود. شده‌ بودم مداری که باتری ندارد؛ جهانی که مرکزِ ثقل ندارد؛ نوسانگری که جرم ندارد؛ آینه‌ای که محکوم به شکست است و تصویرِ حقیقی ندارد؛ صوتی که بسامد ندارد؛ موجی که تمامِ نقاطش در فازِ مخالفند و ره به جایی ندارد؛ یک انسانِ آماده‌ی سقوطِ آزاد که دلیلی برای زندگی ندارد! حالا خودت حساب کن میمِ عینکیِ من. چقدر دوستت دارم؟!

تمام قوانین فیزیک رو پکوندی دختر :))
حوا هستم یک عاشقِ فیزیک :))
امید است اولین نظر باشم
نبودید متاسفانه :)
مبارکه مبارکه بالاخره حضرت دلبر حقیقی شدند:)
نه هنوز :)
یه چی بگم؟ نزنیا!:))
این علاقه ای که وصف کردی، با این که یه روز کامل قهر بودی نمی خونه[قیافه ی خیلی متفکر]
مادرِ قشنگم :)) اگه بدونی دخترت به شدت مغروره چی؟! :))
ایشالا که بیایم برای عروسی ؟
هستم فعلاً در خدمتتون :| :))
چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ , ۱۳:۱۸ دختری از جنس باد
وااای که چقدر حال دو سه روز پیش من بوود
جا داره به خودم و خودم‌ها بگم تو که وقتی قهر می‌کنی اینقدر اذیت میشی مگر بیماری قهر می‌کنی؟! :|
خوب بود ولی به نظر کمی مصنوعی می آمد. :)
کجاش؟!
خدا حضرت دلبرو حفظ کنه :)
نگارنده یحتمل دویست سیصد تا تست فیزیک زده :دی
:)
نگارنده برای فیزیک جان می‌دهد :))
سلام

خیـــــــــــــــــــــــلی دوست داشتن هاتون مستدام :دی
سلام و درود

تشکر :)
اقا دیگه کم‌کم انگار یه بوهایی میاد، قهر که کردین اسمش هم که میم داره، خبریه؟ ما را در شادی خود شریک بدانید؛) :D
+ شوخی میکنم عزیزم، ان‌شاءالله زندگیت به همون قشنگی باشه که خودت تصور میکنی، حتی خیلی قشنگ‌تر:**
خبری بشه خودم میام بهت میگم :))

+ قربانت فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

:)
عنوان رو که دیدم گفتم احتمالا برای من نوشتیش،به اخر متن که رسیدم و میم عینکی رو خوندم و بلافاصله گفتم اِ این که منم. دیگه مطمئن شدم برای من هست.البته اون وسط هم یه حضرت دلبر دیدم که خب با فراست تمام ازش رد شدم و به خودم نگرفتمش،بعدش هم که از قهری حرف زدی که من اصلا یادم نمیاد چیزی ازش،که خب از این موضوع هم با فراست تمام گذشتم و خب نتیجه این شد که کلا پست رو به خودم گرفتم،خودشیفته هم خودتی:)) 
عزیزم عزیزم ^____^
واسه خودِ خودت :) اون قهر رو هم تصور کن چند روزِ پیش قهر کردیم :| تخیله دیگه دستمون بازه :))
عزیزززم:)
سادات جان ^_^
زیبا بود👏🌺
نگاهتون زیباست :)
میبینی تو ریاضی چقدر خووب زندگی جریان دار؟! :)
توی فیزیک چطور؟! :)
سلام به وبم سر بزن 
نظر باید بدی 
مرسی
متنت خوندم خوب بود
سلام

:)
خیلی هاتون پر ملات و کش دار همچنان :)
خیلی ممنون :)
اگه اون میم عینکی رو نمیگفتی تا حالا حساب کرده بودم 


P: 

:-*
عزیزم ^_^

اون رو در نظر نگیر پس. حساب کن :))
نویسنده این متن به وضوح یا دبیرستانی است و یا به تازگی کنکور داده و یا عاشق فیزیک است! :)

حالا چرا "میم"؟؟!
موردِ سوم :)

چون خودم هم میم هستم :) و میم‌ها را بسی دوست می‌دارم :)
شمام عاشق شدید؟ :دی حالا کی هست؟
همه عاشق هستن :) دوم شخصِ غایب
...
که اینطور
جالب..
تشکر
حالم خوب میشه توصیفات دلبرانه فیزیکی راجع به حضرات یار رو میخونم.
برقرار باشن الهی.
حالت همیشه خوب عزیزم :)
خوشا به حال میمِ عینکی شما که این چنین دلبر خوش ذوقی دارد:) همین!
واسه فهمیدن میزان عشق تو نسبت به خودش،کافیه به چشمات نگاه کنه،اونا همه چیز رو میگن:)
عزیزم ^_^
فقط می‌تونم بگم احسنت :)
:)
بیشتر بخند :)
"میم عینکی"!
از کجا معلوم "الف" نباشه؟ یا "ن" و یا "س"؟!
دوست دارم میم باشه :)
خدا برا هردوتون حفظ کنه این همه حس خوبو :))
خیلی ممنون :))
به میم عینکی حسودیم شد کاش یکی هم منو انقدر دوست داشت :(
من خیلی دوستت دارم آبجی بزرگه ^_^
چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۰ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
مبارکه :)
هنوز مونده تا تبریک :)
نوموخوام 

من الف سبز چشم بدون عینک هستم.
الهی ^_^

خب پس یدونه متن واسه الفِ سبز چشمِ بدونِ عینکِ خودم می‌نویسم :) قبوله؟!
:-)
بلی قشنگم قبوله 
^_^
ماچ
^___^
بیچاره حضرت دلبر چقدر باید ریاضی و فیزیکش قوی باشه:)))
:)))
به نظرم اینکه یه فردی در مقابل دوستت دارم بگه:چقد؟
ممکنه بخواد اندازه ات کنه با کسی دیگه. البته حرفم مطلق نیست و به شخص بستگی داره.
:)

دقیقاً :) به نظرم هر کسی خودش باید بگه چقدر طرفش رو دوست داره نه اینکه ازش پرسیده بشه و بعد جواب بده.
آهان اون قهر رو می گی؟آخ آخ یادم نیار که آتیش می گیرم.لحظه لحظه اش رو یادمه.واسه این که از دلت دربیارم رفتم تو این بحران بی پولی و گرونی طلا برات یه سرویس طلا خریدم که از دلت دربیارم و باهام آشتی کنی.آخرش هم هی منت آشتی رو گذاشتی سرم و هی تو چشمم می کشیدی که سرویس طلا قدسی خانم دختر اقدس خانم سنگین تر و قشنگ تر از سرویس طلایی هست که من برای تو خریدم .هی سلیقه قشنگ  چنگیز رو که واسه قدسی خانم طلا خریده بود رو به رخم می کشیدی.چنگیز هرجا هستی بدون برات دعا می کنم آتیش بگیری که بدبختم کردی :(
تو قدر منو نمی دونی زن :///
واهاهاهای عالی بود :))))))
تو خودِ منی اصلاً :)))

اگه بگم طلا دوست ندارم اصلاً چی میشه؟! :|
زیادتر :))
درودِ فراوان بر تو ^_^
با سلام دوباره!
من نوشته های شما رو چند وقته می خونم و لذت می برم. اما از خط سوم که صحبت اندازه می شه، از اون حس دو خط اول دور می شه. نمی دونم شاید برداشت من این طوره. نویسا و پاینده باشید.
سلام و درود
طبیعیه :) عشق به روایتِ فیزیک به عبارتی :)
خیلی ممنونم. همچنین.
سلامم❤️

عالی
سلام و درود

:)
خسته نمیشی انقد فعالی 😕😕
شما مشکلی دارید؟! :/
فقط نظر هم میهن :)
______
سلام
دوست داشتن ها به زندگی طراوت میده و جریان به احساس.
موفق باشید.
سلام و درود

سلامت باشید
سلام 
میشه پست جدیدم رو بخونی ? 

سلام
بله :)
عزیز دلم*-*
دعا کن برامون ^_^
:)))
(((:

من نیز "م" می باشم... :)
ووو
حالا بماند... ؛)
^____^

به‌به *_* نوه‌ی قشنگم :)))
نه نماند! باید بهم بگی :))
چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ , ۲۰:۱۷ محمد قربانعلی بیک
عاشق شدن و دوست داشتن شدید حس خیلی عجیبیه. برای بعضی آدمها مثل اعتیاد میمونه. اما بعضی ها هم در مسیر زندگیشون مجبور میشن تنها باشن.
در هر صورت قدرشو این احساس رو بدون دوست عزیز

در گذرگاه زمان 
خیمه شب بازی دهر 
برو تا آخرش!!!!


وای به روزی که از سرِ عادت عاشق بشویم...

:)
یه سری چیزا هست
که خودتم بکشی
نمیتونی بگی چقدره
مثل همین دوست داشتن
یا نفرت
یا هرچیزی!
 مثل همیشه یه طور دیگه قشنگ بود:)
 اگه یه واحد برای اندازه گیری علاقه بود به نظرت زیادی مسخره نمی شد!؟
 این زیباترین مجهوله ذهن میتونه باشه
دقیقاً :)

نگاهت زیباست رفیقم ^_^
آره. زیباییش به وصف‌ناشدنی بودنش هست.
همینطوره :)
این پست با اختلاف در صدر عاشقانه‌ترین پست‌هاتون قرار میگیره :) صرفا بخاطر وجودِ دلبری به نام «فیزیک» توی این پست :)

+ تصویر خیلی عالی بود  :)))
بله بله :)

+ نگاهتون عالیه :)))
ما از اولش هم تفاهم داشتیم با هم :)))
هیچی ،مثل خودمی دخترم.تو فکرش نرو:/
بله بله :)))
چشم :)
سلام
خدا رو شکر سراغ  روابط ماکسول و قوانین کپلر نرفتید.....نوشته تون لاکچری بود...ناز اینتر کیبردتون
سلام و درود
:)))
چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ , ۲۳:۱۹ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
قشنگه:-)
^_^
عزیز دلم *_*
چشم می گم ولی قول بدی نظرت راجع به من تغییر نکنه ها!
.
.
.
یادمه در جواب کامنتی گفتی بودی از دو اسمه بودن خوشت نمیاد! :|
من هم "م" می باشم و هم خصوصی می گم برات :)

چشم چشم ^_^

چقدر دقیق همه چی رو یادته :|
:)
خیلی خوب بود حوا جان
ممنونم :)
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۰۱:۳۴ رضا `پسر از جنس پدر`
جالبه میریم یه مدت میام نوشته هات رفته رفته  از معادلات فیزیک به دلبری اینجور چیزا میکشه .
گفتم از نگاهِ فیزیک هم به عشق نیم‌نگاهی بکنیم ببینیم چطور میشه :)
واسه همین چیزاس که غرور توی رابطه رو دوست دارم:))))
اصلاً ‌لازمه :))
منم اون زمانا که میخواستم درباره‌ش بنویسم، می‌نوشتم "میم". اصلا نمیشه کسی "میم"  بنویسه، منظور نداشته باشه.
سلام نوه‌ی گلم :))
اصلاً نمیشه کسی میم باشه و عاشقش نشد :)
عشق از شیلنگ فیزیک رد بشه بعد بپاشه بیرون این میشه...جالبه.
سلام
:)
سلام و درود
امیدوارم این میم غایب هر چ زودتر حاضر بشه :)
دعای عاقبت بخیری بکنید :)
:)
عاقبتتون بخیر ،
هرچی خدا بخواد ، با حر حرفی حتی "ژ" اگه اون خواسته باشه بهترینه ...
حالا ک شما میم دوس دارین ، ما دعا می کنیم هم میم باشه هم بهترین :)
همچنین :)
همینطوره. یاد گرفتم راضی باشم به رضای خودش...
ممنونم :)
فیزیکتون خیلی خوبه؟ :-)
فقط می‌دونم عاشفانه فیزیک رو دوست دارم :)
حالا این خوبه یا بد؟!
من که نفهمیدم اسمت چیه :(
من از شیمی به شدت بدم می اومد! :|
ولی فیزیک واقعا یه چیز دیگه ست :)
من نیز :| اصلاً دلم نمی‌خواست بخونمش
عشق است :)
+ میدونی چقدر دوستت دارم؟
- آره
+ خب چقدر؟
- مممممم
+ نه دیگه نشد، عزیزم من بی انتها دوستت دارم... دوست داشتنم حد نداره. دوباره میپرسم، میدونی چقدر دوست دارم؟
- نه نه نه!!! (خنده)
:/
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۱:۴۲ ایمان-همو یرگه یخ!
هی هی هی مردم عاشق میشن شیرینی نمیدن !!هی هی !!
سلام🙂خوب هستین ؟
سلام مستر آیس :) چه عجب از این طرفا :|
الحمدلله شما چطور هستین؟!
تبریک شما با افتخار در وبلاگ برترین های بیان انتخاب شدید 
ممنون :)
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۴:۱۴ مصطفی فتاحی اردکانی
من بیشتر خوندن پست های با مود عاشقانه این وبلاگ از خواندن کامنت های زیر آن پست ها لذت می برم
دلم تنگ شده بود برای این مدل پست ها
:)
سلام مادربزرگ :)
پس "میم"ی در کار است... :)
:)
همیشه پای یک میم در میان است :)

+ بفرمایید که به کجا رسید؟! مطرح کردید؟!
فیزیک :)
من انسانی خوندم ولی فیزیک را میپرستم :)

قلم بسی روان و گیرایی داری حضرت حوا :)
خیلی هم عالی :)

ممنون :)
ولی همین قهر کردنا و اذیت شدناست که خودمونم متعجب میکنن از این حجم دوست داشتن! (:
درسته
خواهش میکنم
:)
مطلب تون هم قشنگ بود رشته تون فیزیکه؟؟؟؟
نگاهتون زیباست. نه
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۶ ایمان-همو یرگه یخ!
عجبی نیس که یه مدت با خودم درگیر بودم کلا نمیومدم میومدمااا ولی چیزی نمیگفتم !!خوبم خداروشکر !!لطفا دعا کنید یه کاری درست بشه عالی میشه دعا کنید لطفا! !! الان عاشق شدین نمیخاین شیرینی مارو بدین؟ ؟
بله می‌دیدم توی تخته هستید :) ان‌شاءالله همیشه خوب باشید.
حتماً. از تهِ دل براتون دعا می‌کنم اگه قابل باشم. والا من از اول عاشق بودم :| شیرینی می‌خواد یعنی؟!
ممنونم بابت سخن زیبایتان
خواهش می‌کنم
شیرینی ماهم یادتون نره
به چه مناسبتی؟!
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۱ ایمان-همو یرگه یخ!
ممنون !! اون که همه از اون عاشق بودیم اصل اون عشق دیگس !!این شیرینی رو بهتون تخفیف میدم حسابتون داره سنگین میشه ! 🙂
اون عشقِ دیگه هم به وقتش :) بله بله :| ان‌شاءالله جبران می‌کنم این همه تاخیر رو :))
خودتون خوب میدونید 
نه والا
آقا ی آیس خودتون بگین
چی می‌گید شما؟! وقتی در جریانِ چیزی نیستید الکی حرف نزنید.
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۷ ایمان-همو یرگه یخ!
🙂بله بله !!خخخ باتشکرکه یادتون 😂😂
عاشقانه های شما در وصف خانوادتون هست همیشه ولی این دفعه ااون عکس پایین یکم ایهام ایجاد کرد😂
یادم که نمیره :) طلبیده نمیشم متاسفانه...
نه همیشه. از این دست پست‌ها هم بوده :)
سلام :))
خیلی قشنگ بود. 
راستش من یه غروری دارم که واسم مثل یک دیوده! جریان محبت رو فقط ازون سمتی که خودش میخواد عبور میده .و بشدت هم میخوام این غروره از بین بره. 
و مثل یه سیمم بدون هیچ باتری و مولد و اصلا اختلاف پتانسیلی! فقط کافیه نگاهی بهش بکنم که یهو جریان القایی عشق وجودمو فرا بگیره و مثل مواد فرو مغناطیس سخت نشه سمت گیری حوزه هام که بسوی اون هستش رو به حالت اول برگردوند.
سلام و درود :)
نگاهت قشنگه ^_^
تو چقدر خوبی آخه :))) من فیزیک سوم رو به شدت دوست داشتم :))
سلام حوای نازنینم :)
خیلی قشنگ بود ^_^
سلام فرناز جان :)
لطف داری عزیزم ^_^
ببخشید منظور بدی نداشتم....
خواهش می‌کنم.
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۷ ایمان-همو یرگه یخ!
دوست عزیز لطف کن وقتی در جریان چیزی نیستی نظر نده باشه ؟؟
هعی روزگار...
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۹ ایمان-همو یرگه یخ!
چی ؟؟باز انداختینش عقب ؟؟من تا همین الانشم 3کیلو کم کردم بخاطر غذا نخوردننخوردن نکنید با من این کارو😖😖😖
دعا کنید :(
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۳ ایمان-همو یرگه یخ!
😂😂اسم خانوم فرناز فرزان دیدم یاد فرزاد فرزین افتادم😂
:))
پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۴ ایمان-همو یرگه یخ!
انشالله ...
:)
شیمی وصله ناجور و نچسب بود اصلا!
اه! هیچ نمی فهمیدمش!
دقیقاً
:)

+ خوبه :)
اسمت خیلی خوشگله نوه‌ی گلم ^_^
عزیزم :)
خب اون یکی اسمت رو هم بگو :)
شاید باورت نشه.
یادته از فیزیک بدم میومد :|؟؟!
الان فیزیک رو ترجیح میدم به ریاضی و شیمی و زیست حتی! خیلی درس شیرینیه اگه باهاش ادم راه بیاد :)))
متنت هم زیبا :)
اسم فیزیک هم توش میدرخشه :)
بله بله :)
شک نکن همینطوره :))
نگاهت زیباست عزیزم :)
^_^
فقط میم کیه؟ :دی :)))
یه بنده خدا :)))
سلام عزیزم 

خب این آقای خوشبخت کیه بگو ب ما هم :)
سلام آبجی جونم :)

مطمئنی خوشبخته؟! :)))
فوق‌العاده زیبا...
لطف دارید
من عاشق آسمونم.
رنگ آبیش. ابرها. نور زرد خورشید وقتی بعد سه چهار روز متوالی ابری، از لا به لای ابرها دیده می شه. ستاره ها و ماه.
ووو
شفق
خیلی دوست دارم از نزدیک ببینم.
"تیر" هم که مال منه :)
برای همین "شفق تیرزاد" شد اسم مستعارم.
الهی ^_^ اسمِ دختر عمه‌ی منم همینه *_*
متولدِ تیر هستی نوه‌ی قشنگم؟! :)
چقدر قشنگه :)
خیلی اتفاقا افتاده. نگفتم ولی تقریبا میدونه. منفی هم شاید نباشه. قراره تا قبل از مهر بگم...
ان‌شاءالله که به زودی عروس‌دار بشم :)))
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۰۶:۵۶ شفق تیرزاد (*_*)
:)
بلی بلی
:)
عه
چندم؟! :)
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۰۸:۳۵ شفق تیرزاد (*_*)
اوایل تیرماه :)

واقعا واقعا یادت نبود متولد تیرماهم؟
آخه قبلا حرفش زده شد و خودت حدس زده بودی!
عزیزم :)

شرمنده من درگیریِ ذهنی زیاد دارم :( به شدت فراموش‌کار شدم :(
کدوم جالب تره حوا
 فیزیکِ عشق یا عشقِ فیزیک؟ 
:) 
هر دو :)
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۰۹:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
عاشقانه ای از زبان فیزیکD:
بله بله :)
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۰:۳۳ شفق تیرزاد (*_*)
عه وا! دشمنت شرمنده.
ان شاءالله آرامش بشه روزی هر روزت :)
ممنون :)
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۸ مجهول الحال :)
حالا این^ بنده خدا^(به قول خودت 😅)
کی هستن که اومدن اسمشون تو پست حوا؟😒
چرا اسم ح یا ا یا ر نیومده مثلا؟😒😅
متوجه نشدم :)
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۷ سلام بر مهدی ...
آره کسی ک حوا رو داشته باشه قطعا خوشبخته
:)
یک عدد میم هستن از نوعِ عینکی
به به چه وبلاگ خوبی خسته نباشید
سلامت باشید
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۹:۵۹ قاسم صفایی نژاد
می‌خونه خودش میم عینکی اینجا رو؟
بله
تو یه عاشقِ قانون شکنی :)
:)
صوتی که بسامد ندارد :))

خیلی قشنگ نوشتی :))
:)

لطف داری
شنبه ۳۰ تیر ۹۷ , ۰۸:۳۶ سلام بر مهدی ...
باشه عزیزم

بسلامتی ان شاءالله :)
سلامت باشی آبجی جون :)
:)
(:
مبارکه حوا خانوم
چی؟! :)
خیلی زیباست حـــوای جانم  :)

 
نگاهتون زیباست مامان نسیم ^_^
شنبه ۳۰ تیر ۹۷ , ۱۷:۲۰ سارا سماواتی منفرد
زیبا و  عاشقانه ...
:)
خوب گفتم میم کیه؟
گفتی یه بنده خدا :)
میگم حالا چرا اسم این بنده خدا یعنی ^میم^ اومده تو پستت ولی ^ح^
یا ^ر^ مثلا نیومده :دی   :دی
این بود منظورم :))))
آها :))
چون دوست دارم میم باشه :)
عه :)
به به :)
پس پیش پیش مبارک باشه :)
:)
منظورم این بود که دوست دارم اولِ اسمش مثلِ خودم میم باشه :)
منم فهمیدم اقا :)
منم گفتم پس پیش پیش مبارک :)
پیوند دو تا ^میم^ :)
بله :| عصبانی نشو دخترم :)

^_^
خخ عصبانی نشدم خخخ  :)))
بیا دعوا اصلا :|

نه دعوا خوب نیست :)))
خخخ :)
خوش باشی رفیق :)

:)
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارین.
افتخار بدین وبلاگ مارو هم ببینید

http://makeupmirror.blog.ir/
سلام :)
خیلی جالب بود مرسی.
راستی حتما به سایت زیر یه سری بزنید. میتونید آنلاین بازی کنید و سرگرم بشید بدون دردسر و رایگان.
بازی دخترانه
بازی پسرانه
:)
دختر اینقدر عقده ای!!!
عجب :))
زیبا بود و با احساس . اینقده فیزیکیش کردید که میترسم گشت ارشاد ببرتون یا شوهر فرضیتون فک کنه فیزیی داداشیتونه
من هم یک دانه میم هستم
شوهرِ فرضی :) من میگم دوم شخصِ غایب
😜
چه میشه کرد وقتی یه دختر صبور باشه...
یه دختر صبور و باوقار رو میشه عصبانی کرد؟...
حرصم بخوری مگه راحت میگی...
عیدت مبارک حوا، آخر هفته خوش بگذره(هم امروز هم فردا)
فعلا...در پناه خدا...
حالا چرا ناشناس؟! :)
واس اینکه هرچقدرم بررسی کردی مطمئنی نشی کی هستم :)
ناراحتی کمتر...
متوجهِ منظورتون نشدم راستش.
همیشه هم متوجه نمیشی منظورمو :) البته میدونم از بیان خودمم هست.
دیگه فکر کنی میفهمی، لو دادم.

خواستم شوخی کنم همین.

+اگه تو تاریخچه بازدیدای وبت دیدیم جایزه داری
نمی‌دونم والا.
منم منم!! :دی
ینی هر منی میشه هم میم بقیه باشه...هم نون بقیه! ^_^
فک کنم همه یه میم دارن!!
یه جورایی این میم داره جایگزین x میشه!! (فارسی سازی!)  :دی
تحلیلت عالیه ^____^
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
مطالب جالبی دارین 
مطالبتونو دنبالتون میکنم
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۴۱ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۳ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
سولاردام

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۱ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

سلام

این نوشته رو که خوندم چقدر یاد ده سال پیشم افتادم، میمِ من هم عینکی بود.

 

سلام :)

کفسابی سنگ کف

:|

من سعی می کنم دیگه کسی را خیلی دوست نداشته باشم. چون اگه یک روزی بهم ثابت بشه که همه حرفهاش الکی بوده، یک تیکه از قلب جایی برای ترمیم داشته باشه

حق داری.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan