و قشنگ‌ترین داشته‌ی‌ کلِ این زندگی تویی

هر آدمی باید یک گوشه‌ی دنیا کسی را داشته باشد که آرام و دور از چشمِ دیگران، نیمه‌شب‌ها برایش از تهِ دل دعا کند. کسی مثلِ مادربزرگِ جان که حتی فرشته‌ها هم بعد از هر دعایش، رو به سمتِ آسمان آمین می‌گویند. برکت از نگاهش می‌بارد. اصلاً نگاهت که می‌کند دلت می‌خواهد برای چشم‌هایش جان بدهی. چادر نمازش تکه‌ای از بهشتِ خداست. سجاده‌اش هم از جنسِ زمین نیست. تسبیحش به رنگِ روشنایی و قرآنش پر از صدای دعاست. همین حضرتِ دلبر وقتی نتوانی برای ناهار به خانه‌شان بروی برایت غذا می‌فرستد. بگو کجای دنیا مثلِ تویی دارد قشنگ‌ترین داشته‌ی زندگی‌ام؟!

+ بالاخره ایامِ خوشِ امتحانات به اتمام رسید :| نفس‌مان هم رسماً برید :|

خسته نباشی پهلوان خخخخخخخ
سلامت باشی :))
حالت چطوره؟! بهتر شدی؟!
سلام
این عکس غذایی که مادربزرگت برات فرستاده؟😵😵
انگار فقط سر سجاده فرشته ها آمین نمیگن، ماکارونی هم میپزه فرشته ها واسش آبکش میکنن...
سلام و درود
نه :)
خیلی خوب بود :))))
ای جاانم.خداحفظشون کنه 

+بسیار خوشحال شدم مخاطب این پست او نبود..:)
ممنونم ^_^

+ چرا؟! :))
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۶ دنیای کامپیوتر ...
واقعا خلاص شدیم از امتحانات.☻
بله
بگیر نگیر داره...
ولی دارو هارو که قطع می کنم فقط بگیر داره  :/
قطع نکن دیگه :| مراقبِ خودت باش :)
میگم این آخریا کم پیدا بودین . پس مشغول رد کردن گردنه آخر امتحانات بودین :))
بله :))
خسته نباشی پهلوون خدا قوت قهرمان😂😂😂😂 اون زرده چیه؟🤔🤔  من همون سالاد شیرازی خنک رو بیشتر ترجیح میدم 🤣🤣🤣🤣
راستکی عکسه؟🤔🤔🤔
تشکر. آب پرتقال منظورتونه؟!

بله نقاشی که نیست :)
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۹ آقای سر به هوا :)
سالاد؟
عکس سالاد میذاری نمیگی فشارم جابه حا میشه؟:)
بله اونم از نوعِ شیرازی :)
برید یه لیوان آب قند میل کنید :)
خسته نباشید . با ارزوی موفقیت تو امتحاناتون

خدا واستون حفظشون کنه.
سلامت باشید. ممنونم

تشکر :)
اگه برات مشکلی نیست میشه بگی رشتت چیه؟!
شهیدِ راهِ طب :)
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۲۱:۰۴ چارلی ‎‌‌‌
خداقوت ! حالا میتونید همه‌ی اون سه ساعت خوابیدن‌ها رو جبران کنید :))

و خدا «قشنگ ترین داشته‌ی کل این زندگی» رو براتون حفظ کنه ان‌شا‌الله :)

+ با توجه به تصویر، یعنی به پاستا هم عشق می‌ورزید یا فقط ماکارونی رشته‌ای این افتخار رو داره؟ :))
امروز تا ۱۱:۳۰ خوابیدم :| :))

مچکرم :)

+ پاستا و نودل و امثالهم :))
حضرت دلبر... خدا حفظشون کنه...
امتحانا واقعاً کمرشکن هستن...
ممنونم
بله
خوب به جووونت شیکرم..
حالا غذا چی بود؟ گرسنمون کردی رفتتت!!
:))
مرغِ شکم‌پر :) حیف که تموم شد وگرنه تعارف می‌کردم :|
خوشبحالتون :-)
من هنوز یه امتحانم مونده...
:)
موفق باشی :)
چون عنوان براش زیاده.:) 
هر چقدرم اون آدم ندیده عزیز باشه,قطعا عزیزتر از اونم همین الان تو زندگیت هست 
شکی نیست :)
خسته نباشی :)
سلامت باشی :)
تبریک تبریک
ایام اوقات فراغت ^_^
خوش باشید همیشه :)
مچکرم :)
همچنین
عجب بزمی!
چه طرح سفره  زیبایی :)
خسته نباشید از امتحانات
:)
سلامت باشید
معرفی کتاب:



عذاب خرافه پرستی و شیطان پرستی:



۹۷- به این دلیل است که کافرترین و منکرترین انسانها نسبت به امور ماورای طبیعی را به ناگاه موجوداتی شدیداً خرافاتی می یابیم که مثلاً سر از محافل جن گیری و احضار روح و انرژی درمانی و امثالهم در می آورند.



۹۸- و اینگونه است که انسان متکبر و کافر عصر جدید که خدایش تکنولوژی است به انواع خرافات حیرت آور مبتلا شده است که این خرافات را جایگزین دین نموده است.



۹۹- امروزه غایت همه انواع خرافات مدرن، به شیطان پرستی رسیده است و این حق است. چرا که منشأ همه خرافات شیطان است و این عذاب انکار دین خداست که انسان دشمن خودش را بپرستد.



۱۰۰- امروزه نهضت شیطان پرستی که همان مکتب خود دیوانه سازی است که علناً و عمداً عقل و اخلاق را انکار می کند عذاب انکار دین خدا و عدم اطاعت از رسولان است. شیطان پرستی مذهب یا مکتب نیست بلکه غایت عذاب است که گاه به خودکشی و آدم خواری می انجامد که در دوران ما به وفور رخ می نماید. و این غایت تسخیر شدگی انسان بواسطه شیطان است.



از کتاب نامه های عرفانی استاد علی اکبر خانجانی ص100

دانلود رایگان کتاب در تلگرام:

https://t.me/erfanezendegi
:)
خدا قوت :)

چه متن دلنشین و زیبایی .
وچه سفره ی زیبایی .
نوش جان.
ممنون :)

لطف دارید
مچکرم :)
آخی مامانیِ منم اینجوریه(مادربزرگ =مامانی)
الانا که دیگه اکثرا یه شهر دیگه هستم ولی تو دوران دبیرستان بخاطر درس هیچ وقت نمی رفتم خونشون بعد همیشه برام غذا می فرستاد
یه تیکه الماسِ که از آسمون هفتم افتاده پایین...


خدا برات حفظش کنه
بگو دعا کنه برای عاقبت بخیری همه جوون ها اللخصوص ما:)
ممنونم
یاعلی مدد
عزیزم ^_^
خدا حفظشون کنه

ممنونم
حتماً :) فردا میرم پیشش :)
خواهش می‌کنم
علی یارت
خسته نباشی دلاور.زنده باشی قهرمان❤
به مامانیت میشه بگی برامون دعاکنه؟
سلامت باشی :)
حتماً :) اصلاً بیا فردا با هم بریم خونه‌شون :))
سلام
وای که از چه نعمت ویژه ای برخوردارید....خوشبحالتون
هنوز بوی نفت سماور نفتی اش با نون بربری های تازه تو مشامم هست..خدا مادربزرگ منو بیامرزه و خدا مادربزرگ خوبتون رو حفظ کنه براتون
چه سفره رنگین و زیبایی
از زیباییهای و فرشته های روی زمین حسابی لذت ببرید 
با آرزوی سلامتی و موفقیت در امتحانات 
سلام و درود
:)
خدا رحمتشون کنه

خیلی ممنونم
خداوند سایه ی قشنگ ترین داشته ی زندگیت رو 120سال روی سرت نگه داره حوای عزیزم:)
خسته نباشید ویژه بابت امتحانات:)))
ممنونم مهربون ^_^
مچکرم :)
عجب سفره ای:/
کاشکی زیتون هم داشت سر سفره دیگه محشر میشد:))

متن زیبایی بود!

خسته نباشید!  از شیرین ترین لحظات  عمر بشر
همین تمام شدن امتحانات پایان ترمه:|
:)
میگم خانم دهقانی دفعه بعد زیتون هم بذارن سرِ سفره :))

نگاهتون زیباست

ممنون
:)
خسته نباشی حوا جان خدا قوت :)) 
قربانت عزیزم ^_^
:))
خیارشور وااااااااییییی


خداقوت :)
(:
ما در تولیدِ خیارشور به خودکفایی رسیدیم :))

ممنون :)
عمرشون با برکت

+خداروشکر 
ممنونم :)

+ محبوبه ^_^
خداقوت خواهری :*
ممنون *_*
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۲۲:۲۲ شفق تیرزاد (*_*)
خدا حفظش کنه

امتحانات! هه! یادش بخیر کتاب ها حکم قرص خواب رو داشتن!
مچکرم :)

واسه من برعکس -_-
خدا حفظ کنه مادربزرگت رو عزیزم :)

+نخسته عزیزم:*
ممنونم رفیق جان :)

+ قربانت ^_^
نفستان پایدار :)))
برا ما ک هنو 4 تاش مونده :|
ممنون :))
حسابی خسته نباشید :)
کامنت من  چه ایرادی داشت حوا خانم نذاشتی🤔🤔🤔
ایرادی نداشت
نه چنگال توشه  اون چیه 🤔🤔🤔
ماکارونی
این  چطور ماکارونیه 🤤🤤🤤🤤🤤  چطوری میخوری   ولی سالاد شیرازی  خیلی حال میده چه خوشگل درست شده 
طرح‌دار هست.
غذای مامان بزرگ پز =))))
((:
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۱ دختر آفتاب ..
هیچ کدومشونو ندارم
نه مامان بزرگ ها
نه پدربزرگ ها
 خدااقوت:))
 و خدا حفظشون کنه:)
خدا رحمتشون کنه

ممنون ^_^
ممنون‌تر :)

+ چند تا کتابِ خیلی خوب بهم معرفی کن :)
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۸ ایمان-همو یرگه یخ!
همون بوده پس !!
چی؟! :|
حیف که تمومدشد وگرنه کار به تعارف نمیرسید! نمیذاشتم بهت برسه!
چه معنی دارهههه....؟!!!😋😤😤😮😮😮😵😵😵
خب میاید امروز با هم بریم خونه مادربزرگ؟! :))
عکساز غذای مادر بزرگِ؟

خیر :)
خوبی آلاء جون؟! ^_^
خط اخر:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))
داشتن مامان بزرگ بابا بزرگ خیلی شیرینه و دلچسب
سایشون بالا سرمون(: و طلب آمرزش برا مامان و بابابزرگایی که دیگه پیشمون نیست(:
همینطوره
ان‌شاءالله :) خدا همه‌ی رفتگان رو رحمت کنه.
ما که همچنان ادامه داره تا شونزدهم: (
خیلی موفق باشی سادات جان :)
ماکارونی پیچ پیچی :))
بله دقیقاً از همون مدل‌ که گفته بودید :))
خدا حفظشان بفرماید 
:)
برکت زندگی را ...
ممنونم :)
خدا قوت دختر مهربون ^-^ 
می دونستی منم برات دعا میکنم؟ (((: 
خدا قوت رو که من باید بگم مستور جان ^_^
عزیزم *____*
البته که من هم همه‌ کنکوری‌ها رو با اسم دعا کردم :)
چه مدلی میخوای!؟
 هرچند اول برو خاطرات سغیر رو بخون
بعدش عشق در برابر عشق
اخرین و یکی از زیباترین کتابایی که خوندم
رمان نباشه فقط :|
چشم چشم ممنون :))
اخی اره واقعا همینقدر که توصیف کردی خوبن خدا برامون نگهشون داره:) 
خسته نباشی:))
آمین :)
سلامت باشی :))
بگو یه دوست دارم عقده مادربزرگ پدربزرگ داشتن داره اونم مثل من دعا کن. :)
باشه حوا؟!
چشم هلما جون :)
سلام عزیزم وب جالبی داری زیباس
خوشحال میشم به وبم سربزنی مررسی
سلام :)
به کدوم وب؟! :|
خداحفظشون کنه:)
رحمت خاصی هستن به خدا:)
:)
بله بله :)
خدا حفظشون کنه...
😊
سه صبح دلم ماکارونی خواست.
اون وقت کی پاسخگوی این شیمک زبون نفهم منه؟؟؟
آمین :)

الهی :))
بیا خودم برات درست می‌کنم :))
سلام
امتحاناته منم تموم شد
سلام
به سلامتی
مطلبتون، عاشقانه هاش، کامنتاش، دوستان حاضر، همش مال خودتون. وبلاگم اون یکی وبلاگم. موتورم :))) همش مال شما. اون خیار شوراش مال من.
تا این حد یعنی؟! :))
مهربونِ جانِ دلِ کی بودی تو؟ ♥_♥ 
^__^
شرمنده من بیشتر رمان میشناسم:|
 غیر از اون کتابایی مثل انسان ۲۵۰ ساله
عه :|
خب عاشقانه نباشه مشکلی نیست :)
خسته نباشید ما که هنوز یه ده روزی هستیم :(

تابستان خوبی داشته باشید :)
سلامت و موفق باشید :)

همچنین :)
يكشنبه ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۰:۴۹ ایمان-همو یرگه یخ!
که سه ساعت در روز خوابیدین !!
آها بله بله :) تا حدی که کتاب باز می‌کردم خیلی عذر می‌خوام حالتِ تهوع بهم دست می‌داد :|
سلام سلام سلام 😊
بالاخره تموم شد حوایی 😥😥
سلام :))
خسته نباشی :)
داریم میریم اردو مشهد 😍😎
به‌به چه عالی :)
خیلی التماسِ دعا
زده به سرش ((((:
خوبی حوا؟ خسته نباشی عزیزم (:
اینطوری نگو :) مشهد رفتن همین اندازه ذوق داره :))
الحمدلله :) ممنون ^_^
مودب باش جلو حوا 🤐
شال آبی من خونه شما نیست؟ 🤔😒
:)))
خونه اونا چرا باشه :|
هوس ماکارانی کردم |:
الهی :))
چ غذای خوشمزه ای😋😋
خدا مادر بزرگتونو براتون نگه داره، 
بفرمایید ناهار در خدمت باشیم :))
ممنونم
سلام عزیزدلم:*

آیم حَ 
خودت میدونی دیگه؛)
اومدم آدرسموبدم ببخشیددیروزتاحالا هی یادم میرفت:|

+ماکارانی فرمی؛(( منم میخوام(بالحن ِ باباپنجعلی^^)
سلام ^_^

بله بله :)
عزیزم :) خوبی؟! چه خبرا؟!

+ بیا خونمون درست می‌کنم برات :))
نه زیر تختت افتاده احتمالا |:
:))
من گشنم شد حوا 😭😭
حیف که داری میری اردو :))
آرههه 😂😂😂 تو بهتر از من جای وسایلمو بلدی 😁😁
یکم درهم شده کامنت‌هاتون :))
سلامت باشی ...قربونت:*

خبرسلامتی:*

اینهمه دوره خونتون که؛(
^_^

چه وبلاگت خوشگله :))

عیب نداره مهم دل هست که فاصله براش تعریف نشده :)
چشمات خوشگل میبینه :*

+دقیقاً ^^حتما درست میکنم وبه نیت باهم خوردن میخورم^.^
عزیزم ^_^

+ چه عالی *_* منم درست می‌کنم :))
راست میگه حوا دیوونه (((:
مشخص کن کدوم واسه منه کدوم واسه حوا
:)
عامو ما هم دلمون خواست .
شما اهلِ کجا هستید؟!
ممنونم
نوش جون
قربانِ شما :)
تهران
فکر کردم اهلِ جای دیگه‌ای باشید. لهجه ندارید پس.
اون عامو جز اپشن های منه خخخ
خیلی هم خوب :)
باشه 😐

حوا حوصله شعر داری؟
:)

میشه نداشته باشم؟! :))

من شاعر نیستم

من تنها کلماتی را می دانم

که نام تو را دارد

و آنها را ردیف می کنم به نشانه تو

شب را دوست دارم چون آغوش تو را دارد

صبح را دوست دارم

چون بیداری تو را دارد

از رنگهایی خوشم می آید

که رنگ چشمان توست

رنگ آرامش تو

من شاعر نیستم

تنها کلماتی را به تو ربط دارد

می شناسم

و آنها را کنارهم می گذارم

تا دیگران بخوانند و

عاشق شوند

چه زیبا :)

لبخند بزن دو چشم بارانی را

 

تجویز بکن "نگاه درمانی" را

 


یک شعله بخند تا به آتش بکشی

 

دانشکده ی علوم انسانی را

 

حامد عسکری 

خیلی خیلی خوب بود ^_^

یک بوسه ز تو خواستم و شش دادی

شاگرد که بودی که چنین استادی

خوبی و کرم را چو نکو بنیادی

ای دنیا را ز تو هزار آزادی

زیاد درکش نکردم :|

من محو خدایم و خدا آن منست

هر سوش مجوئید که در جان منست

سلطان منم و غلط نمایم بشما

گویم که کسی هست که سلطان منست

(:
حوا گلی من برم که مامانم کم کم داره عصبانی میشه (((:
حتما دعات می کنم عزیزم (: خداحافظت
:))
ممنونم ^_^ خدا پشت و پناهت
سلام.
مشامت را از عطر دل انگیز "بهشتی" مادر بزرگ تا می توانی پر کن؛خداوند عمر طولانی با عزت به ایشان عنایت کند.

+بگو ماراتن امتحانات که سخت نفس گیر و نفس براست!!>>
سلام و درودِ مجدد
ان‌شاءالله از امروز بیشتر میرم بهشون سر می‌زنم :)

+ :))
يكشنبه ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۱ قاسم صفایی نژاد
خسته نباشید از امتحانات
خدا مادربزرگتون رو براتون حفظ کنه. قدر بدونید این سالهایی که کنارتون هستن
مچکرم
ان‌شاءالله که بتونم
آیا موهایش را شانه می کنی؟
آیا موهایش را می بافی؟
آیا دست و پایش را کرم نرم کننده و خوش بو می زنی و ماساژ می دهی؟؟
توی این یک هفته بیشترِ وقتم با مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها گذشت :)
رمانی که عاشقانه نباشه!؟
:|
بذار هرچی یادم اومد میگم
خاطرات سفیر
تقریبا میتونم بگم نامیرا
فصل شیدایی لیلاها
حا سین نون
و این جور سبک ها
باز فکر می کنم میگم:)
بله :|

دستت درد نکنه رفیق :)
شاید عجیب باشه ولی واقعا دلم برای امتحانات مدرسه و دانشگاه تنگ شده
درک می‌کنم :)
من که زمانی به دنیا اومدم که از نعمت پدر بزرگ ها و مادر ها بی نصیب بودم ان شاءالله که برای شما رو خدا حفظ کنه همیشه سلامت باشن 
به به چ غذایی دلمان خواست 
ان شاءالله که در تمام مراحل زندگی موفق باشی
خدا رحمتشون کنه
ممنونم :)

قربانت ^_^
سلام :) 
چه خووب *_* خدا حفظشون کنه ان شاء الله براتون . 
خسته نباشی حوا جان :) خوووب استراحت کن حتما .

سلام و درود :)
ممنونم ^_^
قربانت :)
يكشنبه ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۳:۵۶ ایمان-همو یرگه یخ!
برای امتحانات اینقدرمیخوندین ؟؟😑😑
ادم دل زده میشه خو !!حالا20نگیرید 19بگیرید چی میشه مگ ؟
بله :|
:|
سلام یه چند وقت اکسیژنم کم شده بود گفتم بیام یه سر به هوا بزنم:D

آخ کی آب پرتقال با ماکارونی میخوره .....اوق اوق اوق......
من مطمنم امتحان سومت رو افتادی......بیشتر بخون
سلام :|

:/
دلمون خواست خب 
نذار اینا رو 
ببخشید
سلام حوای عزیزم
بهترم
اخه قبلا هم با همین ظرفا عکس گذاشته بودی گفتم شاید عکاسش خودتی
سلام آلاء جونم :)
امیدوارم همیشه عالی باشی
:)
nazirigi.loxbiog.comممنون میشم
:)
خدا قوت خسته نباشی
حال خوب الانتون رو خریدارم :))
خدا مادر بزرگ رو حفظشون کنه
سلامت باشید
نمی‌فروشم :| شوخی :))
ممنونم
خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون. من خیلی وقته مطالب وبلاگ شما رو میخونم مطالب بیشتری قرار بدین. آرزوی موفقیت برای شما
مچکرم :)
موفق باشید.منم تازه کنکور دادم اما حس خوبی بهش ندارم.اگه کسی تجربه داره ممنون میشم به وبلاگم سر بزنه وکمکم کنه
سلامت باشید
طبیعیه. ان‌شاءالله که بهترین نتیجه رو می‌گیرید.
ای جانم این مادربزرگ های دوست داشتنی ...:)
خسته نباشی عزیزم:)
^_^
سلامت باشی :)
سلام حوای مهربونم :)
خدا حفظشون کنه
خسته نباشی. تعطیلات تابستون خوش بگذره
عجب تصویر اشتها برانگیزی ...
سلام فرناز جان :)
ممنونم
تشکرِ فراوان :)
خدا نگه داری کنه از مادربزرگ جان

:)
^_^
نخسته حوا جان مهربان
ممنونم :)
چه سفره ی خوشمزه ای...😋
:)
راحت شدیم؛
از دست این امتحان ها....
بله :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


پدر بزرگ و مادربزرگ، واقعا فوق العاده اند...نماد محبت محض...
پدر و مادر هم محبت دارند اما خب به وقتش هم دعوا می کنند اما اونها محبت محضند....

ما که از نعمتش محرومیم...چه پدربزرگش و چه مادربزرگش...

یادم میاد مادربزرگم با اینکه سواد خوندن و نوشتن نداشت اما وقتی باهات راجع به درس و دانشگاه صحبت می کرد داستان انتخاب واحد را از خودت بهتر بلد بود(لبخند)

خدا همه رفتگان را بیامرزه...
خدا همه بزرگترها را هم حفظ کنه


عاقبتتون به  خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درور

همینطوره
:)

خدا رحمتشون کنه

:)

آمین

همچنین
علی یارتون
خدا پدربزرگ مادر بزرگا رو حفظشون کنه ..خیلی باید قدرشونو بدونی :)
:)
وقتی این پست و خوندم دلم برای مامانیم که چند روزه مسافرته بیشتر تنگ شد
الهی خدا حافظ همشون باشه .
آخی :)
آمین
سلام

فروش وی پی ان | فیلترشکن | pptp | l2tp

سازگار با ویندوز ، ایفون ، اندروید

اکانت تست رایگان

http://iptakvpn.tk
سلام
قبلش به خاطر امتحانات کم پیدا بودین ،
حالا هم رفتین توی تعطیلات بعد امتحانات !
اره ؟ :)
خیلی ببخشید ولی به شما ربطی نداره
من هم همچین مادربزرگی دارم
مادربزرگ شمارو خداحفظ کنه
خدا حفظشون کنه :)
سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷ , ۱۸:۴۷ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
بسیار زیبا
:)
عِ ! عاقاااا! نکن اینکارا رو 😂 رژیم هستیم بخدا 😅😅😅
رژیم چیه :))) بیخیال رفیق :))
بسیار عالی بود 
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید www.yektaco.net
:)
خسته نباشی حوای قشنگم ❤️😍
خدا مامان بزرگتو حفظ کنه برات ❤️😍
سلامت باشی ^_^
ممنونم مهربون :))
سلام 

عالی عزیزم
سلام :)

📣📣📣توجه توجه💶💶قرار یه درآمد میلیونی داشته باشی،اونم از تو خونه
نوین ترین شغل خانگی بدون پرداخت حتی یک ریال ،بدون داشتن تخصص و صرف زمان 
کسب درآمد تضمینی از سیستم دانش بنیان کنتل.فقط و فقط یک ثبت نام لازم دارید بدون پرداخت حتی یک ریال .جالبه نه؟
جالبتر اینه که از sms هایی که برات هر روز ارسال میشه و واقعا اعصاب خورد کنه میتونی پول دربیاری .
خودت میتونی انتخاب کنی چه پیامهایی برات ارسال بشه و پول هم دربیاری
حالا چه جوری ؟؟؟ بیا تا راهنماییت کنم
@cantelgold
:|
سلام . وبلاگ خوبی داری.
ی پیشنهاد خوب برات دارم که بتونی آمار  بازدید وبلاگت چندین برابر کنی.
ما در سایتمون خدماتی رو عرضه می کنیم که میتونه در رسیدن شما به اهداتون کمکتون کنه.
یکی از خدمات ما ، طراحی موشن گرافیک برای وبلاگتونه.
پیشنهاد میکنم این فرصت از دست ندی.
کافیه وارد لینک زیر بشی و موشن گرافیک مخصوص خودت سفارش بدی و شاهد این باشی که میشه  بازدید وبلاگت چندین برابر کنی.[قلب][گل]
سلام
ممنون
پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۰:۲۷ سایت تفریحی چفچفک
امتحانات من تازه تموم شدددددددددددددددددددد

به سلامتی
وبسایت فوق العاده ای دارین سرشار از دلنوشته های عالــــــــی
لطف دارید
ای جانم سالادشیرازی:)) به به...
:)
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۸ شفق تیرزاد (*_*)
نیستی که! :((
خیییلییی دلتنگتم... نگرااانم... حوااا! نمی گی از دوریت دق می کنم؟

امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش و خرم باشی عزیز جان...
شرمنده :(
الهی الهی :((

ممنونم رفیق جان
خوش به حالتان که از این نعمت بهره مندید!
خدا حفظشان کند 
به حالتان غبطه خوردم.
امروز چندمین سالگرد یکی از مادر برگام بود .


خدا رحمتشون کنه
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۰۲:۰۰ مــحــدثــه ...
من عاشق دعاهای مادربزرگم هستم.انقدر قشنگ دعا می کنه که نگو.همیشه حس می کنم پشت هر دعاش یه آمین بزرگ هست.خدا سایه هیچ مادربزرگی رو از سر بچه ها و نوه هاش کم نکنه:)
خدا حفظشون کنه ^_^
به و به و به :)
خدا حفظشون کنه *_*

+زنده باشی :* بسلامتی ^_^
((:
ممنونم ^_^

+ سلامت باشی :))
سلام حوا جان :)
کم پیدایی خواهری؟
اوقاتت به کام باشه ^_^
سلام عزیزم :)
نبودم این چند وقت
ممنونم ^_^
ماکارانی فقط ساده 

فرمی سوسول بازیه

به کنج هم سر بزن کمپ نویسندگان جوان
:|
خسته نباشی حوا بانو ^_^
سلامت باشی :))
خسته نباشید ان شا الله موفق باشید :)))
سلاما باشید :))
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۷:۵۷ شفق تیرزاد (*_*)
حوااا! کوجااایی؟ من می تلسممم
گفته بودی تابستون کمتر به وب سر می زنی چون می خوای بیشتر با خونواده و مامان بزرگ و بابا بزرگ باشی
از طرفی هم گفتی که تابستون یه عمل جراحی در پیش داری
حوا! الان کدومشه؟ نگرانتم دختر...
اگر اولیه که امیدوارم بهت خوش بگذره و بهترین خاطره ها رو بسازی
اگر هم دومی... ان شاءالله سلامتی باشه... حال خودت و دلت خوب خوب خوب
ولی آخه هر کدوم هم که باشه، بی خبر؟ ناملد! نمی گی نگران و دلتنگ می شم؟
به هر حال همیشه دعاگوی رفیق شفیق عزیزم هستم
به امید دیدار عزیز جان :-*
عه :| تایید شده بوده کامنتت اما جواب نداده بودم
موردِ اول :)

بیان جای خوبی نیست رفیق
حالم از یکسری آدم‌های بی‌لیاقت بهم می‌خوره. آدم‌هایی که لایقِ احترام نیستن. دنیای خودم خیلی قشنگ‌تر و رنگانگ‌تره...

قربانت ^_^
بی نهایت زیبا بود. برای منی که مادر بزرگ ندارم فقط حسرتش باهامه.
قدر بدونید.
ممنون که حالمو عضو کردید.
خدا رحمتشون کنه...
اومدم بگم دیگه عکس غذا نزار :|
الان گشنمه به شدت دلم خواست :(
# قلمت هم که مثل همیشه عالی :)
:)
يكشنبه ۱۷ تیر ۹۷ , ۲۰:۴۲ شفق تیرزاد (*_*)
خدایااا خدایااااا هزااار مرتبه شکر... حوایی حالش خوووفه :))

+ببشقید الان خیلی گیرم نمی تونم بخونم بعد برمی گردم بفهمم چه توجیحی داری شما! بتونم تصمیم بگیرم سطل آب و کف لازمی یا تیرآهن ۱۶!
++همین که فهمیدم خوبی خیلی خوشحال شدم و خدا رو شکر...
عزیزم ^_^

+ توجیهی ندارم :) هر کدوم که دوست داری :))
++ بودنت برام خیلی باارزشه
بالاخره برگشتی!
:)
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۰۷:۱۹ شفق تیرزاد (*_*)
بهله تایید بدون جواب! ده بار اومدم و لاجواب! :|
ارزشی ندارن. خودت رو ناراحت نکن رفیق. از بودنت ناراحتن؟ بیشتر باش تا بیشتر حرص بخورن! (وقتی شفق مقابله به مثل می کند! هی هی)
معلومه که قشنگ تره :) اصلا جایی که حوا باشه قشنگی و رنگین کمون خود به خود می آن :)) مراقب خودت و خوبی هات باش عزیزم.

+نمی دونی چقققدر دلواپست بودم... دوست داشتم وقتی اومدی یه سطل آب و کف خالی کنم روی سرت!! انقدر که دوستت دارم بوخودا :)) ولی الان ترجیح می دم یه بستنی با هم بخوریم!
++قربانت :-*

شرمنده :(
آخه خودی هستن مثلاً :/ آدما هم که همیشه از خودی می‌خورن...

عزیزم ^_^ کاش بودی... خیلی خوش می‌گذره این روزا...

+ من فدات بشم رفیقِ بامعرفت ^___^ بستنی بخوریم *___*
++ مهربونِ کی بودی تو؟! :)))
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۰۸:۳۲ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزم... دشمنت شرمنده.
آره... من از بیگانگان دیگر ننالم/ که با من هر چه کرد آشنا کرد... برات آرزو می کنم حال دلت خوب باشه.
قربونت... قطعا با حوا بودن خوش می گذره ❤
+خدا نکنه. یه گاز از بستنیت بهم می دی؟!
++کمال هم صحبتی با شماست عزیز جان *_*
:)
با وجودِ رفیقی مثلِ تو میشه آدم حالش بد باشه؟! :)
^_^
+ اصلاً همه‌ش مالِ تو :)
++ عزیزِ مهربونم ^______^
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۰۹:۴۱ شفق تیرزاد (*_*)
می دونی که خیلی خوبی؟
وقتی هستی حالم خوبه... همبشه باش و دیگه اینطوری بی خبر نرو. منو تنها نوذااار
:)
خوبی از خودته ^____^
سعی می‌کنم :)
سلام
خدا به خودت و مادربزرگت و خونوادت عمر با عزت بده، من نه پدر و نه مادر و نه پدربزرگ و مادربزرگ، هیچ کدوم رو ندارم. حال روحیم هم چند وقتیه خرابه. دلم شکست ... . پاینده باشید.
سلام و درود
خدا رحمتشون کنه
سلامت باشید
سلاااام!
خداحفظشون کنه برات :)
+ خداقوت! موفق باشی😊
سلام عزیزم ^_^
ممنونم :)
+ قربانت :))
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷ , ۱۱:۲۰ شفق تیرزاد (*_*)
پست "خود خود تو" رووو... :))
شعر بسییی زیبااا :))
دیگه دیگه :))
خیلی ^_^
برای رفتن به خانه مادربزرگ عجله داشتم ولی برای برگشتن به خانه حوصله نداشتم.
یاد مادربزرگم افتادم، خدا مادربزرگ شمارو حفظ کنه
ممنونم
ممنونم سلامت باشید :)
^_^
مادر بزرگ و غر زدناش بخاطر اینکه همش گوشی دستمه و کم بهش توجه میکنم؛ خودِ خودِ زندگیه :)
خدا حفظشون کنه :)
چقدر کامنت داری

:)
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:/
مطالب جالبی دارین 
مطالبتونو دنبالتون میکنم
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۲ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
سلام بسیار ممنون عالی بود 
نظافت منزل
سلام و درود 

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan