همیشه که نباید همه چیز را به زبان آورد

مثلِ بعضی شب‌ها که باید دوتایی، تنهای تنها به صبح برسانیم، از آن شب‌هایی که نه تو حوصله‌ی شام درست کردن داری و نه من حوصله‌ی شستنِ یک عالمه ظرف، شال و کلاه می‌کنیم و می‌رویم به همان رستورانِ همیشگی. همان میزِ دو نفره‌ی سفید رنگِ همیشگیِ کنارِ پنجره را انتخاب می‌کنیم، می‌نشینیم و خیره می‌شویم به آدم‌های شهر. از آن بالا شهر خواستنی‌تر می‌شود. خوبیِ ارتفاع این است که آدم را از زمین و دغدغه‌هایش می‌کَنَد. حرف می‌زنیم و می‌خندیم و تهِ دلمان ذوق می‌کنیم که یکدیگر را داریم اما بروز نمی‌دهیم. مثلِ همیشه چندین بار منو را بالا و پایین می‌کنیم و آخرش می‌شود همان همیشگی. میز‌های کناری مدام پر و خالی می‌شوند و ما عمیقاً گرمِ صحبتیم. می‌دانی عزیزِ دلِ خواهر؟! من مغرورم اما تو مغرورتری. آدم‌های مغرور به راحتی نمی‌گویند دوستت دارم! آدم‌های مغرور وقتی یک شب از هم دور باشند چیزی از گلویشان پایین نمی‌رود. آدم‌های مغرور دلتنگ که می‌شوند، فقط بغض می‌کنند تا دوستت دارم از چشم‌هایشان بچکد. مثلِ شبی که از طرفِ مدرسه با دوستانت راهیِ مشهد شدی. خانه بوی مرگ به خود گرفته بود. تماس گرفتم. همین که گفتی سلام همه‌ی دوستت دارم‌هایم ریختند. اصلاً همین که وقتی بغض می‌کنم، برای اشک‌هایم امن‌ترین آغوشِ دنیا می‌شوی و پا‌به‌پای من گریه می‌کنی یعنی تو مادرِ دومِ منی. همیشه که نباید همه چیز را به زبان آورد. بیا دوستت دارم را زندگی کنیم...

چه خواهرانه عالی و قشنگی :)))))
نگاهت قشنگه عزیزم :)))
+ خودش نباید بخونه :|
چه زیبا نوشتید... 
شما زیبا خوندید :)
همیشه دوست داشتم یه برادر تقریباً هم سن خودم تو این زندگی کنارم بود :|
منم دوست داشتم یدونه داداشِ بزرگتر داشته باشم اما خب نشد که بشه :)
خوش به حالتون...
خیلی خوبه که با هم دوستید و خواهر...
مثل همیشه عالی...
:)
مثلِ همیشه لطف دارید.
سلام عزیزم

موفق باشی
سلام مهربون :)

سلامت باشی
خواهرا عشقن:)))
آره :)) حتی وقتی کار به گیس و گیس‌کشی می‌رسه :| :))
بخاطر غرور و این حرفا؟ 
خوب میکنید توی دلتون و نوشته های پنهانی باشه خیلیییی بهتره 


+ولی بعضی وقتها دوست دارم که به زبون بیاد بهتره البته توجه داشته باش بعضیییییی وقتها 😊😊
آره :)
مشهد که بود من بدجور مریض شدم. بعد از یک و سال و چند ماه هنوز هم میگه تو از دوریِ من مریض شدی بعد هم کلی می‌خنده :|

+ صد درصد :)
چقدر عالی بود،حس‌های قشنگ خواهرانه‌ات مستدام جانم:)
+دلم برای خواهرم تنگ شد، برم یه زنگ یا پیام بدم بهش:)
لطف داری فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^
+ آفرین بدو بدو :)
وای گیس و گیس کشی  موضوع جذاب روابط خواهری یا خواهر برادریه:دی
خیلی جذاب :|
من خواهر ندارم ☹️
من خواهرت بشم؟! :)
g

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

:| :)
خواهر داشتن واقعا خوبه ...
ندارم ..ولی تمام این دوسال دلم خواست باشه ..یه خواهر ...
و چه عکس خوشگلی ...
خیلی زیاد
خودم خواهرت میشم :) دوست ندارم رفیقم غصه‌دار باشه.
دستِ خانمِ دهقانی درد نکنه :)
الهیییی عزیز دلم:)))
من که تا حالا از این خواهرا دور نشدم البته یه بار که بیمارستان بستری شدم هروقت ملاقات میومدن موقع رفتن بغض میکردم و با قهر خداحافظی میکردم😐😀
البته من اون بغضو می ذارم پای تنهایی توی بیمارستان 😊😊😊
^_^
چند تا خواهر داری؟!
بیا بذاریم به حسابِ دلتنگی :))
دو تا 😊😊
نه تنهایی😊😁
فکر می‌کردم یدونه داری :) خدا حفظشون کنه ^_^
عجب :)))
:))متشکرم همچنین شمارو برای هم حفظ کنه🙂🙂
بله دیگه ماهم مثل شما کم و بیش مغروریم یهو دیدی خواهری اومد و اینجا رو خوند:/// :))))))
ممنونم :))
احسنت احسنت :))))
😍😙😙
معصومه خانمِ عزیز ♡_♡
حوا جان
در کنار عزیزان شادکام و سلامت باشی... ❤❤🌹🌹🌹
خیلی ممنونم همچنین ^_^
گفتن هم معجزه می کند
به خیلی چیزها بستگی داره
خدا برای هم نگه تون داره
مام تقریبا یه همچین خواهرایی هستیم ....
ممنونم :)
چقدر عالی :) خدا حفظتون کنه برای هم.
سه شنبه ۲۹ خرداد ۹۷ , ۲۱:۰۶ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
بسیار زیبا
مچکرم
عالی بود حوا جان.
خدا حفظشون کنه
ممنونم :)
رستورانی که گفتید رو کوهه؟
نه سه طبقه داره.
با تمام دعوا ها و کلکا و .. اصلا نمیشه دوستشون نداشت (:
و همیشه باید حواست باشه اتو ندی دستشون وگرنه وای به حالمان (((:
دقیقاً :)
آخ آخ گفتی :)) مدام باید بگم عصبانی میشی حواست باشه فلان چیز رو نگی‌ یه وقت! :|
خیلی قشنگ نوشتی دخترم =)
قشنگ خوندی مادرم :)
گفتید غرور یاد بدبختی خودم افتادم.گرفتار شدیم به مولا.مگه میشه دل دخترای مغرورو بدست آورد.
همینه دیگه :))
ان‌شاءالله که حل بشه مشکلتون.
مثل همیشه خاااص :)
خیلی زیبا نوشتی. عکس خیلی خوشمزه ای هم انتخاب کردی :)
دلم غذای بیرون خواست!
با همه ی دعوا ها و اختلاف نظر ها واقعا وقتی نیستن جای خالی شون حس می شه.
بعضی وقت ها نیاز به بودنش دارم ولی نیست!
خدا همه شون رو حفظ کنه.

+ خواهری تون مستدام.
قربانت :)
نگاهت زیباست عزیزم ^_^
بیا با هم بریم :)
همین که یکی نیست حرصت بده خیلی بده.
الهی :)
ان‌شاءالله

+ ممنونم
یک عدد سئوال: "همان همیشگی" یعنی چه دقیقا؟!

با سفره آرایی چطوری؟

+ شد دو تا که! :| :)
اینجوری نیگا نکن! پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است! ؛)
ما معمولاً کباب سفارش میدیم. آبجی درباری من جوجه‌کبابِ طلایی.

به شدت بهش علاقه دارم. معمولاً توی مراسم‌ها تزیئنات با منه.

+ صدتا بپرس اصلاً :)
((:
اینو خیلییییییی قبول دارم :) 
چه عالی :)
عزیزم:)خواهر نعمت بزرگیه
^_^ خیلی خیلی...
هممون مث شما از این عشق های ناب داریم تو زندگیمون ،
با این تفاوت که شما می تونید این عاشقانه رو همون طور عاشقانه بنویسید :)
به نوشتن نیست. به گفتن هم نیست. به قدر دونستنه :)
چه پست خوشگل و خوشمزه ایی:)
*_*
چه متن قشنگی .
:)
چه با احساس 
چه خواهرانه قشنگی
خوشبحال خواهرت که یه خواهر به این با إحساسی و ماهی داره 
.
.
بعضی ها یاد بگیرن :| مردم هم خواهر دارن منم دارم:|
ممنونم عزیزم ^_^

تینا کجایی؟! :))))
خدا برای همدیگه حفظتون کنه

چه غذاهای خوشمزه ای...نمیشه از شیراز با پست اکسپرس برام بفرستید؟:)))
ممنونم

چرا که نه. شما فقط لیست بدید :)))
قربونت 
:)
خواهر خیلی خوبه
من که ندارم🙍
خواهرِ شما هم میشم :))
آررره خواهرم میشی؟ 
حتماً ^_^
چه خواهرانه های قشنگی ، مستدام باشه ایشالا
مچکرم :)
خدا نگهتون داره برای هم عزیزم
من تک فرزندم ولی دوستای خوب زیاد دارم
خیلی خوشگل نوشتی
^_^
ممنونم :)
خدا حفظ کنه دوستانتون رو :)
لطف داری شما ^_^
قشنگ بید:)
:)
اون میدانی خواهرو نمینوشتی
فکرمیکرم نویسنده این متن حوا 25ساله با یک عدد شوهر است:|
حوا کوچولوتر از این حرفاست :))
نوشته هات من و یاد قبل ازدواجم میندازه با همین حرارت مینوشتم نه برای خواهرم برای عشق آیندم...

واسه همه‌ی عشق‌های زندگی باید نوشت :)
ای جان 😍
چقدر حس خوب داشت
خواهر عالیه ... :)
خدا همه خواهر ها رو واسه هم حفظ کنه 😘
عزیزم ^_^
خوشحالم که حسِ خوب بهت منتقل شده :)
خیلی :)
آمین :)
خیلی هم پست بی‌رحمانه‌ای بود، برای اونایی که خواهر ندارن :((
من معذرت می‌خوام :(
سلام حوا بانو:)

آخ که چقدر این خواهرا دوست داشتنین خدا برامون حفظشون کنه:)
سلام خانمِ شینِ عزیزم :)

آمین :)
تو عاشقانه خواهرت رو دوست داری از نوشته هات داره عشق میچکه 
:)
فکر کنم منم خیلی مغرورم....
خیلی!
 عالی بود:)
اصلاً دختر باید مغرور باشه :)
خیلی!
قربانت :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

چه حس خواهرانه خوبی...

خدا برای هم حفظتون کنه...

چه غذاهای خوشمزه ای....فقط قرمه سبزی بود، بهتر نبود؟(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

:)

ممنونم

نه همین خوبه :))

همچنین
علی یارتون
دلم هواشو کرد.
میم قشنگم.


+ مثل همیشه درجه یک بود.
عزیزم :)
منم میمِ قشنگم :)))

+ مثلِ همیشه لطف داری شما :)
نه بابا عذر خواهی چرا :) 
بجاش مراقب خواهرتون باشین و همینطوری ناگفته دوستش بدارین :)
اصلاً دلم نمی‌خواد کسی رو ناراحت کنم.
چشم :)
+ من به شدت منتظرِ موفقیتِ شما هستم :) دفترِ فیزیکم هم آماده‌ی پست شدن هست :))
سلام:) 
بسیار بسیییار لذت بردم .
ممنون.
سلام عزیزم :)
خوشحالم ^_^
خواهش می‌شود.
ولی من فکر می کنم نوشتنشم مهمه .
وقتی می نویسیدش یا توصیفش می کنید بیشتر به چشمتون میاد . حتی بعضا برای ما آقایون ک احساسات ضعیف تری داریم تازه وقتی می نویسیمش مشاهده میشه این عشق !!
اون وقته که تازه می تونیم قدرشو بدونیم :)
کامنتتون من رو یادِ اون پستی که واسه همسرتون نوشته بودید انداخت. حق با شماست :)
یه بار داداش کوچیکم اومد بغلم کرد و در گوشم گفت:
آبجی جانم! یه وقت پیش خودت غصه نخوری که خواهر نداریاااا... من دارم!... باور کن اصلا چیز خاصی نیست!
...
😐
عجب چیزی گفتند :| :))
سلام.
خواهرا عند عشقن
حالا کجاشو دیدی؟
ببین در اینده ای نه چندان دور چگونه یارو یاور یکدیگرمی شوید ودر چه لحظات خاصی به داد هم می رسید که نگو نپرس!!
سلام و درود
:)
الان هم همینطوره. جلوی چشمش از بالای دوازده پله افتادم هیچ کاری نکرد :|
:) قشنگ بود

+خیلی خوبه که
همیشه سعی میکنین
وجه مثبت همه چیو ببینین !! :)
:)

+ همه چیز مثبته مگر این که خلافش ثابت بشه! :)
سلام :)
سلام و درود :)
جلوی یه سری موجودات بی شک اره
باید مغرور باشی
ولی نگرانم همه گیر بشه:))
تا اونجایی که من می‌دونم غرورت کاملاً بجاست :))
سلام.
خواهرا عند عشقن!
حالا کجاشو دیدی؟
ببین در آینده نه چندان دور(منظور بعد از حل اتحاد مزدوج است) چگونه یارو یاور هم خواهید شد و چطور در لحظات خاص حامی یکدیگر<<>>
+خداوند هر دو ی شما را برای یکدیگر نگه دارد انشااله
سلام و درودِ مجدد :)

امیدوارم همینطور بشه که شما می‌گید.
+ خیلی ممنونم
بعد ازدواج انقدر مشغله میاد که واقعا نمیشه..،
لشق خیلی خیلی کمرنگ میشه
اگه منظورت عشق به همسر باشه که خب من فکر می‌کنم تازه با شروعِ مشکلات اثباتش شروع میشه. البته من تجربه‌ای ندارم تصورم اینه.
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۹۷ , ۰۹:۳۹ مصطفی فتاحی اردکانی
خدا نگهدار خواهریتون
ممنونم :)
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۹۷ , ۰۹:۴۱ مصطفی فتاحی اردکانی
خدا نگهدار به معنی خدافظی و بدرود نیست.
خدا نگهدارِ خواهریتون
بله بله :)
ای بابا  من الان کامنت خواهری رو دیدم:/ 
من حرفی ندارم تا حالا که ندیدی از این به بعد هم لازم نیست ببینی://
عزیز دل خواهرررییی😊😊😊
اینم یه مدل از دوست داشتنه :))
خدا حفظتون کنه ^_^
این احساستون همیشه جاری برای ایشون
مچکرم :)
خیلی دلم می‌خواست یه برادر بزرگ‌تر یا حداقل هم سن داشتم ولی نشد که بشه ... منهم بی‌کار ننشستم و دوستانی را به عنوان برادر انتخاب کردم ... الان که این متن را خوندم یادم آمد که چند سالی است که از دوستان قدیمی خبری ندارم ... هیییی
برید جویای حالشون بشید :)
اینکه مثل همیشه زیباست درش شکی نیست ولی خب من الان این سفره رو دام خواست آخه ^__________________^
هلما ^____^
بیا خونمون قشنگ‌ترش رو برات آماده می‌کنم :)
دختر دایی های من هم دو تا خواهرن
هرچقدر سعی کردم نتونستم این رابطه خواهری رو درک کنم حالا نمیدونم ایراد از من بوده یا موضوع.
زیبا نوشتی
زیبا خوندید :)
بسیار زیبا:)
(:
چقدر حس نوشتت عالی بود حواجان:))
اوهوم خواهر ک داشته باشی دنیات عوض میشه البته بجز مواقع گیس وگیس کشی ک داغان میکنه و میره خواهر جان:///
قربانت ^_^
کاملاً موافقم و درک می‌کنم :|
چقدر قشنگ (:

دلم خواهر خواست 😄
نگاهت زیباست :)

بیا پیشِ خودم :))
میسی🙏
^_^
من از یه شاعر خیلی رمانتیک هم پرسیدم بعد ازدواج حال دلش چطوره؟
گفت حال عشق خوب نیست
گفتم پس عشق چی
گفت بچم و بزرگ میکنه بزرگ بشه من بشم معشوقش
همسرش فوق العاده مرد خوبیه یه مهندس جنتل من و خیلی مودب
از این مدل رابطه‌ها زیاد دیدم. متاسفانه بعد از بچه‌دار شدن اونقدر توجه به سمتِ بچه میره که همسر فراموش میشه. خیلی بده :(
:-)
:)
قبلش هم انقدر بی توجه میشن بهم و زندگی سرد میشه که بچه میارن 
همیشه هم اینطوری نیست یا حداقل سعی کنیم ما اینطوری نباشیم. نمیشه؟! :)
بعد از مدتها شصت ساعت متوالی با هم بودیم. دلم حساااابی براش تنگلیده. قبل از خوندن این پست بهش اس دادم و گفتم ^_^
خواهرانه هاتون مستدام و پر از عشششششق. :)
عزیزم ^_^
همچنین :)
خداکنه:)
:)
وای حوا عالی بود دختر ^^
قربانت :)
شاید بشه
من که خودم و میکشم بشه...
حتماً میشه :)
😍😘
:)
خواهر هم مثل پدر مادر دیگه واقعا مثال نداره..خدا همه خواهر برادرا رو برای هم نگه داره ..
آمین :)
ممنون:) *_*
^_^
قدرش رو وقتی دونستم که روی تخت بیمارستان به پرستار می گفت توروخدا بذارید فقط خواهرم باشه.
خدا برای هم حفظتون کنه
الهی... امیدوارم همیشه حالش خوب باشه.
ممنون :)
حوای عزیزم ^_^ 
خداحفظتون کنه واسه هم 
مهربون ماهیِ من *_*
ممنونم :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ** ** **** ** *** **** ** **** ** ***** ** ****** **** *** **** *** *** ***** *** ** ***** ****** *** ***** ** ** ****** *
**** *** ******* *** ***** ** ** ***
**** **** **** *** ** ****** **** **
** ** **** **** **** ***** **** **** ***** *** ** ** ** *
**** *** **** ** **** ** ** ** **** ***
*** *** ***** *** *** ***** ***
** ****** **** ***** ****** ** ***

:)
چه قشنگ و خواهرانه :)

منکه خواهر ندارم ...خوشبحالت :ا
نگاهت زیباست مهربون :)

خودم خواهرت میشم ^_^
مثل همیشه قشنگ و عالی نوشتیو عکس وسوسه‌انگیزی رو انتخاب کردی =)
می‌خواستم از حسرت خواهر نداشتن هم بگم ولی چون تجربه‌ش نکردم نمی‌دونم دقیقا چجوریه. همیشه فکر می‌کنم مثل رابطۀ من و رفیق صمیمیه. و با خودم میگم اگه اینجوری باشه حداقل یدونه‌ش رو دارم و حسرت معنی نداره! ولی ته دلم می‌دونم که شاید داشته باشه ؛)
ان‌شاءالله همیشه همین‌جوری خوب و بامحبت بمونین برای هم :)
به‌به ببین کی اینجاست ^_^
چون هیچ‌وقت دوستِ به شدت صمیمی نداشتم توی دنیای واقعی نمی‌تونم در این مورد اظهارِ نظر کنم. خدا دوستت رو برات حفظ کنه :)
ممنونم :)
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷ , ۱۶:۱۵ سارا سماواتی منفرد
سلام
چه خواهرانه زیبا و دلنشینی ...

اما همه خواهر و برادرها اینجوری نیستند. 

آرزوی بهترین برای جفتتون  ((-:


سلام و درود
:)

اگه منظورت دعواست که خب ما تا دلت بخواد دعوا می‌کنیم :| طبیعیه :)

ممنونم ^_^
قلم فوق العاده قدرتمندی دارید!
درود بر شما!⚘

خدا واسه هم حفظتون کنه😊
شما لطف دارید :)

مچکرم :)
سلام

پس اگر اومدی چرا سلام نکردی!.................



هی روزگار........


دوکی نبینم اینورا بپلکی.......
سلام

چون که زیرا :/

دنیا برعکس شده؟! شما مدام اینجایید! به سلامت
:))

اسی چرا نباید اینجا بیام؟ :))

باید از تو اجازه بگیرم اول آیا؟ :))
نمی‌فهمم یه عده چرا اینطوری می‌کنن :)
عموما این جور افراد 
گلوشون گیره :)))
که حساسیت به خرج میدن!:))

البته ناراحت نشید از حرفم شاید 
من اشتباه میکنم:))))

ولی عموما کم اشتباه میکنم:))
چی بگم :))
گلوم پیش کی گیره؟ :)))))
فکر نکنم کامنتتون رو ببینن که بخوان جواب بدن. برید از خودشون بپرسید.
زیبا،😚😊
:)
اسی:)))))

گلوت پیش من گیره:))))))

خب پیش اون شخصی که روش حساسی دیگه:))

بیشتر از اینم لازم نمیبینم تو مکان عمومی در بارش توضیح بدم:)
خوبیت نداره
:|
ممنون میشم ادامه‌ی بحثتون رو ببرید یه جای دیگه :)
بله حق با شماس!

عذر میخوام!


اصلاً نیازی به عذرخواهی نیست :)
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷ , ۱۷:۰۸ سارا سماواتی منفرد
منظورم همون دعوا و بعضی اختلاف های مسخره بود ...
واقعاً هم اختلاف‌ها مسخره هستند. کاش همه کدورت‌ها برطرف بشه.
دوکی بیا دستمو ببوس تا ببخشمت:))

وگرنه سر پل سراط خفتت می کنم اونجا هم پل باریک خطرناکه درگیری پیش میاد می افتی پایین..
برید به خودشون بگید :/ وب دارن گویا :/
خواهرانه شما پایدار باشه...
ممنونم
خدا    حفظتون کنه
من خواهرندارم
دلم سوخت😭😭😭😭
ممنونم

خواهرِ شما هم می‌تونم بشم :)
باعث  افتخاره عزیزم😍😍😍😍
^_^
دوستم خواهر داره. میگه من عین خواهر دیگه‌ام براش. در همین راستا فکر می‌کنم لابد مزه‌ی خواهر داشتن اینجوریه. :) 
منم ممنونم ^_^
الهی ^_^
خواهش می‌کنم ♡_♡
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۰۹:۵۴ شفق تیرزاد (*_*)
صبح جمعه ات بخیر و خوشی رفیق :)
خوفی؟
بر وفق مراد ان شاءالله؟
ممنونم ^_^
الحمدلله. خودت چطوری؟!
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۰ شفق تیرزاد (*_*)
*_*
شکر خدا... :)
^_^
چقدر خوبه که می‌بینم خوبی :)
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۳ شفق تیرزاد (*_*)
عه! فکر کردم غلللوب تایید می شه!

ممنون عزیز جان :))
عزیزم ^_^

می‌فرماید:
رفیقم کجایی؟! دقیقاً کجایی؟!
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۵ شفق تیرزاد (*_*)
اون "شکر خدا" واسه حال خودت بودا. *_*
عه
حالِ خودت چطوره؟!
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۸ شفق تیرزاد (*_*)
دقیقااا توی قلب شما! چقدررر من ماهممم... مهربونممم... نازممم... سلطان قلبممم... اهم اهم! :))
دقیقاً درست گفتی :))
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۹ شفق تیرزاد (*_*)
حال نوبت منه: شکر. می گذره :)
چطور می‌گذره؟! :)
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۲ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزممم. قلب من خونه شما. گرم و نرم. فقط کفش هات رو بیرون درآر لطفا. یوخده کف قلبم حچاچه!

اوممم... گرم طور می گذره! دلمان بارااان موخواد!
چی بهتر از این ^_^

اینجا جهنمی شده واسه خودش :| خیلی گرم -_-
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۵ شفق تیرزاد (*_*)
:))

امیدوارم بارون زیبا نصیب تون شه. خنک شی. :))
((:

احتمالش زیرِ صفر هست :| ولی ممنون ^_^
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۶ شفق تیرزاد (*_*)
چلا؟ بارش بارون شهر تون کمه؟
زیرِ خطِ فقر :|
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۱ شفق تیرزاد (*_*)
الهی... :)
شیراز رو دوست دارم. دلم می خواد مقبره حافظ رو از نزدیک ببینم.

اینجا تیر ماه که می شه از بارون خبری نیست و خیلی گرم تااا مرداد ماه... طوفانی می شه که بیا و ببین!
(:
همیشه اول میرم مقبره حافط بعد سعدی :| کلاً حافظ رو بیشتر دوست دارم :)

خنک میشه هوا اون موقع؟!
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۵ شفق تیرزاد (*_*)
من از سعدی خوشم نمیاد. :|

یه طوفان شدید و بارون شدیدتر و آره... دو روزی هوا سرد می شه.
چرا؟! :|

خیلی هم خوب :)
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۷ شفق تیرزاد (*_*)
همه اش نصیحت می کنه و منم از نصیحت خوشم نمیاد.
بچه خوبیه ولی :| دوستش داشته باش :))
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۰ شفق تیرزاد (*_*)
البته این روز ها بخاطر حال و هوایی که دارم کم و بیش از اشعارش استفاده می کنم.
ان‌شاءالله حال و هوات طوری بشه که بری به سمتِ مولانا :)

می‌فرماید:
درد بر من ریز و درمانم مکن
زان که دردِ تو ز درمان خوش‌تر است
می نسازی تا نمی‌سوزی مرا
سوختن در عشقِ تو زان خوش‌تر است

این مدلی :)
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۴ شفق تیرزاد (*_*)
ممنونم.
مولوی رو که خعلی دوست می دارممم.
همینطور محمد علی بهمنی و مشیری.
:)
بخند دیگه

مشیری که معرکه ست ^_^
نظرت راجع‌به خواجوی کرمانی چی هست؟!
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۷ شفق تیرزاد (*_*)
چشممم :))

خیلی نمی شناسم!
بیشتر حتی :)))

آرامگاهش شیرازه. باید بیای ببینی چه معرکه ست *_*
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۲۲ شفق تیرزاد (*_*)
:)))
(((:

بعدا حتما راجع بهش جستجو می کنم.
((((:
:))))

خوشگل شد :))

کارِ خوبی می‌کنی
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۲۳ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزم :)))

کاری نداری؟
^_^

نه مهربون. فقط مراقبِ خودت باش. خیلی خیلی خیلی! باشه؟!
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۲۵ شفق تیرزاد (*_*)
*_*

چشم مادر بزرگ جان جانان. همچنین. :))
به امید دیدار
♡_♡

آفرین نوه‌ی گلم :))
خدانگهدارت
از همون روز که نوشتی شعر خوندن خوشحالت می‌کنه هر چند روز یه بار یادم میاد که بیام ولی یادم میره :|
خب با سلام :))

چو مُرده باشم اگر بگذرد به خاکِ لَحَد
به بانگ نعره برآید که جانِ ماست هنوز 
سعدی

یک روز به بام آمدی و رخت تکاندی 
این کوچه پر از رهگذر سر به هوا شد...
علی برات نژاد

می خواهمت، که خواستنی‌تر ز هر کسی
کو واژه‌ای که ساده‌تر از این بیان کنم؟
سیمین بهبهانی

چه نیکبخت کسانی که با تو هم‌سخن‌اند
مرا نه زَهره‌ی گفت و نه صبر خاموشی!
سعدی

من کم نمی‌کنم سر مویی ز مهر دوست
ور می‌زند به هر بن موییم نشتـــــری
سعدی
عزیزم ^_^
سلام :)

نمی‌داند دلِ تنها میانِ جمع هم تنهاست
مرا افکنده در تنگی که نامِ دیگرش دریاست

تو از کی عاشقی؟! این پرسشِ آیینه است از من
خودش از گریه‌ام فهمید مدت‌هاست مدت‌هاست

به جای دیدنِ روی تو در خود خیره‌ایم ای عشق
اگر آهِ تو در آیینه پیدا نیست عیب از ماست

جهان بی‌عشق چیزی نیست جز تکرارِ یک تکرار
اگر جایی به حالِ خویش باید گریه کرد اینجاست

من این تکرار را چون سیلیِ امواج بر ساحل
تحمل می‌کنم هر چند جانکاه است و جانفرماست

در این فکرم که در پایانِ این تکرارِ پی‌درپی
اگر جایی برای مرگ باشد زندگی زیباست

فاضل نظری
سلام خیلی عالی و قشنگ بودش واقعا دلگرم کننده هستند مطالبتون
سلام
مچکرم
عع شفق خانم اینجام هست!

خدا برا هم نگهتون داره(:

+دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد
بله

ممنونم :)

+ قابل نداره
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۱ شفق تیرزاد (*_*)
@ مهدی (:

بهله! شفق اینجا! شفق اونجا! شفق همه جا! هی هی :))

خسته نباشین دلاور!
خیلی وقت پیش شما رو در بیان یافتم و وب پرواز خیال، خطاب به زهرا جان جانان گفتم که شما بلاگر شدین!
قبلا هم کامنتتون رو در پست های قبلی وب حوا بانو دیده بودم. اونوقت شما تازه متوجه شدین من هستم؟!
این دفعه دیگه واااقعا خسته نباشین دلاور! ؛)
:)
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۲ شفق تیرزاد (*_*)
حوااا! رعد و برق شده! و چار تا دونه بارون!
الهی ^_^
خیلی دعا کن :)
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۵ شفق تیرزاد (*_*)
چشم عزیزم :))
بی‌بلا مهربون :))
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۶ شفق تیرزاد (*_*)
:))))
((((:

+ چون دوست داری :)
:)))))
(((((:

+ خنده‌هات همیشه تهِ دلی :)
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۲۳ شفق تیرزاد (*_*)
می دونی که خیلی عزیزی؟
:-*
عزیزم ^_^
تو هم برام خیلی خیلی عزیزی ♡_♡
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۲۶ شفق تیرزاد (*_*)
🌷❤🌷
^____^
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۲۶ شفق تیرزاد (*_*)
چه گلی دوست داری؟
رزِ سفید :)
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۳۰ شفق تیرزاد (*_*)
زیبا :)
هزاران شاخه رز سپید، با احترام و عشق، تقدیم به رفیق شفیق، مادر بزرگ جان جانان، حوا بانو. :-*
(:
یه عالمه آرزوهای خوب و آبیِ آبی واسه مهربون‌ترین دوستِ دنیا که بسی نوه‌ی دوست‌داشتنی و شکلاتی هست واسه مادربزرگ ^___^
خیلی زیبا نوشتید :)
نگاهتون زیباست :)
جمعه ۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۳۴ شفق تیرزاد (*_*)
ای جانم :))
خو من تموم شدم که با این تعاریف ^_^
جانت سلامت :))
تازه شروعِ ماجراست ^_-
سه بیت آخرش چه خوب بود :) 
(:
شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۰ قاسم صفایی نژاد
خواهر نعمت بزرگیه. اگه قدرشناس باشیم.
همینطوره
اگه یکی کنارمون نباشه چطور دوستت دارم رو براش زندگی کنیم؟
و اینکه اگه یکی هر شب دوستت دارم هاشو از چشمام بچکونه رو گونه هاش این دوستت دارم ها ممکنه به اون ادمی که دوستش داریم برسه؟ 
و اینکه ....
خیلییییی فوقالعاده بود...بهتر از همیشه :))
همین که همیشه توی ذهنمون باشه داریم زندگیش می‌کنیم.
شاید...

قربانت ^_^
شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۱۴:۱۰ امیررضا خانلاری
سلام و عرض ادب
راستی شما شاعر نیستید؟

سلام و درود
خیر
شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۱۴:۱۳ امیررضا خانلاری
حتی اگر شاعر نیستید می توانید به عنوان یک نویسنده عضو کارگروه ادبی وکیل الشعرا شوید 
نیازی به صرف وقت از جانب شما نیست  نوشته های منتخبتان توسط بنده منتشر می شود در وبلاگ کارگروه
اگه نیازی به صرفِ وقت نیست مشکلی نداره. متاسفانه به شدت سرم شلوغه.
افرین  چه خوشگل می نویسی😃😃😃😃
شما لطف دارید
چقدر قشنگ خواهر داشتن رو تصویر کردی .. حیف که من تجربه اش نکردم ..

عالی بود :)))
عزیزم :))

^_^
عالی ، وبلاگ زیبایی دارید اگه نیاز به ابزار یا هر چیزی برای وبلاگتان داشتید ما می توانیم کمکتان کنید

https://uisite.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%A8%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-wp-rollback/
ممنونم
شنبه ۲ تیر ۹۷ , ۲۰:۲۵ امیررضا خانلاری
سپاس از شما
خواهش می‌کنم :)
خواهر داشتن حس خوبیه :))
همیشه در کنار عزیزانت شاد باشی :)))
خیلی :))
قربانت ^_^
پس آخجون :)

خوبی خواهری ؟؟
خخ
:)

الحمدلله :)
:))
عکسش ادمو گرسنه میکنه :(
:)
عکس خیلی خوشمزه‌ای بود.
:)
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۲ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
انسان زیر زبانش پنهان است
:)

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۲ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

وبلاگ زیبایی داری

ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan