تو بگو بنویسند هر چه دلش می‌خواهد

آدم است و آرزوهایش. هر روز به وقتِ طلوعِ سپیده، چشمانش را می‌بندد و چند دقیقه‌ای خودش را در حصارِ آرزوهای محقق شده‌اش تصور می‌کند. دستانش را روی قلبش می‌گذارد و به تک‌تکِ آن‌ها قولِ برآورده شدن می‌دهد. همین اشرفِ مخلوقات به این شب‌های هر سال که می‌رسد، مغزش خالیِ خالی، دلش آشوبِ آشوب و زبانش لالِ لال می‌شود. به همین سادگی.

در امشب‌های این چند روز که حتی زمین و آسمان هم دست به دامنِ خدا می‌شوند تو بگو حیف نیست یک گوشه بنشینی و اشک نریزی؟! تردید نکن جانم. بخواه. زیاد هم بخواه. برای همه بخواه. برای من هم بخواه. حال که هر دو گیج و گنگ به آسمان خیره شده‌ایم بخواه در تقدیرمان بنویسند هر چه دلش می‌خواهد...


+ حالِ مادرِ یکی از دوستان چندان مساعد نیست. برای سلامتیِ همه‌ی تاجِ سرها دعا کنیم.

+ نیستی اما واژه به واژه‌ی حرف‌هایت به وقتِ قسمتِ تقدیر یک گوشه‌ی حافظه‌ام خاک می‌خورد.

مهم نیست 
:/
هر چه دلش میخواهد..... کاش میشد
چرا نشه؟! واسه خدا کاری نداره :)
ان شاء الله زودتر خوب بشن
ما رو هم دعاکنید حوا جان
یاعلی مدد
ان‌شاءالله
من شاید دعاهام به آسمون نرسه اما دعاهای تو حتماً می‌رسه :) دعام کن.
علی یارت
آفرین  
متاسفم واستون
یادم رفته آدمی که آرزو داره، رویا داره چه شکلیه حتی...
امیدوارم حالشون خوب خوب شه
یا طبیب من لا طبیب له...
همه دارند فقط ممکنه گاهی یادشون بره دارن واسه چی نفس می‌کشند.
ان‌شاءالله
سلام
خدا به حق این ایام همه مریضان شفا پیدا کنن

ان شاءالله
سلام و درود
ان‌شاءالله
همیشه ارزو کردم که خدا هیچ کسی رو با ارزوهاش امتحان نکنه، امشب هم ارزو میکنم خدا کنار ارزوهای هممون تیک اجابت بزنه، الهی آمین.
یاعلی
ولی می‌کنه :)
آمین
علی یارتون
واقعا منم  متاسفم  واسه آدم های گند دماغ و مغرور  که منتظرن که همه ازش تعریف کنند😣😣😣😣😣😣😣
متاسفم واسه آدم‌هایی که نظرشون رو بعد از ارسال و تایید تغییر میدن!

+ آخرین کامنتی بود که تایید کردم.
اره میکنه، سنگین هم میکنه.
خیلی سنگین. فقط باید به رحمتش امیدوار بود. تهش اگه ختم بشه به آرامشِ ناشی از فهمیدنِ حکمتِ نرسیدن خیلی خوبه :)
سلام حوا جونم^-^
انشالله همه مریض ها دوباره سلامتی خودشونو پیدا کنن و هیچ خانواده‌ایی به حق این شب و روز های عزیز غم نبینه*-*
منم دعا کن
سلام عزیزِ دلِ خواهری :)
ان‌شاءالله. خیلی دعا کن واسه مادرِ دوستمون.
چشم عزیزم ^_^
ارزو ..
التماس دعا حوای مهربون ...
رویا حتی...
محتاجیم به دعا آبانِ عزیزم :)
چه زیبا نوشتید .
+ این بهرنگه هم ولش کنید بزارید برای خودش هرچی میخواد بگه
زیبا خوندید :)
+ هر کس اهلِ شوخی و مسخره‌بازی نباشه از نظرِ ایشون مغروره :)
محتاجیم به دعا حواجان
چشم
بی‌بلا لیمو جانم :)
اصلا این شب ها باید آرزومون و دعامون این باشه که مادرهامون از آرزوهامون کم نشن. آرزوهای محقق شده بی حضور مادر ها اصلا ارزشی ندارن. خدا همشون رو حفظ کنه برای ما
چقدر زیبا گفتید احسنت :)
آمین
الهم اشف کل مریض🙏
التماس دعا عزیزم 
بحقِ زینبِ الکبری
محتاجیم به دعا مهربون :)
انشالله که خوب بشه:)
التماس دعوا
ان‌شاءالله
دعا :)
خخخخخ
پاکش نمیکنم تا یادگاری بمونه 😻

#آرام کوچولو💜
عزیزم :)))

#گوگولی ♡
دستمو خوب میکنه ؟؟

حال دل همه رو آفتابی میکنه؟
چرا نکنه؟!
اول ازاینکه اگه قرار بر نرسیدنه پس دعای منم نمی رسه...
دوم از اینکه چرا نرسه؟خدایی که از رگ گردن نزدیکتره مگه میشه دعای ما به گوشش نرسه؟
سوم اینکه یادمه یه حدیث داشتیم که مفهومش این بود که با حسن ظن دعا کنیم
یعنی دعاتو مستجاب شده بدون
پس دعای همه میگیره:) فقط تو استجابتش دیر یا زود داره
ان شاء الله سرنوشت یک سال ات عالی رقم بخوره سالی پر از معنویت...
یاعلی مدد
یه وقتایی اونقدر اطرافمون رو پر کردیم از گناه که دعاهای بیچاره زیرشون مدفون میشن...
خدا که خیلی خداست :)
(:
همچنین رفیق جان
علی یارت
زودتر مستجاب کنه 
هر کاری باید به وقتش انجام بشه. قبول دارید؟!
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۲۳:۳۷ دختری از جنس باد
سلام حوا جون 
ایشالا حالش خوب میشه
مث همیشه با قلمت شگفت زده م کردی
سلام مهربون
ان‌شاءالله
عزیزم ^_^
انشالله که خوب بشن
ان‌شاءالله
قبول دارم .
حتی قبول دارم که میتونسته خیلی بدتر هم برام اتفاق بیفته 
پس خدایا شکرت :)
درودِ فراوان :)
می‌خواستم به همین نگاه برسید.
الحمدلله :) 
سلام حوا گلی 😍😗
دلم برات یه ذره شده بود خانومی. ایشالله هر چی دوست داری خدا برات رقم بزنه 🙏
سلام عزیزم :)
مهربونِ من ^_^ ممنونم :)
+ خوبی؟! چه می‌کنی با کنکور؟!
هی میگذره 😅😅
ان‌شاءالله خوب بگذره :)
آره دخترم =)
رفتم جوجه رو خوابوندم =))))
:)
آبجیِ من رو؟! :))
سه شنبه ۱۵ خرداد ۹۷ , ۰۰:۱۶ ایمان-همو یرگه یخ!
خدا همه مریض هارو شفا بده
سلام مستر آیس :)
آمین
اگه رفتین حرم دعا کنید واسه همه مادرها.
ان‌شاءالله به حق همین شب‌ها خدا حالشون رو بهتر کنه...
ان‌شاءالله
شما هم رفتید حرم همه رو دعا کنید. آخرین نفر هم من :)
کاش می‌تونستم... خیلی دلم میخواست ولی متاسفانه مشهد نیستم تو این روزا :(
دلم می‌خواست تو حرم بودم این شب هارو...
اشکال نداره. ان‌شاءالله خدا عمرِ باعزت بهتون بده سالِ بعد این شب‌ها حرم باشید :)
همیشه دنیا به کامِ دل نمی‌چرخه...
ایشالله 😊
:)
+ رفیقت کجاست؟! سوال داشت ولی نپرسید چیزی :|
دعا کردن های من فقط تا پایان ماه رمضون
چون از قضا همین چند ساعت قبل دلم برای هزارمین بار شکست و عهد بستم اگر نشه، دیگه هیچوقت هیچی ازش نخوام... بی خیال بشم از خواستن ازش وقتی توجهی نداره... :((
فکر کنم لازم باشه عهدت رو بشکنی! مگه میشه ارحم‌الراحمین توجهی به دعای تو نکنه؟! به این فکر کن خدا چیزایی می‌دونه که تو نمی‌دونی. صبر کن...
سه شنبه ۱۵ خرداد ۹۷ , ۰۰:۲۸ ایمان-همو یرگه یخ!
سلام !☺
چشم اگه رفتم و قسمت شد چشم
:)
بی‌بلا
در تقدیرش بنویسند از اعماق وجودش راضی باشد به هرچه خدا برایش میخواهد.
این رو دوست تر دارم ^_^
قشنگه ^_^
اون جمله‌ای که من نوشتم یادگاریِ یه رفیقِ نیمه‌راه هست...
اللهم اشفع کل مریض بحق سید الساجدین
آمین
انتخاب تصویر باید کار سختی باشه، نه؟
آره خیلی. دیگه دستم اومده چطوری باید پیداشون کنم :)
سلام :)
ان شاء الله تو این شبا مهربونی و لطف خدا نصیب هممون بشه
سلام عزیزم :)
ان‌شاءالله
ان شا الله که هیچ مادری به حال بد نیوفته
حوابانوی عزیز منم این شب ها دعا کن که عجیب محتاج دعام:)
ان‌شاءالله
چشم عزیزم. امیدوارم بهترین‌ها برات رقم بخوره :)
دعاهای من ک 
ب کشک گفته زکی
انگار اصلا دعا نکردم...
الان دلم 
قمی مشهدی کربلایی ازینایی میخواد تا دعاهامم پس بگیرمو نخوامشون
هر آدمی توی یه بازه‌ی زمانی به این مرحله از زندگی می‌رسه. نباید تصمیمی بگیری که بعدها پشیمون بشی. فقط صبر کن.
دفعه اول نیست که... سمت هر چی رفتم ازم دور کرد! دیگه خسته شدم... دعا نکنم حالم بهتره! تا اینکه هی ناامیدم کنه!

+ کامنت "لوسی می"... :))
خب این چیزی هست که واسه منم اتفاق افتاده. الان که دو سال گذشته تازه حکمتش رو فهمیدم و دلم آرومه. خدا که بدِ ما رو نمی‌خواد.

+ جوابِ کامنتِ لوسی‌می حتی :)))
محرمانه است؟!
چی؟!
نوچ! بی دلیل...

+ البته... :)))
لجبازِ کی بودی تو؟؟ :))

+ تو بخوان خنده‌ی تلخِ من از گریه غم‌انگیزتر است...
راز پیدا کردن تصاویر به این زیبایی
نه محرمانه نیست :)
فقط با توجه به نوشته یه ترکیب رو سرچ می‌کنم و از طریقِ تصاویرِ پیدا شده به تصویرِ دلخواه می‌رسم.
خدا به اون مادر دستتون و همه مریض ها شفا بده.
و برای همه جوون ها هم دعا کنید.

ان‌شاءالله
شما هم دعا کنید.
لجباز نیستم فقط خسته ام...

+ عه وا! نبینم اشکت رو.
خستگی که واسه همه‌ست. منم خسته بودم...

+ می‌خندم :)
والا من که اگر صبح تا شب هم این کار رو بکنم عمرا به اونچه می خوام برسم! همیشه توی اینجور موقعیت ها با خودم می گم الاناست یه مشت از صفحه بزنه بیرون و مماغم رو له کنه!
چرا آخه؟! :)))
الهم اشف مرضانا بشفاء القرآن...
آمین
هعی...

+ آقربونش :)
الهی همیشه به شادی :)
زندگی سخته و ما سرسخت! درسته؟! :)

+ فدایت ^_^
همچنین عزیزم :)
انقده که عناوین عجیب غریب می نویسم! :)
آها :)
کلیدواژه باشه بهتره.
پرم...

+ خدا نکنه
:)
چی؟!

(:
با کلید واژه به نتیجه نمی رسم!

+ من بی خیال درس شدم و وقتم آزاد... بی توجه به درس شما میام وقتت رو می گیرم، شرمنده.
امشب کلاً نمی‌شه و نمی‌خوام و دوست ندارم و خسته شدم و... :|
بخند بابا :)) دنیا رو دیر یا زود باید بذاریم و بریم.

+ امروز عصر خوابیدم الان خوابم نمی‌بره. درس هم که هنوز زوده :) دشمنت شرمنده این چه حرفیه.
عه! همین که زندگی سخته و ما سر سخت!
کمی تا قسمتی خدا بخواد آدمم! تا یه حدی ظرفیت دارم و تحمل...
آها پُرم منظورت بود؟!
خدا بیشتر از ظرفیتمون درد نمیده.
فکر کنم کامنت ها رو قاطی کردی! :)

شرمنده اومدم حال خوبت رو نا خوب کردم... فقط پر بودم و کمی درد دل... ببخش.
مزاحمت نمی شم، جانا شب خوش.
الهی به حق این شب ها بهترین ها نصیب خودت و خونواده ات... آمین.
نمی‌دونم :|

نه بابا این چه حرفیه. رفیق اگه به دردِ دلِ دوستش گوش نکنه که رفیق نیست!
مراحمی عزیزم. شبت صورتی ^_^
همچنین :)

می گن دعا بیشتر از اینکه اراده ی تو باشه اراده ی خداونده. ینی وقتی می خوای، اون بوده که تورو کشیده سمت خودش و تو خواستی ... هدف انگار برقراری همین اتصال بوده که لحظه ی دعا کردن محقق شده باشه ! می گن کشش چو نبود از آن سو، چه سود کوشیدن ...
چقدر جملاتت حرفِ دل بود :)
خودش میگوید خودت بخواه هر چه میخواهی
ولی خدا کند تقدیر ما دست خود خدا باشد و ولی خدا ن دست هیچ بنی بشری حتی خودمان ک ب بیراهه نرویم
خدا همه ی جوان ها رو عاقبت بخیر کنه و ما هم بین اونا
دعای حضرت ایوب : وقتی مریض می شوم او شفایم می دهد (دین و زندگی سال چارم یا سوم اگ اشتباه نکنم)
خدا همه ی مامانارو حفظ کنه 
و تک تک آرزو های خوبتون برآورده به خیر بشه ان شاالله :)
بله
همینطوره...
آمین
ما نداشتیم فکر کنم حذف شده :|
آمین
خیلی ممنونم :) همچنین آرزوهای شما :)
هر چه مصلحت ماست همون بهتره
بعد گذشت سالها کمکم به این عقیده میرسم
که ما فردا را میبینم و خدا آینده را

درسته
عالی زیبا مثل همیشه
ممنون :)
با آرزوی سلامتی برای مادر دوستتون و آرزوی بهترین ها برای شما 
ممنونم
سلام من با این که بار دوم بود که پست های شما رو دیدم خوشم اومد
با این همه صداقت حتمن صداتون به اسمون میرسه.
سلام و درود
:)
امیدوارم آرزوهات بیات نشن...وقتی ذوقشو داری براورده شن:)
نار خاتون جانم ^_^
سلام
هممون به دعا نیاز داریم:(

سلام و درود
بله...
واسه منم دعا کنین :(
واسه همه دعا کنیم :)
خدایا بهترینا رو برامون رقم بزن..امین
و شفای هر چه زودتر همه مریضا انشالله 
حوا جون اگه امشب جایی در خاطرت پیدا کردم منم دعا کن :*
آمین
ان‌شاءالله
حتماً عزیزم :)
انشاالله حال مادر دوستتون خوب بشه و سایه شون بالا سرش باشه.
من یکی که سالهاست دعاهام به جایی نمیرسه =))) اندکی دلسرد شدم =))))
ان‌شاءالله
از این سال‌ها رو همه تجربه کردیم و می‌کنیم. دلسرد نشو عزیزم :))
بهتر بشن ان شاالله..
ان‌شاءالله
الهی به حق همین روزا شفا پیدا کنن(:
ان‌شاءالله :)
هوممم:)
 ان شالله
اصلاً وقتی میای اینجا با خودت نور میاری :)
به خاطر خودم یا آفتاب اسمم!؟

:))
بخاطرِ خودِ خودت :)
کلاً نمیشه باشی و لبخند نزنم ^_^
لطف داری:))
 خوبه حداقل لبخند به لبت میارم:)
 هر چند به خاطر خوبی خودته نه من:)
:))
کلاً آرامش داری. فکر کنم به این دلیل باشه که کتابخوارِ حرفه‌ای هستی :)))
رفیقِ خوبم ^_^
راستش من هیچوقت جرئت اینو نداشتم که آینده رو تمام و کمال بسپرم به  خودش، و بگم خدایا، خودت هرچه دوست داری برام پیش بیار  :(‌  همیشه می‌ترسیدم از اینکه رویاهام با چیزی که خدا برام درنظر گرفته متفاوت باشه. اگه میشه امشب برام دعا کنید که اون جرئته رو بدست بیارم :)

+ ایشالا که تاج سر دوستتون هم حالشون خوب بشه :)
می‌فهمم چون تجربه کردم. می‌دونید آخرش چی شد؟! اونی که می‌خواستم نشد :))
الان که دو ساله از اون ماجرا می‌گذره فهمیدم همون بهتر که نشد!
حتماً دعا می‌کنم. دوستانِ کنکوری اولویت دارند :) ان‌شاءالله خواستِ دلتون و خواستِ خدا یکی باشه.

+ ان‌شاءالله :)
کتابخوار:))
من و آرامش!؟
:))
 ولی چون تو میگی باشه:)
:))
آره جانم :))
((:
چه دخترِ خوبی :)))
با توجه به تجربتون، یعنی چه از خدا بخوایم چه نخوایم، کار خودشو میکنه؟ :))
نه نه منظورم این نبود. دعا می‌تونه خیلی چیزها رو عوض کنه ولی یه وقتایی یه چیزی می‌خوایم که تهش تباهیِ محض هست و خودمون نمی‌دونیم. همه‌ی خواسته‌هامون که اینطوری نیستن هستن؟!
اتفاقاً سفارش شده از خدا کم نخواید! چیزای خیلی بزرگ بخواید چون قادرترین خودشه و بس :))
امیدوارم آرزو های ما چیزی جز "هرچه دلش می خواهد" نباشد ...

+ خدا به حق همین شب ها شفاشون بده ان شالله ...

++ دل آدم مث آیینه می مونه ، مث یک کاغذ سفید . بعضی موقع ها دهن به دهن شدن ها کثیفش می کنه ...
می‌تونه نباشه؟!

+ ان‌شاءالله

++ مشکلِ دل اینه که حافظه‌ی قوی و ضربه‌زننده‌ای داره :)
:)
دیگه کسی مزاحمت نشد!؟
شد که خب پرونده رو بستم تموم شد :)
اخ اخ اخ ادم اصن لال میشه درصورتی که تک تک سلول های بدنت دلشون میخواد خدارو تو اون لحظه های قشنگ فریاد بزنن و بگن از چیزاییکه باید بگن.
ایشالا هیچکی ناراحتِ مریضیِ عزیزاش نباشه.
همیشه همینه... ولی جای قشنگش اینه که خودش می‌دونه چی می‌خوایم :)
ان‌شاءالله
البته من منظورم بهرنگ بود


++ من که نمی دونم مشکل چی بوده ولی خوبه آدم عبرت بگیره از یک سوراخ دوبار گزیده نشه ، 
موفق باشین :)))

+++ یادم رفت بگم که توی این شب ها لطفا مجازی ها رو هم فراموش نکنین :)
کلاً متوجهِ منظورتون نشدم فقط این رو بدونین وقتی نمی‌دونید مشکل چی بوده بهتره راجع‌بهش حرفی هم نزنید :)

+++ من همیشه به یادِ دوستانِ مجازی هستم.
سلام
چه متن زیبایی(:سخنی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند(:
چشم. من دعا میکنم برای شما و مادر دوستتون(:
شما هم برای من و مادرم دعا کنین((:
من فهمیدم تجربه کردم که چقدر این شبا رویه سرنوشت ادم تاثیر داره. 
ان شاءالله خوب استفاده کنیم و سرنوشتون به زیبایی رقم بخوره♡
ممنون از وبلاگ قشنگت حوا جون(:😊
سلام و درود
نگاهت زیباست :)
ممنونم
حتماً :)
درسته...
ان‌شاءالله :)
قربانت :)
خب الحمدالله:)
:)
با خاک یکسان شدم !
همچین قصدی نداشتم و مطمئنم شما هم قصدِ ناراحت کردنِ من رو نداشتید :)
الهی قربون دلت برم حوا بانو 
می‌دونم درخواست زیادیه اما موقع دعا کردن یاد منم باش ...
شاید خدا به حق دل پاکت به دل شکسته‌ی منم نگاه کرد...
ان شاالله حاجت روا باشی😍😘
خدا نکنه خاتونم
حتماً عزیزم :)
خاتون واسه من دعا می‌کنه؟!
^_^
مگه می‌شه دعا نکنه ؟ به روی چشمم😍😘
♡_♡
چه خوب نوشتی اصن! (:

دعا می کنم و تو هم دعا کن! :)))
به‌به ببین کی اینجاست :)

ممنونم و چشم :)
التماس دعا حوا جانم (:
محتاجیم به دعا عزیزم :)
ان شاء الله تو این شب عزیز حال همه عزیزان خوب بشه
گاهی زبان عاجز است، گاهی هم خجالت می کشد.
ان‌شاءالله
کلاٌ آدم اولویت‌هاش رو گم می‌کنه.
ان شاالله که حالشون خوب بشه .
سلامتیه همه مریض ها رو به ویژه کودکان ومادران از خداوند کریم وائمه اطهار آرزو
میکنم .

شهادت حضرت علی (ع) تسلیت .
ان‌شاءالله
سلام حوا جان، امیدوارم خدا تمام بیماران رو شفا بده :( 
راستی من هم به تازگی به جمع وبلاگ نویسان پیوستم و در حال نوشتن هستم خوشحال میشم به من سر بزنی. 

سلام و درود
خوش اومدید :)
دعای قشنگیه و اگه به اجابت برسه چی میشه :-)
حال مادر دوستتون چطوره؟
:)
نمی‌دونم. امیدوام خیلی بهتر شده باشند.
سلام حوایی خوبی؟ (:
ببخش من نت نداشتم نتونستم سوالامو بپرسم. مثل همیشه عالی نوشتی (: ایشالله حال همه مادرا همیشه خوب باشه
سلام دخترم :) الحمدلله. تو چطوری؟!
حدس زدم. من در خدمتم.
مثلِ همیشه لطف داری :)
ان‌شاءالله
سلام حوای نازنینم 
خدایا هرچه میخواهد
ممنون بخاطر دعات برای مادرم💕
سلام آلاء جانم
:)
خواهش می‌کنم عزیزم. کمترین کاری بود که می‌تونستم انجام بدم. الان حالشون چطوره؟!
اصلا تعجب کردم وقتی ناراحت شدین !!
من تا به این لحظه هیچ وقت چنین قصدی نداشتم و ندارم .
کافیه دو ثانیه بشید حوا و من سه نقطه. بعد کامنتِ خودتون رو بخونید و بهش جواب بدید :)
می‌دونم
باید بعد تعطیلات ببرمش تهران اکو مری و تست ورزش و اینا
دعا کن چیزی نباشه
ان‌شاءالله که چیزی نیست و حالشون زود خوبِ خوب میشه. نگران نباش عزیزم.
خوبم (:
حوا خیلی می ترسم ): حس می کنم نمی رسم کنکورا رو تموم کنم!
خدا رو شکر :)
استرس واسه این روزهای حساس سمی بیش نیست. دیر شروع کردی؟!
روابط عمومیم ضعیفه ...
گاهی یه کلمه رو ک زیادی می نویسم لحن جمله رو خراب می کنه !
شما ب بزرگواری خودتون ببخشید :))
اتفاقاً خیلی هم خوش‌برخورد هستید.
مشکلی نیست برای همه پیش میاد. منم اون لحظه حالِ خوبی نداشتم واسه همین اینطوری شد :|
نفرمایید. چیزی نشده که بخوام ببخشم :))
تقریبا آره. حوا مشکل اینه که سخته بخوام هر روز 4 ساعت کنکور بدم بعدش بی حال میشم نمی تونم حتی بررسیش کنم چه برسه به درس خوندن! ):
پیشنهادی که من دارم اینه که همه‌ی درس‌ها رو با هم نزنی. کنکورهای دو سالِ قبل رو حتماً مثلِ خودِ کنکور بزن اما بقیه رو درس به درس بزن یا مثلاً دو درس با هم. زمان بگیر و بزن بعد هم بررسی کن. درستش اینه که همه با هم زده بشه ولی چون روزه هستی و برات سخته این مدلی هیچ اشکالی نداره. بیشتر می‌تونی بخونی :)
قشنگ بود :)
:)
فکر خوبیه (:
بوس بوس
:)
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷ , ۲۰:۴۰ سارا سماواتی منفرد
ان شا الله شفای همه بیمارا
التماس دعا
ان‌شاءالله
محتاجیم به دعا
چه تصویر قشنگ و حال خوب کنی (: 
ان شاءالله که حال مادر جان هم خوب میشه و خودت هم حاجت روا میشی حوای مهربون *: 
:)
ممنونم
سلام حوا جان
خدا همه ی مامانارو سلامتی و طول عمر باعزت بده
من تو این روزا دعا کن دختر
سلام مریمِ عزیزم
الهی آمین
حتماً :) تو هم دعام کن.
چطوری یا نه!؟ :|
همون نه :|
عه وا! چرا؟ :((
خسته بودم یکم الان بهترم :))
به پست جدید مربوط می شه؟

بیشتر مراقب خودت باش مادر بزرگ جان جانان
نه فقط خسته بودم

چشم نوه‌ی گلم ^_^
حوااا! کجایی دختر دل نگرونتم... :((
در جوارِ خانواده بودم :) نگران نباش عزیزم
عزیز دلم...
نمی دونم چی شده
به هر حال می سپارمت به خدا
ان شاءالله به حق این شب ها هررر جا که هستی حال خودت و دلت خوب خوب خوب باشه... سلامت سلامت... و لبخند خدا بشه روزی لحظه هات... بهترین ها نصیبت مهربون جان... الهی آمین. 
اللهم صل علی محمد و آل محمد
الهی من فدای دلِ مهربونت بشم رفیقِ خوبم ^_^
من خوبم باور کن. این خون‌دماغ شدن‌ها و نفس تنگی‌های هر از گاهی خیلی عادیه و چیزِ مهمی نیست اصلاً.
ممنونم ^_^
جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ , ۰۱:۱۹ شفق تیرزاد (*_*)
فقط خستگی...
پس: لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم... به نیت رفع خستگی رفیق شفیق :))

خدا نکنه جانکم
الهی به حق این شب رفع بشه همین هر از گاهی هم.
:)))
آره. ضعف هم داشتم :))
اتفاقاً همین الان واست دعا کردم :) باشد که به اجابت برسد.

قربانت ^_^
(((:
خوب باش دخترِ خوب
تو خوب باشی همه چی قشنگ تره :)
خواهشا خودتو تو زحمت ننداز زیاد    پلییییییییییییییییییـز :)))
فدای شما همه گُلای تو باغچه :)) مارو که قبول نمیکنی :)
خوبم
شما لطف دارید :)
و من شما رو هم دعا کردم :))
باز از اون حرفا زدید :| من مگه بی‌احترامی کردم بهتون؟! خدایی نکرده بهتون توهین کردم؟! خودتون رفتید.
جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ , ۰۳:۳۸ شفق تیرزاد (*_*)
مراقب خودت باش جانا
وااای... خیلی ذوق کردم حوا با این حرفت :))
از قضا منم قبل اومدن به وبت داشتم دعات می کردم ^_^
چشم چشم مهربون :)
عزیزم ^_^ ان‌شاءالله به خواسته‌های دلت برسی.
فدای تو نوه‌ی گل :))
سلام حوا

بیا وبلاگم اون قسمت سمت چپ نوشته گپ و گفتگو.....
یه شب بیا اگر خوشت نیومد نیا.......منطقی میگم نه؟:d


سلام و درود

:)
جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ , ۱۸:۰۸ شفق تیرزاد (*_*)
خوبی؟
رفع خستگی شد برات؟
اگر برای درس هست، سعی یک سوم مطالعه ات استراحت هم داشته باشی...
می دونم حجم درس اا زیاده ولی تا استراحت و زنگ تفریح نباشه ذهن نمی تونه مطلب جدید یاد بگیره!
خیلی بیشتر از پیش مراقب خودت باش جانا... ❤
خوبم :)
بله بله ممنون
بعضی روزها ضعفِ عجیبی میاد سراغم. همیشگی نیست.
چشم مهربون ^_^
جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ , ۱۸:۱۷ فرزانه فرجادی کیا
سلام حوای عزیز 
خیلی نمی شناسمت ولی فکر می کنم می تونیم دوست های خوبی برای هم بشیم 
متنت رو خوندم زیبا بود و لذت بردم 
فقط یه نکته ای ...
بهتر نیست بگیم « بنویسند هر چه به صلاحش است» ...
عاخه همیشه اون چیزی که ما دلمون می خواد بهترین نیست 
عًَسیٰ اَنْ تُحِبوا شَیئاً وَ هُوَ شَرٌ لَکُم ...
سلام فرزانه جان
:)
منظورِ من این بود که صلاحمون و خواستِ خدا و خواستِ دلمون یکی بشه. واسه خدا بعید نیست که هست؟! :)
سلام .

راستی در + به حال مادر یکی از بلاگر ها اشاره کردین . حالشون خوب شده ؟؟
سلام و درود

پرسیدم ازشون گفتن فردا مشخص میشه حالشون چطوره.
انشالا حالشون خوب شه
ممنون
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:/
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۱ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۲ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan