هیچ‌کس برای ما پدر نمی‌شود

نشسته بود روی مبل و جدول حل می‌کرد. با لبخندی به پهنای صورت گفتم: «فردا روزِ دختره ها پدرم.» لبخند زد و گفت: «جدی؟! جلوجلو روزت مبارک دخترم. جشن و کیکش بمونه برای پنجشنبه.» با همان لبخندِ خیلی بزرگ، کنترلِ تلویزیون را برداشتم و یکی‌ یکی کانال‌ها را عوض کردم تا رسیدم به شبکه‌ی افق که داشت با چند فرشته‌ی دوست‌داشتنی صحبت می‌کرد. همینطور که از دیدنشان قند در دلم آب می‌شد چیزی دیدم که آن لبخندِ حداقل پانزده دقیقه‌ای از صورتم به کلی جمع شد. زیرِ اسمِ زیبایشان حک شد: «فرزندِ شهیدِ مدافعِ حرم»
روزِ دختر را خیلی‌ها تبریک می‌گویند. مادر، مادربزرگ، پدربزرگ، عمو، خاله، عمه، دایی، حضرتِ عشق حتی! اما هیچ‌کس برای دخترکِ سرزمینِ آبیِ قصه‌ها پدر نمی‌شود... اینقدر با تازیانه‌ی افکارمان بر پیکرِ نحیفِ این فرشته‌های شیرین نزنیم.

+ روزتون و روزمون و روزشون با کمی تاخیر مبارک :)

هیچ کس ...
هیچ‌کس...
کامند اولیم :)
بله :)
هیچکس مثل پدر نمیشه...
مرسی، روز تو هم مبارک :)
ممنونم :)
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۸:۵۵ قاسم صفایی نژاد
هیچکس هم برای پدرها، دختر نمی‌شود :)
روزتون مبارک
:)
مچکرم
ضمن تبریک روز دختر به شما لازم میدونم بخاطر این پست خوب ازتون تشکر کنم :) آفرین
خیلی ممنونم :)
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۱ سیستم همکاری در فروش فایل بروزفایل
کسب درآمد فوق العاده با سیستم همکاری در فروش فایل بروزفایل
http://www.beroozfile.ir/join/invite315
تعداد زیادی از دانشجویان، فارغ التحصیلان و کاربران اینترنتی، تا به حال توانسته اند از طریق سیستم همکاری در فروش فایل سایت بروزفایل به صورت اینترنتی درآمد بالا کسب نمایند.
کاربران سایت بسته به میزان فعالیت خود (بازاریابی محصولات و بارگذاری فایل) ماهانه از 50 هزار تومان تا رقمی بالغ بر 1 میلیون تومان در ماه، توانسته اند درآمد کسب نمایند.
شما هم می توانید به راحتی به جمع این کاربران پیوسته و کسب و کار خود را به سرعت شروع نمایید.
http://www.beroozfile.ir/join/invite315
:|
روزتون مبارک:)
مچکرم :)
سلام
روزتون مبارک
کاش من هم یه دختر داشتم
سلام و درود
خیلی ممنون :)
ان‌شاءالله خدا یدونه دخترِ موحنایی نصیبتون کنه :)
روزتان مبارک
تشکرِ فراوان :)
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۷ پسری از دیار سلمان
مبارکه روزتون .
مچکرم :)
:))))
روزتون مبارک :)


ممنون :)
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۹:۱۲ ما جــــــــღــــــدہツ
مبارکا :)))
ممنونم :))
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۹:۱۲ دختری از جنس باد
کاملا درکشون میکنم:)
روز دختر اختصاصی بهشون تبریک میگم
فکر کنم دارن تشکر می‌کنن :)
خیلی ممنون
حالا نمیشه موهاش مشکی خیلی مشکی باشه؟
خواهش می‌کنم
چرا نشه :) مشکیِ خیلی مشکی خیلی هم خوبه :)
سلام حوا جانا
روزموونن مبااارررکککک^____^
سلام عزیزِ دلِ خواهری :)
^____^
واقعا هیچ کس پدر نمی شه...
این رو با تموم وجودم حس کردم...
فرشته هایی که ازشون نوشتی هم...
چیزی نمیشه گفت واقعا...
خدا همه‌ی پدرها رو اگه هستن حفظ و اگر رفتن رحمت کنه...
روزت مبارک رفیق جان :)
تبریک می گم 🌹
خیلی ممنونم :)
واقعا هم روزشون و روزت مبارک عزیزم:)
واقعا که چقدر بعضی وقت‌ها بی‌معرفت میشیم در مقابلشون.
اتفاقا منم دیشب داشتم تو گوشیم که حافظه‌اش پر شده بود میگشتم تا چندتا فایل حذف کنم و رسیدم به کلیپ شهید جهاد مغنیه، اون موقع همش این بیت تو ذهنم تکرار میشد :
صد پسر در خون بغلتد
گم نگردد دختری...
و روزِ تو مهربون :)
گاهی لازمه باورهامون رو وایه خودمون نگه داریم. اگه به هر دلیلی با دفاع از حرم مشکل داریم کاملاً به خودمون مربوطه! چرا دلِ این فرشته‌های بی‌گناه رو بشکنیم؟!
هعی...
روزت مبارک حوا جانم :))) جات خالی دلت نخواد ما کیکش هم خوردیم *_*
همچنین عزیزم ^_^ به‌به خیلی هم عالی :))
سلام روزتون مبارک
چقدر سوزناک بود روایت فرشته کوچولوهایی که این روزها منتظر تبریک باباهای مهربونشون هستن ):
سلام :) خیلی ممنون
خیلی...
روزت مبارک دخترم!😍😍😍
خیلی ممنون مادرِ قشنگم ^_^
روزت مبارک البته با کمی  تاخیر :)
مچکرم :)
اونا خیلی دخترن
دمشون گرمم
مجدد مبارک:)
خدا کنه همیشه لب‌هاشون خندون باشه
خیلی گرم
ممنونم عزیزم :) همچنین ^_^
امروز تو یکی از شبکه ها نشون میداد، دخترِ شهید سر مزار پدر بود.
...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت و روز دختر بر شما صمیمانه مبارک


عرض کنم که در داستان اسرای کربلا هست که در کاخ شام، به دختر امام گفتند: "ببین چه بلائی سرتون اومده"
فرمود: "به اندازه رمل های در مسیر، الحمدالله"

این دختران شهدا هم از همون تبارند....
پدر، شهید میشه اما دختر، عَلم دینداری را محکم نگه می داره...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

خیلی ممنونم

چقدر زیبا...

کاملاً درسته

ممنونم، همچنین
علی یارتون
سلام. مبارک (: .
سلام :) ممنونم :)
روزت مبارک عزیزم 
به‌به ببین کی اینجاست :) یه لحظه حس کردم قهری :|
ممنونم ^_^
روزتون مبارک :))


خیلی ممنون :)
روزمون مبارک😍
خیلی زیاد ^_^
روزت مبارک ❤❤
ممنونم معصومه بانوی عزیز ^___^
واقعا هیچکی جای پدرمونو پر نمی کنه سخته ...
عزیزدلم روزدختررو بهت تبریک میگم ایشالا خوبشبخت ترین دختر دنیا باشی
خیلی ممنونم ^_^
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۲۱:۰۵ دریا _ گاه نوشته های من
روزت مبارک عزیزم
ممنونم خانم مدیرِ عزیز :)
روزت مبارک:)
مچکرم سادات جانم :)
روزت مبارک دوستم...ِِ.

روزِ سختیه برای دخترانِ شهیدها...


یاعلی مدد
ممنونم رفیقِ خوبم :)

خیلی...

علی یارت
روزت مبارک عزبز دلم :*
ممنونم مهربون ^_^
سلام
مبارک باشه روز دخترای ناز! من که دختر ندارم، خدا صلاح ندونست بهم دختر بده، فقط پسر داد! شکرش.
سلام و درود
خدا حفظش کنه براتون
روزشون روزمون روزت مبارک (:
عزیزم ^_^
روز همه دخترای ایران مبارک:))
خیلی مبارک :))
روزتون و روز همه ی دختران ایران مبارک
خیلی ممنون :)
تبریک⚘
تشکر :)
آره موافقم
روزتون مبارک
ممنون :)
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۲۲:۲۳ دنیای کامپیوتر ...
مبارک باشد.
سلامت باشید
روز دختر به دخترا و پسرا - ک روزی توی تقویم - ندارن مبارک :)
خیلی ممنون :)
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۵ آقای سر به هوا :)
:)
(:
حوای عزیزم روزت مبارک ^_^
ممنونم ماهیِ مهربونم ^_^
هیچ کس برایم پدرومادرنمیشود... 
نرگس چی پس؟!
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۰۰:۵۴ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
لعنت به جنگ
لعنت به آدمی که به آدم رحم نمی‌کند...
روزت مبارک حوای عزیزم😍😊
+ خیلی خوب بیان کردی این موضوعو.. با افکار و حتی زخم زبان..
ممنونم مهربونِ دوست‌داشتنیِ خودم ^_^
+ نمی‌دونم کی می‌خوایم بفهمیم دل، شکستن نداره...
مخصوصا اگر دخترا بابایی باشن:)که نود درصد هستن:)
همینطوره :)
واقعا هیچکس...
روز تو هم مبارک عزیزم:-)
ممنونم ^_^
عالی بود..
ممنون
روزت مبارک حوایی 😙😚
همچنین ^_^
جدی جدی حذف کردی؟!
من که همیشه آخرم اما:
یکی از خوبای تبریکاتِ روزِ دختر بود. آفرین با تشکر
مچکرم :)
روزشون و روزتون و روزمون مبارک :)))
تبریک میگم بهت بابت این نگاه قشنگ و دید وسیع 😘
^_^
قربانت عزیزم :))
روز مبارک عزیزم البته با تاخیر البته که هیچ کس پدر نمی شود خوش به حالت بابا دارید :((((
روز دختر من یکم غمگین بود....
عزیزم :((
ببخشید که ناراحتت کردم
نه قربونت برم قهر چرا..پستهای قبلیتم خوندم ولی این روزا سرم خیلی شلوغه اصلا فرصت نمیکنم بیام.

کلی گفتم :)
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۹ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
زیبا بود
با تاخیر تبریک
ممنونم
روزتون و روزشون مبارک(:
ممنون :)
حضرت عشق وجود خارجی داره براتون یا صرفاً جهت یادکردن بود؟😁
تقریباً هستن :)
دخترم =)
(:
همیشه نگاهتون متفاوته
با تاخیر مبارک :)
لطف دارید
ممنون :)
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۳ شفق تیرزاد (*_*)
مجددا تبریک حوای عزیز دل :)  دومین/ بهترین رفیق مجازیم :))

+مثل همیشه عالی... متفاوت و عالی
عه اولی کیه؟! :))
منم تبریک میگم رفیق جان ^_^

+ قربانت
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۷ شفق تیرزاد (*_*)
مامور مهربون :))
تشکرات
:)

آها :))
چقدر خوبه که اومدی الان. تنهام خونه. حوصله هیچ کاری هم ندارم :|
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۹ شفق تیرزاد (*_*)
دلتنگشم شدید
همه ی وقتم در اختیارت عزیزم :)
منم دلتنگم :)
نوه‌ی قشنگم ^_^
خب از چی بگم برات؟!
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۲۳:۳۱ شفق تیرزاد (*_*)
امیدوارم هر چه زودتر دلتنگیت برطرف شه :)
ای جانم *_*
اوممم... شام خوردی؟ یا تنبلی نومودی؟! هی هی
:)
جانت سلامت ^_^
آره :|
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۲۳:۳۳ شفق تیرزاد (*_*)
قربونت
نوش جان
:)
بیا بریم کوه :) بعدش هم بریم بستنی بخوریم :)
مبارک باشه
ممنونم :)
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۲۳:۳۶ شفق تیرزاد (*_*)
بریم...
حالا من چی بپوشممم؟!
همون مانتو آبی رنگه که شکوفه‌های صورتی داره ^_^
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۲۳:۳۸ شفق تیرزاد (*_*)
ولی یه کم زمان می بره
باس شکوفه هاش رو نقاشی کنم!
الهی ^_^
تخیله :)
می‌دونی من ۷۵ درصدِ زندگیم توی خیال و رویا می‌گذره :)
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۲۳:۴۱ شفق تیرزاد (*_*)
آره
دیگه تقریبا می شناسمت و خیییلییی دوستت می دارممم

فقط یه مزاح بود...

+حوا؟ من از تنبلی الان نون و ماست خوردم! :|
عزیزم ^_^ منم دوستت دارم بسیار :)
خوبیش اینه که حضرتِ عشق تخیلش از منم قوی‌تره :)) اصلاً کم میارم :|

یکم بخند دلم خوش بشه خب :)

+ الهی :) من حوصله نداشته باشم کیک می‌خورم :|
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۲۳:۴۷ شفق تیرزاد (*_*)
:-*
حتما همینطوره که می گی... این کم آوردن ها لذت بخشه

چشممم:
:)))
(((:

+کیک نبود آخه!
قبول داری سفرهای یک روزه خستگیش از سفر یک هفته ای بیشتره؟
به همین دلیل مامان خانم لا حوصله! و شام بی شام البته یه چیز حاضری خوردیم ها ولی خبب من که دلتنگ می شم چیزی از گلوم پایین نمی ره برای همین الان گشنه شدم و نون و ماست ساده و بی دردسر! :|
^_^
آره خب هست :)

به‌به *____*

+ خب! اگه کیک نداشته باشیم کلاً بیخیالِ شام میشم :|
آره به شدت قبول دارم
عزیزم :) مشکل اینجاست که من ماست دوست ندارم :|
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۰۰:۰۶ شفق تیرزاد (*_*)
خانواده گرام تشریف فرما شدن که شوما غیبت زد یوهو؟!

عزیزم... خوش باشین همیشه ان شاءالله.
شرمنده به خدا. آره اومدن کلاً یه وضعی شد من نتونستم بیام :(

فدای تو ^_^ رفیقِ خوبم :)
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۰۰:۳۸ سارا سماواتی منفرد
دخترا بابایی اند و بابا هم عاشق دختراشون ...

((-:
همینطوره :)
قبول نیست من تبریک نمیگم:((
اول باید روز پسر هم تعیین کنن بعدا
به نظرتون چه روزی باشه خوبه؟!
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۰۸:۲۹ شفق تیرزاد (*_*)
حوا، نه تخم مرغ و نه ماست؟! کلا لبنیات دوست نداری یا فقط ماست؟ محلی چطور؟

دشمنت شرمنده عزیز جان. ان شاءالله همیشه وضعیت صورتی و قلب قلبی باشه :)

خدا نکنه. دیگه اینجوری نگیا... آفرین. :)
فقط ماست. هیچ مدلیش رو دوست ندارم :|

ممنونم مهربون ^_^

چشم :)
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۰۹:۵۶ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزم... خوبه فقط ماست نمی خوری و با دیگر لبنیات می شه جبران کرد.
قربونت :-*
چشمت بی بلا عزیز جان.
:)
فدایت ^_^
چه نوه‌ی گلی دارم من ♡_♡
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۰۱ شفق تیرزاد (*_*)
عه! مگه قول ندادی دیگه نگی؟
نمیشه بگم؟! (نگاهِ مظلومانه)
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۰۳ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزم ❤
یه جمله دیگه... مثلا: ممنونم. ساده و به همون اندازه زیبا

مظلوم کی بودی شوما؟
خیلی خشکه آخه :|

از بچگی همه بهم می‌گفتن خیلی مظلومی و اینا :)) نمی‌دونم چرا :|
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۰۶ شفق تیرزاد (*_*)
نه. برای من همون جمله ساده و به قول شما خشک، ارزشمنده. آخه دوست ندارم کسی فدای من بشه :(
اونم رفیق شفیق :))
ولی من وقتی مظلوم تصورت کردم خنده ام گرفت!
عزیزم ^_^ چقدر تو خوبی :)
مادربزرگ حتی :)))
چرا؟! :|
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۱۲ شفق تیرزاد (*_*)
خوبی از خودته :)
حتی :|
بهت نمیاد!
:)
مادربزرگ که هستم دیگه :|
چرا؟! :)) من اونقدرا که به نظر میاد پرحرف نیستم :)) به قولِ یکی از دوستان پرتایپ هستم :))
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۱۵ شفق تیرزاد (*_*)
نگو دیگه.

نه نه. از این جهت نگفتم. چون همیشه با متن های قشنگ قشتگ و بازی با کلمات، قلب آدم رو قلقلک می دی!
بارها گفتم وقتی میام وبت، پست رو می خونم و یا باهات هم صحبت می شم حالم خوب می شه.
چی رو؟! :|

و من چقدر خوشحال میشم وقتی می‌بینم تو خوشحال میشی :))
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۱۷ شفق تیرزاد (*_*)
مگه منظورت از "مادر بزرگ بودن" گفتن همون جمله نیست؟ خب منم می گم حتی اگر مادربزرگ هم که هستی، دون جمله رو نگو.
:)
نه نه :) منطورم این بود که هم دوستم برات (اگه قابل باشم) هم مادربزرگ ^_^
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۲۲ شفق تیرزاد (*_*)
آها! شرمنده اشتباه برداشت کردم.
بله که هستی. به معنای واقعی کلمه رفیق شفیق. و یه مادر بزرگ خیلی مهربون و دوست داشتنی :)

+بعضیا رو فکر می کنی دوستن ولی...  دلم شکست...
دشمنت شرمنده جانم
^____^

+ کاملاً درک می‌کنم. می‌دونستی توی دنیای واقعی دوستی ندارم؟! دوستای دبیرستانم هم مدت‌هاست باهاشون رابطه ندارم.
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۲۴ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزم *_*

+آره یادمه گفته بودی. تعداد دوست های من از تعداد انگشت های یک دست هم کمتره...
♡_♡

 + آره. مجازی‌ها هم هر کدوم توی یه بازه‌ای بودن بعدش یا قهر کردن بی‌دلیل یا رفتن بی‌خبر. تو بمون :)
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۳۷ شفق تیرزاد (*_*)
به شرط حیات، حتما :)
مجازی؟
دیشب گفتم فقط و فقط شما و مامور مهربون...
بقیه رو اشتباه شناختم.

+دلم برای پرواز تنگه... :(
ان‌شاءالله همیشه سالم باشی :)
بله
از این شناخت‌های اشتباه تا دلت بخواد داشتم و بد تاوان دادم بخاطرش...

+ عزیزم :) حرفِ بقیه برات مهم نباشه. حیف نیست خودت رو ناراحت کنی؟! اونم واسه چیزایی که ارزش نداره. بذار هر کی هر مدل که دوست داره فکر کنه. اهمیت نده.
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۴۶ شفق تیرزاد (*_*)
ببخش دیگه باید برم...
ممنونم بخاطر وقتی که برام گذاشتی :)
بابت همه چی ممنون.

مراقب خودت باش مهربون :)
عزیزم :)
خواهش می‌کنم رفیق جان :)
لطفاً لطفاً لطفاً خودت رو ناراحت نکن.

تو هم مراقبِ نوه‌ی قشنگم باش ^_^
سلام بر دختر گل و گلاب؛
امیدوارم خوب و سرحال بوده باشی.
مدتی نبودم،لذا فرصت گذاشتن کامنت نداشتم؛عذر غیبت و تاخیر در عرض تبریک « روز دختر» را به مناسبت سالگشت میلاد فرخنده کریمه اهل بیت(ع) بپذیر.

« حوای مهربون ،روزت مبارک ،انشااله خیلی زود به جای تبریک روز دختر،روز زن و مادر را به شما تبریک بگوییم» هزاران گل و پیام شادی و سلامتی تقدیم باد>>>
سلام جنابِ دلدار :)
الحمدلله خوبم ممنون
خواهش می‌کنم عذرخواهی لازم نیست اصلاً. ان‌شاءالله همیشه سالم باشید.

خیلی مچکرم :)
چرا عذر خواهی لازمه،برای اینکه به نظر من ورود به وبلاگ ها بدون اجازه صورت می گیره ولی بعد از استقرار و تثبیت؛خروج وغیبت می بایست با اذن و اجازه باشد...
نظرِ شما محترمه برای من :)
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۲:۵۷ پلڪــــ شیشـہ اے
روزمون مبارک.
روزت مبارک
روزشون مبارک
اصلا دختر بودن، به دختر بابا بودنشه. :))
قربون همه ی باباهای چلوندنی مون بشم  
بله بله ^_^
سلام :) 
روزت مبارک ^_^ 
ببخشید که دیر شد . 
سلام عزیزم :)
ممنونم ^_^
خواهش می‌کنم :)
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۸ شفق تیرزاد (*_*)
حوا... خیلی خوبی :)
سعی می کنم...
چشم.
خوبی از خودته عزیزم :)
آفرین ^_^
بی‌بلا :)
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۱ امیررضا خانلاری
صددرصد 
انشالله سایه ی همه ی پدر ها بالای سر فرزندانشون باشه :)
ان‌شاءالله :)
چقدر این فرشته ها مظلوم واقع میشن گاهی:(
واقعا هیچکی پدر نمیشه برای دختر :'(
+روز دختر پساپس مبارک 
خیلی :(
همینطوره :(
+ ممنونم :)
واقعا هیچ کس جای پدر رو نمیگیره!
اتفاقا منم چند روزه به دلایلی دارم به اون کسایی که پدر ندارن فکر میکنم و واقعا قلبم فشرده میشه،احساس میکنم زندگی بدون پدر معنایی نداره...
هعی...
سلام، روز دختر هم خیییییییییلی تر مبارک باشه. اصلنشم تاخیر نداره :) چون هفته کرامته.
سلام و درود
بله بله :)
درسته
:)
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۲۳:۳۴ ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر
واقعا متن بسیار زیبایی بود تحت تاثیر قرار گرفتم ، ممنون از شما
خواهش می‌کنم
چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ , ۰۹:۰۷ امیررضا خانلاری
راستی من خیلی حواس پرت هستم
روز دختر مبارک :/
ممنونم :)
نسبت به تیتر هیچ حسی ندارم
روزت مبارک با کلی تاخیر
هر روز روز دختره
چی بگم
ممنونم :)
روز دختر تبریک عرض می کنم (البته با تاخیر)
مچکرم :)
روز دخترهای شهیدان مبارک باشه

امیدوارم واقعاً براشون مبارک بوده باشه
درستعه
:)
سلام مطالب خیلی خوبی بود ممنون
سلام
:)
مثل همیشه عالی 

امیدوارم موفق باشی
ممنونم
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۳ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
کولرگازی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۱ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

پاف مبل یا همان پاف بالشتی که با نام های مختلفی از قبیل صندلی عثمانی و پوف pouf نیز شناخته شده می باشد، یکی از متعلقات بسیار کاربردی در سرویس مبلمان و خواب بوده و تنوع زیادی نیز در آنها وجود دارد. علیرغم کاربرد زیاد پوف مبل، برای بسیاری از افراد هنوز این سوال وجود دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan