هفتمین روز از هفتمین ماهِ سال

حرف زدن فقط و فقط با نگاه! کاری که از همان روزِ اول خوب بلدش بودی و ترجمه‌ی تک‌تکِ واژه‌های نگاهت کاری ست که من از روزِ اول ماهرانه انجامش می‌دادم. من نه تنها نگاهت که موسیقیِ حاصل از خش‌خشِ برگ‌های پاییزیِ زیرِ قدم‌هایت را هم ترجمه می‌کردم اما غرور دقیقاً همان چیزی‌ بود که مانعِ توقفم شد. رد شدن از تو عینِ خواستنت بود وقتی سلول به سلولِ دست‌هایم تمنای لمسِ شاخه گلی داشت که سعی داشتی از نگاهم پنهانش کنی. من از تو گذشتم اما مدام به این فکر می‌کردم که چه چیزِ این دخترکِ بی‌پروا و مغرور که حاضر است بمیرد اما هم‌رنگِ این جماعتِ رنگ‌باخته‌ نشود جهانِ تو را درگیر کرده. گذشتم اما اولین احساسِ حسِ عطرِ وجودت مانعِ فراموشیِ آن لحظه‌ی عجیب می‌شد. می‌دانی آخر اولین‌ها همیشه دشوارند. اولین روز، اولین برخوردِ تصادفی، اولین لحظه‌ی تلاقیِ دو نگاه، اولین تپشِ متفاوتِ قلب، اولین ترسِ حاصل از یک تجربه‌‌ی خاص، اولین جمله، اولین عکس‌العمل، اولین لبخندِ پنهان‌شده پشتِ یک چهره‌ی آرام، حتی اولین تصوری که از آینده‌ی جایگزینیِ الف به جای نون شکل می‌گیرید یا آخرین من به دنبالِ اولین ما، همه و همه از دشوارترین لحظه‌های ناب‌ِ این زندگی‌اند. آن روز من و تو میانِ همه‌ی این اولین‌ها گم شدیم. هفتمین روز از هفتمین ماهِ سال به وقتِ هفت و هفت دقیقه‌ی صبح! لحظه‌ای که برای اولین بار عشق توسطِ چشمانت برایم ترجمه شد...

شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۵:۵۹ علیرضا امیدیان نسب
:)
:)
⁦❤️⁩
:)
ببخشید کامنت طولانی نیست .

هیچ قانونی راجع‌به طول و عرضِ کامنت وجود نداره :)
تلاقی نگاه همه ی هفت ها در آینه...
آینه‌ی تمام‌قدِ گوشه‌ی اتاق...
هفت مهر نود و شش؟ 😁
نه بابا :))
از آبِ گل‌آلود ماهی نگیر :|
دختر پاییزهستی؟من دخترپاییزم
نه دخترِ زمستونم :)
واسه من هست برای این متن خوب 
که اینطور
حوا یه سوال 

جوابی که به کامنتهات داده میشه رو نمیخونی،نه؟
می‌خونم
لازم باشه دوباره کامنت می‌فرستم در جوابشون. چطور؟!
خب نود و هفت 😁
سر به سرِ من نذار بچه :))
من فکر میکنم تعداد زیاده نمیخونی همه رو.
یعنی دروغ میگم بهت؟!
کسی چه میدونه 😅
از دستِ تو :))
نه.
چندبار پیش اومده در جواب کامنتت سوالی پرسیدم که جواب ندادی  
اشکالی هم نداره.
فقط خواستم بدونم.برام مهم بود.
یه وقتایی ممکنه کار پیش اومده باشه اون لحظه بعدش هم فراموش کرده باشم ولی در کل جواب‌ها رو می‌خونم.
حتی پیش اومده یادم رفته باشه جوابِ کامنت‌های خصوصی رو بدم و شرمنده شدم.

مثلاً این که اون چادرها به نظرم هر کدوم زیباییِ خاصِ خودشون رو دارن نمیشه گفت کدوم خوشگل‌تره :)
قشنگ بود خیلی.
ناب ترینِ اولینهای تاریخ، روزیت باشه :)
نگاهتون زیباست :)
ممنونم ^_^
نشود فاش کسی آن چه میان من و توست
تا اشارات نظر، نامه رسان من و توست
گوش کن با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست
(:
دقیقاً :)
خیلی خوب بود دختر خوش‌قلم و خوش احساس بیان^_^ 
حوا منو برای عروسیت حتما دعوت کن میخوام بدونم این همه عاشقانه‌های ناب اخر سهم‌ کدوم شاهزاده‌ای میشه:))
+چقدر آهنگ‌ خوشکله،ممنون:)
ممنونم فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^
من که دعوت می‌کنم فقط فکر نکنم طرف شاهزاده باشه :))
+ خواهش می‌شود :)

زرد است که لبریز حقایق شده است

تلخ است که با درد موافق شده است

شاعر نشدی وگرنه می‌فهمیدی

پاییز بهاری است که عاشق شده است


میلاد عرفان پور

:))
هر کی که باشه اگه عاشقش باشی نه تنها شاهزاده که برات عین پادشاست:)
فقط همیشه میگم خدا کنه ادمهایی که ممکنه یه روز عشق رو نثارشون کنیم لایق باشن‌:)
+ منتظر کارتت میمونم دختر زمستون*_*
فراتر حتی :)
خیلی دعای خوب و زیباییه فرشته :)
+ باشد ^_^ فقط قول بده تا اون موقع رفیقم بمونی :)

پاییز را ساده منگر
پاییز

اتحاد ِ جنون آمیزِ برگ است با نور

عاشقانه برگی‌ست که

همرنگِ خورشید شده است

(:

تنهایی

نامِ دیگر پاییز است

هرچه عمیق‌تر

برگ‌ریزانِ خاطره‌هاتْ بیش‌تر

رضا کاظمی

:)

تمام فصل‌ها

فصل تو اَند

که پائیزند

محمد شریفی نعمت آباد

(:

تنهاتر از من و تو

پاییز

مسافری غریب است

که از پلِ بی انتهایِ غروب می‌گذرد

پاییز است که باید از این پل بگذرد

عباس صفاری

بیچاره پاییز...

پاییز آمدست که خود را ببارمت

پاییز لفظ دیگر «من دوست دارمت»

سید مهدی موسوی

به‌به ^_^

درخت، فصل خزان هم درخت می‌ماند

تو پیش‌فصلِ بهاری، نه اینکه پاییزی

فاضل نظری

*_*
رد شدن از تو ... عین خواستنت بود ..‌.
چقدر زیبا نوشتی 
زیبا خوندی شما :)
عجب قلم بی نظیری...عالیه ^.^
لطف داری ^_^
الان که اردیبهشت شده چرا هوای ماه هفتم سال به سرت خورده گل بانو؟زوده هنووز ۵ ماه مونده کع
همینطوری :)
تعریف متفاوتی از عشق رو نوشتی که...  چسبید. 
خوشحالم که به دل نشسته :)
اگه زنده بودم که انشالا میمونم، تا خدا چی بخواد:)
مگه میشه خدا نخواد؟! :)
هفتِ هفت برایم خاطره‌ها دارد
یکیش مثلا تاریخ ثبت عشق ماست :)
آخی ^_^
عشقتون پایدار :)
موسیقی زیبا بود!ممنون
خواهش می‌شود
عدد 7 دوست داشتنی

قشنگ بود
مچکرم

ما هر سال برای نیمه شعبان کار بزرگی انجام می دهیم، بزرگتر از همه جشن ها و نذری ها...
ما سعی می کنیم با کتاب هایی در مورد مهربانی های امام، حب امام رو در قلب ها زنده کنیم....
هر کس که یک جرعه از این محبت تو زندگیش جاری بشه، میشه باقیات الصالحاتی برای ما...
چون دلی که عاشق امام شد گمراه نمیشه؛ و این هنر فقط از "کتاب" برمیاد نه هیچ چیز دیگه!
برای سهیم شدن در این کار بزرگ:

6104-3378-6495-7020

:)
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
:) دختر با احساس.
ان شاءالله ناب ترین و قشنگترین عاشقانه ها نصیبت
یادم باشه عکس کارت رو برات بفرستم. !^_^ 
البته با اجازه متن و کمی تغییر دادیم. ;* 
(:
خیلی ممنونم :)
حتماً ^_^
عجله‌ای نوشتمش ببخشید اگه بد شده بود :)
دل ما رو که می‌بری تو با این پستای سرشار از احساسات حواااییی جونم 🤗

قربانت عزیزم ^_^
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۵۴ پلڪــــ شیشـہ اے
نه عزیزم این چه حرفیه. مجبور شدیم کوتاهش کنیم و تغییرش بدیم. از بس من عاشق متن طولانی بودم :))) اقاهه دعوام کرد.
حتماً خیلی خوب شده :))
من به شدت منتظرم ببینم ^_^
حوای خوش قلم 😘
:)
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۵۹ پلڪــــ شیشـہ اے
خیلی خوب بود :)) :* :*
من متنِ نهایی که تغییرش دادید رو گفتم‌ها ^_^
ان‌شاءالله خوشبخت بشید :))
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۰۳ پلڪــــ شیشـہ اے
بله بله متوجه شدم. ;)) منم از اولش و گفتم
^_^
من دوست دارم بیام عروسی :))
دختر قشنگم =)
(:
دیگه اینو باید از خدا بپرسی:))
فکر نکنم خدا بخواد هیچ دو دوستی رابطه‌شون یه روزی تموم بشه :)
ان‌شاا... که دوستی‌های خوب همیشه پابرجا میمونه:)
ان‌شاءالله ^_^
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۲۴ دختری از جنس باد
وااااای عالی بوووود😭😭😭😭💜💜💜
چرا گریه؟! :)
بخند جانم ^_^
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۳۷ دختری از جنس باد
اشک شوقههه😭😭😭
الهی ^_^
بخند :)
من و پارسا آذر آشنا شدیم
پاییز ؛)
چه عالی ^_^

اظهار عشق را به زبان احتیاج نیست

چندان که شد نگه به نگه آشنا بس است


::صائب::


بله :)
سلام خدمت شما دوست عزیز

می خوام شما را با یک سرویس جدید وب به نام لینک پین آشنا کنم.

لینک پین چیه؟
به جهت بازدید بیشتر از مطالب / فروش محصولات / معرفی کسب کار و ... می توانید از سرویس اشتراک گذاری لینک، لینک پین استفاده کنید.

https://linkpin.ir

توجه داشته باشید که لینک پین علاوه بر اشتراک گذاری لینک ها، به دلیل داشتن فیلتـر های متنوع دسته بندی، نوع محتوا و زبان محتوا با گذشت زمان تبدیل به دایره المعارف لینک های وب فارسی خواهد شد و سایر کاربران به راحتی شما را در این دایره المعارف پیدا میکنند و با

کسب و کارتون آشنا خواهند شد.

راستی یکی دیگه از خدمات لینک پین، ارائه لینک کوتاه، لینک های شما است. با افزودن لینک خودتون توی لینک پین هم مخاطب جذب کنید و هم می توانید از لینک کوتاه تولید شده توسط لینک پین در وبلاگ / وب سایت خودتون استفاده کنید.

آموزش استفاده از لینک پین :
https://linkp.ir/PN11

همین الان ثبت نام کنید و لینک هاتون رو به اشتراک بزارید.
سلام
خیلی محشر بود:)
عالی عالی:)
ممنونم عزیزم :)
عاشقانه دلنشینی بود :)
:)
اگر میشد هفت و هفت دقیقه عصر باشد
بهتر بود...:)
شما عصر تصور کنید :)
مانع توفقم شد یا مانع توقف

و اما امان از غرور
بزارین کنار این لعنتی رو

دوما به نظرم هیچ وقت به حرف های نگاه اعتماد نکن 
گاهی چشم ها دروغ میگویند و گاهی هم ما مترجم خوبی نیستیم


و چه لحظه جالبی 7:7 دقیقه هفتم مهر 
مبارکه؟؟؟


مانعِ توقفم! :)))

لعنتی نیست :) دلیلِ شکل‌گیریِ اون عشق اتفاقاً همین غرور بود. غرورِ لازمه‌ی هر دختر...

بسنگی داره نگاهِ چه کسی باشه و مترجم چطور آدمی باشه.

:)
چی؟! :|
اولین حماقت...(توضیح داشت پاک کردم)

به نگاه و این چیزا اعتقاد ندارم...
آدما ظاهر همو طبق احساس و فکر خودشون تفسیر میکنن...
مطابق باور ها و خواسته هاشون...
جدای از این، آدما ظاهر سازی هم خوب بلدن...|
فکر کنم بدونم!

هر کسی یه باوری داره. :)
این رو هم در نظر بگیرید که این مدل نوشته‌ها آرمانی‌ترین تصوراتِ من راجع‌به آینده ست که ممکنه اتفاق نیفته.
سلام 😊
دیدم دو سال متوالی اول شدید آفرین تبریک من رو پذیرا باشید 🙂
حوا خانوم من به تازگی وبلاگ ساختم و هیچی از تنظیمات اینجا نمیدونم ممکنه کمکم کنید؟
سلام و درود
ممنونم :)
چه کمکی از دستم برمیاد؟! هر سوالی دارید بفرمایید.
چطوری میشه تصویر واسه پروفایل گذاشت؟
برید قسمتِ نمایه من
بخشِ مشخصاتِ اولیه
بله واس همین گفتم اعتقاد خودم فرق داره :)...
آره خب میدونم...
قشنگم هست...
اما وقتی از رویا برگردی به واقعیت ممکنه اونطوری که میخوای نشه و خودتم میدونی... فاصله رو کم کن اذیت نشی...
میرسی :)... ان شاء الله... اما شاید نه در این حد رمانتیک...
:)

یادمه دبیرِ فیزیک‌مون می‌گفت واسه حلِ مسائل همیشه شرایط رو ایده‌آل در نظر می‌گیریم در صورتی که توی واقعیت هیچ وقت این شرایط وجود نخواهد داشت.
نه اینکه بخوام واقعیت اینطوری باشه نه. صرفاً تصوراتم از یک گذشته‌ی آینده رو می‌نویسم حتی اگه هیچ وقت اتفاق نیفته. راستش دلم نمی‌خواد واسه خودم و افکارم محدودیت ایجاد کنم. بهتره اگه قراره محدودیتی هم باشه (خوب می‌دونید که هست) واسه زندگیِ واقعیم باشه نه خیالاتم.

نرسیدم هم مهم نیست :)

به قولِ زنده‌ یاد پاشایی:
واسه خیلیا خاطره‌ست آرزومون... :)
چطور میشه قالبم رو عوض کنم؟ این قالبه خیلی ساده و زننده ست 🤐
برید بخشِ قالب. خودِ بیان یکسری قالب داره یه نگاهی کنید بهشون. اگه دوست نداشتید بگید تا یه وب بهتون معرفی کنم.
يكشنبه ۲ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۰۹ ایمان-همو یرگه یخ!
😊
:)

مستر آیس شما این روزا حرم نمی‌روید آیا؟!
سلام
فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و قرارگرفتن در جرگه 100 وبلاگ برتر بیان در سال 96 را خدمت شما تبریک عرض میکنم.
محجبه میزبان نگاه ها و افکار زیبای شماست.
mohajabe.blog.ir

سلام
مچکرم
دستتون درد نکنه 🤗
قالبا خوب نبودن میشه آدرس اون وبی که گفتین رو بدید؟
خواهش می‌کنم :)
erfanwd.blog.ir
خیلی ممنون 😀
جعبه دنبال کنندگان چطوری میشه گذاشت؟
برید قسمتِ تنظیمات
بخشِ تنظیماتِ ساده
یه قسمت هست مربوط به جعبه دنبال‌کنندگان
بازم ممنونم 😊
خواهش می‌کنم
موفق باشید :)
خیلی عالی بود :-)
لطف دارید :)
خدا واس ما حفظت کنه دختر با احساس:)
قربانت ^_^
منم مثل فرشته (:
:)
زمزمه های پاییزی
شاعر ناهید عباسی

ترانه ام را
به خاطر بسپار
که ایهام خوشی است
از ایهام زمزمه های پاییزی
تا بعد از من
بخوانی آن را
در راههایی
که
با هم از آنها عبور نخواهیم کرد


...
:(
پاییزی ترین نگاه
شاعر کمال برنگ

پاییزی ترین نگاهم
برای اوّل بهار.
در سفیدی برف ها بود،
که دامنی از غنچه ها 
پوشید دختر کوهسار و 
نگاه زردی دستش بود.
چه زیبا :)

پاییز من!

بیا رنگ‌های با شکوه تو را

با بی‌رنگی‌های ساده من طاق بزنیم

من سردم است

بتول مبشری

:)

پاییز که می‌شود

حرف شال را نمی‌زنی

تا خیال‌بافی‌ام

گردن تو باشد

به‌به *_*

مثل یک جریان موسیقی

مثل یک باران پاییزی

ناگهانی بودنت عشق است!

^_^

اگر پاییز نبود

هیچ اتفاق شاعرانه‌ای نمی‌افتاد

نه موسیقی باد بود

نه سمفونی کلاغ‌ها

نه رقص برگ

و من

هیچ بهانه‌ای برای بوسیدن تو

در این شعر نداشتم

همه‌شون عالی بودن :)
خیلی ممنونم رفیق جان ^_^
راستی حوا خانوم کسی تا حالا بهتون گفته چقدر عالی می نویسید؟ 😃
:)
توقفم (غلط املای) :)
کامنت یه کی از دوستان رو خوندم. باید بگم خیالات بعضی ها رو زنده نگه داشته. مثل من. حتی الان به این خیالاتم قانع نیستم
:)
بله بله یادم رفت درستش کنم -_-
احسنت :)
فقط فرقِ من و شما اینه که من به خیالات قانعم :)
درست می‌شود :)... ان شاء الله... قطعا...
نمیدونم اما من رویایی ندارم...
...رویا داری خوبه،امیدم باهاش داشته باش...
لبخند بانو...واقعنی...
خدا که بزرگه اما یه چیزایی درست شدنی نیست فقط بینِ حالِ خوب و بد نوسان می‌کنه.
رویا داشتن خیلی خوبه. سعی کنید شما هم داشته باشید. :)
از شما انتظار نداشتم من رو یه آدمِ ناامید تصور کرده باشید.
اصولاً از چیزهای مصنوعی زیاد خوشم نمیاد. هر چیزی طبیعیش خوبه. مهم‌تر از همه لبخند... :)
يكشنبه ۲ ارديبهشت ۹۷ , ۱۴:۴۷ ایمان-همو یرگه یخ!
اگه خدا بخاد اخر هفته برم مشهد حرم هم میرم!! 
ان‌شاءالله :)
يكشنبه ۲ ارديبهشت ۹۷ , ۱۴:۴۸ ایمان-همو یرگه یخ!
اگه خدا بخاد اخر هفته برم مشهد حرم هم میرم!!چطور ؟؟
التماسِ دعای ویژه دارم. خیلی خیلی ویژه...
ببخشید اجازه هست از بعضی از جمله هاتون که ترکیبات وصفی خوبی دارن و تشبیهای جالبی به کار بردین ، در انشام استفاده کنم ؟
با ذکرِ منبع اشکالی نداره :)))
شوخی کردم مشکلی نیست :)
عجب !!!
منم الان عاشق شدم یکم ولی حیف مهرماه نیس ، و حیف که امروز دومه :|
ضمنِ خیرِ مقدم و این حرفا باید بگم که این مدل پست‌ها که زیر مجموعه‌ی پست‌های دوم شخصِ غایب هست نه اتفاق افتاده و نه مخاطبی داره :))
عیب نداره واسه شما میشه دومین روز از دومین ماهِ سال :|
ممنون . واقعن قشنگ مینویسین . مجابم کردین از بعضی کلماتش استفاده کنم .
شما لطف دارید :)
براش شالگردن میبافی ؟
که پیاده بره تو سرما باز؟
بافتن بلدم ولی نه زیاد :)
اگه بخواد آره
خوبه:)
خوشبحالش پس 
شاید بخواد ولی نگه :)
تعارف که نداریم با هم :)
بخواد میگه
يكشنبه ۲ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۱۴ ایمان-همو یرگه یخ!
اتفاقا دفعهپیش که رفتم دعا کردم واستون بلکه شیرینی و شام منو زودتر بدین😂😂!!
بله بره اگ رفتم چشم حتما
:)))
خیلی ممنونم
امان از این همه تلاقی هفت های خاص
:)
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۵۸ تور جام جهانی روسیه
درست میشه...
یعنی فکر میکنم اگه واستون خوب باشه درست میشه
یه وقتایی اصرار ما ادما روی یه چیزایی که خیلی میخوایمشون به ضرر خودمونه..شاید کلیشه ای باشه این حرف.. ولی تجربه ش کردم

حال دلت همیشه خوب باشه بانوی مهر
حق با شماست

ولی این پست صرفاً تخیلاته
عالی
ممنون
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

۱۳۷۷.۷.۷ تاریخ تولد خاص ترین دختر جهان 

۱۳۷۷.۷.۷ تاریخ تولد خاص ترین دختر جهان 

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan