زندگی به سبکِ سبز آبی

میگه: آبی هم خوبه اما من سبز بیشتر دوست دارم

میگم: عیب نداره یجوری با هم کنار میایم

میگه: آشپزخونه سبز باشه اتاق‌ها آبی :)

میگم: آشپزخونه آبی باشه اتاق‌ها سبز :|

میگه: باشه هر چی تو بخوای :)


اصلاً «تفاهم» یعنی من آبی دوست داشته باشم و تو عاشقِ سبز باشی تا یک قدم تو به سمتِ علایقم حرکت کنی یک قدم من به سمتِ سلایقت. یعنی من تو را با تمامِ تفاوت‌هایت دوست داشته باشم و تو مرا با همه‌ی دوست‌داشتنی‌های متفاوتم بخواهی. اصلاً نه سبزِ من نه آبیِ تو! زندگی به سبکِ سبز آبی.


شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۱ آقای مُرَّدَد
آره آفرین همین درسته.....

:)
:))
:)
خب سبز و آبی شبیه همه آخه، بعد سبزآبی هم قشنگه خیلی. ولی اومدیم و قرمز دوست داشت. یا صورتی حتی! اون وقت چی؟[متفکر]

+ بنفش هم نه به قشنگی آبیه، نه شباهت زیادی به قرمز داره :|
باز هم میشه ترکیبشون کرد :)
بحث بحثِ پذیرشِ تفاوت‌هاست. یه بار من کوتاه بیام و به سلیقه‌ی طرفِ مقابلم احترام بگذارم یه بار اون. تفاهم یعنی این نه علایقِ مشترکِ هر چه بیشتر.

+ یه کوچولو سلیقه به خرج بدیم مشکل حل میشه مامانِ قشنگم :))
شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۳ پارسا جهانگیری
درستشم همینه :-)
:)
نمیشه اتاقا آبی باشه آشپزخونه صورتی 😅😍
اینم میشه :))
با سلام شما دنبال شدید
حالا این وبلاگ زیر رو دنبال کنید.
http://www.Preferable.blog.ir
با تشکر
سلام
خطِ دوم بایدی هست؟!
شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۴ دنیای کامپیوتر ...
رنگ های زیبایی هستند.
بله خیلی
یعنی به رنگ مورد علاقه‌اش هم فکر کردی؟:)
حالا من که قرمز و فیروزه‌ای و مشکی دوست دارم چه کنم؟:| البته حالا خیلی رنگش مهم نیست با هم کنار میایم آخر:))
+ ولی واقعا خوش بحالش کلا باهاش راه میای، خوشبختی بیشتر از این؟:)
دیگه دیگه :)
دقیقاً همون با هم کنار اومدنش مهمه :))
+ خوشبختی در دسترسِ همه هست اما یه عده نمی‌بینن :)
همین از خود گذشتگی های کوچیکه که زندگی و رابطه رو همون جوری که ما آرزومونه میسازه(:
درسته :)
عالی 
:)
چقدر این تفاهم دوست داشتنی و دلچسبه :)
بله ^_^
خب منم میگم پذیرش تفاوت سبز و آبی خیلی راحت تر از این حرفاس. اونی که سخته، قرمز و آبیه :))
می‌فهمم منظورت رو الهه. همیشه همه چیز به راحتیِ پذیرشِ سبز و آبی نیست اما زندگی بدونِ از خود گذشتگی که زندگی نمیشه. میشه؟! :)
شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۲۱:۰۴ chefft.blog.ir 💞💕
سبز آبی قشنگتره همون😊
(:
یاد این پستم افتادم :)
دوباره خوندمش :)
خیلی قشنگه واقعا ممنون از مطالبتون
خیلی لطف دارید شما. من ممنونم :)
خبری شده؟
بوی شیرینی خوردن میاد...
در راستای همون دوم شخص‌های غایب هست :)
فکر کنم از خونه‌ی همسایه باشه :| ما شیرینی نداریم
بسیار عالی
مچکرم
زندگی به سبکِ سبز آبی((:

مثل همیشه؛قشنگ بود:)
:))

نگاهت زیباست :)
سلام :)
به به !
سلام و درود :)
(:
یه راه ابی یه راه سبز ((:
آره :))
قبول نیییس :)))
همه جااا بنفش :دی
فقط آبی :)))
آقا بزنیم کل قشنگه رو :دی
آقا مبارکه :دی
چی شده؟! :|
کسی ازدواج کرده مگه؟! پس چرا من رو خبر نکردید؟! :|
کلى پر از معنی بود ، 🌸🌸🌸🌺🌺🌸🌸
:)
زندگی با زیاد از خود گذشتن هم زندگی نمیشه. یه موضوعی خیلی مهمه. اگه آبی دوست داری، یه نفری رو پیدا کنی که سبز دوست داشته باشه. نه قرمز.
بعد فاصله ی سبز و آبی رو از خود گذشتگی کنی.

افراط و تفریط هیچ وقت راهِ حل نبوده. حرفت درسته.
اصلاً اگه سبز دوست نداشت که نمی‌شد حضرتِ عشق :| :))
صحیح😄
:)
مهم همینه :)
بله :)
زن مرد مث پازل می مونن !
اگه مث هم باشن اصلا کنار هم قرار نمی گیرن 

+ من این رو در مورد دوستانم هم معتقدم که تفاوت ها باعث میشه با هم رشد کنیم .

+ تذکر خوبی بود ممنون :)
قرار هم بگیرن ابدی نمیشه.

+ شاید. زیاد مطمئن نیستم.

+ خواهش می‌کنم :)
سلام 
فقط آبی :))
سلام و درود
احسنت :))
ای جان 
جانت سلامت رفیقِ فوتبالیِ من :)
بابابزرگم به سبز میگه آبی 
به آبی میگه سبز:)
نمیدونم !ینی بهم نزدیکن؟
خدا حفظشون کنه :)
آره
زندگی خیلی پیچیده تر از رنگ ها است ...
صد درصد [اشاره می‌کند به آدرسِ وبلاگش]
ولی خب رنگ فقط یه مثال بود.
رابطه ها در دو حالت قشنگ میشن:
اول پیدا کردن شباهت ها
دوم احترام گذاشتن به تفاوت !

اگر این وسط طرفین از خودگذشتگی هم داشته باشن واسه همدیگه
میشه گفت که این رابطه در عین منطقی و معقولانه بودن؛ کاملا عاشقانه؛ احساسی و موفقه!

خیلی زیبا بود پستتون:)
درود بر شما

به‌به چقدر لذت بردم از توضیحتون :)

نگاهتون زیباست مچکرم :)
و درودِ خداوند بر شما باد
:))
کجایی تو دختر؟! :)
شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۲۲:۴۰ دختر آفتاب ..
من سبز رو دوست دارم:)
 ولی آبی هم دوست دارم:)
تو که هر رنگی دوست داشته باشی جات وسطِ قلبِ منه :)
چقدر زیبا بود😍چقدر خلاقانه !!😍😍😍😍

میگم پستاتو رمزدار کن🤔
حالا یه سری هاشو میزدن و میفهمی
اما یه سری هام هستن این نوشته ها رو ثبت میکنن به نام خودشون و تو اصلا نمیفهمی :((
عزیزم ^_^

خیلی باید بی‌تربیت باشن که با وجودِ این که گفتم حرامه باز هم کپی کنن.
آره دقیقا همین درسته 
من همیشه گفتم معمولا قطب های همدیگر رو دفع میکنن
و این قطب های غیر همنامند که جذب همدیگر میشوند.
:)
این همه عاشقانه بی مخاطب؟:-/
مخاطبش هست ولی غایبه :)
وسط امتحانا حتی شمردن گلهای قالی هم برا آدم جالبه چه برسه به فکر کردن در مورد رنگ مورد علاقه 😂
درود :)))
چه عاشقانه :)
امیدوارم خوش بخت بشی عزیزم:))
:)
امیدوارم همه خوشبخت بشن :))
مثل من و دوستم صبا همش سر قرمز و ابی با هم اینطوری توافق میکنیم:)))(
آفرین :)
سبز و آبی یه جور رگه های هم رو دارند...
رنگای نزدیکی هستند به هم:)

در عینِ نزدیکی با هم متفاوت هستن و نکته دقیقاً همینه :)
داداش اگر موافق یک رنگ باش چی 
هیچی
بالاخره اختلاف وجود داره حالا رنگ یا هر چیزِ دیگه
ولی هیچکس تا حالا آشپزخونه آبی ندیده...و سبز هم.
:)
منظور ترکیبِ رنگ هست. کلاً که سفید باید باشه. این که حریرِ پرده و گلدونِ روی میز و این چیزا چه رنگی باشه مثلاً :)
يكشنبه ۳ تیر ۹۷ , ۰۸:۳۶ شفق تیرزاد (*_*)
من دلم کمی تا قسمتی لجبازی موخواد! تولوخدا! بعدش قول می دم کنار بیام!
آخه گاهی لجبازی با عشق مزه می ده!

+ البته عشق واقعی. یعنی طرف رو خوب بشناسی، خوب بشناستت، بدونی کی و کجا تموم کنی، بدونه چطور جواب لجبازیت رو بده.
لجبازی که نمکِ زندگی هست :))
باشه نوه‌ی گلم تا هر کجا که دلت می‌خواد لجبازی کن :)

+ دقیقاً
منظورم تا یه حدی از تفاوته :)
تا یه حدی آره خوبه :)
قشنگ بود. اصلا نکته ش همینه که در موقع انتخاب همسر حواسمون باشه که اختلافاتمون در حد همین سبز و آبی باشه :) اینطوری میشه اختلافها رو یه ذره بالا یه ذره پایین جوش بدیم برهههه :)
با کسی ازدواج نکنیم که اختلافش با ما در حد اختلاف سبز و قرمزه! ^_^
تمامِ حرفِ منم همین بود :)
درود بر شما ^_^
کمرم شکست:)))
خدا نکنه :))
سلام:)
خوب بید:)
سلام و درود
:)
«آبی» من از تو
«سبز» ی تو از من
«سبز آبی» ها
یا
«آبی سبز» ها نیز از هم<>
:)
هیچ انسانی شبیه انسان دیگر نیست.
چرا که
تاریخ و جغرافیای فکر هر انسانی با انسان دیگر متفاوت است.بزرگترین هنر انسان امروز،هنر « تفاهم » است.هنری که فقط و فقط از طریق خوب « نگاه کردن» و خوب « گوش سپردن» و خوب « سخن دانستن» تولد می یابد. دیدنی که حجاب نداشته باشد و شنیدنی که با گذشته معنا نشودوسخنی که از روی مرض نباشد.انسانی که بدینگونه ببیند و بشنود وسخن بگوید؛راه برقراری ارتباط درست و مفاهمه را بخوبی می شناسد و می پیماید<>
کاملاً موافقم
یعنی تو فوتبال هم با هم تفاهم دارین؟!

نمی‌دونم
سلام 

شاید هم ب سبک آبی سبز *_^
سلام و درود

بله بله :)
من ک میگم همون سیاه باشه همه جا آدم از غصه دغ مرگ بشه بره پی کارش :|
چرا؟! :|
می‌خوایم زندگی رو زندگی کنیم نه مرگ رو زندگی
اصلا قرمزته:)))
فقط آبی :))
سلام

توی دنیای خودت سبز باش توی دنیای خودش آبی و توی دنیای مشترکتون آبی باش و اون سبز.

سلام :)

نباید برعکس باشه؟!
از نظر من هر خونه باید هفت‌ تا اتاق داشته باشه، هرکدوم به رنگ یکی از رنگ‌های رنگین کمون :))
قصر باید باشه یحتمل :))
این همه عاشقانه و تفاهم مخاطب داره؟
غایب هستن ایشون :)
مگه تو سبز دوست نداشتی اون آبی؟
نه من آبی دوست دارم :)
اون هم امیدوارم سبز دوست داشته باشه :|
آهان. خب پس اشتباه گفتم برعکسش درسته..خخخخ
اون فرضی ان شاء الله پیدات میکنه.
بله بله :))
همه چی به وقتش :)
چه عکس عشقولی =))))
((:
سلام سلام سلااام 😉
حوایی خیلی دعا کن 🙏
سلام :)
ان‌شاءالله همه کنکوریا موفق باشن :)
يكشنبه ۳ تیر ۹۷ , ۱۳:۵۶ دختری از جنس باد
همین مهمهههه
بله :)
تفاهمه که زندگی ها قشنگ میشن..
و البته تعریفِ ما از تفاهم باید درست باشه.
عشقتون مانا:)
اول باید شکل بگیره بعد مانا بشه :) مچکرم ^_^
به به!
:)
يكشنبه ۳ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۲ فروشگاه جزیره
تعریف زیبایی از با هم بودن و دوست داشتن بود.
ممنونم
خوب گفتی والا:)
قربانت :)
فکر کردم چیز دیگه ای داشتین می خوندین خواستم التماس دعا بگم (;
به ما نمی‌خوره از این چیزا :)
به شما نخوره پس ب کی بخوره ؟! :)
به شما می‌خوره مثلاً :)
عععععجب :)))
:))
عععععجب :)))
اشتباهی دو بار ارسال شده یا خواستید عمقِ تعجب رو نشون بدید؟! :))
اشتباهی بود ولی عمق تعجبم هم سر جاشه :)
:)
یه حقیقت رو بگم بهتون. امروز داشتم به این فکر می‌کردم که چقدر شما نگاهتون متفاوته. این که با کوچکترین اتفاق خودتون رو در محضرِ خدا می‌بینید اما من به شدت غرق در روزمرگی‌هام شدم و هیچِ هیچِ هیچ...
پس تعجب نداره :)
کاش می دیدم  ...
تا وقتی مشهد بودم اوضام خیلی بهتر بود اما حالا ن ...
مشهد ک بودم هر روز میدیدم اما حالا ده روز از ماه رمضون گذشته و این اولین باره ک حسی داشتم برا نوشتن ...
ماه رمضون امسال محشر بود :`(

گفته بودم فکر کنم. بعد از ماه رمضون شرایط به مراتب سخت‌تر میشه. همین که صفر نشده یعنی شما کلی جلو هستید پس شکر :) بهتر هم میشه ان‌شاءالله.

خوشا به حالِ شما که عالی ازش استفاده کردید...
البته شمام دارین شکست نفسی می کنین ...
من یه وقتایی خجالت می‌کشم سرم رو جلوش بالا بگیرم. همین اندازه بدبخت و بیچاره :(
با همین حالت اگه جلوش وایستین و سرتونو پایین نگه دارین شک ندارم ک یه نگاه غرورامیز به فرشته هاش می ندازه و به شما افتخار می کنه :)
ممکنه خدا به بدیِ بنده‌ش افتخار کنه؟! :)
به حس پشیمونیش ،
به همین حس خجالت و حیاش ،
به این ک باز هم برگشته پیش خدا ،
به توبه ش ،
چرا افتخار نکنه !
:)
لازمه برای چندمین بار بگم چقدر نگاهتون به همه چیز زیباست؟! :)
چشتون زیبا میبینه :)
:)
من خیلی وقته می‌خواستم بپرسم ازتون که اسمِ کوچولوتون چیه؟! البته اگه اشکال نداره.
هرچند گفتنش مخالف سیاست های "حسابرسی" هستش ولی حالا ک شما پرسیدید فرق می کنه .
اسمش محمد حسین باباس
الهی :)
خدا خیلی حفظش کنه براتون :)
منم دوس داشتم یه جیزی بدونم البته اگه اشکال نداره .
اسم خواهر و برادرتونم مث شما خاصه ؟
اسمِ من مگه خاصه؟!
حوا اسم خاصی نیست ؟
در عین این ک اسم قشنگی هست کمتر می ذارن رو بچه هاشون
من اسمم حوا نیست :)
آهنگِ عصرِ پاییزی رو شنیدید؟! از مرحوم پاشایی. ایده‌ی حوا رو از این آهنگ گرفتم :)
عععععججججب :))
چقدر امروز متعجب می‌شید شما :))
چ کنیم دیگر ،
بیصبرانه منتظر ماجرا هستم ...
قبل از ماجرا یه چیزِ دیگه هم باید بگم بهتون
رگه هایی از بلاگرشیما در دسته‌ای از کامنت ها موج‌ میزنه ولی :)))
لازم شد برم کلِ جواب‌هام رو مرور کنم :| :))
سبز آبی

هردو خوبن

ولی بنفش یه چیز دیگست :)

موفق باشید:)
بالاخره سلیقه‌ها متفاوته :)

سلامت باشید
تفاوت ها هم خوشگلی های زندگی رو میتونه زیادی نشون بده. :)
درسته :)
سلام حوا جونم :)
خوبی نازنینم؟
اگر بحث سر قرمز و آبی بود فکر نکم هیچکدوم کوتاه می اومدید :دی
سلام فرنازِ عزیزم :)
الحمدلله
کلاً فوتبالی نیستم :)))
انتخاب عکستون خیلی عالیه😊
:)
تعریفت از تفاهم درسته ؛)
(:
عرض سلام. ببخشید من از متن های شما در شبکه های مجازی استفاده کردم، ببخشید که بدون اجازه شما این کار رو کردم.
سلام
چه عجب بالاخره عمومی فرستادید :/ من یه بار گفتم واسه کسی ایمیل نمی‌فرستم گویا ندیده بودید. و در رابطه با کپی هم که مشکلی نیست شده دیگه. امیدوارم تکرار نشه چون به هیچ عنوان راضی نیستم حتی اگه ذره‌ای ارزش نداشته باشه این نوشته‌ها.
دوشنبه ۴ تیر ۹۷ , ۱۱:۱۴ امیررضا خانلاری
سلام و عرض ادب
قشنگ بود 
کوتاه مختصر و پر احساس
سلام و درود
لطف دارید شما
عالی :)
ممنون :)
دلت شاد :)
از تهِ تهِ قلبم برات آرزوی موفقیت دارم :)
سلاااام بر همه


یکمی باهاتون حرف داریم....

درباره ی محفل قرآنی مون...

منتظریم
تشریف بیارید اینجا: 
http://azf06.blog.ir/post/1246
سلام :)

باشد
پس یعنی میشه با همه تفاهم داشت دیگه؟ :)
بستگی داره :)
بسیار عالی نفاهم خیلی خوبه گاهی میشه این حس شیرین با خرید هدیه تولد همسر خودتون شاد کنید
:)
قلمتون مانا... .
مچکرم
ممنونم از بخشش تون...
خواهش می‌کنم
به چی؟
خیلی چیزا :)
من باز سفید رو خیلی دوست دارم
زمینه سفید باشه و لا رنگای شاد ترکیب بشه :)

سبز آبیشم قشنگه :)

قطعاً همه چی باید سفید باشه با ترکیبِ مثلاً آبی :)

(:
من عاشق صورتی ام😊😊😊😊
^_^
آبی اشتها رو کم می‌کنه‌ها🙄
منم عاااشق آبی‌ام ولی :)) البته در سبز هم رگه‌هایی هم از آبی وجود داره :) 
جدی؟! نمی‌دونستم
به‌به ^____^
سه شنبه ۵ تیر ۹۷ , ۰۲:۰۹ ایمان-همو یرگه یخ!
سلام😊
رنگ مهم نیس کنار هم بودن که مهم!چرا نشه سبز رو هم دوست داشت ؟؟
سلام مستر آیس :)
رنگ که مثال بود صرفاً. میشه :)
دلتون همیشه شاد
ممنون
صحیح
بله
اگرچه آبی عالی است ولی
واقع آن است که صورتی یواش گل های عکس خیره کننده تر است!
همیشه همینه :)
عجب عاشقانه ای :))
قرار نبود عاشقانه بشه :)
خدا حفظ تون کنه برا هم
کسی نیست که خدا برام حفظش کنه :)
چه کاریه جفتتون فیروزه ای دوست داشته باشین خب
زوریه مگه؟!
پنجشنبه ۷ تیر ۹۷ , ۰۳:۱۰ شفق تیرزاد (*_*)
حوایی کوجایی؟
دل نگرونتم :(
تو لاکِ خودم :)
نگران نباش عزیزم
یعنی چی؟ 
پس برای کی نوشتید؟ 
بخشِ موضوعاتِ اینجا یه قسمت داره به اسمِ دوم شخصِ غایب. تمامِ پست‌های این قسمت بدونِ مخاطب هستن :)
پنجشنبه ۷ تیر ۹۷ , ۰۸:۱۲ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزم... تنهایی گاهی لازمه
مگه می شه نگران غیبت رفیق شفیق نشد؟ الان که دیدم هستی خیلی خوشحال شدم... خدا رو شکر
حال دلت خوب رفیق :))
همینطوره
عزیزم ^_^ رفیقِ مهربونم :)
همچنین *_*
پنجشنبه ۷ تیر ۹۷ , ۰۹:۰۶ ایمان-همو یرگه یخ!
منم صرفا جهت مثال گفتم !!چرا نشه به سلایق هم احترام گذاشت ! بعضی وقتا خودم یکارایی میکنم اما با خودم میگم چرا نشه مثلا اینطوری نبود !!
مهر هر لحظه از رگ گردن به شما نزدیکترمیشه😂😂
مگه من گفتم نمیشه؟‌! :))

بله :))
ما راه راه میکنیم...:/
:)
سلام دوست عزیز
نمی دونم ایراد از منه یا نوع نوشتن تو ، اخه من مطالبتو خوندم اما نمی دونم چرا اصلا نمی تونم با سبک نوشتنت و مطالبت ارتباط برقرار کنم زیادی خشکه ، انگاری فقط یه قالبه و هیچ روحی پشت کلماتت نیست ، به نظرم توصیف درسته کلماتت جمله هات بی روح هستند اما در کالبدی زیبا ، حقیقتش مطالبت قشنگن اما تحسین برانگیز نه .
نمی دونم برات حائز اهمیت هست نظرم یا نه و امیدوارم دلخور نشده باشی ...
یا علی .
سلام و درود
به تعدادِ آدم‌های روی کره زمین سلیقه وجود داره :) قطعاً یک نوشته رو همه نمی‌پسندند.

علی یارتون
پنجشنبه ۷ تیر ۹۷ , ۲۱:۵۵ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
-هرگز حضورِ حاضرِ غایب شنیده ای؟!

+بله بله! یارِ حوا :)
دقیقاً :)
فقط سبز ابی :)
:)
قالب منم سبز آبی هست :))
:)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

این وسط کی صورتی و سفید دوست داشته؟(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

نمی‌دونم :))

همچنین
علی یارتون
سلام وقت بخیر بر دختری از نسل حوا)
خوب هستی؟
چه خبر؟ بهتری انشااله؟

*************************
شما باید وارد جغرافیای فکری شخص غایب وارد شی و فرهنگ لغتش را تورق کنی و شخص غایب نیز باید یه سفر به قلمروی جغرافیای فکری شما بکنه و فرهنگ لغت شما را ورق بزنه ورق بزنه تا واژه ها و کلمات مشابه را در بیاریید و روی کلمات نامتشابه و نامانوس هم بحث دو نفره بکنید تا یه ریزه  تفاهم اولیه حاصل بشه!! حالا حالا باید همدیگرو مطالعه کنید(خنده + چشمک)
سلام و درود
الحمدلله
خوبم ممنون :)

:)))
زندگی به سبک ما :))))
بله :))
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۱۷:۰۳ دریا _ گاه نوشته های من
سبز آبی 
مثل وبلاگ من
:)
خیلی هم عالی :)
(:
سلام:)
نیستی حوای عزیزم؟:)
ان شاالله که سالم و سلامت باشی:)
سلام :)
درگیر بودم :)
همچنین مهربون ^_^
سلام.درست حدس زدم؟ یا حدسم اشتباه بود؟
سلام و درود
اشتباه بود :)

📣📣📣توجه توجه💶💶قرار یه درآمد میلیونی داشته باشی،اونم از تو خونه
نوین ترین شغل خانگی بدون پرداخت حتی یک ریال ،بدون داشتن تخصص و صرف زمان 
کسب درآمد تضمینی از سیستم دانش بنیان کنتل.فقط و فقط یک ثبت نام لازم دارید بدون پرداخت حتی یک ریال .جالبه نه؟
جالبتر اینه که از sms هایی که برات هر روز ارسال میشه و واقعا اعصاب خورد کنه میتونی پول دربیاری .
خودت میتونی انتخاب کنی چه پیامهایی برات ارسال بشه و پول هم دربیاری
حالا چه جوری ؟؟؟ بیا تا راهنماییت کنم
@cantelgold
:|
عالی بود.  قالب خیلی قشنگی دارید حتی به درد سایت تفریحی و خبری هم میخوره
ممنون
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۷:۵۶ فاطمه باغملکی
هر دو رنگ خوشگن
اما سبز خوشگلترره
:)
سلام
درسته، گذشت باید از دو طرف باشه، اما نه این که همیشه یک طرف کوتاه بیاد و پا روی دلش بگذاره و نه این که نوبتی باشه. به نظرم اونی که توی هر ماجرا حالش بهتره و می تونه باید بگذره! و شاید ماجرای بعدی دیگری بهتر باشه...!
سلام و درود
همینطوره
سلام وقتتون بخیر.
شما وبلاگ خوبی دارید.
اگر مایل باشید می تونید وبلاگتون رو حرفه ای تر کنید و تبدیل به سایت کنید.
با ما حرفه ای تر کار کنید.

سایت طراحان
http://wptarahan.ir
سلام
سلام
بسیار زیبا بود
نوشته هاتون رو دنبال میکنم
ضمنا وب با رویکردی جدید فعالیت رو از سر گرفته
خوشحال میشیم از حضورتون
موفق باشید
سلام و درود
لطف دارید
چقدر خوب
حتماً
سلامت باشید
ممنون زیبا بود
خواهش می‌کنم
با تشکر از مطالب خوبتون
:)
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
مطالب جالبی دارین 
مطالبتونو دنبالتون میکنم
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۲ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۲ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

merc babat postaye aromatic va ziba

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan