«تو» آبی‌ترین آرامِ جهانی

از زمانی که بشر شروع به واژه‌سازی کرد و لب به سخن گشود تا به امروز هزاران هزار واژه متولد شده. با این وجود گاهی برای وصفِ حالی که سپری می‌کنی کلمه کم می‌آوری! شده‌ام دختر بچه‌ی ۷ ساله‌ای که آرام و قرار ندارد. از همان‌هایی که مدام بالا و پایین می‌پرد و نمی‌تواند یک گوشه آرام بنشیند. بی‌قرار است و تپشِ قلب دارد. ذوقی بی حد و اندازه از مبداِ قلبش به مقصدِ دستانش در حرکت است و از تهِ دل می‌خندد.

می‌دانی جانِ دلم؟! دلم دل بریدن می‌خواهد. از همان‌هایی که چشمانم جز «تو» نبیند. گوش‌هایم جز «تو» نشنود. زخم‌هایم جز «تو» مرهمی نداشته باشد. بهشت و جهنمت که بهانه‌ای بیش نیست. خدا کند آخرش همه چیز به لبخندِ «تو» ختم بشود. از آن لبخند‌های دلبر که برای کلِ این زندگی کافیست. خودت خوب می‌دانی که نگاهت نگهم داشته؛ که اگر نبودی و نمی‌خواستی سال‌ها پیش روی دستانِ مادرم جان داده بودم. هنوز هم برایم بالاترین نقطه‌ی آسمانی. اصلاً تمامِ آسمانی. «تو» آبی‌ترین آرامِ جهانی. من بدترین موجودِ عالمِ آفرینش. ظَلَمتُ نَفسی. خیلی خیلی...


+ حضرتِ پدر برایم سیبِ سبز خریده. داریم دوست‌داشتنی‌تر از این فرشته؟! :)


چقدر چققدددددددر من سیب سبز دوست دارم و مدتهاست دیگه تو شهر ما پیدا نمیشه :(

خدا حضرت پدر رو و حضرات پدران رو همیشه سرسلامت نگه داره :)
و نامِ دیگرِ حوا سیب است :)
می‌تونم دو تا از سیب‌هام رو بدم بهت :))

ان‌شاءالله :)
بی یو تی فول.
احسنت جناب حوا...

+خوش به حالتان.
نوش
(البته بعد افطار)
:))
جناب رو مگر برای آقایون نمیگن؟!

+ بله واسه افطار گرفتن. اولین افطار با سیبِ سبز اصلاً حرف نداره :)
خدا سایه شو رو سرت نگه داره :)
ممنونم آقای سین :)
چه مناجات قشنگی بود ...
به به و خوش بحالت
شما قشنگ خوندید :)
إِلَهِی 
       فَاجْعَلْنَا مِمَّنِ أَخْلَیْتَ وَجْهَهُ لَکَ 
                                     وَ فَرَّغْتَ فُؤَادَهُ لِحُبِّکَ ...



::مناجاة المحبین امام زین العابدین علیه السلام::
یا رَفیقَ مَن لا رَفیقَ لَه...
ز همه دست کشیدم که تو باشی همه‌ام
با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد 

+کلا دوست داشتنی‌تر از فرشته‌ها نداریم، از هر نوعی که باشن:)))
:)

+ بر منکرش لعنت :)))
سخاوتمندِ من :دی
خب سه تا رو میدم :| :))
نوش جانت :)
تشکر :)
دو سه خط آخر رو ذوق‌مندانه‌تر خوندم :) عنوان هم بسی به دل نشست :)
به‌به ببین کی اینجاست :))
خوشحالم که به دل نشسته :)
:)
(:
مدادرنگی‌هام رو هم بیار :| :))
نوش جانِت باشه عزیزم
واقعاً اگه همسایه بودیم برات سیب می‌آوردم :)
ممنونم ^_^
بچه ها مشغول رنگ کردن هستند 
اگه باقی موند چشم  :))
بی بلا عزیزم :))
بی نظیر نویس کی بودی شما؟؟ :)
طاعاتت مقبول.
همین که شما دوست داشتی واسه من یه دنیاست :)
همچنین معصومه خانمِ عزیز ^_^
من نیز آرام و قرار ندارم... :((
کاش حال دلم مثل اوایل اسفند بود... آروم...
ولی نمی شه. هر قدر سوره عصر می خونم نمی شه... :((

+ نوش جونت بشه این حال خوب. لبخند خدا روزی هر لحظه ات :))
++ ان شاءالله خدا خونواده رو برای شما و شما رو برای خونواده در پناه خودش حافظ و نگهدار باشه :))
بی‌قراری می‌تونه از سرِ شوق باشه یا دلتنگی. واسه من اولی هست واسه تو دومی...
ان‌شاءالله خیلی زود دلت آروم بشه عزیزم.

+ ممنونم جانم. همچنین ^_^
++ خیلی مچکرم ♡
نداریم
به به سبب سبز⁦^_^⁩
^_^
در این که عالی مینویسی و همیشه رشک برانگیزه و خیلی غبطه میخوریم به دست نوشته هات شک نکن.
حالا گاهی حرفی برا گفتن نیست بزار به حساب بیسوادی ما. :).

عزیزی حوا جان!
شما خیلی خیلی لطف دارید ^_^
این چه حرفیه. نفرمایید معصومه خانم. شما بزرگوارید. :)

قربانِ شما :)
ممنونم :)

+ اینکه گفتی "شبر لازم نیست." یعنی چی؟
قراره خیلی زود شب چهارده بشه یا هیچوقت کامل نمی شه؟!
:)

+ یعنی همین هم برداشته میشه به زودی.
عه! "شبر" چیه؟! وای خدای من... یه لحظه حس کردم معتادم!

+ هر طور راحتی عزیز جان... ولی واقعنی خیلی خوشحال شدم دیدمت :))
منم رفتم جوابم رو دیدم فهمیدم صبر بوده :|

+ عزیزم :))
سلام حوا گلی😊
چه دختر پدرانه ی زیبایی!😍
خدا حفظ کنه تمام پدر هارو...
واقعا پدر مادر ها واقعی ترین فرشته های بی بال زمین هستند😇😇😇
سلام عزیزِ دلِ خواهری :))
^_^
آمین
بله بله ♡
جدی؟
خیلی خندیدم... خنده با بغض :((
امیدوارم به حق این ماه هیچکس این مدل خنده رو تجربه نکنه... آمین.
چرا؟! :(
ببخشید نمی‌خواستم ناراحتت کنم :(
نه نه... حرف شما عزیز جان، دلیل این بغض نیست.
من سه ماهه که یا نخندیدم و یا خنده ام با بغض همراهه.
به قول خودت: بخند *_* ببینه :)
هیچ چیزی تا ابد نمی‌مونه. سعی کن با این قضیه کنار بیای باشه؟! دوست ندارم اذیت شدنت رو ببینم.

:)))))
خوبه؟! :)
و نامبرده برای دفعه هزارم فکر میکنه چطور میشه یک آدم اینقدررر قلم قشنگی داشته باشه؟
لطف داری عزیزم :)
سلام
نمیتونم نگم که چه قلمییییی داریییی!!
سلام و درود
شما لطف دارید.
می دونم... دست خودم نیست. تا حالا هزار بار سعی کردم نشد... نتونستم :(

ای جانم... همیشه به خنده... :)))
آفرین به مادر بزرگ جان چشم و ابرو مشکی دلربای خودم :)))
فکر کنم باید دل بکنی. یکی از مو باید بگذره یکی هم...

:)))
نوه‌ی قشنگم :)))
:((
زور می گن... ظلم بزرگی شده بهمون... هیچوقت نمی بخشمشون.

:)))
می‌دونم ولی شده دیگه. زمین که همیشه اون مدلی که ما می‌خوایم نمی‌چرخه. سعی کن باهاش کنار بیای.

بیشتر بخند :)))
چقدر قشنگ بود:'(
خدایا همه اینایی که حوا گفت ایضا

دلمان سیب سبز خواست 
چرا ناراحتی آلاء جونم؟!
خدایا :)

بیا خونمون افطار با هم بخوریم *_*
...

من همه ی این ۳۷۵ پستی که تا حالا داشتی رو نخوندم (گاهی یه سرکی به آرشیو داشتم ولی نه همه) اما توی این مدتی که هستم و اونایی که خوندم، این قشنگ ترینه... :))) تا الان چهار پنج بار خوندم.
قلمت مانا خانوم دکتر :)
قول میدی سعی کنی؟! بخاطرِ مادربزرگ ^_^

شاید چون بعد از کلی خوددرگیری نوشته شده به نظرت قشنگ هست :)) خیلی خوشحالم عزیزم :)
تشکر تشکر :)
خیلی زیبا بود.... 
خدا حفظ کند پدر عزیزتون رو :)
سیب هاتون مستدام...
:)
ممنونم :)
توت‌های شما هم.
اتفاقا امشب که شب خاطره انگیز زندگیمه تنهام و اولین افطار و تو خونه خودم باید تنها میل کنم سحر هم تنهام افطار فردا و سحر فرداهم تنهام

اشک شوق بود از شوق خدا 
اگه نزدیک بودیم نمی‌گذاشتم تنها بمونی :)

عزیزم ^_^
🌹🌹🌹
^_^
بیا بگذریم... باشه؟
نمی خوام حال خوبت خراب شه...
نمی خوام قولی بدم که می دونم نمی تونم...

از اولشم نباید می گفتم. ببخش به بزرگواری خودت.
پس دعا می‌کنم زودتر همونی بشه که می‌خوای :)

نه نه این چه حرفیه. من نباید اصرار می‌کردم. تو ببخش...
نگاهت نگهم داشته (:  چقدر زیبآ ..
خدا همه ی پدرا رو حفظ کنه (:
سیب سبز به به ^_^
:)
آمین :)
خیلی خوشگله آدم دلش ضعف میره *_*
الان که دیگه ماه رمضون شده و فقط میشه نگاشون کرد :|
منم دارم فقط به سیب‌ها نگاه می‌کنم :|
واسه افطار بخورید :)
عزیزدلم*_*
جانم ^_^
ان شا الله سایه اشون همیشه بالای سرت باشه:)
ممنونم الهام جان :)
ممنونم عزیز جان... وقتی می گی دعا می کنی حالم خوب می شه :)

عزیزم... اتفاقا این اصرارت قشنگ بود. حس خوبیه که کسی که ندیده و نمی شناستت به یادت باشه و غمت براش مهم :))
خیییلییی عاشقتممم ❤
پس عذر خواهی لازم نیست. تمااام ؛)
من همیشه به یادت هستم :)

هر وقت حس کردی داری اذیت میشی با حرفام بهم بگو باشه؟!
دل به دل راه داره ♡_♡
:)
خدا پدرتون رو حفظ کنه :)
ممنونم :)
:)
من هیچوقت با حرفهات اذیت نمی شم. قبلا گفته بودم وقتی میام وبت، باهات حرف می زنم حالم خوب می شه :)
:)
خب خدا رو شکر :))

سحر آب نخوردم زیاد الان تشنه هستم یه کوچولو :|
دختر با احساسم =)
مامان آوا *_*
:)

چلا؟ روزها طولانیه هم شب و هم سحر آب زیاد بخور.
من همون صبح که بیدار شدم حس تشنگی داشتم الان نه.
یه سال از شدت تشنگی داشتم بخاطر تشنگی امام حسین و یارانش گوله گوله اشک می ریختم...
تا سحر درس خوندم واسه همین موقعِ خوردنِ سحری گیجِ گیجِ بودم. رفتم زیرِ پتو :| هر چی به خودم گفتم پاشو برو یه لیوان آب بخور دختر هیچ :| خلاصه که بیدار شدم دیدم اذان رو گفتن.

الهی :(
سلام :)
زنده باشن حضرت اباحوا ..‌.
سلام و درود :)
مچکرم
وَعَدَ اللَّهُ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَمَسَاکِنَ طَیِّبَةً فِی جَنَّاتِ عَدْنٍ ۚ 

وَرِضْوَانٌ مِنَ اللَّهِ أَکْبَرُ ۚ 

ذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ

همون رضایت خدا از همه نعمتهای بهشتی بالاتر است
من فکر می‌کنم نه بهشت اونقدر ارزش داره که بخوایم بخاطرِ رسیدن بهش یکسری از کارها رو انجام بدیم و یا انجام ندیم نه ترس از جهنم. دوست داشتم و دارم اگه کاری می‌کنم فقط واسه این باشه که خدا لبخند بزنه. :)
منم همین حال رو داشتم ولی به تنبلیم غلبه کردم و رفتم آب خوردم. در کل با اینکه لاغرم خیلی ماه رمضون ها اذیت نمی شم. نمی دونم چرا! فقط از این لحاظ که یازده ماه سال تلاش می کنم یه کوچمولو چاق بشم و بعد توی این یه ماه همه اش فرررت!

اون سالی که رفتیم کربلا، همه رو شد زیارت کنیم به جز ضریح امام حسین :( سال بعدش که مامان و بابا خودشون رفتن تونستن زیارت کنن...
الهی :))

ان‌شاءالله با هم بریم. اربعین، پای پیاده، کربلا...
الهی... دلم واسه لاغریم می سوزه! :) نمی دونی چقققدر تلاش می کنم یه ذره فقط یه ذره تپل بشم!

ان شاءالله.
لاغر بودن خوبه که. :) البته منم یه کاهشِ وزنِ ۱۳ کیلویی در پیش دارم. :|

:)
😍😍😍😍😍😍😍😍😍
♡♡♡♡
نه دیگه انقدر! :|
دوست دارم برسم به ۵۸!
ان شاءالله سلامتی.
:))
می‌رسی ان‌شاءالله. بیشتر بخور. :))
(:
:)
هر بار این پست رو می خونم حظ می کنم :))
کاشکی می شد لایک بدم... هزااار تا :)
(:
خدا رو شکر که تونستم حالِ خوب منتقلل کنم :))
^_^
همینطوره..
:)
:)
چه قدر قشنگ نوشتی
خدا سایه پدرتو همیشه بالا سرت نگه داره=)
ممنونم عزیزم :)
نوووش جانت:)
ممنون سادات جان :)
خدا حفظ کنه حوای مهربون رو واسه‌ی مادرش و واسه‌ی همه‌ی ما که اینقدر حس خوب بهمون میدی با این پستای قشنگت ^-^ ♡
مهربون *_*
چرا انقد قشنگ مینویسی اخه؟اخه نباید قربونت رفت؟😙😙😙
لطف داری عزیزم ♡_♡
خدا سایه ی پدر رو براتون حفظ کنه
ظهری نیم ساعت خوابیدم اومد به خوابم کاش سر افطاری هم بود سیب هم نمیخوام فقط کاش بود:(

ممنونم
خدا رحمتشون کنه :(
خیلی خیلی خیلی خووووب بود ؛)
:)
زیبا بود ، مثل همیشه
لطف دارید مثلِ همیشه :)
🍏🍏🍏همه سیب های سبز دنیا برای حوا
ممنونم ^_^
عالی نوشتی حوایی (:
دلونشته به دل می شینه (:
:)
(:
خیلی قشنگ بود الان که اینو خوندم همزمان اذان هم گفتن:)
خدا همه پدر مادر هارو حفظ کنه:) 
قبول باشه عزیزم :)
آمین :)
سلام ...آخرش با ان دل‌نوشته های دوت داشتنیت منو می‌کشی 😍😍😍
خدا حفظ کنه فرشته های مهربون زندگیتو 😍
رمضان مبارک 😊
خدا نکنه خاتونم ^_^
ممنونم :)
خیلی مبارک *_*
وقتایی که اینجوری در آبی‌ترین آرام جهان غرق میشین به یاد ما هم باشین :)
شما هم این روزها و شب‌ها ما رو دعا کنید :)
اه چرا اینطوری میشه وبتون؟ ؟یه کلمه اشتباه میشه نمیشه پاک کرد اعصاب ادم بهم میریزه و پاک نمیشه و همون کلمه هی خود به خود میاد باز !!
سیب سبز اومده عایا ؟به به خوشبحالتون
نفهمیدم مشکل دقیقاً کجاست.
بله بوده از خیلی وقتِ پیش. قابل نداره :)
فقط هم اینجاس هاا از کیبورد نیس!!
تشکر تشکر نوش جان
بقیه وب‌ها رو امتحان نکردید؟!
یه روز بیای خونه ما ببرمت باغ وسط سیب سبزها ولت کنم، از دیدن هم عشق کنید. :)
وای هلما ♡_♡
قـشــنــگ بـــود :-)
:)
شما میفرمایید سیب سبز، من یاد کتابای علوم پایه میفتم :/ همش حس میکنم پدر محترم یه بسته جامع سیب سبز تو دستش اومده خونه :/
:)))
خدا حفظشون کنه انشالله 
سیب سبز ترش 😍😍
ممنونم :)
^_^
چقدر زیبا نوشتی حواجونم^_^
خدا سایه حضرت پدر رو برات حفظ کنه^_^
سیب سبز نوش جان:)))
زیبا خوندی جانم ^_^
ممنونم همچنین :)
قربانت *_*
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۰:۴۹ سارا سماواتی منفرد
همیشه سلامت باشی
(-:
همچنین :)
سلام
حسی که از نوشته شما داشتم، تک جمله ای بود که برای خودم نوشته بودم:(بهانه ی زیستن تویی، باقی همه بی بهانه اند)

طبیعی ست که واژه کم آید! انسانیم و نمیگنجیم در این ظرف ها!
سلام و درود
و یا مثلاً:
دوستت دارم بی‌ هیچ بهانه‌ای، شاید دوست داشتن همین باشد...

بله بله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۱:۰۶ ایمان-همو یرگه یخ!
متاسفانه وب دیگه ای نمیرم که بخام امتحان کنم !!!!
حالا یدونه امتحانی برید :|
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۱:۳۵ ایمان-همو یرگه یخ!
رفتم اونجا هم همینطوری بود !!!!!
خب پس مشکل از گوشیِ شماست یحتمل :|
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۱:۳۸ ایمان-همو یرگه یخ!
احتمالا !!!
حالا چرا اینقدر عصبانی؟! :|
تخته هم بودید که :))
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۱:۴۳ ایمان-همو یرگه یخ!
نه عصبی نیستم😊
:))
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۱۰ ایمان-همو یرگه یخ!
        .             .              .
؟!
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۱۷ ایمان-همو یرگه یخ!
خیر طوری نشده !!مبارک باشه شیرینی و شام قبلی رو ندادین حسابتون داره سنگین میشه هااا
مبارکِ صاحبش :| شیرینی رو برید از خودشون بگیرید من چکاره‌ام آخه؟!
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۲۱ ایمان-همو یرگه یخ!
اه من فکر کردم صاحابش شماهستین😶
وقتی جواب نمیدین همین اتفاقا میوفته ادم فکر میکنه شما هستین😶😶
بسم‌الله :|
من همه کامنت‌های شما رو تایید کردم که :/
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۲۵ ایمان-همو یرگه یخ!
نه والا پرسید خواستگاری کی جواب ندادین !!!
تخته؟!
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۲۹ ایمان-همو یرگه یخ!
بله دیگع
اونجا شلوغ شده :|
برید ببینید!
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۳۲ ایمان-همو یرگه یخ!
دارم میبینم تخته رو !!
جواب سوالمو ندادین ولی هنوز !
اونجا که چیزی نگفتم. جوابتون هم خاله جانم.
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۳۷ ایمان-همو یرگه یخ!
اوووو شیرینی واجب شد پس !!مبارک باشه☺
شیرینیِ این با من نیست دیگه :)))
ممنونم :)
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۴۱ ایمان-همو یرگه یخ!
باین این شیرینی و شام منوبدین دیگه😶😶😶😐

نه به داره نه به باره هنوز هیچی نشده :| یادِ این آهنگ افتادم :)))
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۴۴ ایمان-همو یرگه یخ!
خو این قبلیا رو که بدین دیگه !!قول دادین !!از پارسال میخاستین شیرینی و شام منو بدین ندادین !!
اونا که سرِ جاشه. شما دعا کنید مهر بیام مشهد همون روزِ اول شام و شیرینیِ شما رو میدم. :)
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۴۷ ایمان-همو یرگه یخ!
خدایا خودت یه گرسنه رو سیر کن !!
ببینید من از الان چیزی نمیخورم هااا😂😂
باید زنده بمونید تا مهر یا نه؟! :|
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۵۰ ایمان-همو یرگه یخ!
اووو بادمجون بم افت نداره😂😂😂تا مهر فقط هااا دیگه بعدش معلوم نیس 😂😂
چرا اگه نخورید داره :))
کلی مونده هنوز :|
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۵۴ ایمان-همو یرگه یخ!
😊😊متنظر مهر نشسته گانیم !!!
ای بادِ شرطه برخیز :))
تحریف کنندگانیم :/
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۵۷ ایمان-همو یرگه یخ!
من بادمجون بم هستم باد شرطه نیستم😂😂
چی هس اینکه گفتین؟
یه بخش از شعرِ حافظ هست. میگه که:
کشتی شکستگانیم / ای بادِ شرطه برخیز
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۳:۰۰ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ** ***** ***** *** *** * *** * ********* * ****** *** **** ******
عیب نداره :)
"روح من بیکار است:
قطره هایِ باران را درزِ آجر ها را می شمارد.
روح من گاهی مثلِ یک سنگِ سرِ راه حقیقت دارد."
این آخرین شعر قشنگی بود که خوندم . نمیدونم چی بگم همین شعر قشنگ تقدیمِ تو باد
+"من به سیبی خوشنودم"
++"و نپرسیم چرا قلبِ حقیقت آبی است"


چه زیبا :)
ننویسیم پُستی
که در آن پوستِ شبنم تَر نیست
خخخخخخخخخخ

:/
"ساده باشیم
ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت."
کی میگه این شعر نیس؟؟؟؟؟؟؟؟
مشکل کجاست الان؟!
بهترین چیزی که نوشتی از نظر من یعنی واقعا به دلم نشست
تو بِگو از این چشم ها خجالت نمیکشی؟!
هر بار که میخونم تازَست !!!!!!!! پوست شبنم در اون تَر تَره :)
هر چیزی متناسب با حال و هوای خودش می‌تونه خوب باشه :)
متنتون عالی بود
نوش جونتون سیب
البته ماهم سیب داریم ولی خب روزم الان:((
هزارتایی شدنتون مبارک حوا خانوم
مچکرم

ان‌شاءالله واسه افطار
ممنون
عنوان و البته هم عالی بودن❤️
:)
نوش جآن
پدر است دیگر عاشقِ دختر :)
ممنون :)
^_^
کیلو چند بوده حالا؟
می‌دونم
یعنی این همه حرفا قشنگ قشنگ پشت سر هم برا گرفتن یه سیب ؟ :دی 
الان مثلا من می خواستم پست بذارم : 
سلام
بابا سیب سبز خریده 😁 
همین 😐 😄
:|
حضرت پدر ..... 

:)
عالی بود ماه رمضان مبارک
بر شما هم
وقتی زخم جز او مرهمی نداره ، درد شیرینیه ...
آره :)
😍😗
:)
سلام. وقتتون بخیر. لطفا قدم رنجه فرمایید و در چالش فرهنگی «برترین پیوند مجازی ذهن شما» شرکت نمایید. 

http://bayan-ayan.blog.ir/post/90

سپاس از شما 
سلام
چشم
سلام بر شما،دختری از نسل حوا:
-نوشته حاکی از این است که قلم ریشه در سرزمین ادب و هنر ایران زمین دارد. قسم و قدم و قلم تان مانا باد و همه عزیزان تان به خصوص پدر گرامی،مستدام.
شما را دعوت می کنم به خوانش متن زیر:

نوشتن اگر چه به کمک انگشتان دست انجام می شود،اما در هر حال فعالیتی فکری است که بر اساس فرمان های مغز صورت می گیرد و ریشه در عمیقترین لایه های باور و احساس نویسنده دارد.نویسنده می نویسد تا چیزی را از درون اش به بیرون منعکس نماید.می نویسد تا نشان دهد چه چیزهست و چه کسی است.از این رو نوشتن نشانه ی بودن نویسنده است،یعنی نویسنده بودن.بدینسان نوشتن راهی برای بودن است:

                    « نویسنده چون می نویسد،پس هست .»

سلام و درود
خیلی ممنونم. لطف دارید.

:)
خیلی وقته سیب سبز نخوردم
دست این پدر رو باید بوسید
حتی کف پایش را...
حتی پیشانی‌اش را...
احوال رفیق شفیق جان ما چطوره؟
خیلی خوب :)))
خوشحالِ خوشحال *_*
زیبا بود تبریک میگم نوشته های زیبایی دارین
لطف دارید
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۵۰ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** **** ** ****** ** ****** **** *** **** **** ***** ****** *** ** ***** * *** ** ****** 
***** *** *** ****** **
چشم چشم
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۷ , ۱۳:۱۵ ایمان-همو یرگه یخ!
باتشکر !
خواهش می‌‌شود.

▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓


 

چه بانمکه :)
عالی بود لذت بردم از خوندنش :)))

خدا فرشته های زندگی شما رو حفظ کنه ... 
:)

مچکرم
سلام حوای نازنینم :)
عالی بود خیلی قشنگ نوشتی
خدا سایه پدر رو برات حفظ کنه
نوش جانت منم سیب سبزخیلی دوست دارم :))
سلام فرناز جانم :)
لطف داری ^_^
ممنونم
عزیزم *_*
سلام مطالب عالی هست
https://sorooshnews.com
:)
سلام
خیلی عالیه نوشته هاتون
سلام و درود
لطف دارید
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
ماشین ظرفشویی
سولاردام
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۴ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan